Ik babbel graag met jequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn anders wel heel gevoelig voor mooie babbels....
Online jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik babbel graag met je![]()
(online)
Het komt wat kinderlijk over, vind ik. Grappig wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach die kerel is helemaal de weg kwijt, en weet volgens mij juist totaal niet wat hij nou eigenlijk wil en tot doel heeft
Inderdaad haha 'tieken knijpen"quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Mooie babbels vullen geen gaten.
Ik zit hier met een smile van verbazing te lezen trouwens.tieten knijpen?
Een ladykiller zijn na het kijken van een filmpje over sociale interactie?
Haha.
Inderdaad die kerel is echt lostquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach die kerel is helemaal de weg kwijt, en weet volgens mij juist totaal niet wat hij nou eigenlijk wil en tot doel heeft
Door in hun tieten te knijpen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad haha 'tieken knijpen"![]()
Volgens mij zou ik nog beter een vrouw versieren dan sommigen hier. Maar goed ik ben niet lesbisch, want die vrouwen hebben geen piemel
Faxie had het over iemand hier in dit topic die je misschien nog niet kent.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het komt wat kinderlijk over, vind ik. Grappig wel.
Amai seg inderdaad, wtf, ik zou het beter doen dan in haar 'tieten knijpen' zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Door in hun tieten te knijpen?
Ik vind het wel erg grappig. What's next? Terloops een vinger in dat poesje duwen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie had het over iemand hier in dit topic die je misschien nog niet kent.
Het is dus niet grappig maar echt waar.![]()
(trust me)
Heeft Firefly ook al gedaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg grappig. What's next? Terloops een vinger in dat poesje duwen?
Show me sometime. Oh wacht, ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai seg inderdaad, wtf, ik zou het beter doen dan in haar 'tieten knijpen' zeg.![]()
Maar goed ze heeft geen piemel, dus jammer maar helaas.
Nee ik ga liever pijpen dan mij bezig houden met een poesje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg grappig. What's next? Terloops een vinger in dat poesje duwen?
Chance dat je geen vrouw bent tochquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Show me sometime. Oh wacht, ik ben geen vrouw.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bedoelde waarschijnlijk "Dit x0" maar is niet erg, je gaat het zelf ondervinden als je die "tour" opgaat
Ik denk niet dat meiden kunnen zien dat hij een grote lul heeft als hij ze aanspreektquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk een grote pik joh! Het ligt dus niet aan "RSD"
I know, maar dat kan je toch irl doen of versier je niet zo gemakkelijk irl?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Online ja![]()
Daar vul ik toch geen gaatjes mee?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik heb trouwens met die zelfde maat een trio gedaan (vrouw gericht) en we verschillen niet echt in lengte.
Hhah ik begrijp wat jij bedoelt, maar hardcore versiermethodes a la PUA zijn echtquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]nja ze zeggen toch wel wat handige dingen en laten vooral zien dat het mogelijk is door middel van voorbeelden te laten zien en het te analyseren. (ja i know weer nadenken maar er zit toch wel een soort richtlijn waar je je aan kan houden in het omgaan met vrouwen en dan bedoel ik niet dingen die je moet zeggen maar op een bepaalde manier ermee omgaan.. tenminste als je begrijpt wat ik bedoel
).
[..]
Wablieft ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik heb trouwens met die zelfde maat een trio gedaan (vrouw gericht) en we verschillen niet echt in lengte.
Haha nu je het zegtquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Myraela het volgende:
Waarom een nieuwe naam. En dan ook nog eens een fout.
Nee, ze zover krijgen dat ze zelf je hand pakken en je vingers naar binnen duwenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik ga liever pijpen dan mij bezig houden met een poesje.
(ik meen het)
Omdat de vorige naam dus een negatieve ondertoon heeft.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Myraela het volgende:
Waarom een nieuwe naam. En dan ook nog eens een fout.
Moet ik eerst iets boeiends tegenkomen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, maar dat kan je toch irl doen of versier je niet zo gemakkelijk irl?
Die heb ik op TV gezien! Hank Moody.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ze zover krijgen dat ze zelf je hand pakken en je vingers naar binnen duwen
Die negatieve ondertoon klopt toch gewoon. Het versieren gaat toch ook niet makkelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat de vorige naam dus een negatieve ondertoon heeft.
Kun je ook nog duimpjes omhoog posten en niet zo zeiken?
Ah ok , Faxie, gewoon jouw gevoel volgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ik eerst iets boeiends tegenkomen...
Maar op een willekeurig iemand afstappen en een verhaal ophangen is niet echt m'n ding nee.
Voor jou?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die negatieve ondertoon klopt toch gewoon. Het versieren gaat toch ook niet makkelijk.
Hmm, ik denk dat ook jij... Als je gewoon rondloopt best wel eens iemand ziet die je er interessant vindt uitzien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ik eerst iets boeiends tegenkomen...
Maar op een willekeurig iemand afstappen en een verhaal ophangen is niet echt m'n ding nee.
Jup maar die negatieve ondertoon wekt nou niet bepaald enthousiasme op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die negatieve ondertoon klopt toch gewoon. Het versieren gaat toch ook niet makkelijk.
Haha die film heb ik ook gezienquote:
Hank Moody is een schoolvoorbeeld womanizer eigenlijk...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ze zover krijgen dat ze zelf je hand pakken en je vingers naar binnen duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |