Dat geloof je toch zelf niet he. Uw geluk mag je niet laten afhangen van vrouwen versieren of seks hebben. Al kan ik wel begrijpen dat het voor u frustrerend kan werken als het u echt niet lukt.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
Maar in Oktober ga ik misschien naar Cumbuco.
Jij hebt geen probleem toch Jel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef jelfrikandel het volgende:
Morgen weer stappen met m'n maten. Vaste scharrel heeft er een eind aan gebreid dus ik zie t wel weer.
wadde?quote:
quote:
Precies, jij wilt een speelse (ik denk eerder sensuele) vrouw maar die wel heel duidelijk communiceert. Maar Yats, jij lijkt een doorzetter, ik heb er veel vertrouwen in dat het goed komt met u.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan wat speelsheid best waarderen. Maar als het op actie aan komt denk ik dat ik met een duidelijke vrouw toch het verste kom. Toch jammer, want dat sluit veel vrouwen uit. Om er dan achteraf achter te komen dat iemand wel degelijk interesse in me had.
De handdoek gooien is sowieso nooit een optie voor mij. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, jij wilt een speelse (ik denk eerder sensuele) vrouw maar die wel heel duidelijk communiceert. Maar Yats, jij lijkt een doorzetter, ik heb er veel vertrouwen in dat het goed komt met u.
Je geluk er vanaf laten hangen gaat veel te ver, al snap ik heel goed dat het frustrerend is. Maar ik kan fax alleen maar aanraden om dat niet teveel te tonen en gewoon verder te blijven kijken. Er loopt ook voor hem een vrouw rond die met hem wil settelen.quote:Dat geloof je toch zelf niet he. Uw geluk mag je niet laten afhangen van vrouwen versieren of seks hebben. Al kan ik wel begrijpen dat het voor u frustrerend kan werken als het u echt niet lukt.
That's the spiritquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
De handdoek gooien is sowieso nooit een optie voor mij. Zo zit ik niet in elkaar.
Fax kan daar geen afstand van nemenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef yats het volgende:
Je geluk er vanaf laten hangen gaat veel te ver, al snap ik heel goed dat het frustrerend is. Maar ik kan fax alleen maar aanraden om dat niet teveel te tonen en gewoon verder te blijven kijken. Er loopt ook voor hem een vrouw rond die met hem wil settelen.
Je kunt moeilijk huilend op de bank/in bed blijven wachten tot er ineens een leuke vrouw uit de lucht komt vallen. Alleen merk ik wel dat de kosten om steeds uit te gaan in de hoop iemand te treffen een beetje op beginnen te lopen.quote:That's the spirit![]()
Dat begrijp ik dan weer niet. Ik ben ook geen rasversierder, maar toch is het mij tot drie keer toe gelukt om een vrouw tot een relatie met mij te verleiden. En om nou te zeggen dat ik daar iets speciaals voor gedaan heb? Het liep eigenlijk vrij automatisch zo. Misschien is dat ook het probleem van fax, dat hij er teveel moeite in steekt?quote:Fax kan daar geen afstand van nemen
Kwenie zo goed wat zijn probleem is maar ik geloof wel dat hij een relatie wil en dat lukt hem niet. Maar bon soit, ik laat het woord aan hem.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:54 schreef yats het volgende:
Dat begrijp ik dan weer niet. Ik ben ook geen rasversierder, maar toch is het mij tot drie keer toe gelukt om een vrouw tot een relatie met mij te verleiden. En om nou te zeggen dat ik daar iets speciaals voor gedaan heb? Het liep eigenlijk vrij automatisch zo. Misschien is dat ook het probleem van fax, dat hij er teveel moeite in steekt?
Dan moet kan je dit vanavond eens proberen:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:54 schreef yats het volgende:
Je kunt moeilijk huilend op de bank/in bed blijven wachten tot er ineens een leuke vrouw uit de lucht komt vallen. Alleen merk ik wel dat de kosten om steeds uit te gaan in de hoop iemand te treffen een beetje op beginnen te lopen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef complicate het volgende:
Je komt binnen met uw vrienden of alleen, voelt een beetje de sfeer aan. Als je dan een groep vriendinnen (of 1 meisje) ziet, dan trakteer je door aan de ober te vragen dat hij haar een drankje brengt onder uw naam, dus eigenlijk doe je niet veel, maar dan moet de ober wel zeggen dat het van u komt. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak in bars, disco's, festivals etc.
En meeste gesprekken beginnen dan op die manier....
1 ding moet je dan wel oppassen dat je niet de hele avond trakteert en dat het gesprek gewoon normaal verloopt zonder veel te domineren. Maar hoe dan ook, alles wat je doet, komt over als een echte gentleman, omdat je dan joviaal bent én laat zien dat je ballen hebt!
Nee helemaal niet compliquote:
Ow dat ga je vanzelf geloven op een gegeven moment hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet he. Uw geluk mag je niet laten afhangen van vrouwen versieren of seks hebben. Al kan ik wel begrijpen dat het voor u frustrerend kan werken als het u echt niet lukt.
[..]MAAR wat je ook doet, geniet van alles en laat het niet allemaal afhangen van dat 1 ding.
Inderdaad Jelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Nee helemaal niet complivermaak me prima. Maar ik lees hier wel eens mee en je gaat mensen dan toch volgen met hun problemen enzo. Heb jij ook denk ik wel
Ah ok, dan morgen maar hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef yats het volgende:
Vanavond probeer ik niets meer. Gisteren was het 4 uur voordat ik thuis was en was ik weer iets armer. Misschien dat ik morgen weer ga stappen, maar dat hangt een beetje van mijn vrienden af.
p.s. Het lijkt me wel handig als ik jouw tips uitvoer bij een meisje dat daadwerkelijk interesse heeft. Dus eerst moet ik die signalen leren herkennen.
Ik heb horen zeggen dat er mannen zijn die onbewust de kunst hebben om "foute" vrouwen aan te trekken. Misschien zit je in een soort patroonquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat ga je vanzelf geloven op een gegeven moment hoor
En ik doe nooit iets met als eerste doel vrouwen tegenkomen. Wat dat betreft slaag ik daar dus wel in.
Gek genoeg is dat nou juist wat je altijd schijn te moeten doen om iemand tegen te komen
quote:Herken de foute vrouw
Door haar te herkennen begin je de bewustwording; de eerste stap naar een blijvend beter liefdesleven…
Hier herken je de foute vrouw onder andere aan:
Je hebt haar ontmoet op het moment dat ze in de problemen zat. Een relatieprobleem, pijnlijke scheiding, een mislukte opvoeding van haar kinderen, financiële kwesties, of zelfs een verslaving. Vaak heeft ze ook psychische problemen.
Ze is egocentrisch: ‘ik, ik en nog eens ik’. Ze zal wel eens vragen hoe het met jou gaat, maar dat is slechts een formaliteit, geen oprechte interesse. Ze is simpelweg niet echt betrokken bij jouw behoeften en wat werkelijk belangrijk is voor jou…
Ze irriteert je. Ze is jaloers, ze klaagt veel, heeft nergens zin in, liegt of vertoont vervelend, onvoorspelbaar gedrag.
Ze heeft weinig (seksuele) zelfbeheersing. Vrijwel alles wat ze ziet wil ze meteen hebben. Ze doet aan snelle behoeftebevrediging en handelt niet vanuit een langetermijnvisie.
Zeker het laatste punt kan een valkuil zijn voor de man die verslingerd is aan een foute vrouw. Bijvoorbeeld, hij is een of meerdere keren met de foute vrouw naar bed gegaan. Hij trekt de conclusie dat zij eigenlijk, in principe, wel voor hem kiest. (Eigenlijk en principe zijn woorden die vaak terugkomen in de e-mails die ik van deze mannen ontvang!).
Seks met een foute vrouw hoeft weinig te beteken, ze heeft zich simpelweg niet kunnen inhouden. Ze had op dat moment zin om met je naar bed te gaan, maar op de lange termijn is er nog steeds geen relatiepotentieel.
Foute vrouw? Foute relatie!
De foute vrouw is géén vrouw om een goede en blijvende relatie mee te beginnen. Ga maar na, ze is egocentrisch en heeft weinig zelfbeheersing. De relatie kan geen stand houden, er zijn immers al meer dan genoeg andere uitdagingen in het leven om te overwinnen.
K vind je echt een toffe chick, compli. Hoe je de moeite neemt iedereen te helpen enzo. Toppertje ben je!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad Jel
[..]
Ah ok, dan morgen maar he
Amai zeg, wat een warmte! Dank jequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
K vind je echt een toffe chick, compli. Hoe je de moeite neemt iedereen te helpen enzo. Toppertje ben je!![]()
Ik heb het idee dat zo'n beetje elke vrouw dan een foute vrouw isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad Jel
[..]
[..]
Ik heb horen zeggen dat er mannen zijn die onbewust de kunst hebben om "foute" vrouwen aan te trekken. Misschien zit je in een soort patroonMisschien ben je onbewust aangetrokken tot "foute" vrouwen oid.
Ik heb even snel nog de kenmerken van "foute" vrouwen voor u opgezocht :
[..]
Ja, zo snap ik wel dat je vrijgezel bent. Wat een bs zeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zo'n beetje elke vrouw dan een foute vrouw is
Er zijn er wel heel veel die aan minstens 1 punt van dat lijstje voldoen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, zo snap ik wel dat je vrijgezel bent. Wat een bs zeg.
Vrouwen nooit op een voetstuk plaatsen! Het zijn ook maar mensen. En nee, we zijn niet perfect, maar dat is ook weer niet hetzelfde als een foute vrouw.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:34 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, vroeger was ik een stuk naiever en was ik in de overtuiging dat elke knappe vrouw een aardig en lief prinsesje wasZe gingen ook gelijk op een voetstuk bij mij en moesten aanbeden worden.
M'n ogen zijn een stuk meer geopend tegenwoordig (inb4 'nu nog dat bord ervoor weghalen')
Ja focus je vooral op de gebrekken van iemand, lekker oordelen enzo, als een soort keurmeester. Geef je mensen ook een goed gevoel mee, met zo'n houdingquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:50 schreef Faxie het volgende:
Er zijn er wel heel veel die aan minstens 1 punt van dat lijstje voldoen.
Ik word altijd een btje verdrietig van zulke simplistische en generaliserende stukjes tekst.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad Jel
[..]
[..]
Ik heb horen zeggen dat er mannen zijn die onbewust de kunst hebben om "foute" vrouwen aan te trekken. Misschien zit je in een soort patroonMisschien ben je onbewust aangetrokken tot "foute" vrouwen oid.
Ik heb even snel nog de kenmerken van "foute" vrouwen voor u opgezocht :
[..]
1 punt is genoeg om meteen 'fout' te zijn? Tja, zo snap ik wel dat je vrijgezel bent fax. Er zijn genoeg vrouwen die wel 1 of meer van die kenmerken heeft maar toch prima geschikt kan zijn om een relatie mee te hebben. Ga er gewoon eens met een open vizier in zonder meteen labeltjes of iets aan een vrouw te hangen. Begin met elkaar leren kennen, doe 1 of 2 dates weinig seksueels (hoogstens zoenen) en kijk dan of de klik er is. Dan weet je ook meteen een beetje hoe de vrouw in kwestie in elkaar zit. Ik heb bij jou het idee dat je onbewust te snel denkt dat een vrouw jou niet waard is en je het daarom niet echt probeert terwijl als je het wel zou proberen ik de kans groot acht dat je relatief snel een leuke relatie hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn er wel heel veel die aan minstens 1 punt van dat lijstje voldoen.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik word altijd een btje verdrietig van zulke simplistische en generaliserende stukjes tekst.
Omdat mensen er al snel naar toe neigen om er in vast zitten. Te snel naar mijn idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is wel veel haat op de comfortzone op fok. Gewoon iets wat me opvalt.
Het verschil is wel een beetje dat de activiteiten die je noemt (behalve het leren lopen dan, maar das geloof ik ook meer een reflex oid) is dat je die samen doet en versieren doe je meer op jezelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat mensen er al snel naar toe neigen om er in vast zitten. Te snel naar mijn idee.
Je kan niet en aan je angst blijven vasthouden en verwachten dat je vooruit komt.
Helaas heb ik dat idee wel bij veel mensen hier.
Daarom walg ik zo van dat argument; ''jezelf verbeteren is hetzelfde als je anders voor doen''.
Het is een houding die veel mensen zichzelf hier aanpraten. Want als je er mee geboren was had je niet leren lopen, leren lezen en schrijven, auto rijden, koken etc. ''Beter'' worden met vrouwen is ook een vaardigheid zoals alle anderen. Heeft niks te maken met jezelf anders voor doen of introvert zijn of welke kutsmoes ze ook verzinnen.
Naja, dit zou inderdaad kunnen impliceren dat het daardoor moeilijker is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:28 schreef Weissman het volgende:
Dus?![]()
Dat maakt het moeilijker ofzo? Het ging mij meer om het idee van weerstand tegen nieuwe dingen leren en je zelf ontwikkelen.
Ik heb hem maar geblokkeerd (al betwijfel ik of dat überhaubt wel werkt magoedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom blijf je dan maar DM´s sturen, Weissman, als er meerdere keren wordt aangegeven dat het niet gewenst is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |