Eigenlijk zeg je nu dat dates met jou eigenlijk ook niks zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:54 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij helemaal niks.
Het was specifiek daten met fok!sters.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu dat dates met jou eigenlijk ook niks zijn.
Dit is eigenlijk best wel grappig, want gisteren had ik het hier toevallig nog over in een ander topic.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me vergis maar jij was toch autistisch? Dan vind ik het niet vreemd dat je dat soort dingen niet heb opgemerkt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk best wel grappig, want gisteren had ik het hier toevallig nog over in een ander topic.
Ik was daar ook al mee klaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:50 schreef SiIk het volgende:
Blijkbaar 'date' Faxie dus onder zijn standaard.
Moet ie dus ofwel ophouden met die chickies 'daten', ofwel zijn standaard verlagen zodat ie er blij mee kan zijn.
Als ie beide niet doet is het logisch dat ie wel scoort maar blijft zeuren. Als ik elke jongen zoen die me wil zoenen ga ik ook zeuren dat ik (bijna) nooit een leuke jongen zoen. Soms is selectief zijn beter. Kwaliteit/kwantiteit enzo.
Omdat iedereen op mij duikt zodra ik iets kom meldenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef habitue het volgende:
Waarom gaat dit topic 50% van de posts altijd over Fax.
Omdat hij zelf niet inziet dat hij niks in dit topic te zoeken heeftquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef habitue het volgende:
Waarom gaat dit topic 50% van de posts altijd over Fax.
Blabla selectief, woorden verdraaien, en uit de context rukken (hihihi rukken)quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vertrouw vrouwen niet.
Vrouwen begrijpen mij niet.
De vrouwen met wie ik date stellen niks voor.
Vrouwen willen een hufter.
De dames met wie ik seks heb gehad waren sletjes.
Vrouwen zijn arrogant.
Vrouwen willen iemand die ze minderwaardig behandeld.
En tig van dit soort uitspraken.
Mss ligt het aan mij hoor maar bovenstaande noem ik niet vrouwvriendelijk
[..]
Het is alles behalve grappig
[..]
Overdrijf lekker![]()
Dus jij vindt het ok als een man jou na de sex minderwaardig behandeld? Want dat is wat Fax ook doet, eerst neuken en daarna zeggen dat ze gew makkelijk waren en het dus in feite niet uitmaakte met wie die dames uiteindelijk in bed belanden
Ik snap gewoon niet waarom Faxie constant zijn eigen prestaties aan het downgraden is. Hij flirt, regelt een nummer, spreekt af en neukt. Dat is exact hetzelfde als ieder ander hier zou doen. Maar waar de rest er trots/blij mee is doet Faxie alsof het iets waar hij zich voor moet schamen en pakt hij terug naar zijn rol van ''eeuwige zielige jankerd single''.
Wat denk je dat een ander doet Faxie, gedachtes lezen of communiceren in gebarentaal?
[..]
Het kan zijn dat ik me vergis maar jij was toch autistisch? Dan vind ik het niet vreemd dat je dat soort dingen niet heb opgemerkt.
[..]
IRL zal het best een toffe gozer zijn. Volledig mee eens.
[..]
Volgens hem zijn die paar dames vanzelf naar hem toe gekomenZo, uit het niks
[..]
Hij zeurt gew te veel
Mede dankzij dit topic ben ik ingegaan op het 'aanbod' toendertijd. been there done that, niet mijn ding, zoals ik toen eigenlijk al wel wist. Wel goed geweest voor de ervaring tenminste, dus wat dat betreft geen spijt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat hij zelf niet inziet dat hij niks in dit topic te zoeken heeft
Dat is ongeveer het enige wat je post hier. En er valt vaak weinig aan om te draaien of te rukken..quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blabla selectief, woorden verdraaien, en uit de context rukken
Nou als ik een kutavond heb gehad dan meld ik dat alle vrouwen kuthoeren zijn jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het enige wat je post hier. En er valt vaak weinig aan om te draaien of te rukken..
Dan heb je behoorlijk wat kutavonden, zo'n 300 per jaar. Tijd om dingen anders aan te pakken, Fax?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
Nou als ik een kutavond heb gehad dan meld ik dat alle vrouwen kuthoeren zijn ja![]()
Dat valt best meequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan heb je behoorlijk wat kutavonden, zo'n 300 per jaar. Tijd om dingen anders aan te pakken, Fax?
Volgens mij heb je zelf geen idee hoe vaak je hier loopt te zeuren en hoe dat beeld wat mensen over je hebben is gevormdquote:
Ow dat beeld begrijp ik wel hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf geen idee hoe vaak je hier loopt te zeuren en hoe dat beeld wat mensen over je hebben is gevormd
Neen hoor, SAMBA natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat voor dansoptreden?
Vast geen klompendans, want dat is vooral Fries/Hollands
Ah ok genoeg visjes in de zee hequote:Op maandag 24 februari 2014 17:23 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar nee dat heb ik niet gedaanKom haar niet echt meer tegen en heb geen telefoon nummer oid. Maar ik heb er sowieso geen goed gevoel bij
Kzal me haastenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
65 goede avonden in een jaar is geen slechte score![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat je de moeite heb genomen een plaatje voor me te maken.
DM me je nummer dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen hoor, SAMBA natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ah ok genoeg visjes in de zee he
[..]
Kzal me haasten
Nouja, het zou wel netjes zijn als je de meisjes waar je je piemel in hangt, achteraf geen makkelijke sletjes noemt. Je gaat er zelfs nog gewoon vriendschappelijk mee om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blabla selectief, woorden verdraaien, en uit de context rukken (hihihi rukken)
Je weet er helemaal niks van
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Z'n kontje wordt nu zo droog als de sahara
Hoe is het met Bart?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog maar 7 pagina's te gaan
Oh en je bent hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog maar 7 pagina's te gaan
Er werd gevraagd hoe ik ze 'geregeld' had, en ik gaf antwoord.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het zou wel netjes zijn als je de meisjes waar je je piemel in hangt, achteraf geen makkelijke sletjes noemt. Je gaat er zelfs nog gewoon vriendschappelijk mee om.Bedoel, als ik één van die meisjes was zou ik dat niet echt tof vinden.
Eerst die van uw penisquote:
Een echt antwoord daarop heb ik overigens nog niet gekregen fax. En je hebt ze inderdaad geen slet genoemd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er werd gevraagd hoe ik ze 'geregeld' had, en ik gaf antwoord.
En ik gebruikte het woord slet niet...
Nou, het is simpel yats.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Een echt antwoord daarop heb ik overigens nog niet gekregen fax. En je hebt ze inderdaad geen slet genoemd.
Dat is geen slechte score inderdaad!quote:65 goede avonden in een jaar is geen slechte score
Hm , je maakt het me wel erg aantrekkelijk om de weddenschap met je aan te gaan. Dragen jullie dan wel hetzelfde pakje?quote:Neen hoor, SAMBA natuurlijk
quote:Eerst die van uw penis
De theorie hoef je me niet uit te leggen, die snap ik zelf ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het is simpel yats.
Je hebt contact met iemand. Het contact is niet vervelend, je besluit af te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |