abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134077843
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Tis en blijft een vleeskeuring he... moment opnames... mensen zijn vaak bevooroordeeld en denken dat je heel de dag in de mac zit ofzo... maar ach..:)
Ben je al naar een diëtist geweest?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  maandag 9 december 2013 @ 12:51:30 #252
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134077859
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef complicate het volgende:

[..]

En toch is 1 kg afvallen per week erg ongezond!
Ik doe er niet eens super veel moeite voor... 3x per week hardlopen, en vooral savonds minder eten en eet/drink totaal geen snoep/chips/frisdrank meer..

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je al naar een diëtist geweest?
Ja, en wat ik eet heeft ze ooit goedgekeurd.. ga er niet meer heen aangezien het aardig aantikt in de euros die ze hanteren.. dus vandaar dat ik het zelf ben gaan bijhouden.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
  maandag 9 december 2013 @ 12:53:03 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134077891
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:51 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Ik doe er niet eens super veel moeite voor... 3x per week hardlopen, en vooral savonds minder eten en eet/drink totaal geen snoep/chips/frisdrank meer..
Wat ik zo las eet je echt heel weinig hoor. Gooi het eens langs de eetmeter van het voedingscentrum. Je haalt echt de 2200 kcal per dag die je zou moeten hebben echt niet.
Volgens mij haal je de 1500 niet eens.
pi_134077908
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:51 schreef MaikelS het volgende:

[..]

[..]

Ja, en wat ik eet heeft ze ooit goedgekeurd.. ga er niet meer heen aangezien het aardig aantikt in de euros die ze hanteren.. dus vandaar dat ik het zelf ben gaan bijhouden.
Maar die tempo ga je nooit 2 jaar volhouden vandaar : jojo-effect. Snap je?
pi_134077942
quote:
Combinatie van cardio en krachttraining. Maar vooral de manier waarop men opbouwt is cruciaal om vol het houden.
pi_134077961
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Combinatie van cardio en krachttraining. Maar vooral opbouwen.
In 7 maanden 10kg erbij (geen vet) :9.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 12:55:54 ]
  maandag 9 december 2013 @ 12:57:06 #258
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134077995
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat ik zo las eet je echt heel weinig hoor. Gooi het eens langs de eetmeter van het voedingscentrum. Je haalt echt de 2200 kcal per dag die je zou moeten hebben echt niet.
Volgens mij haal je de 1500 niet eens.
Ik kom niet aan de 2200.. maar wel boven de 1500.. Heb het enigszins al wel aangepast naar een berichtje van een mede-fokker.

Ik kom rond de 1700-1800 calorieën uit. 400-500 per dag minder dan nodig... daarnaast 3x hardlopen... wat uitkomt op +- 3600 calorieën + 3000 calorieën per week minder door eten en sporten... 7000 calorieën is 1 kilo afvallen.. dus dat komt ongeveer wel overheen.

Doelstelling is om uiteindelijk weer te gaan sporten..... op het moment dat ik mijn doel bereikt heb ga ik rustig mijn eten aanpassen zonder het ineens om te gooien... Daarnaast zal ik nog altijd het snoep etc laten liggen.. Zal ik nog altijd blijven sporten.. Het is niet zo dat ik 1 maand alleen stokbrood met water eet en daarna weer aan de vette hap ga he... Eet nu veel meer ei, yoghurt en groente in de week.
pi_134078023
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Ik kom niet aan de 2200.. maar wel boven de 1500.. Heb het enigszins al wel aangepast naar een berichtje van een mede-fokker.

Ik kom rond de 1700-1800 calorieën uit. 400-500 per dag minder dan nodig... daarnaast 3x hardlopen... wat uitkomt op +- 3600 calorieën + 3000 calorieën per week minder door eten en sporten... 7000 calorieën is 1 kilo afvallen.. dus dat komt ongeveer wel overheen.
Volgens mij kan je onmogelijk deze tempo 2 jaar volhouden.
  maandag 9 december 2013 @ 12:59:46 #260
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134078058
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij kan je onmogelijk deze tempo 2 jaar volhouden.
Mijn doel is dan ook om mijn gewicht in 7 maanden te hebben gehaald... Daarna met begeleiding het weer rustig opbouwen.
pi_134078071
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:59 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Mijn doel is dan ook om mijn gewicht in 7 maanden te hebben gehaald... Daarna met begeleiding het weer rustig opbouwen.
En ondertussen ga je dus niet daten wegens dit?
  maandag 9 december 2013 @ 13:02:10 #262
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134078108
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:00 schreef complicate het volgende:

[..]

En ondertussen ga je dus niet daten wegens dit?
Oh jawel.. maar nu nog niet echt behoefte aan.. Ga liever eerst een vrienden groep opbouwen aangezien ik dat 10 jaar lang verslonst heb.. En als er iets op mijn pad zou komen, dan is dat zo... :)
pi_134078122
Ga gewoon aan de gewichten hangen. Is niet erg als je dan wat te veel eet.
pi_134078124
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Oh jawel.. maar nu nog niet echt behoefte aan.. Ga liever eerst een vrienden groep opbouwen aangezien ik dat 10 jaar lang verslonst heb.. En als er iets op mijn pad zou komen, dan is dat zo... :)
Okidoki ;)
  maandag 9 december 2013 @ 13:07:02 #265
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134078225
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ga gewoon aan de gewichten hangen. Is niet erg als je dan wat te veel eet.
Ik houd echt niet van de sportschool... heb nu thuis wel gewichten om cardio een beetje te combineren.. Dus op de dagen dat de kinderen er niet zijn loop ik toch elke avond wel even hard... Op de dagen dat ze er wel zijn doe ik situps/pushups en met halters wat krachttraining..
pi_134078347
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Tis en blijft een vleeskeuring he... moment opnames... mensen zijn vaak bevooroordeeld en denken dat je heel de dag in de mac zit ofzo... maar ach..:)
Ruim 124kg, dat haal je niet zonder de hele dag te niksen en (te)veel ongezond te eten lijkt me.
Natuurlijk kun je wel je gebroken enkel van 3+ jaar geleden de schuld geven, maar dat is gewoon een slap excuus :')

Maar zeer goed dat je nu beter aan het opletten bent! ^O^
Ik ben waarschijnlijk ook te jong waardoor het misschien makkelijker lijkt.

quote:
Al die verhalen die je nu al gepost hebt en met hoeveel meiden je al seks hebt gehad. Daar klopt gewoon iets niet aan als je nu toch nog zo mega onzeker bent. Scheelt misschien dat je in Amsterdam woont omdat het daar dan makklijker is? :+ En ik het alleen maar kan vergelijken met een klein dorpje.

Maar ik ken nog zat mensen in mijn omgeving die nog vele malen minder ervaring hebben. Jij hebt al zeker 15+ vrouwen geneukt naar aanleiding van je posts. Zelfs eens een trio gehad(met je maat dat wel :') ). Al die verhalen en nu zou je ineens niets meer klaar kunnen krijgen? Dat lijkt me echt zeer sterk :')
  maandag 9 december 2013 @ 13:19:02 #267
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134078509
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:11 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ruim 124kg, dat haal je niet zonder de hele dag te niksen en (te)veel ongezond te eten lijkt me.
Natuurlijk kun je wel je gebroken enkel van 3+ jaar geleden de schuld geven, maar dat is gewoon een slap excuus :')

Maar zeer goed dat je nu beter aan het opletten bent! ^O^
Ik ben waarschijnlijk ook te jong waardoor het misschien makkelijker lijkt.
Toch echt wel.... en op een gegeven moment zie je het niet meer... Maar nu je terugkijkt op het verleden zie je al die symptomen wel.. Dat maakt het ook makkelijker vol te houden! :)

Wel ben ik het er mee eens dat ik zelf eerder had kunnen ingrijpen hoor... maar op een gegeven moment heb je daar de puf niet meer voor..
  maandag 9 december 2013 @ 13:23:45 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134078613
quote:
Gewoon wat jouw gevoel zegt. Je kan haar sturen "hey alles goed met je?" .......
Het is iets langer geworden, met een quasi grappige ondertoon en een uitnodiging om volgend jaar wel ergens bij te zijn...

quote:
Gewoon gaan en feedback geven ^O^ Ik ga er geen weddenschap van maken dat het kan gebeuren in Leuven :P
Ik overweeg het zeker. Mocht het lukken krijg je zeker een bedankje van me gezien het weer eens tijd zou worden.

quote:
Bij salsa kan je echt wel heel snel volgen, proberen kan geen kwaad hé. En geloof mij het is echt heel leuk. Vooral als je een danspartner krijgt die al wat ritme heeft :Y
Hm, ik zal er over nadenken. Ik heb alleen altijd het idee dat ik mezelf voor schut aan het zetten ben als ik ga dansen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134078663
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef yats het volgende:

[..]

Het is iets langer geworden, met een quasi grappige ondertoon en een uitnodiging om volgend jaar wel ergens bij te zijn...
Goed ;)
quote:

Ik overweeg het zeker. Mocht het lukken krijg je zeker een bedankje van me gezien het weer eens tijd zou worden.
Ik ben benieuwd :) iig Welkom in Leuven
quote:

Hm, ik zal er over nadenken. Ik heb alleen altijd het idee dat ik mezelf voor schut aan het zetten ben als ik ga dansen.
Het is maar een idee. Je danst niet alleen, maar met een partner ;).
  maandag 9 december 2013 @ 13:37:51 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134079010
Het is van moeite met versieren topic naar pua naar laten we alle wat een kut en nieuw is versieren naar voedings deskundige / afval topic gegaan.... Hier en daar verg slowchat. Ik ben erg benieuwd wat volgende week gaat brengen......
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 9 december 2013 @ 14:00:18 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134079584
quote:
Ik ben benieuwd :) iig Welkom in Leuven
Nog tips qua betaalbare (lees studentenbudget) overnachtingsplaatsen?

quote:
Het is maar een idee. Je danst niet alleen, maar met een partner ;).
Er word alleen wel van de man verwacht dat hij de dans leid. Dan moet je toch een beetje capaciteit hebben he?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 9 december 2013 @ 14:05:57 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134079704
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:00 schreef yats het volgende:
Er word alleen wel van de man verwacht dat hij de dans leid. Dan moet je toch een beetje capaciteit hebben he?
Is allemaal te leren. Zolang je het maar leuk vind. Veel houten klaassen zien veranderen in redelijk goede dansers, puur omdat ze het leuk vonden en daardoor veel deden.
pi_134079824
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is allemaal te leren. Zolang je het maar leuk vind. Veel houten klaassen zien veranderen in redelijk goede dansers, puur omdat ze het leuk vonden en daardoor veel deden.
Tango :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134079962
quote:

[..]

Het gaat om dansles. Leren dus en echt waar je krijgt een boost in je zelfvertrouwen.
En je krijgt meestal een partner die meer ervaring heeft dus hoef je je geen zorgen te maken op dat vlak. Probeer eens Salsa om te beginnen.
  maandag 9 december 2013 @ 14:16:41 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134080012
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Samen dansen?
  maandag 9 december 2013 @ 14:18:43 #276
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134080059
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Tank liever bij de TinQ
pi_134080096
quote:

[..]

Nog tips qua betaalbare (lees studentenbudget) overnachtingsplaatsen?
Wat Leuven betreft ;) :
http://www.leuvencityhostel.com/LCH/
pi_134080235
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Samen dansen?
Moet ik wel eerst wat oefenen, hier zat een hele goede latin tent waar je zelfs gratis dansles kon krijgen. Maar die is afgebrand -O- De naam: Fuego's. Oh the irony :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134080244
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tank liever bij de TinQ
Gui vuige romanticus.
  maandag 9 december 2013 @ 14:26:06 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134080257
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Moet ik wel eerst wat oefenen, hier zat een hele goede latin tent waar je zelfs gratis dansles kon krijgen. Maar die is afgebrand -O- De naam: Fuego's. Oh the irony :')
Dat is wel balen. Ach de tango kan ik ook (nog) niet hoor. Lessen we samen :P
pi_134080321
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 14:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is wel balen. Ach de tango kan ik ook (nog) niet hoor. Lessen we samen :P
Moet ik eerst terug naar Nederland, en ik vind Nederland te koud :@
  maandag 9 december 2013 @ 14:31:04 #282
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134080408
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2013 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gui vuige romanticus.
Zo ben ik he
pi_134082560
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 07:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uiteindelijk niets tegen haar gezegd? :?
Nee, ik ben zoon held ook hey :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_134086782
Je moet op dansles gaan omdat je het leuk vind, niet igg om een creep te worden die het stiekem voor de vrouwen daar doet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134086861
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dit kan je als emotioneel hefboom gebruiken waardoor je de volgende keer wel actie onderneemt :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134090681
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 05:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in!... het probleem is meer dat ik altijd belachelijk werd gemaakt door vrouwen toen ik jonger was omdat ik dik was.. ik zal eens even een paar voorbeelden noemen:

- Paar meiden die op mij afstapten en mij dan vroegen van "wil je mijn nummer?" waarop ik dus echt twijfelend zei van.. "okay is goed :)" (omdat ik dacht van wow zo een mooie meid die mij haar nummer wil geven? :@) en hun dan vervolgens keihard schreeuwen "DACHT JE DAT ECHT?! HAHA" en vervolgens lachend wegliep naar haar groep vrienden om mij uit te lachen :').

- Redelijk veel meiden die mij gewoon echt vies vonden omdat ik overgewicht had en nare opmerkingen maakten

- Het erin wrijven dat ik nooit een meisje zou krijgen omdat ik een dikke nerd was

en mijn vader die mij altijd belachelijk loopt te maken bij alle meiden die ik tegen kom helpt ook niet echt mee om je zelf vertrouwen met het andere geslacht te verbeteren.

Toen had ik me afgesloten voor vrouwen en ging alleen maar hardcore gamen met me vrienden.. toen eind 18 me eerste vriendin leren kennen, 1,5 jaar later was het uit. Daarna nog van relatie naar relatie gehopt met een ONS ertussen en een fuck buddy.

Heb dus nooit echt vrouwen moeten aanspreken omdat ze tot nu toe altijd naar mij zijn gekomen, alleen sinds ik in Amerika woon is het maar een paar keer gebeurd maar vond ik de dames niks. Ik besef dan nu dat ik een belangrijke vaardigheid niet heb ontwikkeld en ben nu dus een beetje de lul om op mijn 23ste levensjaar pas te gaan beginnen om echt meiden met het doel aan te spreken om ze te versieren, er wordt tevens van je verwacht dat je als 23 jarige man al wel het een en ander kan wat betreft versieren.. en dan komt er nog bij dat ik het niet kan als ik echt met dat specifieke doel erop af ga. :P

Kortom.. op meiden afstappen die ik mooi vind doe ik niet omdat ik er al vanuit ga dat ze bitchy reageren, ik praat ook pas met ze als hun eerst met mij praten :').. maar ja hun praten niet met mij omdat de man de eerste stap moet zetten.. maar ik dat doe niet omdat ik geen zin heb om afgewezen te worden.. dus tjah :P.

Heb trouwens wel vrouwen aangesproken maar dat was dan als ik helemaal bezopen was of onder invloed van drugs, vaak wezen ze me dan ook af op een hele vieze manier maar ben je zo onder de invloed dat het helemaal niks boeit. Ik daarin tegen houd het gewoon vriendelijk en leuk als ik een meid afwijs maar het lijkt alsof vrouwen geen rekening houden met de gevoelens van een man die op hun afstapt.

zo dat was een lange post :P.
Je mag gerust vrouwen slaan hoor.
Jezus wat maak jij een tering bitches mee.
Rustig aan.
pi_134092876
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Had je wel moeten doen Geerd jij bent tof :)
pi_134098284
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:11 schreef JAOC het volgende:

[..]

Al die verhalen die je nu al gepost hebt en met hoeveel meiden je al seks hebt gehad. Daar klopt gewoon iets niet aan als je nu toch nog zo mega onzeker bent. Scheelt misschien dat je in Amsterdam woont omdat het daar dan makklijker is? :+ En ik het alleen maar kan vergelijken met een klein dorpje.

Maar ik ken nog zat mensen in mijn omgeving die nog vele malen minder ervaring hebben. Jij hebt al zeker 15+ vrouwen geneukt naar aanleiding van je posts. Zelfs eens een trio gehad(met je maat dat wel :') ). Al die verhalen en nu zou je ineens niets meer klaar kunnen krijgen? Dat lijkt me echt zeer sterk :')
Ik heb met 6 normale meiden seks gehad.. en de rest allemaal escorts _O- :')..

Alle meiden met wie ik wat heb gedaan of gekregen zijn op mij afgestapt (behalve de hoertjes dan :') ), dus ik heb nooit de eerste stap moeten zetten en dat is het hele probleem.. als een meid mij aanspreekt dan kan ik daarna altijd wel me ding doen :P. Het lijkt ook of dat in Nederland ook vaker gebeurd, oftewel de Nederlandse meid is wat agressiever op het gebied van de eerste stap zetten.

Hier in Miami is het voor mij echt een vrouwenloos bestaan :P... krijg wel blikken maar geen enkele meid die op mij afstapt, er wordt wel zwaar geflirt met me als ik iets afreken maar meestal ben ik dan niet echt in de stemming omdat er andere mensen bij zijn of mijn ouders en dat vind ik gewoon echt vreselijk awkward :')..

Heb overigens wel een paar verzoeken gehad om naar een hotel te gaan met een paar meiden maar meestal vond ik die meiden niet echt mijn ding (ik ben een gezichten man.. hun hadden geen mooi gezicht maar wel mooi lichaam maar ik kan daar niks mee of zo :P)
Waz met jou!
pi_134098380
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
er wordt wel zwaar geflirt met me als ik iets afreken
Wat doen ze dan?
pi_134098432
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je mag gerust vrouwen slaan hoor.
Jezus wat maak jij een tering bitches mee.
Hahah ik zou alleen een vrouw slaan als zij mij zonder enige aanleiding zou gaan slaan. :P

Ik had vroeger wel haat tegen vrouwen omdat zij mij altijd gingen afkraken als ik ook maar aardig ging doen zonder bijbedoelingen.. nu is de haat weg maar vind ik ze alsnog vaak "fake" omdat ik gewoon het gevoel heb dat ze alleen maar met me praten omdat ik veel heb lopen fitnessen.
Waz met jou!
pi_134098490
In Miami zijn juist de mooie meisjes toch?? :P
pi_134098630
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat doen ze dan?
Paar keer gehad dat ze zeiden van "wanneer gaan we wat drinken?", "wanneer gaan we wat eten?", "wanneer neem je mij mee uit?" etc etc.

Een pakte me hand vast bij het afrekenen en streelde me hand terwijl ze naar me ging lachen met een best stoute blik.

Een paar knepen in me arm en kwamen de hele tijd weer langs lopen en echt vaak kijken (zo erg dat me vader me begint te pushen van "SPREEK HAAR AAN, SPREEK HAAR AAN!! LAFAARD!"

Ook redelijk vaak bij het fitnessen dat een groep meiden mij probeert na te doen, en dan help ik ze maar ik ben dan zo gefocused met het oefenen of hun helpen met hun oefening dat ik er niet bij na denk dat ze eigenlijk wouden praten :')

dat soort dingen

dat soort dingen
Waz met jou!
pi_134098672
foutje :@
Waz met jou!
pi_134098859
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
In Miami zijn juist de mooie meisjes toch?? :P
Wat mooi is voor de een, is niet mooi voor de ander :P.

Ik merk sowieso dat ik eigenlijk meer op de Nederlandse vrouw val, maar ook de Nederlandse manier van doen :P.

Als je van Zuid-Amerikaanse meiden houdt is Miami de plek waar jij moet zijn, afgetrainde lichamen, karamel huidjes.

Ik heb er niet zo veel mee, maar dat komt omdat de Latinas me te veel aan me moeder laten denken en het sowieso niet aantrekkelijk vind als een vrouw Spaans spreekt :').. verder is het karakter ook echt pittig van Latinas en ik kan daar niet mee omgaan want mij karakter is hetzelfde.. oftewel het is constant oorlog :P.
Waz met jou!
pi_134099066
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Paar keer gehad dat ze zeiden van "wanneer gaan we wat drinken?", "wanneer gaan we wat eten?", "wanneer neem je mij mee uit?" etc etc.

Een pakte me hand vast bij het afrekenen en streelde me hand terwijl ze naar me ging lachen met een best stoute blik.

Een paar knepen in me arm en kwamen de hele tijd weer langs lopen en echt vaak kijken (zo erg dat me vader me begint te pushen van "SPREEK HAAR AAN, SPREEK HAAR AAN!! LAFAARD!"

Ook redelijk vaak bij het fitnessen dat een groep meiden mij probeert na te doen, en dan help ik ze maar ik ben dan zo gefocused met het oefenen of hun helpen met hun oefening dat ik er niet bij na denk dat ze eigenlijk wouden praten :')

dat soort dingen

dat soort dingen
Als ik dit zo lees dan zijn de meisjes daar juist toch agressiever?

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik heb er niet zo veel mee, maar dat komt omdat de Latinas me te veel aan me moeder laten denken
Ik snap wat je bedoeld. :') (ben zelf geen latina overigens)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 22:16:33 ]
pi_134099091
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:50 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment hetzelfde gevoel qua onzekerheid... Ik weet van mezelf dat ik een knappe jongen ben (was).. ik ben alleen uitgedijd... Maar toch geeft je dat zoveel onzekerheid om afgewezen te worden... als ze eens wisten hoe het kwam dat ik dikker ben geworden.. Maar die enige onzekerheid die ik heb is mid 2014 weg... Elke week val ik nu een kilo af.. En tegen die tijd zien we wel :D
Komt goed man!, voordat je het weet komen de dames allemaal op je af.

Aan de ene kant is dat chill, maar aan de andere kant heb ik ook redelijk vaak dat ik denk van "oh.. nu wil je wel met me praten.. maar toen ik dik was wou je niks van me weten toch?" :{w
Waz met jou!
pi_134099268
Shit man. Wat is dat online daten toch fcking lastig. Het regelen van een date en een leuk sms gesprek is geen probleem, maar dan. Tot de date, warmhouden zegmaar. Ik probeer ook zo weinig mogelijk aandacht hieraan te besteden, maar heb nu redelijk toevallig een leuke dame ontmoet en we hebben al heel wat af gewhatsappt. Alles superleuk. We hebben ook een date geregeld voor over een paar dagen. Het probleem is dat ik helemaal geobsedeerd kan worden van zoiets. Ik ben er deze hele dag niet bij met mn gedachte en constant aan het denken wanneer stuurt ze wat? Als het telang duurt, zal ik wat sturen? Watdan? Is dat wel leuk? Ik wordt er gek van. Heb al die datingshit ook van mn phone gehaald, voorlopig.

Ook vind ik het erg lastig om die paar dagen te overbruggen tot de date, voordat we elkaar gezien hebben. Heb al een paar keer gehad dat ik het in die paar dagen verprutst heb door mijn stomme gedachte. Gevolg, geen date meer.

Ik kan me helemaal vastbijten op een nieuw iemand wat klikt (eerst via sms). Wat ik niet wil en weet wel dat dat ook niet ten goede komt.

Heeft iemand tips om hier wat luchtiger mee om te kunnen gaan?
pi_134099386
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees dan zijn de meisjes daar juist toch agressiever?

[..]

Ik snap wat je bedoeld. :')
Hmm ja en nee, hier staan ze vaak niet open voor gesprek op straat.

Toen een vriend van mij uit Amsterdam mij een maand kwam opzoeken, gingen we op vrouwenjacht (zonder succes overigens) _O-

Vet vaak hey hallo zeggen, vet enthousiast gewoon lol hebben.. het enige wat ze deden was ons aankijken en zo vies op en neer kijken, negeren, een paar keer kregen we alleen een hoi terug en liepen door, in de lift in mijn gebouw alleen ook al goedendag zeggen en bleven ze gewoon naar het plafond staren :{..

Die vriend van mij zei dus ook van "ey.. ik heb nog nooit zulke stuck up bitches gezien dus succes met het versieren van een meid want het lijkt alsof ze hier extreem bitchy zijn"

In die maand heb ik ook een paar vrouwen zwaar op hun plek gezet omdat ze die vriend van mij gingen afkraken, een paar dachten dat ze bij mij gratis drankje konden scoren, en er was maar een die positief reageerde op een high maar toen was ik zo verbaasd dat ik helemaal vergat om met er te praten _O-.

Hahah me moeder heeft het voor me verpest met Latinas :') _O-
Waz met jou!
pi_134099490
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef schermafbeelding het volgende:
Shit man. Wat is dat online daten toch fcking lastig. Het regelen van een date en een leuk sms gesprek is geen probleem, maar dan. Tot de date, warmhouden zegmaar. Ik probeer ook zo weinig mogelijk aandacht hieraan te besteden, maar heb nu redelijk toevallig een leuke dame ontmoet en we hebben al heel wat af gewhatsappt. Alles superleuk. We hebben ook een date geregeld voor over een paar dagen. Het probleem is dat ik helemaal geobsedeerd kan worden van zoiets. Ik ben er deze hele dag niet bij met mn gedachte en constant aan het denken wanneer stuurt ze wat? Als het telang duurt, zal ik wat sturen? Watdan? Is dat wel leuk? Ik wordt er gek van. Heb al die datingshit ook van mn phone gehaald, voorlopig.

Ook vind ik het erg lastig om die paar dagen te overbruggen tot de date, voordat we elkaar gezien hebben. Heb al een paar keer gehad dat ik het in die paar dagen verprutst heb door mijn stomme gedachte. Gevolg, geen date meer.

Ik kan me helemaal vastbijten op een nieuw iemand wat klikt (eerst via sms). Wat ik niet wil en weet wel dat dat ook niet ten goede komt.

Je moet het niet te veel analyseren man :P.

Zeg wat jij wilt zeggen zolang jij maar lol hebt met het gesprek, maar ga haar niet berichtjes lopen sturen als ze niet reageert.

Houd je zelf bezig, ga gamen,sporten totdat het D-DAY IS! en dan moet je dat kutje helemaal uitwonen en mijn naam schreeuwen :*

Waz met jou!
pi_134099693
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef schermafbeelding het volgende:

Online daten is dus misschien niets voor jou, probeer het irl ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')