Goed punt, maar daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit topic is niet uitsluitend voor de hopeloze singles he?
Ik ben geen dramaqueenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat van half 9 in de supermarkt geloof ik misschien nog, maar alle vrouwen schoppen drama om onzin
.
Dat is gewoon een soort natuurwet net zoals bijvoorbeeld zwaartekracht.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Fax is tofMaar 1 weg om het te weten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Oefening baart kunst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, 1 ding wat ie tegen heeft zitten is dat ie vlakbij België woont, in the middle of nowhere, en daar ook niet weg wilt.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst!KinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik snap zeker uw punt
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Baas, maar ik vind u niet te vertrouwen eigenlijk
Gezellige gesprekken en mensen een leuk moment/glimlach/goed gevoel meegeven?quote:
Da's nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat is ie wel hoor! Hij is alleen een beetje socially awkward soms
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Fax is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whut?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe tof ik fax ook vindIk hoef geen vent
Sowieso. In the middle of nowhere wonen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 1 ding wat ie tegen heeft zitten is dat ie vlakbij België woont, in the middle of nowhere, en daar ook niet weg wilt.
Pluspuntquote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 1 ding wat ie tegen heeft zitten is dat ie vlakbij België woont, in the middle of nowhere, en daar ook niet weg wilt.
Klopt. Ik heb min of meer hetzelfde dmv vrijwilligerswerk geleerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Trouwens gewoon een tijd in de horeca gaan werken, ik was zelf altijd wat stroef met vrouwen. Niet extreem erg ofzo gewoon stroef.
Maar een paar jaar achter de bar heeft mij van alles genezen. En mij bewezen dat uiterlijk maar van weinig bepalende factor is als ik zag wat met elkaar naar huis ging zo nu en dan.
Mmmmquote:
En niet te vergeten de meest high-tech webcam van heel reserve-Belgiëquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en hij heeft een fornuis en vast en zeker ook wel een bed.
Ik zou zeggen probeer elkaar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |