quote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja met dat via via bedoel ik dan vrienden en mensen die ik leer kennen die dan zeggen "oh jij was toch die jongen waar mee ... ging?" en roddels en al die shit.
Klopt daar heb je gelijk in...
ik denk dat het probleem meer ligt bij het feit dat ik alleen echt vrouwen weet te versieren die ik ook daadwerkelijk via via ken.. op een enkele keer na dan..
ik zou echt niet weten hoe ik in een club of zo een meid zou moeten versieren en dan met haar naar huis weten te gaan.. sowieso zijn clubs niet echt mijn ding..
maar bijvoorbeeld een meid op straat aanspreken, een date, seks hebben en dan fuckbuddy van haar maken of nooit meer spreken.. dat lijkt me wel chill maar dat zie ik niet gebeuren... alleen al om het feit dat ik geen vrouwen durf aan te spreken op straat tenzij ik iets moet weten.
Lekker boeiend dat vrienden weten dat je seks hebt. Als jij het een big deal vind vinden zij dat ook.quote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja met dat via via bedoel ik dan vrienden en mensen die ik leer kennen die dan zeggen "oh jij was toch die jongen waar mee ... ging?" en roddels en al die shit.
Klopt daar heb je gelijk in...
ik denk dat het probleem meer ligt bij het feit dat ik alleen echt vrouwen weet te versieren die ik ook daadwerkelijk via via ken.. op een enkele keer na dan..
ik zou echt niet weten hoe ik in een club of zo een meid zou moeten versieren en dan met haar naar huis weten te gaan.. sowieso zijn clubs niet echt mijn ding..
maar bijvoorbeeld een meid op straat aanspreken, een date, seks hebben en dan fuckbuddy van haar maken of nooit meer spreken.. dat lijkt me wel chill maar dat zie ik niet gebeuren... alleen al om het feit dat ik geen vrouwen durf aan te spreken op straat tenzij ik iets moet weten.
Ik vind het eerder vervelend dat er zo wordt geroddeld.. ik had al een slechte naam omdat ik wel bekend sta dat ik flirt met meiden die in de groep werden gebracht, maar alleen als ik wist dat ze niet het vriendinnetje waren van een van me vrienden of als ik wist dat een van hun ze leuk vond dan deed ik dat niet..quote:Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
[..]
Lekker boeiend dat vrienden weten dat je seks hebt. Als jij het een big deal vind vinden zij dat ook.
Nou, als je dat wilt. Ga het oefenen. Je bent heus niet de enige. Zeker in Amsterdam loopt genoeg leuks
Tja, als jij je er druk om gaat maken bereiken ze precies wat ze willen. Dus nogmaals. Als jij er niet moeilijk over doet doen zij dat ook nietquote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vervelend dat er zo wordt geroddeld.. ik had al een slechte naam omdat ik wel bekend sta dat ik flirt met meiden die in de groep werden gebracht, maar alleen als ik wist dat ze niet het vriendinnetje waren van een van me vrienden of als ik wist dat een van hun ze leuk vond dan deed ik dat niet..
Nu ik dit stukje terug lees realiseer ik me ze opzicht best wel eens een beetje jaloers hadden kunnen zijn..
Ik woon trouwens niet meer in Amsterdam.. ik woon nu in Miami en vind de meiden hier niet echt zo om over naar huis te schrijven
.
True.quote:Op zondag 8 december 2013 23:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tja, als jij je er druk om gaat maken bereiken ze precies wat ze willen. Dus nogmaals. Als jij er niet moeilijk over doet doen zij dat ook niet
Ik verwijder trouwens m'n FOK account. Realiseer me zojuist dat ik hier teveel tijd doorbreng.
Ik wens iedereen veel versierplezier toe!
Kerel, wat heb je te verliezen? Niks.quote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Amai leuk, en hoezo verwacht je er weinig van? Vertel .....quote:Op zondag 8 december 2013 03:12 schreef yats het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat ook een hele overwinning natuurlijk...
p.s. offtopic, ze heeft me eindelijk geaccepteerd op facebook, maar ik verwacht er weinig meer van...
Klopt, want dat zie je niet tijdens een datequote:Op zondag 8 december 2013 03:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ook als je dat hebt is het geen garantie dat de vrouwen als een blok voor je vallen.
Haha mijn hobby, zal eens hier onderzoek doenquote:Op zondag 8 december 2013 03:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens naar België moet gaan. Mijn tweede vriendin was ook Belgisch en die had toevallig dezelfde hobby als jou. Wat zit daar in het water dat alle vrouwen dat zo fantastisch vinden?
Zowiezo is Vlaams?quote:Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha mijn hobby, zal eens hier onderzoek doen. Heb je dan 7 jaar relatie op afstand gehad?
Leuven is zowiezo een leuke stad, maar dat zal je wel weten.
Haha gewoon aanspreken, minder nadenken en een 'complicate'-blog starten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar verder weet ik niet echt hoe ik het anders zou moeten aanpakken, zomaar op straat aanspreken gaat hem niet worden.. tenzij ik XTC naar binnen knal maar dat kan ik ook niet elke dag gaan doen..
Goede tipquote:Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef complicate het volgende:
Dansles volgens is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:
1. Je krijgt meteen een danspartner (meestal om de 3 maanden een nieuwe partner)
2. Je krijgt meer zelfvertrouwen
3. En je leert leuke meiden kennen
Tango, Salsa, ........
P.S. Het is niet de bedoeling dat het je passie wordt ofzo, maar je leert heel veel tijdens de les , zeker qua 'connectie' , manier van aankijken tijdens de dans etc. etc.
En wat als je een hekel aan dansen hebt?quote:Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef complicate het volgende:
Dansles volgens is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:
1. Je krijgt meteen een danspartner (meestal om de 3 maanden een nieuwe partner)
2. Je krijgt meer zelfvertrouwen
3. En je leert leuke meiden kennen
Tango, Salsa, ........
P.S. Het is niet de bedoeling dat het je passie wordt ofzo, maar je leert heel veel tijdens de les , zeker qua 'connectie' , manier van aankijken tijdens de dans etc. etc.
Haha Belgisch water , ik moet dringend onderzoek doenquote:Op maandag 9 december 2013 01:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als het in het water zit zal ik ook eens Belgisch water gaan regelen.Of jou verleiden.
Dan zit er niks anders op dan je rechterarm te blijven trainen.quote:Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je een hekel aan dansen hebt?
Ah. Les 2.quote:Op maandag 9 december 2013 01:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha Belgisch water , ik moet dringend onderzoek doen
Ik ken alleen op de dansvloer te verleiden
Jep jep en een man die een vrouw kan leiden op de dansvloerquote:Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Eens. Leer je wellicht ook je wat meer ontspannen te voelen in nabijheid van een vrouw. En sommige dansstijlen zijn opwindend.
Vandaar "P.S." je kan je wat forceren zeker als je denkt dat er een kans bestaat dat dé vrouw er is. hahaquote:Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je een hekel aan dansen hebt?
Daarom geen bios voor mij op de eerste paar dates. Liever voor/met haar koken oid.quote:Op maandag 9 december 2013 01:46 schreef Faxie het volgende:
In een bios ben je meer met de film bezig dan je date... Wel goed om en tenminste nog een drankje te doen. Leer je elkaar in ieder geval nog kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |