Klopt wel, barman staat op 1 plek en mensen blijven er bij hangen...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah, het contact in een winkel is natuurlijk niks in vergelijk met een horeca-omgeving. Een ober kan er deels in de buurt komen maar komt natuurlijk ook niet in de buurt van een barman. s
om verschillende redenen. zoek maar wat pohi over dawg. ik heb niet zoveel vertrouwen meer in de mensheid. al klinkt dat dramatischer dan ik het bedoel hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom ben je geen relatie materiaal?
Er is meer dan uitgaan hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik hoop dat fax irl iets minder stug is, niet uit willen gaan, niet willen dansen, dat maakt t allemaal lastiger. Go with the flow en laat je verrassen
Punt is dat je gelijk een machtsfuncties moet denken, skileraar ofzo!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah, het contact in een winkel is natuurlijk niks in vergelijk met een horeca-omgeving. Een ober kan er deels in de buurt komen maar komt natuurlijk ook niet in de buurt van een barman. s
Dan zijn we tegenpolenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is meer dan uitgaan hoor![]()
Ik ben alleen niet zo'n drukke kerel
Haha. Weet ik toch, ik heb er ook niets mee. Maar je snapt mijn punt hopelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is meer dan uitgaan hoor![]()
Ik ben alleen niet zo'n drukke kerel
De boel opwarmen voor de komst van onze topickeizer, O great Capstanquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Capstan het volgende:
Zoals ik eigenlijk altijd vraag bij een plotselinge, hevige explosie aan activiteit in deze doorgaans toch redelijk comateuze reeks: heeft het een reden?
Ik ben errug wakkerquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Capstan het volgende:
Zoals ik eigenlijk altijd vraag bij een plotselinge, hevige explosie aan activiteit in deze doorgaans toch redelijk comateuze reeks: heeft het een reden?
* Cassandra87 gooit de rode loper uitquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De boel opwarmen voor de komst van onze topickeizer, O great Capstan
Ja ik snap 'mquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha. Weet ik toch, ik heb er ook niets mee. Maar je snapt mijn punt hopelijk
Ik weet niet of dat met de titel van deze reeks in het achterhoofd wel zo'n grote eer isquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De boel opwarmen voor de komst van onze topickeizer, O great Capstan
* Faxie strooit bloemblaadjesquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 gooit de rode loper uit
* magnetronkoffie gooit met rozenblaadjesquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 gooit de rode loper uit
Ik heb een machtspositie nu, leidinggevende in het hotel. En geef verkooptrainingen, wijnkennis, baristavaardigheden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat je gelijk een machtsfuncties moet denken, skileraar ofzo!
Rijinstructeur![]()
Te laatquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
* magnetronkoffie gooit met rozenblaadjes
Voortaan mag je alleen nog maar kieznen uit de volgende smiley's:quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef perro. het volgende:
[..]
om verschillende redenen. zoek maar wat pohi over dawg. ik heb niet zoveel vertrouwen meer in de mensheid. al klinkt dat dramatischer dan ik het bedoel hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |