Ben je al naar een diëtist geweest?quote:Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Tis en blijft een vleeskeuring he... moment opnames... mensen zijn vaak bevooroordeeld en denken dat je heel de dag in de mac zit ofzo... maar ach..:)
Ik doe er niet eens super veel moeite voor... 3x per week hardlopen, en vooral savonds minder eten en eet/drink totaal geen snoep/chips/frisdrank meer..quote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch is 1 kg afvallen per week erg ongezond!
Ja, en wat ik eet heeft ze ooit goedgekeurd.. ga er niet meer heen aangezien het aardig aantikt in de euros die ze hanteren.. dus vandaar dat ik het zelf ben gaan bijhouden.quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je al naar een diëtist geweest?
Wat ik zo las eet je echt heel weinig hoor. Gooi het eens langs de eetmeter van het voedingscentrum. Je haalt echt de 2200 kcal per dag die je zou moeten hebben echt niet.quote:Op maandag 9 december 2013 12:51 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Ik doe er niet eens super veel moeite voor... 3x per week hardlopen, en vooral savonds minder eten en eet/drink totaal geen snoep/chips/frisdrank meer..
Maar die tempo ga je nooit 2 jaar volhouden vandaar : jojo-effect. Snap je?quote:Op maandag 9 december 2013 12:51 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Ik doe er niet eens super veel moeite voor... 3x per week hardlopen, en vooral savonds minder eten en eet/drink totaal geen snoep/chips/frisdrank meer..
[..]
Ja, en wat ik eet heeft ze ooit goedgekeurd.. ga er niet meer heen aangezien het aardig aantikt in de euros die ze hanteren.. dus vandaar dat ik het zelf ben gaan bijhouden.
Combinatie van cardio en krachttraining. Maar vooral de manier waarop men opbouwt is cruciaal om vol het houden.quote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
http://krachttraining.net(...)es-starting-strength
All you need.
In 7 maanden 10kg erbij (geen vet)quote:Op maandag 9 december 2013 12:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Combinatie van cardio en krachttraining. Maar vooral opbouwen.
Ik kom niet aan de 2200.. maar wel boven de 1500.. Heb het enigszins al wel aangepast naar een berichtje van een mede-fokker.quote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ik zo las eet je echt heel weinig hoor. Gooi het eens langs de eetmeter van het voedingscentrum. Je haalt echt de 2200 kcal per dag die je zou moeten hebben echt niet.
Volgens mij haal je de 1500 niet eens.
Volgens mij kan je onmogelijk deze tempo 2 jaar volhouden.quote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Ik kom niet aan de 2200.. maar wel boven de 1500.. Heb het enigszins al wel aangepast naar een berichtje van een mede-fokker.
Ik kom rond de 1700-1800 calorieën uit. 400-500 per dag minder dan nodig... daarnaast 3x hardlopen... wat uitkomt op +- 3600 calorieën + 3000 calorieën per week minder door eten en sporten... 7000 calorieën is 1 kilo afvallen.. dus dat komt ongeveer wel overheen.
Mijn doel is dan ook om mijn gewicht in 7 maanden te hebben gehaald... Daarna met begeleiding het weer rustig opbouwen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij kan je onmogelijk deze tempo 2 jaar volhouden.
En ondertussen ga je dus niet daten wegens dit?quote:Op maandag 9 december 2013 12:59 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Mijn doel is dan ook om mijn gewicht in 7 maanden te hebben gehaald... Daarna met begeleiding het weer rustig opbouwen.
Oh jawel.. maar nu nog niet echt behoefte aan.. Ga liever eerst een vrienden groep opbouwen aangezien ik dat 10 jaar lang verslonst heb.. En als er iets op mijn pad zou komen, dan is dat zo...quote:Op maandag 9 december 2013 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
En ondertussen ga je dus niet daten wegens dit?
Okidokiquote:Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Oh jawel.. maar nu nog niet echt behoefte aan.. Ga liever eerst een vrienden groep opbouwen aangezien ik dat 10 jaar lang verslonst heb.. En als er iets op mijn pad zou komen, dan is dat zo...
Ik houd echt niet van de sportschool... heb nu thuis wel gewichten om cardio een beetje te combineren.. Dus op de dagen dat de kinderen er niet zijn loop ik toch elke avond wel even hard... Op de dagen dat ze er wel zijn doe ik situps/pushups en met halters wat krachttraining..quote:Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ga gewoon aan de gewichten hangen. Is niet erg als je dan wat te veel eet.
Ruim 124kg, dat haal je niet zonder de hele dag te niksen en (te)veel ongezond te eten lijkt me.quote:Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Tis en blijft een vleeskeuring he... moment opnames... mensen zijn vaak bevooroordeeld en denken dat je heel de dag in de mac zit ofzo... maar ach..:)
Al die verhalen die je nu al gepost hebt en met hoeveel meiden je al seks hebt gehad. Daar klopt gewoon iets niet aan als je nu toch nog zo mega onzeker bent. Scheelt misschien dat je in Amsterdam woont omdat het daar dan makklijker is?quote:
Toch echt wel.... en op een gegeven moment zie je het niet meer... Maar nu je terugkijkt op het verleden zie je al die symptomen wel.. Dat maakt het ook makkelijker vol te houden!quote:Op maandag 9 december 2013 13:11 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ruim 124kg, dat haal je niet zonder de hele dag te niksen en (te)veel ongezond te eten lijkt me.
Natuurlijk kun je wel je gebroken enkel van 3+ jaar geleden de schuld geven, maar dat is gewoon een slap excuus![]()
Maar zeer goed dat je nu beter aan het opletten bent!![]()
Ik ben waarschijnlijk ook te jong waardoor het misschien makkelijker lijkt.
Het is iets langer geworden, met een quasi grappige ondertoon en een uitnodiging om volgend jaar wel ergens bij te zijn...quote:Gewoon wat jouw gevoel zegt. Je kan haar sturen "hey alles goed met je?" .......
Ik overweeg het zeker. Mocht het lukken krijg je zeker een bedankje van me gezien het weer eens tijd zou worden.quote:Gewoon gaan en feedback gevenIk ga er geen weddenschap van maken dat het kan gebeuren in Leuven
Hm, ik zal er over nadenken. Ik heb alleen altijd het idee dat ik mezelf voor schut aan het zetten ben als ik ga dansen.quote:Bij salsa kan je echt wel heel snel volgen, proberen kan geen kwaad hé. En geloof mij het is echt heel leuk. Vooral als je een danspartner krijgt die al wat ritme heeft
Goedquote:Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Het is iets langer geworden, met een quasi grappige ondertoon en een uitnodiging om volgend jaar wel ergens bij te zijn...
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef yats het volgende:
Ik overweeg het zeker. Mocht het lukken krijg je zeker een bedankje van me gezien het weer eens tijd zou worden.
Het is maar een idee. Je danst niet alleen, maar met een partnerquote:Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef yats het volgende:
Hm, ik zal er over nadenken. Ik heb alleen altijd het idee dat ik mezelf voor schut aan het zetten ben als ik ga dansen.
Nog tips qua betaalbare (lees studentenbudget) overnachtingsplaatsen?quote:Ik ben benieuwdiig Welkom in Leuven
Er word alleen wel van de man verwacht dat hij de dans leid. Dan moet je toch een beetje capaciteit hebben he?quote:Het is maar een idee. Je danst niet alleen, maar met een partner.
Is allemaal te leren. Zolang je het maar leuk vind. Veel houten klaassen zien veranderen in redelijk goede dansers, puur omdat ze het leuk vonden en daardoor veel deden.quote:Op maandag 9 december 2013 14:00 schreef yats het volgende:
Er word alleen wel van de man verwacht dat hij de dans leid. Dan moet je toch een beetje capaciteit hebben he?
Tangoquote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is allemaal te leren. Zolang je het maar leuk vind. Veel houten klaassen zien veranderen in redelijk goede dansers, puur omdat ze het leuk vonden en daardoor veel deden.
Het gaat om dansles. Leren dus en echt waar je krijgt een boost in je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Er word alleen wel van de man verwacht dat hij de dans leid. Dan moet je toch een beetje capaciteit hebben he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |