Nee dat ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat dan? Ik heb best een leven naast Fok hoor
Kut, kan geen dobbelsteen vinden. ik pak wel een muntje, kop of muntquote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Kandijfijn het volgende:
Kingtoppie, hoe gaat het met de dobbelstenen!!!
quote:
quote:
Ik ben positief realist...dit was dan ook het realistische gedeelte van mij dat sprakquote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kut, ik pak wel een muntje, kop of munt
Okidoki. Don't worry be happyquote:
Nog een fan van mijn topic?quote:
30ct bij actionquote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kut, kan geen dobbelsteen vinden. ik pak wel een muntje, kop of munt
Cool, er is sinds kort een action naast de sportschool, ga daar altijd maandag heen dus morgen heb ik dan een dobbelsteen.quote:
nee. het wordt een kuttopic. dat was het toen eigenlijk ook. daarnaast werken tips hier al niet dus daar ook niet en dan ben je snel uitgepraat.quote:
Ik kreeg het even warm van binnenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben pas happy als we een keer gedate hebben
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben pas happy als we een keer gedate hebben
Je hoeft je niet te binden hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kreeg het even warm van binnenmaar heyla, dan ben ik dan misschien geen single meer, met zo een baas als je
To be continued....quote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef perro. het volgende:
[..]
nee. het wordt een kuttopic. dat was het toen eigenlijk ook. daarnaast werken tips hier al niet dus daar ook niet en dan ben je snel uitgepraat.
quote:
quote:
tot het eerste slotje ja. dat heb ik je al eens verteld. wel meer dan eens. maar open het maar, succes ermee.quote:
Ooh absoluut.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk kan liefde toch zo mooi zijn he.
Oh , maar je kan ook liefde ervaren als single hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh absoluut.
Ik vind het achteraf toch beter dan single zijn.
Ik maak vaak de leukste praatje in de tram of op metrohaltes. In Rotterdam ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Solo14 het volgende:
Ligt eraan waar je woont ook en of ze niet in hun telefoon zitten. In Rotterdam hangt er niet echt een goede sfeer in het ov.
Ik hoef het maar van eenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh , maar je kan ook liefde ervaren als single hoor
Vrouwen? Wat is dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Kandijfijn het volgende:
Zitter er hier ook uberhaupt vrouwen in dit topic?
Oh je bent type dat een vrouw komt ophalen voor een date? Zo jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet eens zo lang rijden die kant op...
Wel eens wat uit gekregen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik maak vaak de leukste praatje in de tram of op metrohaltes. In Rotterdam ja.
Your argument is not valid.
Van die rondborstige wezens, zachter en kleiner dan mannen. Maken zonder noemenswaardige reden drama over vreemde dingen als verjaardagen en hun uiterlijke verschijning in de supermarkt om half 9 ś avonds.quote:
Dat doe ik wel jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh je bent type dat een vrouw komt ophalen voor een date? Zo ja, zo niet
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoef het maar van eenDate fase was nooit wat voor mij. althans niet lang
Oh. Misschien complicate en Fas. Verder week niequote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Van die rondborstige wezens, zachter en kleiner dan mannen. Maken zonder noemenswaardige reden drama over vreemde dingen als verjaardagen en hun uiterlijke verschijning in de supermarkt om half 9 ś avonds.
Een jaar dingen organiseren met mensen welke toevallig vrouwen bleken te zijn heeft wel een klein beetje geholpen. Ik kom in elk geval in aanraking met vrouwen. Binnenkort bijvoorbeeld naar een verjaardag met 20 vrouwen, 1 homo, en haar vriend. Ik ga er echt niet heen om te versieren, dat kan en wil ik ook niet, maar je leert zo wel met vrouwen omgaan en dat is denk ik belangrijker dan het leren hoe te versieren.quote:
Baasquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Baas, maar ik vind u niet te vertrouwen eigenlijk
O dat is ie wel hoor! Hij is alleen een beetje socially awkward somsquote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Ben ik dan geen vrouw? Dit is mij onbekendquote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Van die rondborstige wezens, zachter en kleiner dan mannen. Maken zonder noemenswaardige reden drama over vreemde dingen als verjaardagen en hun uiterlijke verschijning in de supermarkt om half 9 ś avonds.
Nooit lang gedaan eigenlijk. Het ging de mannen die ik zo date in het verleden maar om een ding. En ik hou er niet van om enkel op mijn uiterlijk beoordeeld te worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Maar wacht effe, dus je houdt niet van daten?
[..]
Fax is tofquote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Fax is tofDoe één probeerdate en ga dan trouwen. Zijn er gelijk 2 weg uit dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Fax is tofJawel, is ie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is er nog iets niet helemaal in de haak waardoor hij niet aan de (vaste) vrouw komt
Ik weet niet wat precies, maar het heeft denk ik te maken met iets waarin hij zelf een keuze heeft![]()
ja nee dusquote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Doe één probeerdate en ga dan trouwen. Zijn er gelijk 2 weg uit dit topic.
Dit topic is niet uitsluitend voor de hopeloze singles he?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Doe één probeerdate en ga dan trouwen. Zijn er gelijk 2 weg uit dit topic.
Heeel specifiek in sommige dingen waardoor er weinig aansluiting gevonden kan worden. Denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, is ie wel
Alleen is er nog iets niet helemaal in de haak waardoor hij niet aan de (vaste) vrouw komt
Ik weet niet wat precies, maar het heeft denk ik te maken met iets waarin hij zelf een keuze heeft
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat is ie wel hoor! Hij is alleen een beetje socially awkward soms
Dat van half 9 in de supermarkt geloof ik misschien nogquote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Ben ik dan geen vrouw? Dit is mij onbekend
[..]
Nooit lang gedaan eigenlijk. Het ging de mannen die ik zo date in het verleden maar om een ding. En ik hou er niet van om enkel op mijn uiterlijk beoordeeld te worden.
Goed punt, maar daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit topic is niet uitsluitend voor de hopeloze singles he?
Ik ben geen dramaqueenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat van half 9 in de supermarkt geloof ik misschien nog, maar alle vrouwen schoppen drama om onzin
.
Dat is gewoon een soort natuurwet net zoals bijvoorbeeld zwaartekracht.
[..]
Fax is tofMaar 1 weg om het te weten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Oefening baart kunst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, 1 ding wat ie tegen heeft zitten is dat ie vlakbij België woont, in the middle of nowhere, en daar ook niet weg wilt.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst!KinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik snap zeker uw punt
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
[..]
Gezellige gesprekken en mensen een leuk moment/glimlach/goed gevoel meegeven?quote:
Da's nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat is ie wel hoor! Hij is alleen een beetje socially awkward soms
[..]
Fax is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whut?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe tof ik fax ook vindIk hoef geen vent
Sowieso. In the middle of nowhere wonen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 1 ding wat ie tegen heeft zitten is dat ie vlakbij België woont, in the middle of nowhere, en daar ook niet weg wilt.
Pluspuntquote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 1 ding wat ie tegen heeft zitten is dat ie vlakbij België woont, in the middle of nowhere, en daar ook niet weg wilt.
Klopt. Ik heb min of meer hetzelfde dmv vrijwilligerswerk geleerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Trouwens gewoon een tijd in de horeca gaan werken, ik was zelf altijd wat stroef met vrouwen. Niet extreem erg ofzo gewoon stroef.
Maar een paar jaar achter de bar heeft mij van alles genezen. En mij bewezen dat uiterlijk maar van weinig bepalende factor is als ik zag wat met elkaar naar huis ging zo nu en dan.
Mmmmquote:
En niet te vergeten de meest high-tech webcam van heel reserve-Belgiëquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en hij heeft een fornuis en vast en zeker ook wel een bed.
Ik zou zeggen probeer elkaar uit
Een nummer van een lekker wijf.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gezellige gesprekken en mensen een leuk moment/glimlach/goed gevoel meegeven?
Wat wil je nog meer
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En niet te vergeten de meest high-tech webcam van heel reserve-België
Wat heb jij gedaan om daar achter te komenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kapot van het lachenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Barman > vrijwilligerswerker, barmannen staan tussen mooie dronken vrouwenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb min of meer hetzelfde dmv vrijwilligerswerk geleerd.
Het is best een oud dingquote:
Vandaar dat ik zei "min of meer"quote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Barman > vrijwilligerswerker, barmannen staan tussen mooie dronken vrouwen![]()
![]()
Niks hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan om daar achter te komen
Dus omdat ik geen nummers regel in de tram is volgens jou de sfeer in het OV slecht?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Een nummer van een lekker wijf.
Dat wat jij zegt telt niet, dat heeft iedereen wel eens.
Oftewel I rest my case.
Hij houdt niet van dansenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en hij heeft een fornuis en vast en zeker ook wel een bed.
Ik zou zeggen probeer elkaar uit
Welke chat?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is best een oud ding![]()
Maar ik heb nu een actioncammetje die je ook als webcam kan gebruiken, dus voortaan wel betere kwaliteit hoor
Alleen jammer dat die chat helemaal dood is
Dat is wel zo jaquote:
Dat is echt heel lang geleden. Toen woonde ik nog in mn eerste koopflatjequote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke chat?
O die chat!
Kom ik al heel lang niet meer
Jammer eigenlijk, good old times
Stoppen met werken, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
Barman komt niet echt uit met m'n werk en vrije tijd....
had ondertussen edit gedaanquote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja
Nouja misschien ben ik er wel warm voor te krijgen hoor, maar ik kan niks beloven
En hij is kytesurferquote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij houdt niet van dansen, maar hij is knap en lief
dat wel .
Nee, omdat iedereen in zijn telefoon zit en niet graag aangesproken wilt worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus omdat ik geen nummers regel in de tram is volgens jou de sfeer in het OV slecht?
Fuck Logic
Ik blijf er gew bij en hoop stiekem dat je aan het trollen bent
Spannend en gevaarlijkquote:
jouw vent is grenzeloos?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een echte vent heeft alles wel over voor zn droommeisje
Hij is wel leuk..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Barman > vrijwilligerswerker, barmannen staan tussen mooie dronken vrouwen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een echte vent heeft alles wel over voor zn droommeisje
Nah. Daar komen te veel mensen waar ik niks van moet hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Stoppen met werken, je moet er wat voor over hebben. Horeca is een prachtig vak
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar ik ook niet dat scheelt. Hij heeft wel leren paardrijden voor mij
nee oki, maar dan kun je dus wel te ver gaan waardoor hij niet meer alles voor je over heeft neem ik aan? lijkt me niet gezond anders.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zoek die grenzen zelf ook niet op. Maar hij is in ieder geval in voor nieuwe dingen, zelfs als het hem niets lijkt wil hij het op zijn minst proberen. Zo ben ik ook. Pas dan weet je waar je over praat. En dat kan ik wel waarderen in een man.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef perro. het volgende:
[..]
nee oki, maar dan kun je dus wel te ver gaan waardoor hij niet meer alles voor je over heeft neem ik aan? lijkt me niet gezond anders.
Goede eigenschap welquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zoek die grenzen zelf ook niet op. Maar hij is in ieder geval in voor nieuwe dingen, zelfs als het hem niets lijkt wil hij het op zijn minst proberen. Zo ben ik ook. Pas dan weet je waar je over praat. En dat kan ik wel waarderen in een man.
Maar ik hoef niet zijn bankrekening te plunderen nee
Wooow___ dat is inderdaad een echte ventquote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef habitue het volgende:
Man man man, de verwoestijning gaat hard hier.
Fokquote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Wooow___ dat is inderdaad een echte ventwaar heb je hem ontmoet?
Hoe heeft hij u versierd? Of hoe hem je hem verleid?
Ja maar dat is geven en nemen. Ik stond van de zomer op het vrachtwagenfestival. Heb daar ook helemaal niets mee. Maar hij welquote:
Really????quote:
oki, ik dacht al.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zoek die grenzen zelf ook niet op. Maar hij is in ieder geval in voor nieuwe dingen, zelfs als het hem niets lijkt wil hij het op zijn minst proberen. Zo ben ik ook. Pas dan weet je waar je over praat. En dat kan ik wel waarderen in een man.
Of iets anders.
Maar in ieder geval, iets simpels als leren dansen of paardrijden of een keer de kroeg in gaan voor je vriend(in) is niet zo gek
Waarom ben je geen relatie materiaal?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh, ik ben geen relatiemateriaal hoor. meer voor jou moet je maar denken.
Amai zeg, nice!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of iets anders.
Maar in ieder geval, iets simpels als leren dansen of paardrijden of een keer de kroeg in gaan voor je vriend(in) is niet zo gek
Haar vent was/is wel leukquote:
Mjah, het contact in een winkel is natuurlijk niks in vergelijk met een horeca-omgeving. Een ober kan er deels in de buurt komen maar komt natuurlijk ook niet in de buurt van een barman. squote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is wel leuk..
Zijn er meer plekken waar vrouwen (mannen, mensen dieren.) jou om een gunst moeten vragen?
Zoals in een winkel staan... Barman... What else? Ober...
Klopt wel, barman staat op 1 plek en mensen blijven er bij hangen...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah, het contact in een winkel is natuurlijk niks in vergelijk met een horeca-omgeving. Een ober kan er deels in de buurt komen maar komt natuurlijk ook niet in de buurt van een barman. s
om verschillende redenen. zoek maar wat pohi over dawg. ik heb niet zoveel vertrouwen meer in de mensheid. al klinkt dat dramatischer dan ik het bedoel hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom ben je geen relatie materiaal?
Er is meer dan uitgaan hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik hoop dat fax irl iets minder stug is, niet uit willen gaan, niet willen dansen, dat maakt t allemaal lastiger. Go with the flow en laat je verrassen
Punt is dat je gelijk een machtsfuncties moet denken, skileraar ofzo!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah, het contact in een winkel is natuurlijk niks in vergelijk met een horeca-omgeving. Een ober kan er deels in de buurt komen maar komt natuurlijk ook niet in de buurt van een barman. s
Dan zijn we tegenpolenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is meer dan uitgaan hoor![]()
Ik ben alleen niet zo'n drukke kerel
Haha. Weet ik toch, ik heb er ook niets mee. Maar je snapt mijn punt hopelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is meer dan uitgaan hoor![]()
Ik ben alleen niet zo'n drukke kerel
De boel opwarmen voor de komst van onze topickeizer, O great Capstanquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Capstan het volgende:
Zoals ik eigenlijk altijd vraag bij een plotselinge, hevige explosie aan activiteit in deze doorgaans toch redelijk comateuze reeks: heeft het een reden?
Ik ben errug wakkerquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Capstan het volgende:
Zoals ik eigenlijk altijd vraag bij een plotselinge, hevige explosie aan activiteit in deze doorgaans toch redelijk comateuze reeks: heeft het een reden?
* Cassandra87 gooit de rode loper uitquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De boel opwarmen voor de komst van onze topickeizer, O great Capstan
Ja ik snap 'mquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha. Weet ik toch, ik heb er ook niets mee. Maar je snapt mijn punt hopelijk
Ik weet niet of dat met de titel van deze reeks in het achterhoofd wel zo'n grote eer isquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De boel opwarmen voor de komst van onze topickeizer, O great Capstan
* Faxie strooit bloemblaadjesquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 gooit de rode loper uit
* magnetronkoffie gooit met rozenblaadjesquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 gooit de rode loper uit
Ik heb een machtspositie nu, leidinggevende in het hotel. En geef verkooptrainingen, wijnkennis, baristavaardigheden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat je gelijk een machtsfuncties moet denken, skileraar ofzo!
Rijinstructeur![]()
Te laatquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
* magnetronkoffie gooit met rozenblaadjes
Voortaan mag je alleen nog maar kieznen uit de volgende smiley's:quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef perro. het volgende:
[..]
om verschillende redenen. zoek maar wat pohi over dawg. ik heb niet zoveel vertrouwen meer in de mensheid. al klinkt dat dramatischer dan ik het bedoel hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |