abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 december 2013 @ 23:18:18 #201
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_134067477
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja met dat via via bedoel ik dan vrienden en mensen die ik leer kennen die dan zeggen "oh jij was toch die jongen waar mee ... ging?" en roddels en al die shit :P.

Klopt daar heb je gelijk in...

ik denk dat het probleem meer ligt bij het feit dat ik alleen echt vrouwen weet te versieren die ik ook daadwerkelijk via via ken.. op een enkele keer na dan..

ik zou echt niet weten hoe ik in een club of zo een meid zou moeten versieren en dan met haar naar huis weten te gaan.. sowieso zijn clubs niet echt mijn ding..

maar bijvoorbeeld een meid op straat aanspreken, een date, seks hebben en dan fuckbuddy van haar maken of nooit meer spreken :P.. dat lijkt me wel chill maar dat zie ik niet gebeuren... alleen al om het feit dat ik geen vrouwen durf aan te spreken op straat tenzij ik iets moet weten.
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja met dat via via bedoel ik dan vrienden en mensen die ik leer kennen die dan zeggen "oh jij was toch die jongen waar mee ... ging?" en roddels en al die shit :P.

Klopt daar heb je gelijk in...

ik denk dat het probleem meer ligt bij het feit dat ik alleen echt vrouwen weet te versieren die ik ook daadwerkelijk via via ken.. op een enkele keer na dan..

ik zou echt niet weten hoe ik in een club of zo een meid zou moeten versieren en dan met haar naar huis weten te gaan.. sowieso zijn clubs niet echt mijn ding..

maar bijvoorbeeld een meid op straat aanspreken, een date, seks hebben en dan fuckbuddy van haar maken of nooit meer spreken :P.. dat lijkt me wel chill maar dat zie ik niet gebeuren... alleen al om het feit dat ik geen vrouwen durf aan te spreken op straat tenzij ik iets moet weten.
Lekker boeiend dat vrienden weten dat je seks hebt. Als jij het een big deal vind vinden zij dat ook.

Nou, als je dat wilt. Ga het oefenen. Je bent heus niet de enige. Zeker in Amsterdam loopt genoeg leuks ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_134067882
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

[..]

Lekker boeiend dat vrienden weten dat je seks hebt. Als jij het een big deal vind vinden zij dat ook.

Nou, als je dat wilt. Ga het oefenen. Je bent heus niet de enige. Zeker in Amsterdam loopt genoeg leuks ;)
Ik vind het eerder vervelend dat er zo wordt geroddeld.. ik had al een slechte naam omdat ik wel bekend sta dat ik flirt met meiden die in de groep werden gebracht, maar alleen als ik wist dat ze niet het vriendinnetje waren van een van me vrienden of als ik wist dat een van hun ze leuk vond dan deed ik dat niet..

Nu ik dit stukje terug lees realiseer ik me ze opzicht best wel eens een beetje jaloers hadden kunnen zijn :')..

Ik woon trouwens niet meer in Amsterdam :P.. ik woon nu in Miami en vind de meiden hier niet echt zo om over naar huis te schrijven :P.
Waz met jou!
  zondag 8 december 2013 @ 23:34:34 #203
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_134068113
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik vind het eerder vervelend dat er zo wordt geroddeld.. ik had al een slechte naam omdat ik wel bekend sta dat ik flirt met meiden die in de groep werden gebracht, maar alleen als ik wist dat ze niet het vriendinnetje waren van een van me vrienden of als ik wist dat een van hun ze leuk vond dan deed ik dat niet..

Nu ik dit stukje terug lees realiseer ik me ze opzicht best wel eens een beetje jaloers hadden kunnen zijn :')..

Ik woon trouwens niet meer in Amsterdam :P.. ik woon nu in Miami en vind de meiden hier niet echt zo om over naar huis te schrijven :P.
Tja, als jij je er druk om gaat maken bereiken ze precies wat ze willen. Dus nogmaals. Als jij er niet moeilijk over doet doen zij dat ook niet ;)

Ik verwijder trouwens m'n FOK account. Realiseer me zojuist dat ik hier teveel tijd doorbreng.

Ik wens iedereen veel versierplezier toe!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_134069530
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Tja, als jij je er druk om gaat maken bereiken ze precies wat ze willen. Dus nogmaals. Als jij er niet moeilijk over doet doen zij dat ook niet ;)

Ik verwijder trouwens m'n FOK account. Realiseer me zojuist dat ik hier teveel tijd doorbreng.

Ik wens iedereen veel versierplezier toe!
True.

Ehh jammer man, ik vond jou wel een wijs iemand wat betreft het hele versier gedoe.

Succes met het leven, en misschien tot ooit weer op FOK! ^O^
Waz met jou!
  maandag 9 december 2013 @ 00:28:58 #205
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_134069697
quote:

Kerel, wat heb je te verliezen? Niks.

Gewoon aanspreken. Het is gewoon een gevalletje "Take it or leave it". In het laatste geval ga je gewoon op zoek naar de volgende.
Er is echt niets moeilijk aan een vrouw aan te spreken. Wat vaak wel helpt overigens, is er niet dubbeldik boven op liggen dat je er alleen bent om te scoren.
Met wat mazzel vraagt ze je zelf mee naar huis. Meerdere malen meegemaakt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_134070207
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:12 schreef yats het volgende:

[..]

Voor sommigen is dat ook een hele overwinning natuurlijk...

p.s. offtopic, ze heeft me eindelijk geaccepteerd op facebook, maar ik verwacht er weinig meer van...
Amai leuk, en hoezo verwacht je er weinig van? Vertel .....
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134070222
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:15 schreef yats het volgende:

[..]

Ook als je dat hebt is het geen garantie dat de vrouwen als een blok voor je vallen.
Klopt, want dat zie je niet tijdens een date :P
(helaas)

[ Bericht 1% gewijzigd door complicate op 09-12-2013 11:08:54 ]
pi_134070292
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:21 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar weer eens naar België moet gaan. Mijn tweede vriendin was ook Belgisch en die had toevallig dezelfde hobby als jou. Wat zit daar in het water dat alle vrouwen dat zo fantastisch vinden?
Haha mijn hobby, zal eens hier onderzoek doen :P. Heb je dan 7 jaar relatie op afstand gehad?
Leuven is zowiezo een leuke stad, maar dat zal je wel weten.
pi_134070477
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha mijn hobby, zal eens hier onderzoek doen :P. Heb je dan 7 jaar relatie op afstand gehad?
Zowiezo is Vlaams? :P Maar welke hobby dan? :?
pi_134070511
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]
Maar verder weet ik niet echt hoe ik het anders zou moeten aanpakken, zomaar op straat aanspreken gaat hem niet worden.. tenzij ik XTC naar binnen knal maar dat kan ik ook niet elke dag gaan doen :')..

Haha gewoon aanspreken, minder nadenken en een 'complicate'-blog starten. ^O^
En vooral je weet niet wat je wilt. :N
pi_134070608
Whaha, vanavond terug van een verjaardag in de trein, zat even helemaal alleen met een meisje 2 stations of zo, alleen al bij de gedachte of ik hoi tegen der zou zeggen, schoot alles omhoog hartslag triple 20, kreeg het warm/benauwd.

Maar snel van die gedachte af gezet, toen ging het wel weer _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_134070670
Dansles volgen is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:
1. Je krijgt meteen een danspartner (meestal om de 3 maanden een nieuwe partner :P)
2. Je krijgt meer zelfvertrouwen
3. En je leert leuke meiden kennen

Tango, Salsa, ........

P.S. Het is niet de bedoeling dat het je passie wordt ofzo, maar je leert heel veel tijdens de les , zeker qua 'connectie' , manier van aankijken tijdens de dans etc. etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 09-12-2013 11:11:47 ]
  maandag 9 december 2013 @ 01:17:54 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134070706
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef complicate het volgende:
Dansles volgens is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:
1. Je krijgt meteen een danspartner (meestal om de 3 maanden een nieuwe partner :P)

Tango, Salsa, ........

P.S. Het is niet de bedoeling dat het je passie wordt ofzo, maar je leert heel veel tijdens de les , zeker qua 'connectie' , manier van aankijken tijdens de dans etc. etc.
Goede tip
pi_134070713
Eens. Leer je wellicht ook je wat meer ontspannen te voelen in nabijheid van een vrouw. En sommige dansstijlen zijn opwindend. :9
pi_134070723
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef complicate het volgende:
Dansles volgens is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:

Tango, Salsa, ........

En wat als je een hekel aan dansen hebt? :P
pi_134070739
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Als het in het water zit zal ik ook eens Belgisch water gaan regelen. :s) Of jou verleiden.
Haha Belgisch water , ik moet dringend onderzoek doen :P
Ik ken alleen op de dansvloer te verleiden :P
  maandag 9 december 2013 @ 01:20:08 #217
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134070751
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan zit er niks anders op dan je rechterarm te blijven trainen.
pi_134070757
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha Belgisch water , ik moet dringend onderzoek doen :P
Ik ken alleen op de dansvloer te verleiden :P
Ah. Les 2. :P
pi_134070764
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Eens. Leer je wellicht ook je wat meer ontspannen te voelen in nabijheid van een vrouw. En sommige dansstijlen zijn opwindend. :9
Jep jep en een man die een vrouw kan leiden op de dansvloer :9
pi_134070779
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vandaar "P.S." je kan je wat forceren zeker als je denkt dat er een kans bestaat dat dé vrouw er is. haha :P
pi_134070793
Sowieso, als je eenmaal een beetje kunt dansen is het best leuk. Vooral de sensuele dansen met leuke vrouwen die het ook goed kunnen.

Het is niet zoals in de club met je dronken hoofd. :P
pi_134070825
Oh, en mensen met een goed ritmegevoel zijn vaak ook beter in bed. :s)
pi_134070835
Exact, vandaar dansles in plaats van ze in club tegen te komen, dan is ze meestal dronken :P
En heb je zowiezo ook, lichaamscontact tijdens de dans. ;)
pi_134071084
In een bios ben je meer met de film bezig dan je date... Wel goed om en tenminste nog een drankje te doen. Leer je elkaar in ieder geval nog kennen :s)
pi_134071117
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:46 schreef Faxie het volgende:
In een bios ben je meer met de film bezig dan je date... Wel goed om en tenminste nog een drankje te doen. Leer je elkaar in ieder geval nog kennen :s)
Daarom geen bios voor mij op de eerste paar dates. Liever voor/met haar koken oid.
pi_134071128
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Daarom geen bios voor mij op de eerste paar dates. Liever voor/met haar koken oid.
Het ding is dat sommige meiden dat kunnen interpreteren als "hij wilt mij in zijn bed na het eten" :')
(maar koken is zeker wel romantisch :s) )
pi_134071147
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Het ding is dat sommige meiden dat kunnen interpreteren als "hij wilt mij in zijn bed na het eten" :')
Ik ben kieskeurig en sowieso niet tijdens de eerste date.

Al begrijp ik wel dat sommige vrouwen zo denken, ik heb eigenlijk nog niet echt meegemaakt dat ze niet kwamen. :P
pi_134071149
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:11 schreef Geerd het volgende:
Whaha, vanavond terug van een verjaardag in de trein, zat even helemaal alleen met een meisje 2 stations of zo, alleen al bij de gedachte of ik hoi tegen der zou zeggen, schoot alles omhoog hartslag triple 20, kreeg het warm/benauwd.

Hadden ze een G-cup ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 09-12-2013 08:11:04 ]
pi_134071252
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Hadden ze een G-cup ofzo?
Was maar 1 dame 2 stations :P En nee :P Het lukt gewoon niet.

[ Bericht % gewijzigd door Re op 09-12-2013 08:11:27 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_134071272
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 02:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Was maar 1 dame 2 stations :P En nee :P Het lukt gewoon niet.
Volgende keer beter ;)
pi_134071787
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:28 schreef M1stral het volgende:

[..]

Kerel, wat heb je te verliezen? Niks.

Gewoon aanspreken. Het is gewoon een gevalletje "Take it or leave it". In het laatste geval ga je gewoon op zoek naar de volgende.
Er is echt niets moeilijk aan een vrouw aan te spreken. Wat vaak wel helpt overigens, is er niet dubbeldik boven op liggen dat je er alleen bent om te scoren.
Met wat mazzel vraagt ze je zelf mee naar huis. Meerdere malen meegemaakt.
Daar heb je gelijk in!... het probleem is meer dat ik altijd belachelijk werd gemaakt door vrouwen toen ik jonger was omdat ik dik was.. ik zal eens even een paar voorbeelden noemen:

- Paar meiden die op mij afstapten en mij dan vroegen van "wil je mijn nummer?" waarop ik dus echt twijfelend zei van.. "okay is goed :)" (omdat ik dacht van wow zo een mooie meid die mij haar nummer wil geven? :@) en hun dan vervolgens keihard schreeuwen "DACHT JE DAT ECHT?! HAHA" en vervolgens lachend wegliep naar haar groep vrienden om mij uit te lachen :').

- Redelijk veel meiden die mij gewoon echt vies vonden omdat ik overgewicht had en nare opmerkingen maakten

- Het erin wrijven dat ik nooit een meisje zou krijgen omdat ik een dikke nerd was

en mijn vader die mij altijd belachelijk loopt te maken bij alle meiden die ik tegen kom helpt ook niet echt mee om je zelf vertrouwen met het andere geslacht te verbeteren.

Toen had ik me afgesloten voor vrouwen en ging alleen maar hardcore gamen met me vrienden.. toen eind 18 me eerste vriendin leren kennen, 1,5 jaar later was het uit. Daarna nog van relatie naar relatie gehopt met een ONS ertussen en een fuck buddy.

Heb dus nooit echt vrouwen moeten aanspreken omdat ze tot nu toe altijd naar mij zijn gekomen, alleen sinds ik in Amerika woon is het maar een paar keer gebeurd maar vond ik de dames niks. Ik besef dan nu dat ik een belangrijke vaardigheid niet heb ontwikkeld en ben nu dus een beetje de lul om op mijn 23ste levensjaar pas te gaan beginnen om echt meiden met het doel aan te spreken om ze te versieren, er wordt tevens van je verwacht dat je als 23 jarige man al wel het een en ander kan wat betreft versieren.. en dan komt er nog bij dat ik het niet kan als ik echt met dat specifieke doel erop af ga. :P

Kortom.. op meiden afstappen die ik mooi vind doe ik niet omdat ik er al vanuit ga dat ze bitchy reageren, ik praat ook pas met ze als hun eerst met mij praten :').. maar ja hun praten niet met mij omdat de man de eerste stap moet zetten.. maar ik dat doe niet omdat ik geen zin heb om afgewezen te worden.. dus tjah :P.

Heb trouwens wel vrouwen aangesproken maar dat was dan als ik helemaal bezopen was of onder invloed van drugs, vaak wezen ze me dan ook af op een hele vieze manier maar ben je zo onder de invloed dat het helemaal niks boeit. Ik daarin tegen houd het gewoon vriendelijk en leuk als ik een meid afwijs maar het lijkt alsof vrouwen geen rekening houden met de gevoelens van een man die op hun afstapt.

zo dat was een lange post :P.

[ Bericht 7% gewijzigd door Just_some_random_dude op 09-12-2013 05:55:22 ]
Waz met jou!
pi_134072080
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:11 schreef Geerd het volgende:

Uiteindelijk niets tegen haar gezegd? :?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 9 december 2013 @ 11:07:08 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134075315
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai leuk, en hoezo verwacht je er weinig van? Vertel .....
Ik denk dat ik mijn kans gemist heb een week of twee terug. Dit duurt te lang. Daarnaast heb ik ook niet het idee dat ze echt geïnteresseerd is...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 9 december 2013 @ 11:11:25 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134075429
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee, mijn tweede vriendin heb ik in Nederland ontmoet (ze is enkel in België geboren) en heb ik ongeveer een jaar een relatie mee gehad. Mijn laatste ex (die van 7 jaar) heb ik bij de introductieweek van de universiteit ontmoet en heb ik na een maand of drie iets mee gekregen. Van die 7 jaar hebben we 6 jaar samengewoond. De eerste 1,5 maand van mijn studententijd woonde ik in België en kwam ik weleens in Hasselt en Leuven...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  maandag 9 december 2013 @ 11:14:23 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134075501
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt, want dat zie je niet tijdens een date :P
(helaas)
Geen idee, mijn laatste date is helaas al even geleden... :{
pi_134075990
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:07 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijn kans gemist heb een week of twee terug. Dit duurt te lang. Daarnaast heb ik ook niet het idee dat ze echt geïnteresseerd is...
Kijk, je hebt haar FB nu, dan kan je toch wat chatten enz. Van het een kan het ander toch komen hé.
Je moet er geen deadline van maken denk ik. Tenzij het echt vermoeiend is voor je om niet direct te krijgen wat je wilt. Maar als je met haar chat via FB, kan je misschien toch een date regelen? Want jullie kennen elkaar. Op dat vlak zou ik er niet te lang mee wachten.
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:11 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, mijn tweede vriendin heb ik in Nederland ontmoet (ze is enkel in België geboren) en heb ik ongeveer een jaar een relatie mee gehad. Mijn laatste ex (die van 7 jaar) heb ik bij de introductieweek van de universiteit ontmoet en heb ik na een maand of drie iets mee gekregen. Van die 7 jaar hebben we 6 jaar samengewoond. De eerste 1,5 maand van mijn studententijd woonde ik in België en kwam ik weleens in Hasselt en Leuven...
Ah ok, op die manier. Als je wat vrienden hebt in Leuven, kan je altijd toch eens gaan hé, je hebt niets te verliezen. :N Maar zelfs zonder vrienden kan je je daar echt amuseren, meiden zijn daar leuk en open. Die lopen niet weg als je "hoi" zegt. :P
(Dat weet je wel hé)
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:14 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee, mijn laatste date is helaas al even geleden... :{
Ander date regelen dan hé. Ik heb persoonlijk voorkeur om mensen irl te ontmoeten dan online, maar misschien is online dating wel iets voor je?
  maandag 9 december 2013 @ 11:42:37 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134076299
quote:
Kijk, je hebt haar FB nu, dan kan je toch wat chatten enz. Van het een kan het ander toch komen hé.
Je moet er geen deadline van maken denk ik. Tenzij het echt vermoeiend is voor je om niet direct te krijgen wat je wilt. Maar als je met haar chat via FB, kan je misschien toch een date regelen? Want jullie kennen elkaar. Op dat vlak zou ik er niet te lang mee wachten.
Tot nu toe heb ik haar nog geen enkele keer online gezien. Ik heb er geen termijn op gezet, maar ik denk wel dat naarmate de tijd verstrijkt ze minder snel ja zal zeggen...

quote:
Ah ok, op die manier. Als je wat vrienden hebt in Leuven, kan je altijd toch eens gaan hé, je hebt niets te verliezen. :N Maar zelfs zonder vrienden kan je je daar echt amuseren, meiden zijn daar leuk en open. Die lopen niet weg als je "hoi" zegt. :P
(Dat weet je wel hé)
Helaas heb ik geen vrienden daar. Maar ik weet dat je gelijk hebt en het een leuke uitgaansstad is. Misschien moet ik toch maar weer eens die kant op gaan.

quote:
Ander date regelen dan hé. Ik heb persoonlijk voorkeur om mensen irl te ontmoeten dan online, maar misschien is online dating wel iets voor je?
Ondanks dat ik ook een voorkeur heb voor irl heb ik het drie maanden geprobeerd op een datingsite, maar dat leverde me dus echt 0,0 op. Ik heb genoeg vrouwen aangesproken of een bericht gestuurd en er kwam vrijwel nooit reactie of alleen een afwijzing. Als je al weinig zelfvertrouwen hebt bevorderd dat het natuurlijk niet echt om irl vrouwen op een date te vragen...
  maandag 9 december 2013 @ 11:45:18 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134076358
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef yats het volgende:
Tot nu toe heb ik haar nog geen enkele keer online gezie
Dan nog kan je toch gewoon een bericht sturen? :?
Dan kan ze gewoon antwoorden wanneer ze wel eens online is.
  maandag 9 december 2013 @ 11:50:42 #239
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134076485
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 05:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in!... het probleem is meer dat ik altijd belachelijk werd gemaakt door vrouwen toen ik jonger was omdat ik dik was.. ik zal eens even een paar voorbeelden noemen:

- Paar meiden die op mij afstapten en mij dan vroegen van "wil je mijn nummer?" waarop ik dus echt twijfelend zei van.. "okay is goed :)" (omdat ik dacht van wow zo een mooie meid die mij haar nummer wil geven? :@) en hun dan vervolgens keihard schreeuwen "DACHT JE DAT ECHT?! HAHA" en vervolgens lachend wegliep naar haar groep vrienden om mij uit te lachen :').

- Redelijk veel meiden die mij gewoon echt vies vonden omdat ik overgewicht had en nare opmerkingen maakten

- Het erin wrijven dat ik nooit een meisje zou krijgen omdat ik een dikke nerd was

en mijn vader die mij altijd belachelijk loopt te maken bij alle meiden die ik tegen kom helpt ook niet echt mee om je zelf vertrouwen met het andere geslacht te verbeteren.

Toen had ik me afgesloten voor vrouwen en ging alleen maar hardcore gamen met me vrienden.. toen eind 18 me eerste vriendin leren kennen, 1,5 jaar later was het uit. Daarna nog van relatie naar relatie gehopt met een ONS ertussen en een fuck buddy.

Heb dus nooit echt vrouwen moeten aanspreken omdat ze tot nu toe altijd naar mij zijn gekomen, alleen sinds ik in Amerika woon is het maar een paar keer gebeurd maar vond ik de dames niks. Ik besef dan nu dat ik een belangrijke vaardigheid niet heb ontwikkeld en ben nu dus een beetje de lul om op mijn 23ste levensjaar pas te gaan beginnen om echt meiden met het doel aan te spreken om ze te versieren, er wordt tevens van je verwacht dat je als 23 jarige man al wel het een en ander kan wat betreft versieren.. en dan komt er nog bij dat ik het niet kan als ik echt met dat specifieke doel erop af ga. :P

Kortom.. op meiden afstappen die ik mooi vind doe ik niet omdat ik er al vanuit ga dat ze bitchy reageren, ik praat ook pas met ze als hun eerst met mij praten :').. maar ja hun praten niet met mij omdat de man de eerste stap moet zetten.. maar ik dat doe niet omdat ik geen zin heb om afgewezen te worden.. dus tjah :P.

Heb trouwens wel vrouwen aangesproken maar dat was dan als ik helemaal bezopen was of onder invloed van drugs, vaak wezen ze me dan ook af op een hele vieze manier maar ben je zo onder de invloed dat het helemaal niks boeit. Ik daarin tegen houd het gewoon vriendelijk en leuk als ik een meid afwijs maar het lijkt alsof vrouwen geen rekening houden met de gevoelens van een man die op hun afstapt.

zo dat was een lange post :P.
Ik heb op dit moment hetzelfde gevoel qua onzekerheid... Ik weet van mezelf dat ik een knappe jongen ben (was).. ik ben alleen uitgedijd... Maar toch geeft je dat zoveel onzekerheid om afgewezen te worden... als ze eens wisten hoe het kwam dat ik dikker ben geworden.. Maar die enige onzekerheid die ik heb is mid 2014 weg... Elke week val ik nu een kilo af.. En tegen die tijd zien we wel :D
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
  maandag 9 december 2013 @ 11:51:44 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134076512
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:50 schreef MaikelS het volgende:
als ze eens wisten hoe het kwam dat ik dikker ben geworden
wat is de reden daarvoor dan?
pi_134076704
Er zijn ook genoeg vrouwen die op dik/chubby vallen :D
  maandag 9 december 2013 @ 12:11:24 #242
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134076971
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Er zijn ook genoeg vrouwen die op dik/chubby vallen :D
Je moet verliefd op jezelf kunnen worden wil je jezelf kunnen accepteren :) hahaha

quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

wat is de reden daarvoor dan?
Ongeluk met voetbal.. enkel gebroken op 3 plaatsen... van 5x sporten in de week naar 0x .. zelfde eetpatroon en dik veel aankomen...
  maandag 9 december 2013 @ 12:15:06 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134077039
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:11 schreef MaikelS het volgende:
Ongeluk met voetbal.. enkel gebroken op 3 plaatsen... van 5x sporten in de week naar 0x .. zelfde eetpatroon en dik veel aankomen...
Ow jij bent van dat andere topic (had ik toevallig vanmorgen gelezen). jah dat tikt dan wel aan.

Maar ik snap niet waarom je zo expliciet zegt "als ze eens wisten waarom ik zo ben aangekomen"

[ Bericht 7% gewijzigd door Cue_ op 09-12-2013 12:20:59 ]
pi_134077161
quote:

[..]

Tot nu toe heb ik haar nog geen enkele keer online gezien. Ik heb er geen termijn op gezet, maar ik denk wel dat naarmate de tijd verstrijkt ze minder snel ja zal zeggen...
Stuur haar een berichtje :Y
quote:

Helaas heb ik geen vrienden daar. Maar ik weet dat je gelijk hebt en het een leuke uitgaansstad is. Misschien moet ik toch maar weer eens die kant op gaan.

Doen hé ^O^ Als je daar alleen toekomt, spreken ze je meteen aan. :Y
quote:

[..]

Ondanks dat ik ook een voorkeur heb voor irl heb ik het drie maanden geprobeerd op een datingsite, maar dat leverde me dus echt 0,0 op. Ik heb genoeg vrouwen aangesproken of een bericht gestuurd en er kwam vrijwel nooit reactie of alleen een afwijzing. Als je al weinig zelfvertrouwen hebt bevorderd dat het natuurlijk niet echt om irl vrouwen op een date te vragen...
Heb je al ooit gedacht aan dansles volgen ofzo? Leuke manier om iemand te ontmoeten en je zelfvertrouwen een boost te geven. (zie bovenstaande tips over de voordelen)
pi_134077289
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:50 schreef MaikelS het volgende:

[..]
Elke week val ik nu een kilo af.. En tegen die tijd zien we wel :D
Echt niet gezond , 1 kg per week afvallen dat kan een jojo-effect creëren en dat is alles behalve aantrekkelijk.
  maandag 9 december 2013 @ 12:35:56 #246
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134077464
quote:
Stuur haar een berichtje :Y
Nog suggesties qua inhoud?

quote:
Doen hé ^O^ Als je daar alleen toekomt, spreken ze je meteen aan. :Y
Als ik ga is het puur voor de lol. Het zou voor het eerst zijn overigens als ik zomaar aangesproken zou worden door vrouwen...

quote:
Heb je al ooit gedacht aan dansles volgen ofzo? Leuke manier om iemand te ontmoeten en je zelfvertrouwen een boost te geven. (zie bovenstaande tips over de voordelen)
Ik heb vroeger aan stijldansen gedaan omdat mijn ex dat graag wilde. Ik heb alleen weinig ritmegevoel en ben te houterig om echt goed te kunnen dansen.
  maandag 9 december 2013 @ 12:36:34 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134077477
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:35 schreef yats het volgende:

Ik heb vroeger aan stijldansen gedaan omdat mijn ex dat graag wilde. Ik heb alleen weinig ritmegevoel en ben te houterig om echt goed te kunnen dansen.
Zoals ze zei, salsa is altijd goed. Zelfs als je houterig bent. Voordeel tov stijldansen is dat je met iedereen kan dansen en niet aan een semi vaste partner zit gekoppeld.
pi_134077581
quote:

[..]

Nog suggesties qua inhoud?
Gewoon wat jouw gevoel zegt. Je kan haar sturen "hey alles goed met je?" .......
quote:

[..]

Als ik ga is het puur voor de lol. Het zou voor het eerst zijn overigens als ik zomaar aangesproken zou worden door vrouwen...

Gewoon gaan en feedback geven ^O^ Ik ga er geen weddenschap van maken dat het kan gebeuren in Leuven :P
quote:

Bij salsa kan je echt wel heel snel volgen, proberen kan geen kwaad hé. En geloof mij het is echt heel leuk. Vooral als je een danspartner krijgt die al wat ritme heeft :Y
  maandag 9 december 2013 @ 12:48:44 #249
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134077781
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow jij bent van dat andere topic (had ik toevallig vanmorgen gelezen). jah dat tikt dan wel aan.

Maar ik snap niet waarom je zo expliciet zegt "als ze eens wisten waarom ik zo ben aangekomen"
Tis en blijft een vleeskeuring he... moment opnames... mensen zijn vaak bevooroordeeld en denken dat je heel de dag in de mac zit ofzo... maar ach..:)
pi_134077812
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Tis en blijft een vleeskeuring he... moment opnames... mensen zijn vaak bevooroordeeld en denken dat je heel de dag in de mac zit ofzo... maar ach..:)
En toch is 1 kg afvallen per week erg ongezond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')