Kom, gaan we loodgietertje spelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Hhaha pijpen is mijn hobby in bed en als hij niet graag beft kan ik er mee leven hoor. Ieder zijn hobby.
Oh dus je hebt gesprekjes maar ehh, je bent niet duidelijk genoeg dat je haar wel leuk vindt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
Doe ik vaak zat. Ik moet ze iets sneller bij de tieten pakken denk ik....
Volgens mij kun jij ook wel een knuffel gebruiken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Indeed ik weet niet wat mensen doen na een "warme" knuffel, maar bij mij staat het niet gelijk aan : praten en film kijken.![]()
Begin dan gewoon met een knuffel. Dat is beduidend minder confronterend voor een vrouw en als je genoeg warmte uitstraalt wil ze niet meer wegquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dus je hebt gesprekjes maar ehh, je bent niet duidelijk genoeg dat je haar wel leuk vindt?
Jep, maar even OT:quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij ook wel een knuffel gebruiken.
Feel the heat babehhquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef jaha het volgende:
[..]
Begin dan gewoon met een knuffel. Dat is beduidend minder confronterend voor een vrouw en als je genoeg warmte uitstraalt wil ze niet meer weg
Ik zou niet weten hoe ik dat uit moet leggen. Denk daar nooit zo over na, het gaat vanzelf eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Jep, maar even OT:
Hoe versier jij een vrouw eigenlijk?
Leuk zijn en (seksuele) spanning opzoeken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat uit moet leggen. Denk daar nooit zo over na, het gaat vanzelf eigenlijk.
In elk geval wordt eerlijkheid altijd gewaardeerd, teasen ook, en aankijken, je houding, zelfverzekerdheid. Maar die zaken lijken me logisch?
Ja. Maar er bestaat uiteraard geen blauwdruk voor elke vrouw. Ik denk dat je dat/haar ook wel enigszins moet aanvoelen. En met een goede klik gaat het al helemaal vanzelf.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk zijn en (seksuele) spanning opzoeken.
Jep, maar dat versta ik ook een beetje onder leuk zijn...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja. Maar er bestaat uiteraard geen blauwdruk voor elke vrouw. Ik denk dat je dat/haar ook wel enigszins moet aanvoelen. En met een goede klik gaat het al helemaal vanzelf.
Eens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja. Maar er bestaat uiteraard geen blauwdruk voor elke vrouw. Ik denk dat je dat/haar ook wel enigszins moet aanvoelen. En met een goede klik gaat het al helemaal vanzelf.
Zolang het niet geforceerd wordt, maar uit jezelf.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maar dat versta ik ook een beetje onder leuk zijn...
Ik moet gewoon even wat vaker leuk doen verdomme![]()
Ben het alleen een beetje kwijt.. En ik stel het uit om daar verandering in te brengen etc..
Ik moet vanavond maar weer eens wat bier drinken met andere mensen.
Ik ben bang dat ik zo erg vastgeroest zit op het moment in niks willen doen etc, dat ik mezelf wel even naar buiten MOET forceren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zolang het niet geforceerd wordt, maar uit jezelf.
Focus je eerst op jezelf. Dan komt de rest vanzelf.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik zo erg vastgeroest zit op het moment in niks willen doen etc, dat ik mezelf wel even naar buiten MOET forceren.
En tevens dat ik het moet forceren om de eerste stapjes de goede richting op te maken.
Ja ik moet dus de deur uit en wat meer interesse tonen in mensen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Focus je eerst op jezelf. Dan komt de rest vanzelf.
Niet dus....quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Focus je eerst op jezelf. Dan komt de rest vanzelf.
Voor niets komt de zon inderdaad op. Dat was echter niet waar ik op doelde.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet dus....
Of nouja...je kunt je sowieso beter op jezelf focussen ja, maar dan komt nog niks vanzelf hoor.
Nouja, de 'het komt vanzelf' tip zie je regelmatig verschijnen... maar die tip heb je echt helemaal niets aan...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Voor niets komt de zon inderdaad op. Dat was echter niet waar ik op doelde.
Ik reageerde op kingtoppie, die kennelijk nogal slecht in zijn vel zit. Daar zou ik eerst mee aan de slag gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, de 'het komt vanzelf' tip zie je regelmatig verschijnen... maar die tip heb je echt helemaal niets aan...
De vraag of je wel duidelijk laat merken of je iemand leuk vindt als je met haar praat liet je wel achterwege... Maargoed ik ben wegquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, de 'het komt vanzelf' tip zie je regelmatig verschijnen... maar die tip heb je echt helemaal niets aan...
Oh, ik zit het beste in mijn vel als ik open met mensen communiceer duszzz.. Ligt nogal in het verlengde van dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik reageerde op kingtoppie, die kennelijk nogal slecht in zijn vel zit. Daar zou ik eerst mee aan de slag gaan.
En niet meteen allerlei deprimerende gesprekken over je problemen beginnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik moet dus de deur uit en wat meer interesse tonen in mensen.
Huh wat, heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vraag of je wel duidelijk laat merken of je iemand leuk vindt als je met haar praat liet je wel achterwege... Maargoed ik ben weg
Ow had deze gemist dusquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dus je hebt gesprekjes maar ehh, je bent niet duidelijk genoeg dat je haar wel leuk vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |