quote:
Ik versier niet hé Faxie, vertel jij maar jouw plannen. Maar ik ga nu shoppenquote:
De sabbat? Ist alweer vrijdag?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik versier niet hé Faxie, vertel jij maar jouw plannen. Maar ik ga nu shoppen(tot sebiet hé
)
Hm ik weet niet... 'versiertips' neigt meer naar een PUA topic...quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou wachten of Faxie nog een mening heeft.
Maak maar een OP als mensen het er niet mee eens zijn dat ik het verander mag de volgende die eentopic opent het terugzetten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik stem voor 2 aangezien het besef van een gebrek eraan bijdraagt dat je actie onderneemt.
Maar verder wel een goed idee dat wel. Maar ik denk dat het nuttiger is als iemand een keer gewoon die 'tips' op zou sommen en dan in de OP zou plaatsen. Zodat je een lijst krijgt met tips die standaard gelden. Al 5 keer geopperd ondertussen in de laatste 2 jaar maar gebeurt toch nooit. Blijft herhaling op herhaling op herhaling (van de info in dit soort topicreeksen).
Lastig, moeilijk, etc, negatief en demotiverend, dat is mijn insteek.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ik weet niet... 'versiertips' neigt meer naar een PUA topic...
Zou dan beter 'Als een relatie krijgen lastig gaat' topic kunnen worden denk ik.
Owja jij wordt versierd toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik versier niet hé Faxie, vertel jij maar jouw plannen. Maar ik ga nu shoppen(tot sebiet hé
)
Tot sebiet betekent "tot straks"quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De sabbat? Ist alweer vrijdag?
Sebiet, strakjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De sabbat? Ist alweer vrijdag?
En dan krijg je vooral kerels zoals een niet nader te noemen persoon in het topic...quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lastig, moeilijk, etc, negatief en demotiverend, dat is mijn insteek.
Hoe werkt versieren? Is al een stuk neutraler.
Heb ik al een keer gedaan. Niemand hecht er aandacht aan. Verandert niks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak maar een OP als mensen het er niet mee eens zijn dat ik het verander mag de volgende die eentopic opent het terugzetten.
Nou en, ik plak het in de OPquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan. Niemand hecht er aandacht aan. Verandert niks.
Nou ja ik gaf het als idee voor jullie. Ik heb zelf geen zin er in omdat ik sowieso niet actief ermee hoefquote:
Nou ik weet niet hoe dat werkt, leg eens uitquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik gaf het als idee voor jullie. Ik heb zelf geen zin er in omdat ik sowieso niet actief ermee hoefBen meer all-round met heel R&P
Is de taak van de mensen die toch echt met dit topic bezig zijn lijkt me?
Maar bedoel zet alleen al in de OP iets over verzorging en wat simpele tips om stress te verminderen e.d. en dan is het al een stuk beter...
Kleren, shoenen etc. shoppenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja jij wordt versierd toch?![]()
Shop ze
Expertquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik gaf het als idee voor jullie. Ik heb zelf geen zin er in omdat ik sowieso niet actief ermee hoefBen meer all-round met heel R&P
Is de taak van de mensen die toch echt met dit topic bezig zijn lijkt me?
Maar bedoel zet alleen al in de OP iets over verzorging en wat simpele tips om stress te verminderen e.d. en dan is het al een stuk beter...
Tegen stress: http://sochicken.nl/stress-verminderen-7-praktische-tipsquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe dat werkt, leg eens uit![]()
Ik ben een tering lui varken, beter maak jij er een mooie OP van.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Tegen stress: http://sochicken.nl/stress-verminderen-7-praktische-tips
http://www.allevrouwenverleiden.com/versiertips 10 tips voor versieren
lichamelijke verzorging http://www.lovegids.nl/zelfvertrouwen/verzorging.html
En zo is er via google al van alles te vinden in een minuutje. En niet alles wat je vindt is nuttig maar genoeg wel, hoe vanzelfsprekend ook, je komt het hier op fok vaak genoeg nog tegen dat het niet in orde is (de basis).
Voeg daarbij toe allerlei zaken die in deze topics staan... Dan heb je toch al een basis die uitgebreid kan worden in ieder geval (zodat niet alle kennis verloren gaat doordat niks wordt overgenomen in nieuwe topicreeksen).
Ik voel me ook plotseling vrij moe wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een tering lui varken, beter maak jij er een mooie OP van.
Shop eens een Fokkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Kleren, shoenen etc. shoppen. Niet mannen shoppen , ze shoppen me
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik voel me ook plotseling vrij moe worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |