abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134008030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja Faxie, alles goed met je?
(hehe)
Ja hoor, en met jou? :@
pi_134009757
Even een update omtrent het volgende wat ik hier een paar dagen gelden gepost heb. Ik vond de reacties ook leuk om te lezen, had alleen geen tijd om een fatsoenlijk antwoord te typen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:52 schreef HansVaak het volgende:
Ik zit met een keuzevak bij een hele leuke dame, waar ik beide keren (van de week de derde keer) even mee gepraat heb. Waren prima gesprekjes, gewoon de standaard "hoi, hoe gaat t? waar kom je vandaan?" en wat over t vak en daaruit wat afgegleden. Ze moest een paar keer om me lachen en volgens mij vond ze t ook wel gezellig, omdat ze best open doch een beetje verlegen is.

Een complimentje nog gegeven, maar niet heel direct. Waar ook een beetje de crux zit. Ik vind t lastig om in te schatten hoe ik die t beste kan geven, direct of indirect, in welke mate en wat voor onderwerpen. Dit ligt natuurlijk ook aan de situatie, maar zou wat advies toch op prijs stellen.

En hoe ik het beste kan hinten om iets leuks te gaan doen. Of het gesprek zo twisten dat ik haar direct mee vraag. Ik denk dat ik na de les ga proberen samen, al pratende, naar buiten te lopen en dan te vragen wat ze gaat doen. Bedenk me dan gelijk dat is misschien beter kan initiëren van "ga je mee ergens wat drinken?", of iets in die trant...

En waar ik ook nog wel eens last van heb, is dat ik niks meer weet te zeggen. Waardoor ik iets (een beetje) geforceerd wat leuks probeer te zeggen, wat ook averechts uit kan pakken. Ik dacht er aan om meer open vragen proberen te stellen, maar kan dit ook een beetje lastig inkleuren.

Dit zijn allemaal wel globale punten, maar omdat ik haar nog maar een paar keer zie en het lang geleden is dat ik zo'n leuk meisje ontmoet heb, vereist het extra effort.

Ik hoop dat jullie me een beetje de goede richting op kunnen sturen. :)
Dit bleek achteraf een beetje overdreven. Het was wel goed om er even wat actiever mee bezig te zijn en er wat over te lezen, maar ik was iets te specifiek aan 't denken. Overigens ben ik de laatste tijd daar al wat meer mee bezig en raak ik steeds vaker met random mensen in gesprek, in 't OV of op straat. Met geregeld nog een mooie dame ertussen, met af en toe best leuke gesprekken, maar nog geen contacten aan over gehouden. Ik weet dat er daar nog veel te verbeteren is, maar het instuderen van zinnetjes heeft geen zin. En verder in 't gesprek wil het ook nog wel is stil vallen helaas.

Ik heb me in dat kader in zitten lezen in PUA natural game, wat leuk leesvoer is. En ik heb een goed gevoel voor humor, wat maf is om over jezelf te zeggen, maar wel zo is. Alleen komt het er niet altijd even lekker uit, of heb ik op de verkeerde momenten geen inspiratie..

Enfin, ik dwaal af. Daar is dit topic ook niet helemaal voor dunkt me. Waarom ik het erbij zet, is om mijn denkwijze een beetje duidelijk te maken. Dit is alleen achteraf gezien, ik had half een paar dingen in mijn hoofd.

Afgelopen week op een vroege morgen in het lokaal, ze kwam vlak voordat de les begon binnen en ging op de vrije stoel naast me zitten. Ze zat nog niet en de docent begon al met zijn verhaal. Tijdens de les, waar onderling communiceren lastig is, maar je wel makkelijk je mening kan geven, geen contact. Dan moet je goed je moment kiezen, wat me in de klas wel goed lukt, ik kreeg de groep een paar keer aan flink aan 't lachen (kan ik altijd zo van genieten :P). Maar onderling wist ik juist niet goed meer wat ik moest zeggen, omdat ik er te veel en/of verkeerd over na aan het denken was. Daarom ook fysiek niks gebeurd, positief en negatief.

Toen de les was afgelopen had ik wel een idee wat ik wou doen en hoe, vertrouwen op mijn humor. Maar voordat ik mijn kans zag, raakte ze met een gozer, van wie ik het vermoeden had dat hij gay zou kunnen zijn (wat later ook bleek te kloppen) aan de praat. Redelijk snel mengde ik me in dat gesprek, wat nog even duurde. Toen we met zijn drieën buiten stonden en bleek dat die twee elkaar vaag kenden en de zelfde kant op moesten, dus ik niet alleen met haar zou kunnen zijn, stelde ik voor wat te gaan drinken.

Eenmaal in een cafe in de buurt aangekomen, was het redelijk gezellig. Het gesprek vlotte aardig, maar ik merkte wel aan mezelf dat ik dezelfde fout aan het maken was en het lastig vond om te flirten. Wat helaas al een tijdje op een laag pitje staat, maar ook omdat die gozer erbij zat natuurlijk. Waardoor ik in dat opzicht een beetje blokkeerde.

Toen hoorde ik dat ze 4 jaar jonger is (ik ben 20). Waar ik op zich geen moeite mee heb, maar toch wel even raar is als je schat dat ze 18 zou zijn.

Gelukkig blokkeerde ik niet helemaal niet helemaal, want er waren wel een paar korte momenten van oogcontact, maar wist ook niet goed hoe ik fysiek wat meer toenadering kon zoeken en haar een beetje teasen/complimentje geven liep stroef. Maar als ik er aan terug denk, waren er een paar mooie kansen voor...

Ik heb haar nog wel uitgedaagd om een keertje te gaan sporten (hoe kom ik er op..), wat ze goed ontving. Alleen zat er ook nog een stuiterende homo bij, die ook maar al te graag mee wou. En zag ook niet echt kans om haar persoonlijker daarop te benaderen. En ook geen gegevens uitgewisseld. Het is een soort van unaniem besloten 't volgende week weer te doen. (hoop dat die gozer dan ziek is, hoe lullig het ook klinkt, maar gok dat jullie dat wel begrijpen)

Dus ik ga proberen er relaxter te zitten, terwijl ik toch een soort van plan heb. Ik weet dat ik er meer risico in moet nemen, maar blijf het tricky vinden. Vooral in zo'n situatie...

En lukt 't niet, omdat ik zelf keihard faal, ze me (daardoor) niks vind, heb ik iig al wat meer draagvlak voor de toekomst.
  zaterdag 7 december 2013 @ 11:22:23 #253
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134011991
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:17 schreef complicate het volgende:

[..]

:) en toch ....
Toch weer een helaas. Ik heb het gisteren een beetje verneukt geloof ik. Een maat van mij was daardoor wel een lucky bastard, die mocht mee naar haar huis. Nee, geen beste avond, een gekneusde rib (iets te fanatiek meegetraind waarbij ik iets teveel mezelf wilde bewijzen), een soort van afwijzing en alleen naar huis. Klinkt als een topavond toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134012173
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:22 schreef yats het volgende:

[..]

Toch weer een helaas. Ik heb het gisteren een beetje verneukt geloof ik. Een maat van mij was daardoor wel een lucky bastard, die mocht mee naar haar huis. Nee, geen beste avond, een gekneusde rib (iets te fanatiek meegetraind waarbij ik iets teveel mezelf wilde bewijzen), een soort van afwijzing en alleen naar huis. Klinkt als een topavond toch?
Die "lucky bastard" mocht mee naar huis met dat meisje waarvoor we het hadden? Of gaat het over een andere meid?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 7 december 2013 @ 11:37:35 #255
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134012178
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Die "lucky bastard" mocht mee naar huis met dat meisje waarvoor we het hadden? Of gaat het over een andere meid?
We hebben het over dezelfde ja.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134012186
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:37 schreef yats het volgende:

[..]

We hebben het over dezelfde ja.
Damn, maar heeft ze je dan wel toegevoegd op FB of nog altijd niet?
pi_134012218
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja hoor, en met jou? :@
çavatjes.
  zaterdag 7 december 2013 @ 11:44:58 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134012281
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Damn, maar heeft ze je dan wel toegevoegd op FB of nog altijd niet?
Nog steeds niet nee.
pi_134012468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:44 schreef yats het volgende:

[..]

Nog steeds niet nee.
Oké geen leuke avond dus. Je hebt haar gezien, gesproken én je hebt haar niet al lachend gevraagd over dat FB gedoe en of haar NR.? En die gast gaat mee met haar. :{ Vergeet niet dat jij het niet gevraagd hebt hé en hij wel (i guess) :P
  zaterdag 7 december 2013 @ 11:58:52 #260
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134012522
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Oké geen leuke avond dus. Je hebt haar gezien, gesproken én je hebt haar niet al lachend gevraagd over dat FB gedoe en of haar NR.? En die gast gaat mee met haar. :{
Vergeet niet dat jij het niet gevraagd hebt hé en hij wel (i guess) :P
Ik kwam er niet echt tussen anders had ik wel met een geintje gevraagd ja. Het is dat ik die gast al een paar jaar ken (het is een vriend van me). Hij heeft eerder met haar gezoend (en kent haar langer dan dat ik haar ken) maar altijd gezegd dat het niet meer zou worden omdat hij een vriendin heeft. Blijkt wel weer dat je dus toch een beetje een klootzak moet zijn...
pi_134012576
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:58 schreef yats het volgende:

[..]

Ik kwam er niet echt tussen anders had ik wel met een geintje gevraagd ja. Het is dat ik die gast al een paar jaar ken (het is een vriend van me). Hij heeft eerder met haar gezoend (en kent haar langer dan dat ik haar ken) maar altijd gezegd dat het niet meer zou worden omdat hij een vriendin heeft. Blijkt wel weer dat je dus toch een beetje een klootzak moet zijn...
Het is een vriend van je? en hij weet dat je een oogje hebt op haar ? en hij gaat mee met haar ? :{w En die vriend heeft al een relatie....
  zaterdag 7 december 2013 @ 12:05:23 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134012636
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Het is een vriend van je? en hij weet dat je een oogje hebt op haar ? en hij gaat mee met haar ? :{w
Meteen ontvrienden toch? O-) Maar even serieus, hij wist niet dat ik haar wel interessant vind. Misschien had ik dat wat eerder moeten zeggen. Hij had al eerder de kans maar heeft zich toen nog ingehouden omdat hij net een paar weken een nieuwe vriendin heeft...
pi_134012684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:05 schreef yats het volgende:

[..]

Meteen ontvrienden toch? O-) Maar even serieus, hij wist niet dat ik haar wel interessant vind. Misschien had ik dat wat eerder moeten zeggen. Hij had al eerder de kans maar heeft zich toen nog ingehouden omdat hij net een paar weken een nieuwe vriendin heeft...
Aaah dat is wat anders. Vertel het hem dan :P Allez, ik bedoel hij heeft toch al een vriendin hé.
pi_134013199
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 04:06 schreef HansVaak het volgende:
Even een update omtrent het volgende wat ik hier een paar dagen gelden gepost heb. Ik vond de reacties ook leuk om te lezen, had alleen geen tijd om een fatsoenlijk antwoord te typen.

[..]
En ook geen gegevens uitgewisseld. Het is een soort van unaniem besloten 't volgende week weer te doen. (hoop dat die gozer dan ziek is, hoe lullig het ook klinkt, maar gok dat jullie dat wel begrijpen)
Geen gegevens uitgewisseld :|W Je had dan beter gegevens uitgewisseld, dan had je die volgende keer gemakkelijker alleen met haar kunnen afspreken zonder die gozer. Maar goed.
pi_134013404
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Elvi het volgende:
Hoe snel maken jullie een date als je iemand hebt gesproken op bijvoorbeeld Paiq?
ZSM natuurlijk. Uurtje max.
pi_134013503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Wow me post is best lang :P..

Best lang ja, maar allez.
Volgens mij moet je gewoon jouw gevoel volgen en minder nadenken(weet je nog :P)
En wat betreft dat gezeik van die vrouwen die iets meer willen en die je gaan opzoeken op FB ed, gewoon negeren. Dat doe ik ook met opdringerige mannen: negeren. Als je iemand niet interessant vindt, dan negeer je die (punt).
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:48:25 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134015048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Aaah dat is wat anders. Vertel het hem dan :P Allez, ik bedoel hij heeft toch al een vriendin hé.
Ik betwijfel of dat veel verschil maakt. Qua vrouwen is hij een stuk smoother dan mij en zoals ik al zei, hij heeft er niet zo'n moeite mee om met meerdere vrouwen tegelijk te klooien...
pi_134015566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:48 schreef yats het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat veel verschil maakt. Qua vrouwen is hij een stuk smoother dan mij en zoals ik al zei, hij heeft er niet zo'n moeite mee om met meerdere vrouwen tegelijk te klooien...
Hij gaat er harder voor en tegelijk kan het hem minder schelen. Aantrekkelijk gedrag dat in je groeit met veel ervaring. Er is geen quickfix zoals een openingszin of iets dergelijks. Ook al had je haar FB of nr, dan ben je nog steeds jij. Laat dit de motivatie zijn om van mindset te veranderen :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134015588
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:48 schreef yats het volgende:

[..]

Je vriend is K****zak dus. Maar goed zou je het hem echt niet zeggen dat je een oogje hebt op haar? Want hij weet het echt niet hé. Waarom zou je het hem niet vertellen?
pi_134015651
Een vrouw claimen als een object is een beetje een no go.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134016599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:19 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw claimen als een object is een beetje een no go.
Grappig dat uitgerekend jij het als een no go vindt om vrouwen als objecten te zien _O-
pi_134016636
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Grappig dat uitgerekend jij het als een no go vindt om vrouwen als objecten te zien _O-
Damn, inderdaad! Dat was echt een projectie!
pi_134016646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:40 schreef complicate het volgende:

[..]

çavatjes.
Bien O+
pi_134016703
Kan ik de titel van het topic niet gewoon veranderen in ''tips voor versieren'' ofzo?
Dit is eigenlijk een deprimerende titel die steeds het gegeven dat je jezelf niet goed vindt in versieren op de neus drukt.
Rustig aan.
pi_134016770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
Kan ik de titel van het topic niet gewoon veranderen in ''tips voor versieren'' ofzo?
Dit is eigenlijk een deprimerende titel die steeds het gegeven dat je jezelf niet goed vindt in versieren op de neus drukt.
:Y
(stem nummer 1)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')