abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134018183

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.

[ Bericht 14% gewijzigd door kingtoppie op 07-12-2013 16:19:49 ]
Rustig aan.
pi_134018255
Allerlei taalfouten in een topic titel. :')
Rustig aan.
pi_134018380
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Grappig dat uitgerekend jij het als een no go vindt om vrouwen als objecten te zien _O-
Mensen die het meest bezig zijn en ervaring hebben met "versieren" zien vrouwen het minst als objecten. Je komt het verst met vrouwen als je elke vrouw waardeert hoe ze is als persoon. Je moet dus oprecht interesse hebben, niet alleen interesse tonen!

Mannen die nooit vrouwen benaderen en dan out of the middle of nowhere ineens dat wel doen met een geheime agenda, vallen direct door de mand. Die spreken haar ook niet aan als persoon, maar meer als object met ingeplande openingszin en al. (Toch complicate met je openingszin?)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134018512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mensen die het meest bezig zijn en ervaring hebben met "versieren" zien vrouwen het minst als objecten. Je komt het verst met vrouwen als je elke vrouw waardeert hoe ze is als persoon. Je moet dus oprecht interesse hebben, niet alleen interesse tonen!

Mannen die nooit vrouwen benaderen en dan out of the middle of nowhere ineens dat wel doen met een geheime agenda, vallen direct door de mand. Die spreken haar ook niet aan als persoon, maar meer als object met ingeplande openingszin en al. (Toch complicate met je openingszin?)
Ja blijf jezelf dat maar wijsmaken
pi_134018612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja blijf jezelf dat maar wijsmaken
Zolang je denkt dat vrouwen met truukjes met je naar bed gaan, zie je vrouwen wel heel erg als makkelijke wezens. Ze prikken er zo doorheen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 7 december 2013 @ 16:43:50 #6
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134019681
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zolang je denkt dat vrouwen met truukjes met je naar bed gaan, zie je vrouwen wel heel erg als makkelijke wezens. Ze prikken er zo doorheen.
Ach, bij sommige users hier doen ze dat zonder trucjes ook niet. Baad het niet dan schaad het niet toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 7 december 2013 @ 16:47:52 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134019791
Zoveel mensen hier zien meiden als semi-objecten. Anders sprak men wel meer over het krijgen van een relatie in plaats van zo de nadruk op zoenen. En ja je moet ergens beginnen, dus de nadruk ligt op zoenen en daten, maar toch. Het gaat hier om het verbeteren van je eigen zelfbeeld d.m.v. het zoenen van een meid (o.a.). En daar vind ik niks verkeerds aan hoor trouwens. Maar er wordt wat te weinig gepraat over de vervolgstappen en hoe je die kan bereiken (ook na dates) om echt te stellen dat het gaat om relaties en hoe men meer kijkt naar de prestaties van zichzelf dan naar de partner :P

Maar bij PUA ligt het er wat duidelijker bovenop.
we dan
pi_134019932
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zoveel mensen hier zien meiden als semi-objecten. Anders sprak men wel meer over het krijgen van een relatie in plaats van zo de nadruk op zoenen. En ja je moet ergens beginnen, dus de nadruk ligt op zoenen en daten, maar toch. Het gaat hier om het verbeteren van je eigen zelfbeeld d.m.v. het zoenen van een meid (o.a.). En daar vind ik niks verkeerds aan hoor trouwens. Maar er wordt wat te weinig gepraat over de vervolgstappen en hoe je die kan bereiken (ook na dates) om echt te stellen dat het gaat om relaties en hoe men meer kijkt naar de prestaties van zichzelf dan naar de partner :P

Maar bij PUA ligt het er wat duidelijker bovenop.
Het is net als met koken. Mensen willen liever een kookboek met makkelijke stappen, maar om een goede kok te worden heb je veel praktijk ervaring nodig en af en toe wat anders proberen met behulp van eigen inzicht en feedback van de mensen om je heen. Vallen, opstaan en niet te vergeten: ervan leren.

Zo zijn er bijvoorbeeld (ook "self-claimed naturals") op fok die een vrouw aanspreken, en als ze slecht reageert, gelijk naar de volgende gaan. Als een soort numbers game. Probeer een keertje wat anders, en blijf staan. Kijk wat er gebeurd en kijk of je de situatie om kunt draaien. Of spreek haar later weer op de avond aan, in plaats van haar meteen weg te strepen. Dit soort veranderingen in je persoonlijkheid kunnen een wereld van verschil opleveren in je dating/relatie en seks leven.
  zaterdag 7 december 2013 @ 16:58:05 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134020033
Ja als je een meid wil is het beter om er wat moeite voor te doen (zolang niet direct duidelijk is dat het toch een kansloze zaak is).

Heb het idee dat genoeg fokkers gewoon al beter zouden zijn als ze bepaalde ideeën overboord zouden gooien. Gewoon wat neutraler zouden denken en doen. En ook wat vaker advies wel overnemen, ook al conflicteert dat met het beeld wat ze in hun hoofd hebben. Dat beeld heeft tot nu toe namelijk niet geholpen ook al is het voor sommigen bijna heilig. Want ze weten het allemaal zo goed :P
we dan
pi_134020279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja als je een meid wil is het beter om er wat moeite voor te doen (zolang niet direct duidelijk is dat het toch een kansloze zaak is).

Heb het idee dat genoeg fokkers gewoon al beter zouden zijn als ze bepaalde ideeën overboord zouden gooien. Gewoon wat neutraler zouden denken en doen. En ook wat vaker advies wel overnemen, ook al conflicteert dat met het beeld wat ze in hun hoofd hebben. Dat beeld heeft tot nu toe namelijk niet geholpen ook al is het voor sommigen bijna heilig. Want ze weten het allemaal zo goed :P
Dat heb je in de PUA community ook zelfs, van die gasten die elk jaar hetzelfde resultaat hebben of stagneren omdat ze zo eigenwijs zijn en 100% hun eigen ding blijven herhalen en daardoor niet meer uit kunnen komen. Gasten die veranderd zijn in een puur telefoonnummer verzamelaar of entertainer en daardoor zelfs achteruit gaan. Is het resultaat dit jaar 0, dan is het volgend jaar waarschijnlijk ook 0 en het jaar daarop ook 0.

Het is gewoon benaderen,benaderen,benaderen en af en toe advies tot je nemen. Ook al is dat advies niet iets wat je wilt horen :)
pi_134020289
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mannen die nooit vrouwen benaderen en dan out of the middle of nowhere ineens dat wel doen met een geheime agenda, vallen direct door de mand. Die spreken haar ook niet aan als persoon, maar meer als object met ingeplande openingszin en al.
(Toch complicate met je openingszin?)
DIt x 10000..

Daarom kan ik ook gewoon niet goed worden in versieren.. ik ben namelijk heel erg doelgericht, dus ik zie een dame, ik denk okay zij is sexy, kijken of ik er in bed kan krijgen. Ik ga er op af en het wordt het meest awkward gesprek ever (ik voel ook aan me zelf dat ik me niet natuurlijk gedraag)

Op werk/college (tenminste als ik samen in een groep wordt gezet met haar) ben ik daar dus niet mee bezig, vrouwelijke collega of klant kwam binnen, oprecht interesse tonen omdat ik gewoon weer iets te doen heb :P, babbelen en voordat ik het wist had ik in eens een klik zonder dat ik eigenlijk moeite hoefde te doen (ik dacht er ook totaal niet bij na... totdat ik iets flirterigs zei en mezelf dan erop betrapte dat ik aan het flirten was :') )

Hoe kan ik dit oplossen? (ik weet complicate niet te veel nadenken _O-)

Ik praat namelijk echt nooit me vreemden, pas als het nodig is, zoals bij het afrekenen of als iemand iets laat vallen dan zeg ik gewoon van "hey let op je spullen, je liet je mobiel vallen".

Verder ben ik ook echt super serieus als ik in me eentje op pad ben, als iemand mij aanspreekt wat wel eens gebeurd en dan een grap maakt dan reageer ik meestal van "huh?, ohhh okay" ik ben dan ook vaak ergens anders bij met me gedachtes (zoals waar ik naar toe aan het gaan ben, hoe lang ik die activiteit ga doen etc etc) dat ik me dus niet echt focus op interacties met andere mensen omdat het meestal onbelangrijk is .. tenzij ze me wel iets belangrijks/serieus vragen :P.
Waz met jou!
pi_134020357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

DIt x 10000..

Daarom kan ik ook gewoon niet goed worden in versieren.. ik ben namelijk heel erg doelgericht, dus ik zie een dame, ik denk okay zij is sexy, kijken of ik er in bed kan krijgen. Ik ga er op af en het wordt het meest awkward gesprek ever (ik voel ook aan me zelf dat ik me niet natuurlijk gedraag)

Op werk/college (tenminste als ik samen in een groep wordt gezet met haar) ben ik daar dus niet mee bezig, vrouwelijke collega of klant kwam binnen, oprecht interesse tonen omdat ik gewoon weer iets te doen heb :P, babbelen en voordat ik het wist had ik in eens een klik zonder dat ik eigenlijk moeite hoefde te doen (ik dacht er ook totaal niet bij na... totdat ik iets flirterigs zei en mezelf dan erop betrapte dat ik aan het flirten was :') )

Ik praat namelijk echt nooit me vreemden, pas als het nodig is, zoals bij het afrekenen of als iemand iets laat vallen dan zeg ik gewoon van "hey let op je spullen, je liet je mobiel vallen".

Verder ben ik ook echt super serieus als ik in me eentje op pad ben, als iemand mij aanspreekt wat wel eens gebeurd en dan een grap maakt dan reageer ik meestal van "huh?, ohhh okay" ik ben dan ook vaak ergens anders bij met me gedachtes (zoals waar ik naar toe aan het gaan ben, hoe lang ik die activiteit ga doen etc etc) dat ik me dus niet echt focus op interacties met andere mensen omdat het meestal onbelangrijk is .. tenzij ze me wel iets belangrijks/serieus vragen :P.
Het kost je alleen tijd en moeite en met mensen uit gaan die ermee bezig zijn. Aan jou de keuze of je dit opnieuw wilt oppakken en verbeteren, je hebt het geheel in de hand :)
pi_134020452
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:

Ik heb altijd de gewoonte om mensen die hun auto wassen aan te spreken vanuit de auto met de vraag of ze mijn auto ook even kunnen wassen _O-
Rustig aan.
  zaterdag 7 december 2013 @ 17:17:23 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134020456
quote:

[..]

DIt x 10000..

Gewoon met je vrienden gaan stappen en via de meiden die je als groepje collectief kent wat proberen te versieren. Dan heb je een aanknopingspunt in ieder geval. Hoe jij denkt lijkt me trouwens ook niet ideaal voor meiden... kan me wel voorstellen dat meiden dat door hebben en dan geen zin er meer in hebben en dat het gesprek 'awkward' verloopt. Zonder het goed of af te keuren trouwens.
we dan
pi_134020690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb altijd de gewoonte om mensen die hun auto wassen aan te spreken vanuit de auto met de vraag of ze mijn auto ook even kunnen wassen _O-
Ik weet hoe je flink door kunt groeien en gemakkelijk veel meer succes kunt krijgen, maar ik denk niet dat je deze tip van me aan wilt nemen (het kost bij het begin moeite om uit te voeren, people dont like that):

Als je op een vrouw af stapt en ze toont geen interesse in je, knap je er op af. De reden dat ze geen interesse toont en initiatief, is omdat ze nog niet op haar gemak voelt. Dit komt waarschijnlijk omdat je zelf nog niet op je gemak voelt (te snelle hartkloppingen en dergelijke). Dus wat je moet doen is minder gehaast de interactie in gaan en alles op een kalmer ritme doen. Niets terug verwachten en gewoon rustig praten en haar de tijd geven om aan je te wennen zodat ze zich uiteindelijk open kunt stellen.
pi_134020793
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik weet hoe je flink door kunt groeien en gemakkelijk veel meer succes kunt krijgen, maar ik denk niet dat je deze tip van me aan wilt nemen (het kost bij het begin moeite om uit te voeren, people dont like that):

Als je op een vrouw af stapt en ze toont geen interesse in je, knap je er op af. De reden dat ze geen interesse toont en initiatief, is omdat ze nog niet op haar gemak voelt. Dit komt waarschijnlijk omdat je zelf nog niet op je gemak voelt (te snelle hartkloppingen en dergelijke). Dus wat je moet doen is minder gehaast de interactie in gaan en alles op een kalmer ritme doen. Niets terug verwachten en gewoon rustig praten en haar de tijd geven om aan je te wennen zodat ze zich uiteindelijk open kunt stellen.
Bullshit dus.

Vrouwen zijn verschillend, als alle vrouwen op je afknappen zal dat een oorzak hebben, doet 1 vrouw anders dan moet je niet naar je eigen gedrag gaan zitten turen, want dat ligt dan gewoon aan die vrouw.
Rustig aan.
pi_134020864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Gewoon met je vrienden gaan stappen en via de meiden die je als groepje collectief kent wat proberen te versieren. Dan heb je een aanknopingspunt in ieder geval. Hoe jij denkt lijkt me trouwens ook niet ideaal voor meiden... kan me wel voorstellen dat meiden dat door hebben en dan geen zin er meer in hebben en dat het gesprek 'awkward' verloopt. Zonder het goed of af te keuren trouwens.
Klopt, ja hier in Miami gaat het een beetje moeilijk maar ga wat proberen te regelen.

Nee het is ook zeker niet ideaal.. maar het is tot nu toe altijd al zo geweest, ik praat alleen indien het nodig is aangezien ik al van me zelf nooit echt zo een small talk iemand ben (behalve als ik dronken of aan de pillen ben).

Vaak genoeg gehad dat een meid in de sportschool een oefening fout aan het doen was, of niet wist hoe iets werkte.. ik haar help, ze nog duidelijk haar oordopjes uit haar oren haalt, en nog even blijft staan bij me en naar me kijken en lachen als in "versier me!" maar ik gewoon doodleuk zeg van, "hier, zo moet je het doen :), train ze! ^O^ " en dan wegloop :').. ik ben gewoon te serieus/doel gericht.
Waz met jou!
pi_134020885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bullshit dus.

Vrouwen zijn verschillend, als alle vrouwen op je afknappen zal dat een oorzak hebben, doet 1 vrouw anders dan moet je niet naar je eigen gedrag gaan zitten turen, want dat ligt dan gewoon aan die vrouw.
Probeer nou maar gewoon en kom over twee maanden terug of je meer dates hebt enzo. Jij hebt het over dat vrouwen geen initiatief nemen en te weinig oprecht interesse tonen in je. Hier heb je de reden, go work on it.
pi_134020910
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Probeer nou maar gewoon en kom over twee maanden terug of je meer dates hebt enzo.
nja niet alle vrouwen zullen goed op je reageren.. tenminste als ze je sowieso al niet aantrekkelijk vinden is de kans aanzienlijk kleiner dat ze op het gesprek ingaan als je echt begint met flirten, ongeacht hoe kalm en smooth je bent.
Waz met jou!
pi_134020975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

nja niet alle vrouwen zullen goed op je reageren.. tenminste als ze je sowieso al niet aantrekkelijk vinden is de kans aanzienlijk kleiner dat ze op het gesprek ingaan als je echt begint met flirten, ongeacht hoe kalm en smooth je bent.
Vrouwen kunnen zelfs een beetje opgewonden raken van mannen waar ze normaal niet tot aangetrokken voelen, puur omdat ze zich meer op hun gemak voelen. Vrouwen op hun gemak stellen is zeer belangrijk, vooral bij de mensen waarbij vrouwen geen oprechte interesse tonen in wat ze doen enzo. Zelfs vrouwen die niet op je vallen kunnen gemakkelijk geinteresseerd zijn in de dingen die je doet, is dat niet zo , dan is "gemakstellen" het probleem.
pi_134021069
quote:

[..]

_O-

ik doe dat soort dingen alleen als ik met vrienden ben, dan ben ik namelijk in een lollige bui :P...

perfect voorbeeld,

ik was met vrienden in de stad, er liep een mooie meid richting ons toe en ze struikelde en viel _O- het eerste wat me te binnen schoot om te zeggen was "hahah awwwh val je nu al voor me? :@.." ik dus lachen en haar helpen, verder niks gedaan :P.

ik loop alleen op straat, precies valt er een meid die ook richting mij loopt, het eerste wat mij te binnen schiet is "shit, gaat het?" haar helpen en doorlopen.

I'm super serial when i'm alone :(
Waz met jou!
pi_134021163
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen zelfs een beetje opgewonden raken van mannen waar ze normaal niet tot aangetrokken voelen, puur omdat ze zich meer op hun gemak voelen. Vrouwen op hun gemak stellen is zeer belangrijk, vooral bij de mensen waarbij vrouwen geen oprechte interesse tonen in wat ze doen enzo. Zelfs vrouwen die niet op je vallen kunnen gemakkelijk geinteresseerd zijn in de dingen die je doet, is dat niet zo , dan is "gemakstellen" het probleem.
Ja dat klopt, ik zeg ook niet dat je geen vrouw zou kunnen versieren die normaal gesproken niet op je valt, MAAR hier komt ie dan he, als een vrouw bijvoorbeeld zich echt niet tot jou voelt aangetrokken dan houdt het gewoon op :P.

ik heb ook bijvoorbeeld dat meiden me aanspreken, een keer sprak een negerin me aan (ik val niet op donker) ze was slank, dikke tieten, dikke reet maar ik heb er gewoon niks mee.. ze deed echt erg haar best om een gesprek met mij te houden maar ik had er geen trek in omdat ik haar niet aantrekkelijk vond (ze kwam echt om te flirten, random op straat), ik neem aan dat ook zoiets kan gebeuren bij een vrouw, alhoewel vrouwen wel iets anders denken maar alsnog :P.
Waz met jou!
pi_134021178
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

_O-

ik doe dat soort dingen alleen als ik met vrienden ben, dan ben ik namelijk in een lollige bui :P...

perfect voorbeeld,

ik was met vrienden in de stad, er liep een mooie meid richting ons toe en ze struikelde en viel _O- het eerste wat me te binnen schoot om te zeggen was "hahah awwwh val je nu al voor me? :@.." ik dus lachen en haar helpen, verder niks gedaan :P.

ik loop alleen op straat, precies valt er een meid die ook richting mij loopt, het eerste wat mij te binnen schiet is "shit, gaat het?" haar helpen en doorlopen.

I'm super serial when i'm alone :(
Je neemt gewoon een hele andere mindset aan met vrienden, namelijk plezier hebben.
Probeer dat anders ook wat meer in je echt leven toe te passen (als je dat wilt) ?
Rustig aan.
pi_134021220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik zeg ook niet dat je geen vrouw zou kunnen versieren die normaal gesproken niet op je valt, MAAR hier komt ie dan he, als een vrouw bijvoorbeeld zich echt niet tot jou voelt aangetrokken dan houdt het gewoon op :P.

ik heb ook bijvoorbeeld dat meiden me aanspreken, een keer sprak een negerin me aan (ik val niet op donker) ze was slank, dikke tieten, dikke reet maar ik heb er gewoon niks mee.. ze deed echt erg haar best om een gesprek met mij te houden maar ik had er geen trek in omdat ik haar niet aantrekkelijk vond (ze kwam echt om te flirten, random op straat), ik neem aan dat ook zoiets kan gebeuren bij een vrouw, alhoewel vrouwen wel iets anders denken maar alsnog :P.
Keb teveel verkeerde porno associaties met interraciale relaties.
Rustig aan.
  zaterdag 7 december 2013 @ 17:45:52 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134021308
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beter dan gewoon op ebony zoeken of het houden bij white schoolgirls.
we dan
pi_134021540
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je neemt gewoon een hele andere mindset aan met vrienden, namelijk plezier hebben.
Probeer dat anders ook wat meer in je echt leven toe te passen (als je dat wilt) ?
Ja sowieso, moet er echt aan gaan werken!.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O- jij houdt wel van een negerinnetje he? :P
Waz met jou!
pi_134021889
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat is alleen als je het per geval bekijkt. Elke dag zou je wel iemand moeten hebben die oprecht interesse toont en een vorm van 50% gesprek
pi_134021954
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is alleen als je het per geval bekijkt. Elke dag zou je wel iemand moeten hebben die oprecht interesse toont en een vorm van 50% gesprek
Dat is waar.

Eigenlijk zou elke man die proberen heeft met versieren een paar filmpjes van RSD moeten bekijken.. bij sommige dingen die ze zeggen denk je echt van :{ dat is echt zo waar :P.
Waz met jou!
pi_134022110
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:15 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat is waar.

Eigenlijk zou elke man die proberen heeft met versieren een paar filmpjes van RSD moeten bekijken.. bij sommige dingen die ze zeggen denk je echt van :{ dat is echt zo waar :P.
Ja, merk het ook aan mezelf. Als vrouwen te weinig interesse tonen op een avond is het omdat ik te gehaast bezig ben. Het kost vrouwen tijd om hun op de gemak te voelen bij een onbekende. Vooral als ze je leuk vinden gaan ze achteruit en komen later gespannen met een vraagje haha. Maar als je weg loopt omdat haar eerste reactie jou niet bevalt, is het zonde.
  zaterdag 7 december 2013 @ 18:23:58 #30
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134022149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:15 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat is waar.

RSD?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134022185
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:23 schreef yats het volgende:

[..]

RSD?
Real Social Dynamics, echte bazen in pick up.. een goede vriend van mij gaat naar hun free tours en heeft daar echt veel geleerd..

hij is nu een echte baas, en die man verbaasd mij met hoe veel en hoe makkelijk hij nu meiden versiert haha.
Waz met jou!
pi_134022410
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Real Social Dynamics, echte bazen in pick up.. een goede vriend van mij gaat naar hun free tours en heeft daar echt veel geleerd..

hij is nu een echte baas, en die man verbaasd mij met hoe veel en hoe makkelijk hij nu meiden versiert haha.
Ik ben naar zo'n hotseat geweest. Ik was niet lang daarna met meerdere vrouwen naar hun huis geweest binnen 25 minuten tijd. Er wordt de hele tijd filmpjes laten zien hoe makkelijk het is. Sowiezo is het leuke entertainment om de filmpjes te zien en alles zelf uit te voeren en mee te maken. Verder nog toffe gasten daar ontmoet die ook allemaal leuke dingen meemaken.
pi_134022507
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben naar zo'n hotseat geweest. Ik was niet lang daarna met meerdere vrouwen naar hun huis geweest binnen 25 minuten tijd. Er wordt de hele tijd filmpjes laten zien hoe makkelijk het is. Sowiezo is het leuke entertainment om de filmpjes te zien en alles zelf uit te voeren en mee te maken. Verder nog toffe gasten daar ontmoet die ook allemaal leuke dingen meemaken.
hahah vet!, ik zat er over na te denken om de eerst volgende free tour in Miami te pakken :P.

Je leert daar wel om te zien hoe makkelijk het is, maar aan de andere kant hebben die filmpjes soms het effect dat ik mezelf ga vergelijk en dan denk van.. wow hoe kan ik zo hard falen in life :P. waardoor ik gedemotiveerd raak en een beetje depri :P.
Waz met jou!
pi_134022518
Is het niet zo dat de standaard regel is dat je uit je comfort zone moet komen??
Maja de naam zegt het al :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134022639
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:42 schreef Geerd het volgende:
Is het niet zo dat de standaard regel is dat je uit je comfort zone moet komen??
Maja de naam zegt het al :P
Dat is juist het probleem :P, er is geen soort tussen stap tenminste voor mijn gevoel :p.
Waz met jou!
pi_134022842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem :P, er is geen soort tussen stap tenminste voor mijn gevoel :p.
Hehe, daarom blijf ik ook lekker comfort, hoef ik me ook nergens druk om te maken
Ik zwaai naar dieren.
pi_134022883
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hahah vet!, ik zat er over na te denken om de eerst volgende free tour in Miami te pakken :P.

Je leert daar wel om te zien hoe makkelijk het is, maar aan de andere kant hebben die filmpjes soms het effect dat ik mezelf ga vergelijk en dan denk van.. wow hoe kan ik zo hard falen in life :P. waardoor ik gedemotiveerd raak en een beetje depri :P.
Moet je doen! :) 99% van de mannen falen. Als iedereen dit kan weet ik niet hoe de mensheid eruit zag.
pi_134022923
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hehe, daarom blijf ik ook lekker comfort, hoef ik me ook nergens druk om te maken
_O- dan zul je ook veel meer onbereikbare vrouwen in je leven hebben :P..

Of heb je nu een vriendin? :P, dan begrijp ik het maar als je single bent en toch denkt van tjah... iedereen is aan het genieten van zijn jonge jaren en ik zit hier.. op de xbox, world of tanks aan het spelen :')...
Waz met jou!
pi_134022964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

_O- dan zul je ook veel meer onbereikbare vrouwen in je leven hebben :P..

Of heb je nu een vriendin? :P, dan begrijp ik het maar als je single bent en toch denkt van tjah... iedereen is aan het genieten van zijn jonge jaren en ik zit hier.. op de xbox, world of tanks aan het spelen :')...
Nee single en idd, WOT pot pils erbij _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_134023031
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Moet je doen! :) 99% van de mannen falen. Als iedereen dit kan weet ik niet hoe de mensheid eruit zag.
Ga ik ook doen :).

Ik denk dat het dan de norm zou zijn om polygaam te zijn :P.
Waz met jou!
pi_134023080
Wat je ziet is dat hij bijv een fout maakt (Alexander hotseat) en dan zegt hij dat het niets uit maakt. "je bent toch al goed genoeg". Ook laat hij zien dat het zelfs niet erg is om achter een vrouw aan te rennen om te zeggen dat je bij haar wilt zijn, "jij bent toch genoeg". Met de juiste mindset is alles goed wat je doet. Je ziet ook hoe hij zijn persoonlijkheid optimaal bloot legt door meningen en passies te delen op een zeer laid back manier en haar hem laten jagen. Hij is seksueel zo subtiel met de vrouwen dat ze steeds meer willen.
pi_134023262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:05 schreef firefly3 het volgende:
Wat je ziet is dat hij bijv een fout maakt (Alexander hotseat) en dan zegt hij dat het niets uit maakt. "je bent toch al goed genoeg". Ook laat hij zien dat het zelfs niet erg is om achter een vrouw aan te rennen om te zeggen dat je bij haar wilt zijn, "jij bent toch genoeg". Met de juiste mindset is alles goed wat je doet. Je ziet ook hoe hij zijn persoonlijkheid optimaal bloot legt door meningen en passies te delen op een zeer laid back manier en haar hem laten jagen. Hij is seksueel zo subtiel met de vrouwen dat ze steeds meer willen.
Klopt, maar de reden dat het niet uitmaakt is omdat hij zich helemaal op zijn gemak voelt, en dat zelfde gevoel bij de vrouw weet op te wekken.

Als je op je gemakt bent, en je goed voelt met de interactie kan je eigenlijk bijna alles maken.. ik NL leerde ik meiden kennen, ging ik vaker met ze chillen en kon ik het gewoon maken om tijdens het winkelen bijvoorbeeld in hun tiet te knijpen voordat ik ging afrekenen _O-. dat soort dingen kon ik gewoon doen, ze vonden het zelf ook leuk hahah :P.

Ik analyseer ook alle interacties die ik met vrouwen heb, af en toe bespeur ik zelfs dat het vrouwen zijn die zenuwachtig worden (wel grappig om te zien voor iemand die best wel slecht is met vrouwen).
Waz met jou!
pi_134023564
Haha ja precies! Ik heb gisteren ook zachtjes in de borsten geknepen van een vrouw die ik pas twee min kon, vond ze ook erg leuk. Drie jaar geleden zou ik dat nooit van mezelf kunnen denken.
pi_134023769
7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Geloof me; tip 6 is all you need.
Lambo of Rekt
pi_134023995
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus dat werkt ook echt? :') Ik dacht altijd dat dat weer het volgende BS verhaal was waar ze je geld uit wilde trekken. Nu ben ik zelf niet onzeker en heb ook geen moeite met versieren, maar ik zou uit interesse wel eens zo'n filmpje willen zien.

Ook op youtube te kijken, of heb je echt een afspraak daar ofzo? :D
Lambo of Rekt
pi_134024264
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:
Haha ja precies! Ik heb gisteren ook zachtjes in de borsten geknepen van een vrouw die ik pas twee min kon, vond ze ook erg leuk. Drie jaar geleden zou ik dat nooit van mezelf kunnen denken.
Misschien zou je als nieuw doel de beheersing vd Nederlandse taal kunnen stellen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134024591
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ach, bij sommige users hier doen ze dat zonder trucjes ook niet. Baad het niet dan schaad het niet toch?
Sommigen vinden in dit topic "hoi" al een trucje :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134024724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Shop eens een Fokker :9
Ik wist niet dat fok! een mannen shopping center was/had _O-
Je hebt me iets geleerd vandaag. :P
(mercikes hé)
pi_134024769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik wist niet dat fok! een mannen shopping center was/had _O-
Je hebt me iets geleerd vandaag. :P
(mercikes hé)
Ik ben niet duur *)
pi_134024928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Ik geloof niet in dating cursus voor fokkers, maar met jou als leermeester kom ik heel graag koffie serveren tijdens de "cursus" :* c_/
pi_134024988
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben niet duur *)
Koffie c_/ ?
pi_134024991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik geloof niet in dating cursus voor fokkers, maar met jou als leermeester kom ik heel graag koffie serveren tijdens de "cursus" :* c_/
Jullie zijn al een stelletje? :P
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:05:10 #53
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134025067
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kan haar nooit bijbenen op de dansvloer man :P
we dan
pi_134025081
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je weet ondertussen dat er een user is die alles behalve een "leermeester" is.
( je weet wie ik bedoel :P )
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:06:03 #55
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134025099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Met suiker graag :P :* En je bent welkom en je mag mijn testsubject zijn met de cursus >:)
we dan
pi_134025123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik kan haar nooit bijbenen op de dansvloer man :P
En dan nog ben je (ach je weet wel hé :P ) beter dan meneer X in dit topic.
pi_134025124
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Je weet ondertussen dat er een user is die alles behalve een "leermeester" is.
( je weet wie ik bedoel :P )
Vlieg? :')
pi_134025197
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vlieg? :')
Neen , de persoon die denkt dat PUA , dé waarheid is :P
pi_134025340
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Met suiker graag :P :* En je bent welkom en je mag mijn testsubject zijn met de cursus >:)
OMG, je bent zo :9 , kan ik niet zeggen van sommigen hier zeg! Je weet dat ik zaadvragende ogen heb dus, testsubject is wel oké. :P
(en nu de reacties :') )
pi_134025363
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen , de persoon die denkt dat PUA , dé waarheid is :P
Nou da's Vlieg toch? :') Of bedoel je die andere die het licht heeft gezien sinds een half jaar?
pi_134025371
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef complicate het volgende:

[..]

OMG, je bent zo :9 , kan ik niet zeggen van sommigen hier zeg! Je weet dat ik zaadvragende ogen heb dus, testsubject is wel oké. :P
(en nu de reacties :') )
Pics van je ogen :9
pi_134025396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou da's Vlieg toch? :') Of bedoel je die andere die het licht heeft gezien sinds een half jaar?
Oooohhh hij heeft een naam, thanx Faxie , ja meneer Vlieg :') dus _O-
(mercikes)
pi_134025446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Oooohhh hij heeft een naam, thanx Faxie , ja Vlieg dus _O-
(mercikes)
Allé, ne beetje opletten, amai sieg :')
pi_134025473
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Allé, ne beetje opletten, amai sieg :')
Inderdaad amai seg ;)
pi_134025608
quote:

[..]

DIt x 10000..

Je bedoelde waarschijnlijk "Dit x0" maar is niet erg, je gaat het zelf ondervinden als je die "tour" opgaat :P
pi_134025684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bullshit dus.

KT echt waar, oscar voor directe communicatie. _O_
(het is inderdaad bullshit)
pi_134025766
quote:

[..]

You made me smile _O-
(thanx)
pi_134025949
quote:

[..]

alhoewel vrouwen wel iets anders denken maar alsnog :P.
Vrouwen kappen af op mannen met micropennis (zeker bij een ONS) en die veel praten :P
En oh ja ook op TE gespierde mannen :r
(you know what i mean)
pi_134026066
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Vrouwen kappen af op mannen met micropennis (zeker bij een ONS) en die veel praten :P
En oh ja ook op TE gespierde mannen :r
(you know what i mean)
Ze zijn anders wel heel gevoelig voor mooie babbels....
pi_134026121
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hij heeft waarschijnlijk een grote pik joh! Het ligt dus niet aan "RSD" :')
pi_134026313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mooie babbels vullen geen gaten.

Ik zit hier met een smile van verbazing te lezen trouwens. :D tieten knijpen? :D Een ladykiller zijn na het kijken van een filmpje over sociale interactie? :D

Haha.
pi_134026368
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik zit hier met een smile van verbazing te lezen trouwens. :D tieten knijpen? :D Een ladykiller zijn na het kijken van een filmpje over sociale interactie? :D

Haha.
Mja ach die kerel is helemaal de weg kwijt, en weet volgens mij juist totaal niet wat hij nou eigenlijk wil en tot doel heeft :')
pi_134026402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik babbel graag met je O+
(online)
pi_134026488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik babbel graag met je O+
(online)
Online ja :{

Daar vul ik toch geen gaatjes mee? :'(
pi_134026506
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mja ach die kerel is helemaal de weg kwijt, en weet volgens mij juist totaal niet wat hij nou eigenlijk wil en tot doel heeft :')
Het komt wat kinderlijk over, vind ik. Grappig wel. :D
pi_134026523
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Haha.
Inderdaad haha 'tieken knijpen" :')
Volgens mij zou ik nog beter een vrouw versieren dan sommigen hier. Maar goed ik ben niet lesbisch, want die vrouwen hebben geen piemel :9
pi_134026569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Inderdaad die kerel is echt lost :')
pi_134026623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad haha 'tieken knijpen" :')
Volgens mij zou ik nog beter een vrouw versieren dan sommigen hier. Maar goed ik ben niet lesbisch, want die vrouwen hebben geen piemel :9
Door in hun tieten te knijpen? :')
pi_134026634
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Het komt wat kinderlijk over, vind ik. Grappig wel. :D
Faxie had het over iemand hier in dit topic die je misschien nog niet kent. :P
Het is dus niet grappig maar echt waar. :s)
(trust me)
pi_134026676
Waarom een nieuwe naam. En dan ook nog eens een fout.
pi_134026692
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Door in hun tieten te knijpen? :')
Amai seg inderdaad, wtf, ik zou het beter doen dan in haar 'tieten knijpen' zeg. :')
Maar goed ze heeft geen piemel, dus jammer maar helaas.
pi_134026718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Faxie had het over iemand hier in dit topic die je misschien nog niet kent. :P
Het is dus niet grappig maar echt waar. :s)
(trust me)
Ik vind het wel erg grappig. What's next? Terloops een vinger in dat poesje duwen? :D
pi_134026730
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg grappig. What's next? Terloops een vinger in dat poesje duwen? :D
Heeft Firefly ook al gedaan.
pi_134026780
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai seg inderdaad, wtf, ik zou het beter doen dan in haar 'tieten knijpen' zeg. :')
Maar goed ze heeft geen piemel, dus jammer maar helaas.
Show me sometime. Oh wacht, ik ben geen vrouw. :P
pi_134026795
quote:

[..]

Nee ik ga liever pijpen dan mij bezig houden met een poesje. :D
(ik meen het :P)
pi_134026801
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heeft Firefly ook al gedaan.
Haha wat?
pi_134026946
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Show me sometime. Oh wacht, ik ben geen vrouw. :P
Chance dat je geen vrouw bent toch :D
pi_134027163
quote:

[..]

_O- dat is de volgende stap ja :') wat ik ermee wou zeggen is dat je dus dat soort grenzen kan overschrijden en meiden dat dus van me accepteren
Waz met jou!
pi_134027525
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bedoelde waarschijnlijk "Dit x0" maar is niet erg, je gaat het zelf ondervinden als je die "tour" opgaat :P
_O- nja ze zeggen toch wel wat handige dingen en laten vooral zien dat het mogelijk is door middel van voorbeelden te laten zien en het te analyseren. (ja i know weer nadenken maar er zit toch wel een soort richtlijn waar je je aan kan houden in het omgaan met vrouwen en dan bedoel ik niet dingen die je moet zeggen maar op een bepaalde manier ermee omgaan.. tenminste als je begrijpt wat ik bedoel :P).

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk niet dat meiden kunnen zien dat hij een grote lul heeft als hij ze aanspreekt _O-. Ik heb trouwens met die zelfde maat een trio gedaan (vrouw gericht) en we verschillen niet echt in lengte ;).
Waz met jou!
pi_134027526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Online ja :{

Daar vul ik toch geen gaatjes mee? :'(
I know, maar dat kan je toch irl doen of versier je niet zo gemakkelijk irl?
pi_134027620
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik heb trouwens met die zelfde maat een trio gedaan (vrouw gericht) en we verschillen niet echt in lengte ;).
:')
pi_134027647
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

:')
whut? :{
Waz met jou!
pi_134027732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

_O- nja ze zeggen toch wel wat handige dingen en laten vooral zien dat het mogelijk is door middel van voorbeelden te laten zien en het te analyseren. (ja i know weer nadenken maar er zit toch wel een soort richtlijn waar je je aan kan houden in het omgaan met vrouwen en dan bedoel ik niet dingen die je moet zeggen maar op een bepaalde manier ermee omgaan.. tenminste als je begrijpt wat ik bedoel :P).

[..]

Hhah ik begrijp wat jij bedoelt, maar hardcore versiermethodes a la PUA zijn echt :') :') :')
Ik ben gewoon benieuwd of je dat echt ga doen. :P
pi_134027806
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

whut? :{
Piemels vergelijken. :')
pi_134027819
quote:

Ik heb trouwens met die zelfde maat een trio gedaan (vrouw gericht) en we verschillen niet echt in lengte ;).
Wablieft ?
pi_134027895
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Myraela het volgende:
Haha nu je het zegt :D
pi_134027984
quote:

[..]

Nee, ze zover krijgen dat ze zelf je hand pakken en je vingers naar binnen duwen :')
pi_134027995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee ik ga liever pijpen dan mij bezig houden met een poesje. :D
(ik meen het :P)
O+
pi_134028068
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Myraela het volgende:
Omdat de vorige naam dus een negatieve ondertoon heeft.
Kun je ook nog duimpjes omhoog posten en niet zo zeiken?
Rustig aan.
pi_134028075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:

[..]

I know, maar dat kan je toch irl doen of versier je niet zo gemakkelijk irl?
Moet ik eerst iets boeiends tegenkomen...

Maar op een willekeurig iemand afstappen en een verhaal ophangen is niet echt m'n ding nee.
pi_134028153
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, ze zover krijgen dat ze zelf je hand pakken en je vingers naar binnen duwen :')
Die heb ik op TV gezien! Hank Moody.
pi_134028156
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat de vorige naam dus een negatieve ondertoon heeft.
Kun je ook nog duimpjes omhoog posten en niet zo zeiken?
Die negatieve ondertoon klopt toch gewoon. Het versieren gaat toch ook niet makkelijk. :D
pi_134028188
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar op een willekeurig iemand afstappen en een verhaal ophangen is niet echt m'n ding nee.
Ah ok , Faxie, gewoon jouw gevoel volgen :Y
pi_134028228
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die negatieve ondertoon klopt toch gewoon. Het versieren gaat toch ook niet makkelijk. :D
Voor jou?
pi_134028252
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat ook jij... Als je gewoon rondloopt best wel eens iemand ziet die je er interessant vindt uitzien.
Rustig aan.
pi_134028294
quote:

[..]

Jup maar die negatieve ondertoon wekt nou niet bepaald enthousiasme op.
Rustig aan.
pi_134028427
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hank Moody
Haha die film heb ik ook gezien :P
pi_134028486
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hank Moody is een schoolvoorbeeld womanizer eigenlijk...
Beetje ''hello, how are you''
En open vertellen...
Wat dat allemaal wel niet in werking kan zetten...
Rustig aan.
pi_134028602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah ok , Faxie, gewoon jouw gevoel volgen :Y
Ja dat heeft me al veel successen opgeleverd :')
pi_134028611
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hank Moody is een schoolvoorbeeld womanizer eigenlijk...
Beetje ''hello, how are you''
En open vertellen...
Wat dat allemaal wel niet in werking kan zetten...
Ik vind t echt een lelijke vent, but what do I know.
pi_134028628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat ook jij... Als je gewoon rondloopt best wel eens iemand ziet die je er interessant vindt uitzien.
Ik zie genoeg knappe dames hoor. Maar ik heb graag iets meer dan dat.
pi_134028640
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

what do you know
pi_134028644
quote:

[..]

Je zult vast 90% van de mannen lelijk vinden.
Gelukkig val je op vrouwen.
Rustig aan.
pi_134028667
quote:

[..]

Jij kijkt wel iets anders naar kerels toch? ;)
pi_134028677
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als ze mooi is en je kunt een praatje maken.... Waarom niet?
Ik zit te kutten met een negatief gevoel, als ik een optimisme pil zou slikken zou ik het ook doen.
Rustig aan.
pi_134028685
quote:

[..]

Soms kunnen lelijke venten juist wel dat :9 gevoel geven.
pi_134028710
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Snap je.
pi_134028720
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha die film heb ik ook gezien :P
Editter. :P

Inderdaad die.
pi_134028726
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef complicate het volgende:

[..]

HUBBA HUBBAAA
Rustig aan.
pi_134028801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Als ze wel iets ruigs/mannelijks hebben?
pi_134028836
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Een grote pik, gezien haar posts. :s)
pi_134028869
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

HUBBA HUBBAAA
Mijn laatste vriendje was echt niet zo knap, maar hij wist wel hoe hij moest beffen. :9
(69 was altijd leuk met hem)
pi_134028891
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Een grote pik, gezien haar posts. :s)
Ook dat ja, je hebt me weer door :P
pi_134028944
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

True True en als ze kunnen beffen, teasen en graag een vrouw hebben die pijpt!
pi_134029014
Ja 1+1=69 he ;)
pi_134029033
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef complicate het volgende:

[..]

True True en als ze kunnen beffen, teasen en graag een vrouw hebben die pijpt!
Jezus wat een eisen, graag een vrouw hebben die pijpt!

Ik denk dat 2% van de mannen nu afvalt.
Rustig aan.
pi_134029060
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef jaha het volgende:
Ja 1+1=69 he ;)
En een man met humor is ook aangenaam O+
pi_134029065
Oke, ik moet even naar buiten geschopt worden.... Ik weet niet of er iemand hier nog een virtuele rotschop in petto heeft?
Rustig aan.
pi_134029100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef jaha het volgende:
Ja 1+1=69 he ;)
Nee, 0+1=steeltje en gaatje.
pi_134029117
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Mijn laatste vriendje was echt niet zo knap, maar hij wist wel hoe hij moest beffen. :9
Dus je kon er niet relaxt van genieten omdat je ook met hem aan de slag moest? Ja, leuk.
pi_134029132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef complicate het volgende:

[..]

En een man met humor is ook aangenaam O+
O+ :)
pi_134029167
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jezus wat een eisen, graag een vrouw hebben die pijpt!

Ik denk dat 2% van de mannen nu afvalt.
Haha dat zijn geen eisen, dat zijn "wat heb je graag in bed"? Ja na versieren komt er toch ook wel een moment dat je knuffelt, zoent, neukt, etc etc.
pi_134029229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Als die lelijk is kan die zijn hoofd ook maar beter daar blijven houden ja.
pi_134029249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha dat zijn geen eisen, dat zijn "wat heb je graag in bed"? Ja na versieren komt er toch ook wel een moment dat je knuffelt, zoent, neukt, etc etc.
Nee, niet op fok. Na een geslaagde versierpoging is het de bedoeling om samen op de zolderkamer WoW te spelen O-)
pi_134029259
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dus je kon er niet relaxt van genieten omdat je ook met hem aan de slag moest? Ja, leuk.
Hhaha pijpen is mijn hobby in bed en als hij niet graag beft kan ik er mee leven hoor. Ieder zijn hobby.
pi_134029302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef jaha het volgende:

[..]

Nee, niet op fok. Na een geslaagde versierpoging is het de bedoeling om samen op de zolderkamer WoW te spelen O-)
_O-
pi_134029315
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Hhaha pijpen is mijn hobby in bed en als hij niet graag beft kan ik er mee leven hoor. Ieder zijn hobby.
Pff, geiligheid.
Rustig aan.
pi_134029339
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Pff, geiligheid.
Wat is daar nu zo geil aan, ieder zijn ding toch.
Sommigen knuffelen graag andere pijpen graag. etc etc
pi_134029368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou genoeg! Als er een ding geil is dan is het wel vrouwelijke geiligheid / genot / dat ze het fijn vindt jou dat te geven en dat te zien is.
Rustig aan.
pi_134029380
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou genoeg! Als er een ding geil is dan is het wel vrouwelijke geiligheid / genot / dat ze het fijn vindt jou dat te geven en dat te zien is.
O+
pi_134029386
quote:

[..]

Je kunt het ook allebei doen :Y
pi_134029393
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef jaha het volgende:

[..]

O+ :)
Mon cheri.
pi_134029409
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef jaha het volgende:

[..]

Je kunt het ook allebei doen :Y
:Y
pi_134029412
quote:

[..]

Altijd knuffelen gaat ook maar vervelen. 8-)
pi_134029476
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sorry liever een lelijk hoofd dan een Brad Pitt met een vieze adem :r
pi_134029479
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Altijd alleen maar koffie drinken, een broodje eten en WoW spelen ook. Oh wacht, dat is de friendzone :D
pi_134029535
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ze mooi is en je kunt een praatje maken.... Waarom niet?
Ik zit te kutten met een negatief gevoel, als ik een optimisme pil zou slikken zou ik het ook doen.
Doe ik vaak zat. Ik moet ze iets sneller bij de tieten pakken denk ik....
pi_134029548
Dit begint trouwens wel weer erg veel op een slowchat te lijken zo.
pi_134029566
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Indeed ik weet niet wat mensen doen na een "warme" knuffel, maar bij mij staat het niet gelijk aan : praten en film kijken. :')
pi_134029592
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

:D !
pi_134029618
quote:

[..]

Kom, gaan we loodgietertje spelen :9
pi_134029633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
Doe ik vaak zat. Ik moet ze iets sneller bij de tieten pakken denk ik....
Oh dus je hebt gesprekjes maar ehh, je bent niet duidelijk genoeg dat je haar wel leuk vindt?
Rustig aan.
pi_134029635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Indeed ik weet niet wat mensen doen na een "warme" knuffel, maar bij mij staat het niet gelijk aan : praten en film kijken. :')
Volgens mij kun jij ook wel een knuffel gebruiken.
pi_134029666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh dus je hebt gesprekjes maar ehh, je bent niet duidelijk genoeg dat je haar wel leuk vindt?
Begin dan gewoon met een knuffel. Dat is beduidend minder confronterend voor een vrouw en als je genoeg warmte uitstraalt wil ze niet meer weg ;)
pi_134029680
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij ook wel een knuffel gebruiken.
Jep, maar even OT:
Hoe versier jij een vrouw eigenlijk?
pi_134029716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef jaha het volgende:

[..]

Begin dan gewoon met een knuffel. Dat is beduidend minder confronterend voor een vrouw en als je genoeg warmte uitstraalt wil ze niet meer weg ;)
Feel the heat babehh
Rustig aan.
pi_134029800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Jep, maar even OT:
Hoe versier jij een vrouw eigenlijk?
Ik zou niet weten hoe ik dat uit moet leggen. Denk daar nooit zo over na, het gaat vanzelf eigenlijk.

In elk geval wordt eerlijkheid altijd gewaardeerd, teasen ook, en aankijken, je houding, zelfverzekerdheid. Maar die zaken lijken me logisch?
pi_134029829
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe ik dat uit moet leggen. Denk daar nooit zo over na, het gaat vanzelf eigenlijk.

In elk geval wordt eerlijkheid altijd gewaardeerd, teasen ook, en aankijken, je houding, zelfverzekerdheid. Maar die zaken lijken me logisch?
Leuk zijn en (seksuele) spanning opzoeken.
Rustig aan.
pi_134029903
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuk zijn en (seksuele) spanning opzoeken.
Ja. Maar er bestaat uiteraard geen blauwdruk voor elke vrouw. Ik denk dat je dat/haar ook wel enigszins moet aanvoelen. En met een goede klik gaat het al helemaal vanzelf.
pi_134029971
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja. Maar er bestaat uiteraard geen blauwdruk voor elke vrouw. Ik denk dat je dat/haar ook wel enigszins moet aanvoelen. En met een goede klik gaat het al helemaal vanzelf.
Jep, maar dat versta ik ook een beetje onder leuk zijn...
Ik moet gewoon even wat vaker leuk doen verdomme :(
Ben het alleen een beetje kwijt.. En ik stel het uit om daar verandering in te brengen etc..
Ik moet vanavond maar weer eens wat bier drinken met andere mensen.
Rustig aan.
pi_134030017
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Eens.
pi_134030093
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jep, maar dat versta ik ook een beetje onder leuk zijn...
Ik moet gewoon even wat vaker leuk doen verdomme :(
Ben het alleen een beetje kwijt.. En ik stel het uit om daar verandering in te brengen etc..
Ik moet vanavond maar weer eens wat bier drinken met andere mensen.
Zolang het niet geforceerd wordt, maar uit jezelf.
pi_134030117
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Zolang het niet geforceerd wordt, maar uit jezelf.
Ik ben bang dat ik zo erg vastgeroest zit op het moment in niks willen doen etc, dat ik mezelf wel even naar buiten MOET forceren.
En tevens dat ik het moet forceren om de eerste stapjes de goede richting op te maken.
Rustig aan.
pi_134030171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik zo erg vastgeroest zit op het moment in niks willen doen etc, dat ik mezelf wel even naar buiten MOET forceren.
En tevens dat ik het moet forceren om de eerste stapjes de goede richting op te maken.
Focus je eerst op jezelf. Dan komt de rest vanzelf.
pi_134030199
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja ik moet dus de deur uit en wat meer interesse tonen in mensen.
Rustig aan.
pi_134030250
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Niet dus....

Of nouja...je kunt je sowieso beter op jezelf focussen ja, maar dan komt nog niks vanzelf hoor.
pi_134030456
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet dus....

Of nouja...je kunt je sowieso beter op jezelf focussen ja, maar dan komt nog niks vanzelf hoor.
Voor niets komt de zon inderdaad op. Dat was echter niet waar ik op doelde.
pi_134030486
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Voor niets komt de zon inderdaad op. Dat was echter niet waar ik op doelde.
Nouja, de 'het komt vanzelf' tip zie je regelmatig verschijnen... maar die tip heb je echt helemaal niets aan...
pi_134030749
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja, de 'het komt vanzelf' tip zie je regelmatig verschijnen... maar die tip heb je echt helemaal niets aan...
Ik reageerde op kingtoppie, die kennelijk nogal slecht in zijn vel zit. Daar zou ik eerst mee aan de slag gaan. :)
pi_134030836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

De vraag of je wel duidelijk laat merken of je iemand leuk vindt als je met haar praat liet je wel achterwege... Maargoed ik ben weg :W
Rustig aan.
pi_134030857
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik reageerde op kingtoppie, die kennelijk nogal slecht in zijn vel zit. Daar zou ik eerst mee aan de slag gaan. :)
Oh, ik zit het beste in mijn vel als ik open met mensen communiceer duszzz.. Ligt nogal in het verlengde van dit eigenlijk.
Rustig aan.
pi_134031277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ik moet dus de deur uit en wat meer interesse tonen in mensen.
En niet meteen allerlei deprimerende gesprekken over je problemen beginnen.
pi_134031975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De vraag of je wel duidelijk laat merken of je iemand leuk vindt als je met haar praat liet je wel achterwege... Maargoed ik ben weg :W
Huh wat, heb ik iets gemist?
pi_134032100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ow had deze gemist dus :') Krijg je d'r van als je 10 quotealerts hebt, en ze allemaal maar wegklikt :')

Dat laat ik merken ja in die paar gevallen. Om niet veel later eens een date af te spreken, en dan een week later een bullshitverhaal over een 'ex en nog gevoelens' krijg of iets dergelijks :')

Ja dat soort shit treft mij altijd.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:01:55 #175
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_134033051
Ik blijf me verbazen over het feit dat versieren hier als een soort van rocket science omschreven word.

@ Complicate: Likje?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_134033654
Ik vind het via chat veel moeilijker. Ik zie een meisje zitten , probleem is dat ik ze nooit toevallig in het echt zal tegenkomen. Laatste tijd wat mee gechat maar ik heb geen idee hoe ik het een stapje omhoog krijg.
Is ook moeilijk af te leiden of ze je wel leuk vind.

Waarom kan ik niet gewoon iemand tegen komen die ik regelmatig in het echt tegenkom...
sd
pi_134033986
quote:

[..]

Dat geloof ik niet bij een dame met jouw charisma.
Lambo of Rekt
pi_134034632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Wablieft ?
_O- laat maar :P
Waz met jou!
pi_134034837
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja dat is het hele ding.. jij hebt dus sinds jongs af aan goede ervaringen met vrouwen opgedaan :P.. dus ging het vanzelf..

Manier van aankijken?, hoe kijk jij vrouwen aan dan?, ik kijk ze aan zoals ik ook mijn vrienden aankijk (oftewel, op precies dezelfde manier :') )

houding?, daar let ik niet eens anders ga ik me ongemakkelijk voelen :P.

eerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd.. als ik naar een meid afstapte en ik zei ohh jij ziet er leuk uit was het zo van dat ze ging draaien met haar ogen, en dan van "OKAAAY LEUK VOOR JE DOEEEEEI"

:{w dan heb ik echt iets van, bitch je moet blij zijn dat ik je aanspreek.

ik was vroeger het jongetje waar meiden bij zeiden "ieeel met hem?! HAHA ben je gek :r"

pas op me 21ste een beetje bezig gaan houden met meiden omdat ze toen pas een beetje normaal tegen me gingen doen :')..

dus ik kom er eigenlijk pas bij kijken, beetje laat naar mijn gevoel :')
Waz met jou!
pi_134035113
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Hhah ik begrijp wat jij bedoelt, maar hardcore versiermethodes a la PUA zijn echt :') :') :')
Ik ben gewoon benieuwd of je dat echt ga doen. :P
Tjah ik zal toch ergens moeten beginnen als ik ooit succesvol met vrouwen wil zijn... :{ Als ik me dus niet verbeter dan zal ik dus misschien in de komende 20 jaar met geluk 3 meiden neuken of zo :').. dan kan ik eigenlijk beter me libido meteen killen heb ik er geen last meer van _O-.

Maar verder weet ik niet echt hoe ik het anders zou moeten aanpakken, zomaar op straat aanspreken gaat hem niet worden.. tenzij ik XTC naar binnen knal maar dat kan ik ook niet elke dag gaan doen :')..
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Piemels vergelijken. :')
Omdat #yolo :s)
Waz met jou!
pi_134037205
Damn ik begin het nu toch wel echt te missen, een beetje flikflooien met chicks :{

Ik was een laatbloeier, pas voor het eerst gezoend op mijn 18e toen ik met mijn vrienden op vakantie was in Chersonissos of all places. Pas voor het eerst seks toen ik 19 was met mijn eerste vriendin. Toen dat uitging had ik van mijn 20e tot mijn 22e wel een echt lekkere periode wat betreft vrouwen ; Ging ook veel uit toen, maar er waren tijden dat ik wel met 4 chicks tegelijkertijd aan het whatsappen/scharrelen was, en ze waren ook nog allemaal leuk..

Maar het laatste anderhalf jaar ben ik vooral erg druk met mijn studie. Ik wil ervanaf, maar het kost me veel tijd. Veel op de universiteit, weinig tijd voor andere dingen, en ook niet meer echt geïnvesteerd in het leren kennen van vrouwen de laatste twee jaar.

Inmiddels kan ik toch wel zeggen dat ik het erg mis, al is het maar een beetje whatsappen met een leuke chick oid. Zelfs dat is geloof ik in heel 2012 niet echt voorgekomen. Laat staan een date, zoenen of seks.

Hoe kom ik weer een beetje terug in the game :P
  zondag 8 december 2013 @ 03:12:36 #182
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134040188
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Sommigen vinden in dit topic "hoi" al een trucje :')
Voor sommigen is dat ook een hele overwinning natuurlijk...

p.s. offtopic, ze heeft me eindelijk geaccepteerd op facebook, maar ik verwacht er weinig meer van...
  zondag 8 december 2013 @ 03:15:29 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134040207
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Ook als je dat hebt is het geen garantie dat de vrouwen als een blok voor je vallen.
  zondag 8 december 2013 @ 03:21:26 #184
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134040249
quote:

[..]

Ik denk dat ik maar weer eens naar België moet gaan. Mijn tweede vriendin was ook Belgisch en die had toevallig dezelfde hobby als jou. Wat zit daar in het water dat alle vrouwen dat zo fantastisch vinden?
pi_134040753
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef M1stral het volgende:
Ik blijf me verbazen over het feit dat versieren hier als een soort van rocket science omschreven word.

@ Complicate: Likje?
Hahahahaha je hebt zelf moeite met vrouwen als je moet happen op de meest "toegankelijke exotische belgische meid" op fok die iedereen schatje noemt. :D :D
  Moderator zondag 8 december 2013 @ 09:38:16 #186
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134041266
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 05:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hahahahaha je hebt zelf moeite met vrouwen als je moet happen op de meest "toegankelijke exotische belgische meid" op fok die iedereen schatje noemt. :D :D
Ongelofelijk, wat een non-discussie in een anders leuk topic om te lezen. Je lijkt je, als t op vrouwen aankomt verheven te voelen boven alles en iedereen. T is bijna lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn. Als je nou zo goed bent met vrouwen, focus je daar dan op ipv op een forum iedereen proberen te vertellen dat ze t fout doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 8 december 2013 @ 10:50:08 #187
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_134041989
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 05:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met vrouwen. Ik lik gewoon graag.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_134042082
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 10:50 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met vrouwen. Ik lik gewoon graag.
Iedereen die niet het evangelie van vuurvlieg volgt heeft enorm veel moeite met vrouwen. Aldus vuurvlieg.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 december 2013 @ 11:07:50 #189
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134042240
Gelukkig is iedereen anders, anders zou het ook maar een saaie boel worden... De een likt graag, de andere pijpt graag... Voor ieders wat wils ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:16 schreef sausagin het volgende:
Ik vind het via chat veel moeilijker. Ik zie een meisje zitten , probleem is dat ik ze nooit toevallig in het echt zal tegenkomen. Laatste tijd wat mee gechat maar ik heb geen idee hoe ik het een stapje omhoog krijg.
Is ook moeilijk af te leiden of ze je wel leuk vind.

Waarom kan ik niet gewoon iemand tegen komen die ik regelmatig in het echt tegenkom...
Je kun via chatten ook gewoon afspreken hoor... Gezellige avond hebben en wie weet is inderdaad de klik net zo in het echt als via de chat... Kan ook een dikke afknapper zijn, maar ach.. je bent er weer even tussenuit geweest ;)
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
  zondag 8 december 2013 @ 11:38:52 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134042735
hopeloos dit…. als deze reeks wil blijven bestaan mag er wel wat zelfcorrigerende werking optreden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134057072
quote:
3s.gif Op zondag 8 december 2013 11:38 schreef Re het volgende:
hopeloos dit…. als deze reeks wil blijven bestaan mag er wel wat zelfcorrigerende werking optreden
Genoeg mensen waren het ermee eens dat de topic titel een andere naam mag krijgen.
Als motivering dat ''met de neus op de feiten gedrukt worden dat versieren voor niet makkelijk gaat tegenwerkt bij het proces beter worden in versieren. Tmag gewoon wel wat optimistischer zodat mensen hier wat enthousiaster worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door kingtoppie op 08-12-2013 19:53:23 ]
Rustig aan.
pi_134061611
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:07 schreef MaikelS het volgende:
[..]

Je kun via chatten ook gewoon afspreken hoor... Gezellige avond hebben en wie weet is inderdaad de klik net zo in het echt als via de chat... Kan ook een dikke afknapper zijn, maar ach.. je bent er weer even tussenuit geweest ;)
Het eeuwige spanningsveld.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 8 december 2013 @ 21:44:16 #193
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_134062948
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Wow me post is best lang :P..

Nee dat sowieso niet.. maar om een of andere reden worden ze altijd clingy.. als ik bijvoorbeeld een diepgaande connectie met een meid aan het opbouwen ben en dan op een gegeven moment toch denk van nah zij is toch niet wat ik wil en ik laat duidelijk merken dat ik alleen nog wil praten en niks meer, dan wordt het altijd een hele vervelende situatie.

Ze doen dan alsof ik hun bezit ben of zo :').. mij lopen controleren, de hele dag in contact willen zijn terwijl ik af en toe echt niks hoef te weten van ze, heel vaak bellen, vervelend doen als ik even niet op whatsapp reageer.. het wordt gewoon zo naar dat ik moet zeggen van "ey chick.. ik ben je vriendje niet dus begin normaal te doen"..

Heb dingen naar me hoofd gegooid gekregen en een fuck buddy die me dreigde neer te steken toen ik zei dat ik geen relatie wou :').. en dat heeft me een hele hoop gezeik opgeleverd.. die ging in mijn vriendengroep allemaal geruchten verspreiden dat ik iets met haar had, aan meiden waarmee ik zat te flirten dat ik iets met haar had om alles voor mij te verpesten.

Daarna een ONS gehad, de volgende ochtend snel uit huisgewerkt en het leek geen probleem te zijn.. ik had gewoon een leuke nacht gehad en nu hoefde ik niks meer van die chick te weten totdat.. ze me helemaal had gevonden op fb, zag dat ik vrienden was met iemand zij kende en besloot te vertellen aan dat andere meisje dat ik seks had gehad met haar.. toevallig had ik afgesproken die avond met dat ene meisje en wou die andere dus ook mee.. ik werd constant gebeld kortom weer gezeik.. andere meisje aan de lijn dat die andere o zo graag mee wou om me weer te zien.. pff dus dat was ook de laatste keer dat ik dat doe :')..

Vervolgens weer een relatie gehad, maar dat was alleen maar constant gezeik maar dat komt misschien omdat ik geen zin heb om op die manier rekening te houden met iemand (moeten bellen, klef gedoe bla bla).

_O- no offense taken hoor :p.. ik denk sinds dat ik.. 20/21 was of zo?. Op het gebied van daadwerkelijk seks hebben heb ik mezelf al vele malen gecockblocked, maar aan de andere kant heb ik dan gewoon geen behoefte wanneer zo een kans zich voordoet.

Het moet echt spontaan gebeuren, oftewel ik moet al echt met een meid in gesprek zijn en al in de mood zijn (lees: al helemaal opgegeild zijn) en dan pas ben ik bereid om er op in te gaan.. anders kan een meid letterlijk zeggen van ja ik ben alleen thuis, en me favo positie is doggy of zo.. en dan heb ik echt van wauw okay waarom vertel je me dit? (is al eens gebeurd), en dan verlies ik echt meteen alle interesse omdat ik niet eens beetje een normaal gesprek heb kunnen hebben :')
Jammer dat je er zo veel drama omheen hebt.

Wat wil je eigenlijk van een meisje als je met haar gaat praten. Seks en verder niets, of een relatie?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_134065207
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jammer dat je er zo veel drama omheen hebt.

Wat wil je eigenlijk van een meisje als je met haar gaat praten. Seks en verder niets, of een relatie?
Dat hangt echt van het meisje af.

Af en toe leer ik een meid kennen en dan heb ik geen verwachtingen, gewoon gezellig lullen en uiteindelijk beginnen we elkaar beter te leren kennen.

ik zorg altijd dat ze helemaal open gaan (qua gevoelens).. nou dan komt alles naar buiten, ze verwachten dat ik naast potentiële lover ook nog eens psycholoog ga spelen :').. dat gebeurd altijd dus vandaar dat ik nu liever relaties probeer te vermijden.. ik heb namelijk geen zin om de zondebok te zijn wanneer ze weer last hebben van hun problemen en die op mij af reageren.

Bij andere denk ik dan weer van okay, alleen maar er over heen gaan.. maar ik ben bang voor het gezeik dat er altijd komt, en geruchten die in de rondte gaan..

toen ik met een meid wat had gedaan waarmee ik op school zat, wist de dag erna haar hele klas het :').. toen ik aankwam lopen om even met haar te kletsen zaten ze allemaal met hun handen de afmeting en dikte van mijn penis na te bootsen _O-..

nu schaam ik me niet voor mijn geslachtsdeel maar toch :')..

Het liefst zou ik nu echt vet goed zijn in het versieren en zou ik me gewoon een slag in de rondte neuken met meiden die ik totaal niet ken en die ook geen mensen kennen die ik ken oftewel geen kans op gezeik :P.. maar helaas ben ik dat niet...
Waz met jou!
pi_134065421
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:52 schreef Badger. het volgende:
Damn ik begin het nu toch wel echt te missen, een beetje flikflooien met chicks :{

Ik was een laatbloeier, pas voor het eerst gezoend op mijn 18e toen ik met mijn vrienden op vakantie was in Chersonissos of all places. Pas voor het eerst seks toen ik 19 was met mijn eerste vriendin. Toen dat uitging had ik van mijn 20e tot mijn 22e wel een echt lekkere periode wat betreft vrouwen ; Ging ook veel uit toen, maar er waren tijden dat ik wel met 4 chicks tegelijkertijd aan het whatsappen/scharrelen was, en ze waren ook nog allemaal leuk..

Maar het laatste anderhalf jaar ben ik vooral erg druk met mijn studie. Ik wil ervanaf, maar het kost me veel tijd. Veel op de universiteit, weinig tijd voor andere dingen, en ook niet meer echt geïnvesteerd in het leren kennen van vrouwen de laatste twee jaar.

Inmiddels kan ik toch wel zeggen dat ik het erg mis, al is het maar een beetje whatsappen met een leuke chick oid. Zelfs dat is geloof ik in heel 2012 niet echt voorgekomen. Laat staan een date, zoenen of seks.

Hoe kom ik weer een beetje terug in the game :P
hahah ik herken mezelf wel in je verhaal..

Nja ik zou zeggen, ga eens met wat vrienden lullen die ook een beetje terug in de game willen of er veel mee bezig zijn. Ga met hun uit en dan goed worden ;)

Happy (pussy)hunting.
Waz met jou!
  zondag 8 december 2013 @ 22:36:47 #196
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_134065624
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat hangt echt van het meisje af.

Af en toe leer ik een meid kennen en dan heb ik geen verwachtingen, gewoon gezellig lullen en uiteindelijk beginnen we elkaar beter te leren kennen.

ik zorg altijd dat ze helemaal open gaan (qua gevoelens).. nou dan komt alles naar buiten, ze verwachten dat ik naast potentiële lover ook nog eens psycholoog ga spelen :').. dat gebeurd altijd dus vandaar dat ik nu liever relaties probeer te vermijden.. ik heb namelijk geen zin om de zondebok te zijn wanneer ze weer last hebben van hun problemen en die op mij af reageren.

Bij andere denk ik dan weer van okay, alleen maar er over heen gaan.. maar ik ben bang voor het gezeik dat er altijd komt, en geruchten die in de rondte gaan..

toen ik met een meid wat had gedaan waarmee ik op school zat, wist de dag erna haar hele klas het :').. toen ik aankwam lopen om even met haar te kletsen zaten ze allemaal met hun handen de afmeting en dikte van mijn penis na te bootsen _O-..

nu schaam ik me niet voor mijn geslachtsdeel maar toch :')..

Het liefst zou ik nu echt vet goed zijn in het versieren en zou ik me gewoon een slag in de rondte neuken met meiden die ik totaal niet ken en die ook geen mensen kennen die ik ken oftewel geen kans op gezeik :P.. maar helaas ben ik dat niet...
Waar kom jij vandaan??

Heb nog nooit gehoord van een meisje die het van de daken schreeuwt dat ze een gast geneukt heeft.

Je verhaal is me nog niet helemaal duidelijk. Aan de ene kant zeg je geen relatie wilt omdat er drama van komt. Aan de andere kant wil je ze niet alleen neuken als ze zichzelf naar je toe gooien omdat je geen goed gesprek met ze gehad hebt?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_134066092
Hebben meer mensen last van het overanalyseren van situaties :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_134066115
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waar kom jij vandaan??

Heb nog nooit gehoord van een meisje die het van de daken schreeuwt dat ze een gast geneukt heeft.

Je verhaal is me nog niet helemaal duidelijk. Aan de ene kant zeg je geen relatie wilt omdat er drama van komt. Aan de andere kant wil je ze niet alleen neuken als ze zichzelf naar je toe gooien omdat je geen goed gesprek met ze gehad hebt?
Ik woonde vroeger in Amsterdam.

Ik ook niet... maar heb wel vaker gehad dat als ik aan het flirten was met een meid en ik de volgende dag weer ging chillen haar vrienden en mijn vrienden het wisten :').. of haar vrienden aan mij vragen van "Ga je haar neuken?" dan heb ik zoiets van hoezo vraag je me dat? :{

Hahah ja ik besef dat ik zelf denk ik ook niet echt precies weet wat ik wil :{..

Aan de ene kant ben ik niet echt het type dat zonder iemand te kennen het bed in stapt omdat ik geen zin heb in gelul via via, maar aan de andere kant wil ik me ook niet binden aan iemand..

Ik denk dat ik daarom ook veel naar escorts ben geweest en dat eigenlijk wel perfect vond.. gewoon snel betalen hoppa ding doen, eventueel gezellig gesprek en dan niet meer zien :p. Niemand is er ooit achter gekomen :P.
Waz met jou!
  zondag 8 december 2013 @ 23:05:38 #199
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_134066971
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik woonde vroeger in Amsterdam.

Ik ook niet... maar heb wel vaker gehad dat als ik aan het flirten was met een meid en ik de volgende dag weer ging chillen haar vrienden en mijn vrienden het wisten :').. of haar vrienden aan mij vragen van "Ga je haar neuken?" dan heb ik zoiets van hoezo vraag je me dat? :{

Hahah ja ik besef dat ik zelf denk ik ook niet echt precies weet wat ik wil :{..

Aan de ene kant ben ik niet echt het type dat zonder iemand te kennen het bed in stapt omdat ik geen zin heb in gelul via via, maar aan de andere kant wil ik me ook niet binden aan iemand..

Ik denk dat ik daarom ook veel naar escorts ben geweest en dat eigenlijk wel perfect vond.. gewoon snel betalen hoppa ding doen, eventueel gezellig gesprek en dan niet meer zien :p. Niemand is er ooit achter gekomen :P.
Geen zin in gelul via via? Zou voor jezelf even nagaan wat je wilt, want als jij het niet op een rijtje hebt weet zij ook niet waar ze aan toe is, en dat is waarschijnlijk de oorzaak van alle dramasituaties die je beschrijft. Bovendien is het aantrekkelijk als een man weet wat hij wil ;)
pi_134067247
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Geen zin in gelul via via? Zou voor jezelf even nagaan wat je wilt, want als jij het niet op een rijtje hebt weet zij ook niet waar ze aan toe is, en dat is waarschijnlijk de oorzaak van alle dramasituaties die je beschrijft. Bovendien is het aantrekkelijk als een man weet wat hij wil ;)
Ja met dat via via bedoel ik dan vrienden en mensen die ik leer kennen die dan zeggen "oh jij was toch die jongen waar mee ... ging?" en roddels en al die shit :P.

Klopt daar heb je gelijk in...

ik denk dat het probleem meer ligt bij het feit dat ik alleen echt vrouwen weet te versieren die ik ook daadwerkelijk via via ken.. op een enkele keer na dan..

ik zou echt niet weten hoe ik in een club of zo een meid zou moeten versieren en dan met haar naar huis weten te gaan.. sowieso zijn clubs niet echt mijn ding..

maar bijvoorbeeld een meid op straat aanspreken, een date, seks hebben en dan fuckbuddy van haar maken of nooit meer spreken :P.. dat lijkt me wel chill maar dat zie ik niet gebeuren... alleen al om het feit dat ik geen vrouwen durf aan te spreken op straat tenzij ik iets moet weten.
Waz met jou!
  zondag 8 december 2013 @ 23:18:18 #201
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_134067477
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja met dat via via bedoel ik dan vrienden en mensen die ik leer kennen die dan zeggen "oh jij was toch die jongen waar mee ... ging?" en roddels en al die shit :P.

ik denk dat het probleem meer ligt bij het feit dat ik alleen echt vrouwen weet te versieren die ik ook daadwerkelijk via via ken.. op een enkele keer na dan..

ik zou echt niet weten hoe ik in een club of zo een meid zou moeten versieren en dan met haar naar huis weten te gaan.. sowieso zijn clubs niet echt mijn ding..

maar bijvoorbeeld een meid op straat aanspreken, een date, seks hebben en dan fuckbuddy van haar maken of nooit meer spreken :P.. dat lijkt me wel chill maar dat zie ik niet gebeuren... alleen al om het feit dat ik geen vrouwen durf aan te spreken op straat tenzij ik iets moet weten.
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Lekker boeiend dat vrienden weten dat je seks hebt. Als jij het een big deal vind vinden zij dat ook.

Nou, als je dat wilt. Ga het oefenen. Je bent heus niet de enige. Zeker in Amsterdam loopt genoeg leuks ;)
pi_134067882
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

[..]

Lekker boeiend dat vrienden weten dat je seks hebt. Als jij het een big deal vind vinden zij dat ook.

Nou, als je dat wilt. Ga het oefenen. Je bent heus niet de enige. Zeker in Amsterdam loopt genoeg leuks ;)
Ik vind het eerder vervelend dat er zo wordt geroddeld.. ik had al een slechte naam omdat ik wel bekend sta dat ik flirt met meiden die in de groep werden gebracht, maar alleen als ik wist dat ze niet het vriendinnetje waren van een van me vrienden of als ik wist dat een van hun ze leuk vond dan deed ik dat niet..

Nu ik dit stukje terug lees realiseer ik me ze opzicht best wel eens een beetje jaloers hadden kunnen zijn :')..

Ik woon trouwens niet meer in Amsterdam :P.. ik woon nu in Miami en vind de meiden hier niet echt zo om over naar huis te schrijven :P.
Waz met jou!
  zondag 8 december 2013 @ 23:34:34 #203
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_134068113
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik vind het eerder vervelend dat er zo wordt geroddeld.. ik had al een slechte naam omdat ik wel bekend sta dat ik flirt met meiden die in de groep werden gebracht, maar alleen als ik wist dat ze niet het vriendinnetje waren van een van me vrienden of als ik wist dat een van hun ze leuk vond dan deed ik dat niet..

Nu ik dit stukje terug lees realiseer ik me ze opzicht best wel eens een beetje jaloers hadden kunnen zijn :')..

Ik woon trouwens niet meer in Amsterdam :P.. ik woon nu in Miami en vind de meiden hier niet echt zo om over naar huis te schrijven :P.
Tja, als jij je er druk om gaat maken bereiken ze precies wat ze willen. Dus nogmaals. Als jij er niet moeilijk over doet doen zij dat ook niet ;)

Ik verwijder trouwens m'n FOK account. Realiseer me zojuist dat ik hier teveel tijd doorbreng.

Ik wens iedereen veel versierplezier toe!
pi_134069530
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Tja, als jij je er druk om gaat maken bereiken ze precies wat ze willen. Dus nogmaals. Als jij er niet moeilijk over doet doen zij dat ook niet ;)

Ik verwijder trouwens m'n FOK account. Realiseer me zojuist dat ik hier teveel tijd doorbreng.

Ik wens iedereen veel versierplezier toe!
True.

Ehh jammer man, ik vond jou wel een wijs iemand wat betreft het hele versier gedoe.

Succes met het leven, en misschien tot ooit weer op FOK! ^O^
Waz met jou!
  maandag 9 december 2013 @ 00:28:58 #205
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_134069697
quote:

Kerel, wat heb je te verliezen? Niks.

Gewoon aanspreken. Het is gewoon een gevalletje "Take it or leave it". In het laatste geval ga je gewoon op zoek naar de volgende.
Er is echt niets moeilijk aan een vrouw aan te spreken. Wat vaak wel helpt overigens, is er niet dubbeldik boven op liggen dat je er alleen bent om te scoren.
Met wat mazzel vraagt ze je zelf mee naar huis. Meerdere malen meegemaakt.
Blog
pi_134070207
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:12 schreef yats het volgende:

[..]

Voor sommigen is dat ook een hele overwinning natuurlijk...

p.s. offtopic, ze heeft me eindelijk geaccepteerd op facebook, maar ik verwacht er weinig meer van...
Amai leuk, en hoezo verwacht je er weinig van? Vertel .....
pi_134070222
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:15 schreef yats het volgende:

[..]

Ook als je dat hebt is het geen garantie dat de vrouwen als een blok voor je vallen.
Klopt, want dat zie je niet tijdens een date :P
(helaas)

[ Bericht 1% gewijzigd door complicate op 09-12-2013 11:08:54 ]
pi_134070292
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:21 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar weer eens naar België moet gaan. Mijn tweede vriendin was ook Belgisch en die had toevallig dezelfde hobby als jou. Wat zit daar in het water dat alle vrouwen dat zo fantastisch vinden?
Haha mijn hobby, zal eens hier onderzoek doen :P. Heb je dan 7 jaar relatie op afstand gehad?
Leuven is zowiezo een leuke stad, maar dat zal je wel weten.
pi_134070477
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha mijn hobby, zal eens hier onderzoek doen :P. Heb je dan 7 jaar relatie op afstand gehad?
Zowiezo is Vlaams? :P Maar welke hobby dan? :?
pi_134070511
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]
Maar verder weet ik niet echt hoe ik het anders zou moeten aanpakken, zomaar op straat aanspreken gaat hem niet worden.. tenzij ik XTC naar binnen knal maar dat kan ik ook niet elke dag gaan doen :')..

Haha gewoon aanspreken, minder nadenken en een 'complicate'-blog starten. ^O^
En vooral je weet niet wat je wilt. :N
pi_134070608
Whaha, vanavond terug van een verjaardag in de trein, zat even helemaal alleen met een meisje 2 stations of zo, alleen al bij de gedachte of ik hoi tegen der zou zeggen, schoot alles omhoog hartslag triple 20, kreeg het warm/benauwd.

Maar snel van die gedachte af gezet, toen ging het wel weer _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_134070670
Dansles volgen is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:
1. Je krijgt meteen een danspartner (meestal om de 3 maanden een nieuwe partner :P)
2. Je krijgt meer zelfvertrouwen
3. En je leert leuke meiden kennen

Tango, Salsa, ........

P.S. Het is niet de bedoeling dat het je passie wordt ofzo, maar je leert heel veel tijdens de les , zeker qua 'connectie' , manier van aankijken tijdens de dans etc. etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 09-12-2013 11:11:47 ]
  maandag 9 december 2013 @ 01:17:54 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134070706
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef complicate het volgende:
Dansles volgens is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:
1. Je krijgt meteen een danspartner (meestal om de 3 maanden een nieuwe partner :P)

Tango, Salsa, ........

P.S. Het is niet de bedoeling dat het je passie wordt ofzo, maar je leert heel veel tijdens de les , zeker qua 'connectie' , manier van aankijken tijdens de dans etc. etc.
Goede tip
pi_134070713
Eens. Leer je wellicht ook je wat meer ontspannen te voelen in nabijheid van een vrouw. En sommige dansstijlen zijn opwindend. :9
pi_134070723
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef complicate het volgende:
Dansles volgens is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:

Tango, Salsa, ........

En wat als je een hekel aan dansen hebt? :P
pi_134070739
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Als het in het water zit zal ik ook eens Belgisch water gaan regelen. :s) Of jou verleiden.
Haha Belgisch water , ik moet dringend onderzoek doen :P
Ik ken alleen op de dansvloer te verleiden :P
  maandag 9 december 2013 @ 01:20:08 #217
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134070751
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan zit er niks anders op dan je rechterarm te blijven trainen.
pi_134070757
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha Belgisch water , ik moet dringend onderzoek doen :P
Ik ken alleen op de dansvloer te verleiden :P
Ah. Les 2. :P
pi_134070764
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Eens. Leer je wellicht ook je wat meer ontspannen te voelen in nabijheid van een vrouw. En sommige dansstijlen zijn opwindend. :9
Jep jep en een man die een vrouw kan leiden op de dansvloer :9
pi_134070779
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vandaar "P.S." je kan je wat forceren zeker als je denkt dat er een kans bestaat dat dé vrouw er is. haha :P
pi_134070793
Sowieso, als je eenmaal een beetje kunt dansen is het best leuk. Vooral de sensuele dansen met leuke vrouwen die het ook goed kunnen.

Het is niet zoals in de club met je dronken hoofd. :P
pi_134070825
Oh, en mensen met een goed ritmegevoel zijn vaak ook beter in bed. :s)
pi_134070835
Exact, vandaar dansles in plaats van ze in club tegen te komen, dan is ze meestal dronken :P
En heb je zowiezo ook, lichaamscontact tijdens de dans. ;)
pi_134071084
In een bios ben je meer met de film bezig dan je date... Wel goed om en tenminste nog een drankje te doen. Leer je elkaar in ieder geval nog kennen :s)
pi_134071117
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:46 schreef Faxie het volgende:
In een bios ben je meer met de film bezig dan je date... Wel goed om en tenminste nog een drankje te doen. Leer je elkaar in ieder geval nog kennen :s)
Daarom geen bios voor mij op de eerste paar dates. Liever voor/met haar koken oid.
pi_134071128
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Daarom geen bios voor mij op de eerste paar dates. Liever voor/met haar koken oid.
Het ding is dat sommige meiden dat kunnen interpreteren als "hij wilt mij in zijn bed na het eten" :')
(maar koken is zeker wel romantisch :s) )
pi_134071147
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Het ding is dat sommige meiden dat kunnen interpreteren als "hij wilt mij in zijn bed na het eten" :')
Ik ben kieskeurig en sowieso niet tijdens de eerste date.

Al begrijp ik wel dat sommige vrouwen zo denken, ik heb eigenlijk nog niet echt meegemaakt dat ze niet kwamen. :P
pi_134071149
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:11 schreef Geerd het volgende:
Whaha, vanavond terug van een verjaardag in de trein, zat even helemaal alleen met een meisje 2 stations of zo, alleen al bij de gedachte of ik hoi tegen der zou zeggen, schoot alles omhoog hartslag triple 20, kreeg het warm/benauwd.

Hadden ze een G-cup ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 09-12-2013 08:11:04 ]
pi_134071252
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Hadden ze een G-cup ofzo?
Was maar 1 dame 2 stations :P En nee :P Het lukt gewoon niet.

[ Bericht % gewijzigd door Re op 09-12-2013 08:11:27 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_134071272
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 02:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Was maar 1 dame 2 stations :P En nee :P Het lukt gewoon niet.
Volgende keer beter ;)
pi_134071787
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:28 schreef M1stral het volgende:

[..]

Kerel, wat heb je te verliezen? Niks.

Gewoon aanspreken. Het is gewoon een gevalletje "Take it or leave it". In het laatste geval ga je gewoon op zoek naar de volgende.
Er is echt niets moeilijk aan een vrouw aan te spreken. Wat vaak wel helpt overigens, is er niet dubbeldik boven op liggen dat je er alleen bent om te scoren.
Met wat mazzel vraagt ze je zelf mee naar huis. Meerdere malen meegemaakt.
Daar heb je gelijk in!... het probleem is meer dat ik altijd belachelijk werd gemaakt door vrouwen toen ik jonger was omdat ik dik was.. ik zal eens even een paar voorbeelden noemen:

- Paar meiden die op mij afstapten en mij dan vroegen van "wil je mijn nummer?" waarop ik dus echt twijfelend zei van.. "okay is goed :)" (omdat ik dacht van wow zo een mooie meid die mij haar nummer wil geven? :@) en hun dan vervolgens keihard schreeuwen "DACHT JE DAT ECHT?! HAHA" en vervolgens lachend wegliep naar haar groep vrienden om mij uit te lachen :').

- Redelijk veel meiden die mij gewoon echt vies vonden omdat ik overgewicht had en nare opmerkingen maakten

- Het erin wrijven dat ik nooit een meisje zou krijgen omdat ik een dikke nerd was

en mijn vader die mij altijd belachelijk loopt te maken bij alle meiden die ik tegen kom helpt ook niet echt mee om je zelf vertrouwen met het andere geslacht te verbeteren.

Toen had ik me afgesloten voor vrouwen en ging alleen maar hardcore gamen met me vrienden.. toen eind 18 me eerste vriendin leren kennen, 1,5 jaar later was het uit. Daarna nog van relatie naar relatie gehopt met een ONS ertussen en een fuck buddy.

Heb dus nooit echt vrouwen moeten aanspreken omdat ze tot nu toe altijd naar mij zijn gekomen, alleen sinds ik in Amerika woon is het maar een paar keer gebeurd maar vond ik de dames niks. Ik besef dan nu dat ik een belangrijke vaardigheid niet heb ontwikkeld en ben nu dus een beetje de lul om op mijn 23ste levensjaar pas te gaan beginnen om echt meiden met het doel aan te spreken om ze te versieren, er wordt tevens van je verwacht dat je als 23 jarige man al wel het een en ander kan wat betreft versieren.. en dan komt er nog bij dat ik het niet kan als ik echt met dat specifieke doel erop af ga. :P

Kortom.. op meiden afstappen die ik mooi vind doe ik niet omdat ik er al vanuit ga dat ze bitchy reageren, ik praat ook pas met ze als hun eerst met mij praten :').. maar ja hun praten niet met mij omdat de man de eerste stap moet zetten.. maar ik dat doe niet omdat ik geen zin heb om afgewezen te worden.. dus tjah :P.

Heb trouwens wel vrouwen aangesproken maar dat was dan als ik helemaal bezopen was of onder invloed van drugs, vaak wezen ze me dan ook af op een hele vieze manier maar ben je zo onder de invloed dat het helemaal niks boeit. Ik daarin tegen houd het gewoon vriendelijk en leuk als ik een meid afwijs maar het lijkt alsof vrouwen geen rekening houden met de gevoelens van een man die op hun afstapt.

zo dat was een lange post :P.

[ Bericht 7% gewijzigd door Just_some_random_dude op 09-12-2013 05:55:22 ]
Waz met jou!
pi_134072080
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:11 schreef Geerd het volgende:

Uiteindelijk niets tegen haar gezegd? :?
  maandag 9 december 2013 @ 11:07:08 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134075315
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai leuk, en hoezo verwacht je er weinig van? Vertel .....
Ik denk dat ik mijn kans gemist heb een week of twee terug. Dit duurt te lang. Daarnaast heb ik ook niet het idee dat ze echt geïnteresseerd is...
  maandag 9 december 2013 @ 11:11:25 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134075429
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee, mijn tweede vriendin heb ik in Nederland ontmoet (ze is enkel in België geboren) en heb ik ongeveer een jaar een relatie mee gehad. Mijn laatste ex (die van 7 jaar) heb ik bij de introductieweek van de universiteit ontmoet en heb ik na een maand of drie iets mee gekregen. Van die 7 jaar hebben we 6 jaar samengewoond. De eerste 1,5 maand van mijn studententijd woonde ik in België en kwam ik weleens in Hasselt en Leuven...
  maandag 9 december 2013 @ 11:14:23 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134075501
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt, want dat zie je niet tijdens een date :P
(helaas)
Geen idee, mijn laatste date is helaas al even geleden... :{
pi_134075990
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:07 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijn kans gemist heb een week of twee terug. Dit duurt te lang. Daarnaast heb ik ook niet het idee dat ze echt geïnteresseerd is...
Kijk, je hebt haar FB nu, dan kan je toch wat chatten enz. Van het een kan het ander toch komen hé.
Je moet er geen deadline van maken denk ik. Tenzij het echt vermoeiend is voor je om niet direct te krijgen wat je wilt. Maar als je met haar chat via FB, kan je misschien toch een date regelen? Want jullie kennen elkaar. Op dat vlak zou ik er niet te lang mee wachten.
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:11 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, mijn tweede vriendin heb ik in Nederland ontmoet (ze is enkel in België geboren) en heb ik ongeveer een jaar een relatie mee gehad. Mijn laatste ex (die van 7 jaar) heb ik bij de introductieweek van de universiteit ontmoet en heb ik na een maand of drie iets mee gekregen. Van die 7 jaar hebben we 6 jaar samengewoond. De eerste 1,5 maand van mijn studententijd woonde ik in België en kwam ik weleens in Hasselt en Leuven...
Ah ok, op die manier. Als je wat vrienden hebt in Leuven, kan je altijd toch eens gaan hé, je hebt niets te verliezen. :N Maar zelfs zonder vrienden kan je je daar echt amuseren, meiden zijn daar leuk en open. Die lopen niet weg als je "hoi" zegt. :P
(Dat weet je wel hé)
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:14 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee, mijn laatste date is helaas al even geleden... :{
Ander date regelen dan hé. Ik heb persoonlijk voorkeur om mensen irl te ontmoeten dan online, maar misschien is online dating wel iets voor je?
  maandag 9 december 2013 @ 11:42:37 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134076299
quote:
Kijk, je hebt haar FB nu, dan kan je toch wat chatten enz. Van het een kan het ander toch komen hé.
Je moet er geen deadline van maken denk ik. Tenzij het echt vermoeiend is voor je om niet direct te krijgen wat je wilt. Maar als je met haar chat via FB, kan je misschien toch een date regelen? Want jullie kennen elkaar. Op dat vlak zou ik er niet te lang mee wachten.
Tot nu toe heb ik haar nog geen enkele keer online gezien. Ik heb er geen termijn op gezet, maar ik denk wel dat naarmate de tijd verstrijkt ze minder snel ja zal zeggen...

quote:
Ah ok, op die manier. Als je wat vrienden hebt in Leuven, kan je altijd toch eens gaan hé, je hebt niets te verliezen. :N Maar zelfs zonder vrienden kan je je daar echt amuseren, meiden zijn daar leuk en open. Die lopen niet weg als je "hoi" zegt. :P
(Dat weet je wel hé)
Helaas heb ik geen vrienden daar. Maar ik weet dat je gelijk hebt en het een leuke uitgaansstad is. Misschien moet ik toch maar weer eens die kant op gaan.

quote:
Ander date regelen dan hé. Ik heb persoonlijk voorkeur om mensen irl te ontmoeten dan online, maar misschien is online dating wel iets voor je?
Ondanks dat ik ook een voorkeur heb voor irl heb ik het drie maanden geprobeerd op een datingsite, maar dat leverde me dus echt 0,0 op. Ik heb genoeg vrouwen aangesproken of een bericht gestuurd en er kwam vrijwel nooit reactie of alleen een afwijzing. Als je al weinig zelfvertrouwen hebt bevorderd dat het natuurlijk niet echt om irl vrouwen op een date te vragen...
  maandag 9 december 2013 @ 11:45:18 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134076358
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef yats het volgende:
Tot nu toe heb ik haar nog geen enkele keer online gezie
Dan nog kan je toch gewoon een bericht sturen? :?
Dan kan ze gewoon antwoorden wanneer ze wel eens online is.
  maandag 9 december 2013 @ 11:50:42 #239
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134076485
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 05:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in!... het probleem is meer dat ik altijd belachelijk werd gemaakt door vrouwen toen ik jonger was omdat ik dik was.. ik zal eens even een paar voorbeelden noemen:

- Paar meiden die op mij afstapten en mij dan vroegen van "wil je mijn nummer?" waarop ik dus echt twijfelend zei van.. "okay is goed :)" (omdat ik dacht van wow zo een mooie meid die mij haar nummer wil geven? :@) en hun dan vervolgens keihard schreeuwen "DACHT JE DAT ECHT?! HAHA" en vervolgens lachend wegliep naar haar groep vrienden om mij uit te lachen :').

- Redelijk veel meiden die mij gewoon echt vies vonden omdat ik overgewicht had en nare opmerkingen maakten

- Het erin wrijven dat ik nooit een meisje zou krijgen omdat ik een dikke nerd was

en mijn vader die mij altijd belachelijk loopt te maken bij alle meiden die ik tegen kom helpt ook niet echt mee om je zelf vertrouwen met het andere geslacht te verbeteren.

Toen had ik me afgesloten voor vrouwen en ging alleen maar hardcore gamen met me vrienden.. toen eind 18 me eerste vriendin leren kennen, 1,5 jaar later was het uit. Daarna nog van relatie naar relatie gehopt met een ONS ertussen en een fuck buddy.

Heb dus nooit echt vrouwen moeten aanspreken omdat ze tot nu toe altijd naar mij zijn gekomen, alleen sinds ik in Amerika woon is het maar een paar keer gebeurd maar vond ik de dames niks. Ik besef dan nu dat ik een belangrijke vaardigheid niet heb ontwikkeld en ben nu dus een beetje de lul om op mijn 23ste levensjaar pas te gaan beginnen om echt meiden met het doel aan te spreken om ze te versieren, er wordt tevens van je verwacht dat je als 23 jarige man al wel het een en ander kan wat betreft versieren.. en dan komt er nog bij dat ik het niet kan als ik echt met dat specifieke doel erop af ga. :P

Kortom.. op meiden afstappen die ik mooi vind doe ik niet omdat ik er al vanuit ga dat ze bitchy reageren, ik praat ook pas met ze als hun eerst met mij praten :').. maar ja hun praten niet met mij omdat de man de eerste stap moet zetten.. maar ik dat doe niet omdat ik geen zin heb om afgewezen te worden.. dus tjah :P.

Heb trouwens wel vrouwen aangesproken maar dat was dan als ik helemaal bezopen was of onder invloed van drugs, vaak wezen ze me dan ook af op een hele vieze manier maar ben je zo onder de invloed dat het helemaal niks boeit. Ik daarin tegen houd het gewoon vriendelijk en leuk als ik een meid afwijs maar het lijkt alsof vrouwen geen rekening houden met de gevoelens van een man die op hun afstapt.

Ik heb op dit moment hetzelfde gevoel qua onzekerheid... Ik weet van mezelf dat ik een knappe jongen ben (was).. ik ben alleen uitgedijd... Maar toch geeft je dat zoveel onzekerheid om afgewezen te worden... als ze eens wisten hoe het kwam dat ik dikker ben geworden.. Maar die enige onzekerheid die ik heb is mid 2014 weg... Elke week val ik nu een kilo af.. En tegen die tijd zien we wel :D
  maandag 9 december 2013 @ 11:51:44 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134076512
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:50 schreef MaikelS het volgende:
als ze eens wisten hoe het kwam dat ik dikker ben geworden
wat is de reden daarvoor dan?
pi_134076704
Er zijn ook genoeg vrouwen die op dik/chubby vallen :D
  maandag 9 december 2013 @ 12:11:24 #242
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134076971
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Er zijn ook genoeg vrouwen die op dik/chubby vallen :D
Je moet verliefd op jezelf kunnen worden wil je jezelf kunnen accepteren :) hahaha

quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

wat is de reden daarvoor dan?
Ongeluk met voetbal.. enkel gebroken op 3 plaatsen... van 5x sporten in de week naar 0x .. zelfde eetpatroon en dik veel aankomen...
  maandag 9 december 2013 @ 12:15:06 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134077039
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:11 schreef MaikelS het volgende:
Ongeluk met voetbal.. enkel gebroken op 3 plaatsen... van 5x sporten in de week naar 0x .. zelfde eetpatroon en dik veel aankomen...
Ow jij bent van dat andere topic (had ik toevallig vanmorgen gelezen). jah dat tikt dan wel aan.

Maar ik snap niet waarom je zo expliciet zegt "als ze eens wisten waarom ik zo ben aangekomen"

[ Bericht 7% gewijzigd door Cue_ op 09-12-2013 12:20:59 ]
pi_134077161
quote:

[..]

Tot nu toe heb ik haar nog geen enkele keer online gezien. Ik heb er geen termijn op gezet, maar ik denk wel dat naarmate de tijd verstrijkt ze minder snel ja zal zeggen...
Stuur haar een berichtje :Y
quote:

Helaas heb ik geen vrienden daar. Maar ik weet dat je gelijk hebt en het een leuke uitgaansstad is. Misschien moet ik toch maar weer eens die kant op gaan.

Doen hé ^O^ Als je daar alleen toekomt, spreken ze je meteen aan. :Y
quote:

[..]

Ondanks dat ik ook een voorkeur heb voor irl heb ik het drie maanden geprobeerd op een datingsite, maar dat leverde me dus echt 0,0 op. Ik heb genoeg vrouwen aangesproken of een bericht gestuurd en er kwam vrijwel nooit reactie of alleen een afwijzing. Als je al weinig zelfvertrouwen hebt bevorderd dat het natuurlijk niet echt om irl vrouwen op een date te vragen...
Heb je al ooit gedacht aan dansles volgen ofzo? Leuke manier om iemand te ontmoeten en je zelfvertrouwen een boost te geven. (zie bovenstaande tips over de voordelen)
pi_134077289
quote:

[..]
Elke week val ik nu een kilo af.. En tegen die tijd zien we wel :D
Echt niet gezond , 1 kg per week afvallen dat kan een jojo-effect creëren en dat is alles behalve aantrekkelijk.
  maandag 9 december 2013 @ 12:35:56 #246
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134077464
quote:
Stuur haar een berichtje :Y
Nog suggesties qua inhoud?

quote:
Doen hé ^O^ Als je daar alleen toekomt, spreken ze je meteen aan. :Y
Als ik ga is het puur voor de lol. Het zou voor het eerst zijn overigens als ik zomaar aangesproken zou worden door vrouwen...

quote:
Heb je al ooit gedacht aan dansles volgen ofzo? Leuke manier om iemand te ontmoeten en je zelfvertrouwen een boost te geven. (zie bovenstaande tips over de voordelen)
Ik heb vroeger aan stijldansen gedaan omdat mijn ex dat graag wilde. Ik heb alleen weinig ritmegevoel en ben te houterig om echt goed te kunnen dansen.
  maandag 9 december 2013 @ 12:36:34 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134077477
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:35 schreef yats het volgende:

Ik heb vroeger aan stijldansen gedaan omdat mijn ex dat graag wilde. Ik heb alleen weinig ritmegevoel en ben te houterig om echt goed te kunnen dansen.
Zoals ze zei, salsa is altijd goed. Zelfs als je houterig bent. Voordeel tov stijldansen is dat je met iedereen kan dansen en niet aan een semi vaste partner zit gekoppeld.
pi_134077581
quote:

[..]

Nog suggesties qua inhoud?
Gewoon wat jouw gevoel zegt. Je kan haar sturen "hey alles goed met je?" .......
quote:

[..]

Als ik ga is het puur voor de lol. Het zou voor het eerst zijn overigens als ik zomaar aangesproken zou worden door vrouwen...

Gewoon gaan en feedback geven ^O^ Ik ga er geen weddenschap van maken dat het kan gebeuren in Leuven :P
quote:

Bij salsa kan je echt wel heel snel volgen, proberen kan geen kwaad hé. En geloof mij het is echt heel leuk. Vooral als je een danspartner krijgt die al wat ritme heeft :Y
  maandag 9 december 2013 @ 12:48:44 #249
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134077781
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow jij bent van dat andere topic (had ik toevallig vanmorgen gelezen). jah dat tikt dan wel aan.

Maar ik snap niet waarom je zo expliciet zegt "als ze eens wisten waarom ik zo ben aangekomen"
Tis en blijft een vleeskeuring he... moment opnames... mensen zijn vaak bevooroordeeld en denken dat je heel de dag in de mac zit ofzo... maar ach..:)
pi_134077812
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Tis en blijft een vleeskeuring he... moment opnames... mensen zijn vaak bevooroordeeld en denken dat je heel de dag in de mac zit ofzo... maar ach..:)
En toch is 1 kg afvallen per week erg ongezond!
pi_134077843
quote:

[..]

Ben je al naar een diëtist geweest?
  maandag 9 december 2013 @ 12:51:30 #252
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134077859
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef complicate het volgende:

[..]

En toch is 1 kg afvallen per week erg ongezond!
Ik doe er niet eens super veel moeite voor... 3x per week hardlopen, en vooral savonds minder eten en eet/drink totaal geen snoep/chips/frisdrank meer..

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je al naar een diëtist geweest?
Ja, en wat ik eet heeft ze ooit goedgekeurd.. ga er niet meer heen aangezien het aardig aantikt in de euros die ze hanteren.. dus vandaar dat ik het zelf ben gaan bijhouden.
  maandag 9 december 2013 @ 12:53:03 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134077891
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:51 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Ik doe er niet eens super veel moeite voor... 3x per week hardlopen, en vooral savonds minder eten en eet/drink totaal geen snoep/chips/frisdrank meer..
Wat ik zo las eet je echt heel weinig hoor. Gooi het eens langs de eetmeter van het voedingscentrum. Je haalt echt de 2200 kcal per dag die je zou moeten hebben echt niet.
Volgens mij haal je de 1500 niet eens.
pi_134077908
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:51 schreef MaikelS het volgende:

[..]

[..]

Ja, en wat ik eet heeft ze ooit goedgekeurd.. ga er niet meer heen aangezien het aardig aantikt in de euros die ze hanteren.. dus vandaar dat ik het zelf ben gaan bijhouden.
Maar die tempo ga je nooit 2 jaar volhouden vandaar : jojo-effect. Snap je?
pi_134077942
quote:
Combinatie van cardio en krachttraining. Maar vooral de manier waarop men opbouwt is cruciaal om vol het houden.
pi_134077961
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Combinatie van cardio en krachttraining. Maar vooral opbouwen.
In 7 maanden 10kg erbij (geen vet) :9.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 12:55:54 ]
  maandag 9 december 2013 @ 12:57:06 #258
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134077995
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat ik zo las eet je echt heel weinig hoor. Gooi het eens langs de eetmeter van het voedingscentrum. Je haalt echt de 2200 kcal per dag die je zou moeten hebben echt niet.
Volgens mij haal je de 1500 niet eens.
Ik kom niet aan de 2200.. maar wel boven de 1500.. Heb het enigszins al wel aangepast naar een berichtje van een mede-fokker.

Ik kom rond de 1700-1800 calorieën uit. 400-500 per dag minder dan nodig... daarnaast 3x hardlopen... wat uitkomt op +- 3600 calorieën + 3000 calorieën per week minder door eten en sporten... 7000 calorieën is 1 kilo afvallen.. dus dat komt ongeveer wel overheen.

Doelstelling is om uiteindelijk weer te gaan sporten..... op het moment dat ik mijn doel bereikt heb ga ik rustig mijn eten aanpassen zonder het ineens om te gooien... Daarnaast zal ik nog altijd het snoep etc laten liggen.. Zal ik nog altijd blijven sporten.. Het is niet zo dat ik 1 maand alleen stokbrood met water eet en daarna weer aan de vette hap ga he... Eet nu veel meer ei, yoghurt en groente in de week.
pi_134078023
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Ik kom niet aan de 2200.. maar wel boven de 1500.. Heb het enigszins al wel aangepast naar een berichtje van een mede-fokker.

Ik kom rond de 1700-1800 calorieën uit. 400-500 per dag minder dan nodig... daarnaast 3x hardlopen... wat uitkomt op +- 3600 calorieën + 3000 calorieën per week minder door eten en sporten... 7000 calorieën is 1 kilo afvallen.. dus dat komt ongeveer wel overheen.
Volgens mij kan je onmogelijk deze tempo 2 jaar volhouden.
  maandag 9 december 2013 @ 12:59:46 #260
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134078058
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij kan je onmogelijk deze tempo 2 jaar volhouden.
Mijn doel is dan ook om mijn gewicht in 7 maanden te hebben gehaald... Daarna met begeleiding het weer rustig opbouwen.
pi_134078071
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:59 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Mijn doel is dan ook om mijn gewicht in 7 maanden te hebben gehaald... Daarna met begeleiding het weer rustig opbouwen.
En ondertussen ga je dus niet daten wegens dit?
  maandag 9 december 2013 @ 13:02:10 #262
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134078108
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:00 schreef complicate het volgende:

[..]

En ondertussen ga je dus niet daten wegens dit?
Oh jawel.. maar nu nog niet echt behoefte aan.. Ga liever eerst een vrienden groep opbouwen aangezien ik dat 10 jaar lang verslonst heb.. En als er iets op mijn pad zou komen, dan is dat zo... :)
pi_134078122
Ga gewoon aan de gewichten hangen. Is niet erg als je dan wat te veel eet.
pi_134078124
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Oh jawel.. maar nu nog niet echt behoefte aan.. Ga liever eerst een vrienden groep opbouwen aangezien ik dat 10 jaar lang verslonst heb.. En als er iets op mijn pad zou komen, dan is dat zo... :)
Okidoki ;)
  maandag 9 december 2013 @ 13:07:02 #265
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134078225
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ga gewoon aan de gewichten hangen. Is niet erg als je dan wat te veel eet.
Ik houd echt niet van de sportschool... heb nu thuis wel gewichten om cardio een beetje te combineren.. Dus op de dagen dat de kinderen er niet zijn loop ik toch elke avond wel even hard... Op de dagen dat ze er wel zijn doe ik situps/pushups en met halters wat krachttraining..
pi_134078347
quote:
[..]
Ruim 124kg, dat haal je niet zonder de hele dag te niksen en (te)veel ongezond te eten lijkt me.
Natuurlijk kun je wel je gebroken enkel van 3+ jaar geleden de schuld geven, maar dat is gewoon een slap excuus :')

Maar zeer goed dat je nu beter aan het opletten bent! ^O^
Ik ben waarschijnlijk ook te jong waardoor het misschien makkelijker lijkt.

quote:
Al die verhalen die je nu al gepost hebt en met hoeveel meiden je al seks hebt gehad. Daar klopt gewoon iets niet aan als je nu toch nog zo mega onzeker bent. Scheelt misschien dat je in Amsterdam woont omdat het daar dan makklijker is? :+ En ik het alleen maar kan vergelijken met een klein dorpje.

Maar ik ken nog zat mensen in mijn omgeving die nog vele malen minder ervaring hebben. Jij hebt al zeker 15+ vrouwen geneukt naar aanleiding van je posts. Zelfs eens een trio gehad(met je maat dat wel :') ). Al die verhalen en nu zou je ineens niets meer klaar kunnen krijgen? Dat lijkt me echt zeer sterk :')
  maandag 9 december 2013 @ 13:19:02 #267
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134078509
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:11 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ruim 124kg, dat haal je niet zonder de hele dag te niksen en (te)veel ongezond te eten lijkt me.
Natuurlijk kun je wel je gebroken enkel van 3+ jaar geleden de schuld geven, maar dat is gewoon een slap excuus :')

Maar zeer goed dat je nu beter aan het opletten bent! ^O^
Ik ben waarschijnlijk ook te jong waardoor het misschien makkelijker lijkt.
Toch echt wel.... en op een gegeven moment zie je het niet meer... Maar nu je terugkijkt op het verleden zie je al die symptomen wel.. Dat maakt het ook makkelijker vol te houden! :)

Wel ben ik het er mee eens dat ik zelf eerder had kunnen ingrijpen hoor... maar op een gegeven moment heb je daar de puf niet meer voor..
  maandag 9 december 2013 @ 13:23:45 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134078613
quote:
Gewoon wat jouw gevoel zegt. Je kan haar sturen "hey alles goed met je?" .......
Het is iets langer geworden, met een quasi grappige ondertoon en een uitnodiging om volgend jaar wel ergens bij te zijn...

quote:
Gewoon gaan en feedback geven ^O^ Ik ga er geen weddenschap van maken dat het kan gebeuren in Leuven :P
Ik overweeg het zeker. Mocht het lukken krijg je zeker een bedankje van me gezien het weer eens tijd zou worden.

quote:
Bij salsa kan je echt wel heel snel volgen, proberen kan geen kwaad hé. En geloof mij het is echt heel leuk. Vooral als je een danspartner krijgt die al wat ritme heeft :Y
Hm, ik zal er over nadenken. Ik heb alleen altijd het idee dat ik mezelf voor schut aan het zetten ben als ik ga dansen.
pi_134078663
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef yats het volgende:

[..]

Het is iets langer geworden, met een quasi grappige ondertoon en een uitnodiging om volgend jaar wel ergens bij te zijn...
Goed ;)
quote:

Ik overweeg het zeker. Mocht het lukken krijg je zeker een bedankje van me gezien het weer eens tijd zou worden.
Ik ben benieuwd :) iig Welkom in Leuven
quote:

Hm, ik zal er over nadenken. Ik heb alleen altijd het idee dat ik mezelf voor schut aan het zetten ben als ik ga dansen.
Het is maar een idee. Je danst niet alleen, maar met een partner ;).
  maandag 9 december 2013 @ 13:37:51 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134079010
Het is van moeite met versieren topic naar pua naar laten we alle wat een kut en nieuw is versieren naar voedings deskundige / afval topic gegaan.... Hier en daar verg slowchat. Ik ben erg benieuwd wat volgende week gaat brengen......
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 9 december 2013 @ 14:00:18 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134079584
quote:
Ik ben benieuwd :) iig Welkom in Leuven
Nog tips qua betaalbare (lees studentenbudget) overnachtingsplaatsen?

quote:
Het is maar een idee. Je danst niet alleen, maar met een partner ;).
Er word alleen wel van de man verwacht dat hij de dans leid. Dan moet je toch een beetje capaciteit hebben he?
  maandag 9 december 2013 @ 14:05:57 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134079704
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:00 schreef yats het volgende:
Er word alleen wel van de man verwacht dat hij de dans leid. Dan moet je toch een beetje capaciteit hebben he?
Is allemaal te leren. Zolang je het maar leuk vind. Veel houten klaassen zien veranderen in redelijk goede dansers, puur omdat ze het leuk vonden en daardoor veel deden.
pi_134079824
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is allemaal te leren. Zolang je het maar leuk vind. Veel houten klaassen zien veranderen in redelijk goede dansers, puur omdat ze het leuk vonden en daardoor veel deden.
Tango :9
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134079962
quote:

[..]

Het gaat om dansles. Leren dus en echt waar je krijgt een boost in je zelfvertrouwen.
En je krijgt meestal een partner die meer ervaring heeft dus hoef je je geen zorgen te maken op dat vlak. Probeer eens Salsa om te beginnen.
  maandag 9 december 2013 @ 14:16:41 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134080012
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Samen dansen?
  maandag 9 december 2013 @ 14:18:43 #276
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134080059
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Tank liever bij de TinQ
pi_134080096
quote:

[..]

Nog tips qua betaalbare (lees studentenbudget) overnachtingsplaatsen?
Wat Leuven betreft ;) :
http://www.leuvencityhostel.com/LCH/
pi_134080235
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Samen dansen?
Moet ik wel eerst wat oefenen, hier zat een hele goede latin tent waar je zelfs gratis dansles kon krijgen. Maar die is afgebrand -O- De naam: Fuego's. Oh the irony :')
pi_134080244
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tank liever bij de TinQ
Gui vuige romanticus.
  maandag 9 december 2013 @ 14:26:06 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134080257
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Moet ik wel eerst wat oefenen, hier zat een hele goede latin tent waar je zelfs gratis dansles kon krijgen. Maar die is afgebrand -O- De naam: Fuego's. Oh the irony :')
Dat is wel balen. Ach de tango kan ik ook (nog) niet hoor. Lessen we samen :P
pi_134080321
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 14:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is wel balen. Ach de tango kan ik ook (nog) niet hoor. Lessen we samen :P
Moet ik eerst terug naar Nederland, en ik vind Nederland te koud :@
  maandag 9 december 2013 @ 14:31:04 #282
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134080408
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2013 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gui vuige romanticus.
Zo ben ik he
pi_134082560
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 07:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uiteindelijk niets tegen haar gezegd? :?
Nee, ik ben zoon held ook hey :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_134086782
Je moet op dansles gaan omdat je het leuk vind, niet igg om een creep te worden die het stiekem voor de vrouwen daar doet.
pi_134086861
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dit kan je als emotioneel hefboom gebruiken waardoor je de volgende keer wel actie onderneemt :)
pi_134090681
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 05:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Je mag gerust vrouwen slaan hoor.
Jezus wat maak jij een tering bitches mee.
Rustig aan.
pi_134092876
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Had je wel moeten doen Geerd jij bent tof :)
pi_134098284
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:11 schreef JAOC het volgende:

[..]

Al die verhalen die je nu al gepost hebt en met hoeveel meiden je al seks hebt gehad. Daar klopt gewoon iets niet aan als je nu toch nog zo mega onzeker bent. Scheelt misschien dat je in Amsterdam woont omdat het daar dan makklijker is? :+ En ik het alleen maar kan vergelijken met een klein dorpje.

Maar ik ken nog zat mensen in mijn omgeving die nog vele malen minder ervaring hebben. Jij hebt al zeker 15+ vrouwen geneukt naar aanleiding van je posts. Zelfs eens een trio gehad(met je maat dat wel :') ). Al die verhalen en nu zou je ineens niets meer klaar kunnen krijgen? Dat lijkt me echt zeer sterk :')
Ik heb met 6 normale meiden seks gehad.. en de rest allemaal escorts _O- :')..

Alle meiden met wie ik wat heb gedaan of gekregen zijn op mij afgestapt (behalve de hoertjes dan :') ), dus ik heb nooit de eerste stap moeten zetten en dat is het hele probleem.. als een meid mij aanspreekt dan kan ik daarna altijd wel me ding doen :P. Het lijkt ook of dat in Nederland ook vaker gebeurd, oftewel de Nederlandse meid is wat agressiever op het gebied van de eerste stap zetten.

Hier in Miami is het voor mij echt een vrouwenloos bestaan :P... krijg wel blikken maar geen enkele meid die op mij afstapt, er wordt wel zwaar geflirt met me als ik iets afreken maar meestal ben ik dan niet echt in de stemming omdat er andere mensen bij zijn of mijn ouders en dat vind ik gewoon echt vreselijk awkward :')..

Heb overigens wel een paar verzoeken gehad om naar een hotel te gaan met een paar meiden maar meestal vond ik die meiden niet echt mijn ding (ik ben een gezichten man.. hun hadden geen mooi gezicht maar wel mooi lichaam maar ik kan daar niks mee of zo :P)
Waz met jou!
pi_134098380
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
er wordt wel zwaar geflirt met me als ik iets afreken
Wat doen ze dan?
pi_134098432
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je mag gerust vrouwen slaan hoor.
Jezus wat maak jij een tering bitches mee.
Hahah ik zou alleen een vrouw slaan als zij mij zonder enige aanleiding zou gaan slaan. :P

Ik had vroeger wel haat tegen vrouwen omdat zij mij altijd gingen afkraken als ik ook maar aardig ging doen zonder bijbedoelingen.. nu is de haat weg maar vind ik ze alsnog vaak "fake" omdat ik gewoon het gevoel heb dat ze alleen maar met me praten omdat ik veel heb lopen fitnessen.
Waz met jou!
pi_134098490
In Miami zijn juist de mooie meisjes toch?? :P
pi_134098630
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat doen ze dan?
Paar keer gehad dat ze zeiden van "wanneer gaan we wat drinken?", "wanneer gaan we wat eten?", "wanneer neem je mij mee uit?" etc etc.

Een pakte me hand vast bij het afrekenen en streelde me hand terwijl ze naar me ging lachen met een best stoute blik.

Een paar knepen in me arm en kwamen de hele tijd weer langs lopen en echt vaak kijken (zo erg dat me vader me begint te pushen van "SPREEK HAAR AAN, SPREEK HAAR AAN!! LAFAARD!"

Ook redelijk vaak bij het fitnessen dat een groep meiden mij probeert na te doen, en dan help ik ze maar ik ben dan zo gefocused met het oefenen of hun helpen met hun oefening dat ik er niet bij na denk dat ze eigenlijk wouden praten :')

dat soort dingen

dat soort dingen
Waz met jou!
pi_134098672
foutje :@
Waz met jou!
pi_134098859
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
In Miami zijn juist de mooie meisjes toch?? :P
Wat mooi is voor de een, is niet mooi voor de ander :P.

Ik merk sowieso dat ik eigenlijk meer op de Nederlandse vrouw val, maar ook de Nederlandse manier van doen :P.

Als je van Zuid-Amerikaanse meiden houdt is Miami de plek waar jij moet zijn, afgetrainde lichamen, karamel huidjes.

Ik heb er niet zo veel mee, maar dat komt omdat de Latinas me te veel aan me moeder laten denken en het sowieso niet aantrekkelijk vind als een vrouw Spaans spreekt :').. verder is het karakter ook echt pittig van Latinas en ik kan daar niet mee omgaan want mij karakter is hetzelfde.. oftewel het is constant oorlog :P.
Waz met jou!
pi_134099066
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Paar keer gehad dat ze zeiden van "wanneer gaan we wat drinken?", "wanneer gaan we wat eten?", "wanneer neem je mij mee uit?" etc etc.

Een pakte me hand vast bij het afrekenen en streelde me hand terwijl ze naar me ging lachen met een best stoute blik.

Een paar knepen in me arm en kwamen de hele tijd weer langs lopen en echt vaak kijken (zo erg dat me vader me begint te pushen van "SPREEK HAAR AAN, SPREEK HAAR AAN!! LAFAARD!"

Ook redelijk vaak bij het fitnessen dat een groep meiden mij probeert na te doen, en dan help ik ze maar ik ben dan zo gefocused met het oefenen of hun helpen met hun oefening dat ik er niet bij na denk dat ze eigenlijk wouden praten :')

dat soort dingen

dat soort dingen
Als ik dit zo lees dan zijn de meisjes daar juist toch agressiever?

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik heb er niet zo veel mee, maar dat komt omdat de Latinas me te veel aan me moeder laten denken
Ik snap wat je bedoeld. :') (ben zelf geen latina overigens)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 22:16:33 ]
pi_134099091
quote:

[..]

Ik heb op dit moment hetzelfde gevoel qua onzekerheid... Ik weet van mezelf dat ik een knappe jongen ben (was).. ik ben alleen uitgedijd... Maar toch geeft je dat zoveel onzekerheid om afgewezen te worden... als ze eens wisten hoe het kwam dat ik dikker ben geworden.. Maar die enige onzekerheid die ik heb is mid 2014 weg... Elke week val ik nu een kilo af.. En tegen die tijd zien we wel :D
Komt goed man!, voordat je het weet komen de dames allemaal op je af.

Aan de ene kant is dat chill, maar aan de andere kant heb ik ook redelijk vaak dat ik denk van "oh.. nu wil je wel met me praten.. maar toen ik dik was wou je niks van me weten toch?" :{w
Waz met jou!
pi_134099268
Shit man. Wat is dat online daten toch fcking lastig. Het regelen van een date en een leuk sms gesprek is geen probleem, maar dan. Tot de date, warmhouden zegmaar. Ik probeer ook zo weinig mogelijk aandacht hieraan te besteden, maar heb nu redelijk toevallig een leuke dame ontmoet en we hebben al heel wat af gewhatsappt. Alles superleuk. We hebben ook een date geregeld voor over een paar dagen. Het probleem is dat ik helemaal geobsedeerd kan worden van zoiets. Ik ben er deze hele dag niet bij met mn gedachte en constant aan het denken wanneer stuurt ze wat? Als het telang duurt, zal ik wat sturen? Watdan? Is dat wel leuk? Ik wordt er gek van. Heb al die datingshit ook van mn phone gehaald, voorlopig.

Ook vind ik het erg lastig om die paar dagen te overbruggen tot de date, voordat we elkaar gezien hebben. Heb al een paar keer gehad dat ik het in die paar dagen verprutst heb door mijn stomme gedachte. Gevolg, geen date meer.

Ik kan me helemaal vastbijten op een nieuw iemand wat klikt (eerst via sms). Wat ik niet wil en weet wel dat dat ook niet ten goede komt.

Heeft iemand tips om hier wat luchtiger mee om te kunnen gaan?
pi_134099386
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees dan zijn de meisjes daar juist toch agressiever?

[..]

Ik snap wat je bedoeld. :')
Hmm ja en nee, hier staan ze vaak niet open voor gesprek op straat.

Toen een vriend van mij uit Amsterdam mij een maand kwam opzoeken, gingen we op vrouwenjacht (zonder succes overigens) _O-

Vet vaak hey hallo zeggen, vet enthousiast gewoon lol hebben.. het enige wat ze deden was ons aankijken en zo vies op en neer kijken, negeren, een paar keer kregen we alleen een hoi terug en liepen door, in de lift in mijn gebouw alleen ook al goedendag zeggen en bleven ze gewoon naar het plafond staren :{..

Die vriend van mij zei dus ook van "ey.. ik heb nog nooit zulke stuck up bitches gezien dus succes met het versieren van een meid want het lijkt alsof ze hier extreem bitchy zijn"

In die maand heb ik ook een paar vrouwen zwaar op hun plek gezet omdat ze die vriend van mij gingen afkraken, een paar dachten dat ze bij mij gratis drankje konden scoren, en er was maar een die positief reageerde op een high maar toen was ik zo verbaasd dat ik helemaal vergat om met er te praten _O-.

Hahah me moeder heeft het voor me verpest met Latinas :') _O-
Waz met jou!
pi_134099490
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef schermafbeelding het volgende:
Shit man. Wat is dat online daten toch fcking lastig. Het regelen van een date en een leuk sms gesprek is geen probleem, maar dan. Tot de date, warmhouden zegmaar. Ik probeer ook zo weinig mogelijk aandacht hieraan te besteden, maar heb nu redelijk toevallig een leuke dame ontmoet en we hebben al heel wat af gewhatsappt. Alles superleuk. We hebben ook een date geregeld voor over een paar dagen. Het probleem is dat ik helemaal geobsedeerd kan worden van zoiets. Ik ben er deze hele dag niet bij met mn gedachte en constant aan het denken wanneer stuurt ze wat? Als het telang duurt, zal ik wat sturen? Watdan? Is dat wel leuk? Ik wordt er gek van. Heb al die datingshit ook van mn phone gehaald, voorlopig.

Ook vind ik het erg lastig om die paar dagen te overbruggen tot de date, voordat we elkaar gezien hebben. Heb al een paar keer gehad dat ik het in die paar dagen verprutst heb door mijn stomme gedachte. Gevolg, geen date meer.

Ik kan me helemaal vastbijten op een nieuw iemand wat klikt (eerst via sms). Wat ik niet wil en weet wel dat dat ook niet ten goede komt.

Je moet het niet te veel analyseren man :P.

Zeg wat jij wilt zeggen zolang jij maar lol hebt met het gesprek, maar ga haar niet berichtjes lopen sturen als ze niet reageert.

Houd je zelf bezig, ga gamen,sporten totdat het D-DAY IS! en dan moet je dat kutje helemaal uitwonen en mijn naam schreeuwen :*

Waz met jou!
pi_134099693
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef schermafbeelding het volgende:

Online daten is dus misschien niets voor jou, probeer het irl ofzo.
pi_134099746
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Je moet het niet te veel analyseren man :P.
Dit is dus echt een vorm van projectie hé. Je doet niets anders dan te veel analyseren, besef je dat wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')