abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137387054
Ik ben het er niet mee eens. Wat ga je nu doen?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:11:56 #127
108913 Godshand
guide4you
pi_137387468
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

[..]

[..]

Oké, in een vorig topic vroeg ik advies en dat was: app een aantal keer met haar en als de gesprekken goed lopen regel je na een week ofzo een date. Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag. :)
Klopt, maar als je haar al in het echt ziet, heeft haar echt spreken de voorkeur (zonder dat het meteen een date is). Weet je meteen ook of ze echt wel zo leuk is (en geen afgrijselijke geur om haar heen heeft hangen, stom giechelt of andere voor jou relevante afknappers heeft). Daarna kan je haar in het echt (of via whatsapp) voorstellen om elkaar uitgebreider te leren kennen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137387558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké, in een vorig topic vroeg ik advies en dat was: app een aantal keer met haar en als de gesprekken goed lopen regel je na een week ofzo een date. Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag. :)
Ik zou van het appen zo kort mogelijk naar een echte date toewerken. :)
pi_137387870
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Klopt, maar als je haar al in het echt ziet, heeft haar echt spreken de voorkeur (zonder dat het meteen een date is). Weet je meteen ook of ze echt wel zo leuk is (en geen afgrijselijke geur om haar heen heeft hangen, stom giechelt of andere voor jou relevante afknappers heeft). Daarna kan je haar in het echt (of via whatsapp) voorstellen om elkaar uitgebreider te leren kennen :)
Uiteraard, alleen ik zie haar te weinig in het echt. ;) Ik dacht dat je bedoelde dat ik haar helemaal op moest gaan zoeken ofzo.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_137390022
Ik denk dat BeyondTheGreen ook geen persoon is om zomaar op mensen af te stappen zoals jullie denken dat het beste werkt. Dat werkt misschien voor een enkeling heel goed, maar écht niet voor iedereen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:45:53 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137390678
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef rolklem het volgende:
Ik denk dat BeyondTheGreen ook geen persoon is om zomaar op mensen af te stappen zoals jullie denken dat het beste werkt. Dat werkt misschien voor een enkeling heel goed, maar écht niet voor iedereen.
Dat ben ik ook niet, maar toch zou ik wat ik hier op de vorige pagina postte gewoon daadwerkelijk zo doen. Als je toch al een leuk contact hebt via de app is afspreken toch niet zo'n rare stap?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:02:56 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_137394063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Uiteraard, alleen ik zie haar te weinig in het echt. ;) Ik dacht dat je bedoelde dat ik haar helemaal op moest gaan zoeken ofzo.
Ja, op de universiteit. Weten jullie wel van elkaar hoe jullie eruitzien?
pi_137404014
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, op de universiteit. Weten jullie wel van elkaar hoe jullie eruitzien?
Tuurlijk.
pi_137404523
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef rolklem het volgende:
Ja, geef ze nog een smoes om lekker in hun comfortzone te blijven :')

Wat een bullshit "advies" :r
pi_137404693
quote:
13s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja, geef ze nog een smoes om lekker in hun comfortzone te blijven :')

Ja, zorg dat ze gelijk van het één soort mens het anders soort mens wordt :')

pi_137404724
Oh Lord, not this shit again.

Niet "dat" argument weer :r

Want jezelf verbeteren staat gelijk aan je anders voordoen :')
pi_137408291
Ik stuur ook niet zo snel mogelijk af op een date. Wil zelf eigenlijk ook wel weten waar ik mee te maken heb voordat ik wat wil afspreken.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_137409911
Er is wel veel haat op de comfortzone op fok. Gewoon iets wat me opvalt.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:16:08 #139
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137410101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef yats het volgende:

[..]

Zeg dat ze je een leuke meid lijkt en stel gewoon voor om een keer een koffie/thee te drinken op de uni. Zolang het niet meteen op een date lijkt zullen de meeste vrouwen hier mee instemmen. Maak het niet te lang en hou het casual. Als het bij de koffie/thee gezellig is en zij geen signalen uitstraalt met 'wat doe ik hier' kun je via app op het koffie/thee-moment terugkeren met dat je het gezellig vond om eens wat uitgebreider face to face te kletsen. Dan kan het zo zijn dat zij meteen een date voorstelt, en zo niet vraag je gewoon zelf of ze daar zin in heeft.
Dit vind ik een heel strak plan. :) Juist lekker laagdrempelig als je uit je comfortzone moet stappen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:29:13 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_137412039
Als je leuk contact heb gewoon voorstellen samen te lunchen. Niks moeilijks of geks aan. Zo eng is dat niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_137412651
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:29 schreef ook_gek het volgende:
Als je leuk contact heb gewoon voorstellen samen te lunchen. Niks moeilijks of geks aan. Zo eng is dat niet.
Niks moeilijks aan. Gek wel, als je naast je moeder en zusjes aanspreken geen enkele andere vrouw aanspreekt...

Het is waar, mensen maken het heel groot in hun hoofd maar het kost energie om daar overheen te stappen.

Vergelijk het met van de hoge duikplank springen: voor het eerst aarzel je, doet je ogen dan dicht en dan spring je in het water. Eenmaal in het water denk je, was dat het nou maar!? En de volgende keren aarzel je niet en spring je gewoon. Gewoon omdat je het dan kent. :)
pi_137413136
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef yats het volgende:

[..]

Dat ben ik ook niet, maar toch zou ik wat ik hier op de vorige pagina postte gewoon daadwerkelijk zo doen. Als je toch al een leuk contact hebt via de app is afspreken toch niet zo'n rare stap?
Als ik haar überhaupt in rl zag zou ik misschien wel op haar afstappen als die gelegenheid er is. Maar ik probeer juist contact te houden via whatsapp. En als dat contact elke keer van mij af komt, dan denk ik niet dat zij interesse heeft en dan regel ik ook geen date. Stel dat zij mij deze week een keer zelf benaderd in plaats van de twee keer dat ik haar aansprak via whatsapp dan regel ik een date.

Dus ik heb nog geen leuk contact via de app. Zo voelt het niet echt en zij begint zelf ook (nog?) geen gesprekken.
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:14:39 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_137413230
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Als ik haar überhaupt in rl zag zou ik misschien wel op haar afstappen als die gelegenheid er is. Maar ik probeer juist contact te houden via whatsapp. En als dat contact elke keer van mij af komt, dan denk ik niet dat zij interesse heeft en dan regel ik ook geen date. Stel dat zij mij deze week een keer zelf benaderd in plaats van de twee keer dat ik haar aansprak via whatsapp dan regel ik een date.

Dus ik heb nog geen leuk contact via de app. Zo voelt het niet echt en zij begint zelf ook (nog?) geen gesprekken.
Je kan natuurlijk afwachten.......

Man fuck it en vraag haar voor een drankje! Wat is nou het ergste wat je kan overkomen? Dat ze nee zegt? Om die reden is er nog nooit iemand dood gegaan!

Weet je wat het grootste probleem van velen in dit topic is? Dat ze geen actie ondernemen maar afwachten! Prima natuurlijk maar verwacht dan ook helemaal niks!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_137413801
Dus pak nu je telefoon, open WhatsApp en typ het volgende naar haar:

"Heb je zin om deze week na college wat te drinken samen op de campus?"
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:54:16 #145
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137414318
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:36 schreef habitue het volgende:

Strak actieplan.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:20:12 #146
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_137414967
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:36 schreef habitue het volgende:

Of gewoon nu. Het is nu mooi weer.

"Hey ga je mee wat drinken op terras om van de eerste lente dag te genieten?"
pi_137415028
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of gewoon nu. Het is nu mooi weer.

"Hey ga je mee wat drinken op terras om van de eerste lente dag te genieten?"
Idd hoe moeilijk kan het zijn,
Ik zwaai naar dieren.
pi_137418129
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is wel veel haat op de comfortzone op fok. Gewoon iets wat me opvalt.
Goh :')
pi_137418372
De comfortzone O+ , mits de zone een beetje ruim is dan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137418952
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goh :')
Eigenlijk had ik gehoopt op een wat diepere discussie mbt dit onderwerp :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')