Zal ik doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat me je bevindingen weten.
Naja, ik moet eerlijk zeggen dat de paar keer dat ik hem gemeet heb, hij gewoon overkwam als een hele chille gast.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die houding van jouecht
Ik hoop echt dat jij gew een troll bent.
Normaal gesproken ben ik hetero, maar als ik faxie zie...quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:10 schreef TheOnlyException het volgende:
Je bent fucking knap halve tamme, ik lieg niet.
Ik vertrouw vrouwen niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef Faxie het volgende:
VrouwonvriendelijkVolgens mij lees jij nogal selectief.
Het is alles behalve grappigquote:En ah, dan zullen de chickies binnen niet al te korte tijd aan mn voeten liggen, mooi![]()
Overdrijf lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:46 schreef SiIk het volgende:
Vrouwonvriendelijk?
Dus eigenlijk moeten we nu doen alsof Fax een pro-hosselaar is omdat ie een paar sletjes in bed heeft gehad die we geen sletjes mogen noemen? Oké.
Het kan zijn dat ik me vergis maar jij was toch autistisch? Dan vind ik het niet vreemd dat je dat soort dingen niet heb opgemerkt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, ik moet eerlijk zeggen dat de paar keer dat ik hem gemeet heb, hij gewoon overkwam als een hele chille gast.
Ik merkte niks van "wanhopigheid" of "boosheid" bij hem.
IRL zal het best een toffe gozer zijn. Volledig mee eens.quote:Nou zijn er hier mensen die hem nog beter kennen dan ikzelf maar toch, ik denk toch wel dat Fax toch wel gewoon wat meer afreageert hier en mede daardoor wat "gefrustreerder" en ongenuanceerder overkomt dan ie IRL is.
Volgens hem zijn die paar dames vanzelf naar hem toe gekomenquote:En hij heeft er tenminste nog een aantal naar z'n lovecave kunnen lokken
Hij zeurt gew te veelquote:Ik kan zijn frustraties trouwens best wel begrijpen en denk wel dat dat niet zo nodig is.
Ik zie het namelijk een beetje zo: Ergens heeft hij wel een punt en ergens heb jij dat ook, de waarheid zal hier wel ergens in het midden liggen
Ik weet trouwens niet of Faxie's eisen misschien toch wat te hoog of te ingewikkeld zijn waardoor hij leuke matches misloopt, misschien dat dat ook wel een beetje zo is?
Eigenlijk zeg je nu dat dates met jou eigenlijk ook niks zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:54 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij helemaal niks.
Het was specifiek daten met fok!sters.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu dat dates met jou eigenlijk ook niks zijn.
Dit is eigenlijk best wel grappig, want gisteren had ik het hier toevallig nog over in een ander topic.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me vergis maar jij was toch autistisch? Dan vind ik het niet vreemd dat je dat soort dingen niet heb opgemerkt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk best wel grappig, want gisteren had ik het hier toevallig nog over in een ander topic.
Ik was daar ook al mee klaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:50 schreef SiIk het volgende:
Blijkbaar 'date' Faxie dus onder zijn standaard.
Moet ie dus ofwel ophouden met die chickies 'daten', ofwel zijn standaard verlagen zodat ie er blij mee kan zijn.
Als ie beide niet doet is het logisch dat ie wel scoort maar blijft zeuren. Als ik elke jongen zoen die me wil zoenen ga ik ook zeuren dat ik (bijna) nooit een leuke jongen zoen. Soms is selectief zijn beter. Kwaliteit/kwantiteit enzo.
Omdat iedereen op mij duikt zodra ik iets kom meldenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef habitue het volgende:
Waarom gaat dit topic 50% van de posts altijd over Fax.
Omdat hij zelf niet inziet dat hij niks in dit topic te zoeken heeftquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef habitue het volgende:
Waarom gaat dit topic 50% van de posts altijd over Fax.
Blabla selectief, woorden verdraaien, en uit de context rukken (hihihi rukken)quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vertrouw vrouwen niet.
Vrouwen begrijpen mij niet.
De vrouwen met wie ik date stellen niks voor.
Vrouwen willen een hufter.
De dames met wie ik seks heb gehad waren sletjes.
Vrouwen zijn arrogant.
Vrouwen willen iemand die ze minderwaardig behandeld.
En tig van dit soort uitspraken.
Mss ligt het aan mij hoor maar bovenstaande noem ik niet vrouwvriendelijk
[..]
Het is alles behalve grappig
[..]
Overdrijf lekker![]()
Dus jij vindt het ok als een man jou na de sex minderwaardig behandeld? Want dat is wat Fax ook doet, eerst neuken en daarna zeggen dat ze gew makkelijk waren en het dus in feite niet uitmaakte met wie die dames uiteindelijk in bed belanden
Ik snap gewoon niet waarom Faxie constant zijn eigen prestaties aan het downgraden is. Hij flirt, regelt een nummer, spreekt af en neukt. Dat is exact hetzelfde als ieder ander hier zou doen. Maar waar de rest er trots/blij mee is doet Faxie alsof het iets waar hij zich voor moet schamen en pakt hij terug naar zijn rol van ''eeuwige zielige jankerd single''.
Wat denk je dat een ander doet Faxie, gedachtes lezen of communiceren in gebarentaal?
[..]
Het kan zijn dat ik me vergis maar jij was toch autistisch? Dan vind ik het niet vreemd dat je dat soort dingen niet heb opgemerkt.
[..]
IRL zal het best een toffe gozer zijn. Volledig mee eens.
[..]
Volgens hem zijn die paar dames vanzelf naar hem toe gekomenZo, uit het niks
[..]
Hij zeurt gew te veel
Mede dankzij dit topic ben ik ingegaan op het 'aanbod' toendertijd. been there done that, niet mijn ding, zoals ik toen eigenlijk al wel wist. Wel goed geweest voor de ervaring tenminste, dus wat dat betreft geen spijt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat hij zelf niet inziet dat hij niks in dit topic te zoeken heeft
Dat is ongeveer het enige wat je post hier. En er valt vaak weinig aan om te draaien of te rukken..quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blabla selectief, woorden verdraaien, en uit de context rukken
Nou als ik een kutavond heb gehad dan meld ik dat alle vrouwen kuthoeren zijn jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het enige wat je post hier. En er valt vaak weinig aan om te draaien of te rukken..
Dan heb je behoorlijk wat kutavonden, zo'n 300 per jaar. Tijd om dingen anders aan te pakken, Fax?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
Nou als ik een kutavond heb gehad dan meld ik dat alle vrouwen kuthoeren zijn ja![]()
Dat valt best meequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan heb je behoorlijk wat kutavonden, zo'n 300 per jaar. Tijd om dingen anders aan te pakken, Fax?
Volgens mij heb je zelf geen idee hoe vaak je hier loopt te zeuren en hoe dat beeld wat mensen over je hebben is gevormdquote:
Ow dat beeld begrijp ik wel hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf geen idee hoe vaak je hier loopt te zeuren en hoe dat beeld wat mensen over je hebben is gevormd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |