Neen hoor, SAMBA natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat voor dansoptreden?
Vast geen klompendans, want dat is vooral Fries/Hollands
Ah ok genoeg visjes in de zee hequote:Op maandag 24 februari 2014 17:23 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar nee dat heb ik niet gedaanKom haar niet echt meer tegen en heb geen telefoon nummer oid. Maar ik heb er sowieso geen goed gevoel bij
Kzal me haastenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
65 goede avonden in een jaar is geen slechte score![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat je de moeite heb genomen een plaatje voor me te maken.
DM me je nummer dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen hoor, SAMBA natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ah ok genoeg visjes in de zee he
[..]
Kzal me haasten
Nouja, het zou wel netjes zijn als je de meisjes waar je je piemel in hangt, achteraf geen makkelijke sletjes noemt. Je gaat er zelfs nog gewoon vriendschappelijk mee om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blabla selectief, woorden verdraaien, en uit de context rukken (hihihi rukken)
Je weet er helemaal niks van
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Z'n kontje wordt nu zo droog als de sahara
Hoe is het met Bart?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog maar 7 pagina's te gaan
Oh en je bent hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog maar 7 pagina's te gaan
Er werd gevraagd hoe ik ze 'geregeld' had, en ik gaf antwoord.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het zou wel netjes zijn als je de meisjes waar je je piemel in hangt, achteraf geen makkelijke sletjes noemt. Je gaat er zelfs nog gewoon vriendschappelijk mee om.Bedoel, als ik één van die meisjes was zou ik dat niet echt tof vinden.
Eerst die van uw penisquote:
Een echt antwoord daarop heb ik overigens nog niet gekregen fax. En je hebt ze inderdaad geen slet genoemd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er werd gevraagd hoe ik ze 'geregeld' had, en ik gaf antwoord.
En ik gebruikte het woord slet niet...
Nou, het is simpel yats.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Een echt antwoord daarop heb ik overigens nog niet gekregen fax. En je hebt ze inderdaad geen slet genoemd.
Dat is geen slechte score inderdaad!quote:65 goede avonden in een jaar is geen slechte score
Hm , je maakt het me wel erg aantrekkelijk om de weddenschap met je aan te gaan. Dragen jullie dan wel hetzelfde pakje?quote:Neen hoor, SAMBA natuurlijk
quote:Eerst die van uw penis
De theorie hoef je me niet uit te leggen, die snap ik zelf ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het is simpel yats.
Je hebt contact met iemand. Het contact is niet vervelend, je besluit af te spreken.
Wat wil je dan weten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
De theorie hoef je me niet uit te leggen, die snap ik zelf ook.
Ik ben weleens benieuwd hoe fax te werk gaat. Zelf heb ik nooit een ONS gehad en fax blijkbaar wel. Andersom heb ik juist meerdere relaties gehad, dus wellicht kan ik fax daar mee helpen als ik de context wat meer weet.quote:
Hoewel ik het antwoord hierop weet, is het niet netjes van mij om dit te zeggen. Dus je zult even op Faxie moeten wachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben weleens benieuwd hoe fax te werk gaat. Zelf heb ik nooit een ONS gehad en fax blijkbaar wel. Andersom heb ik juist meerdere relaties gehad, dus wellicht kan ik fax daar mee helpen als ik de context wat meer weet.
Tja zoals ik al zei.... beetje geflirt in een topic, en hoppaa nummer in DM. Je hoeft er dan alleen nog maar op in te gaan (hihihihihi in te gaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben weleens benieuwd hoe fax te werk gaat. Zelf heb ik nooit een ONS gehad en fax blijkbaar wel. Andersom heb ik juist meerdere relaties gehad, dus wellicht kan ik fax daar mee helpen als ik de context wat meer weet.
Wat versta jij onder flirten fax?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja zoals ik al zei.... beetje geflirt in een topic, en hoppaa nummer in DM. Je hoeft er dan alleen nog maar op in te gaan (hihihihihi in te gaan)
Ik heb af en toe het idee dat ik hier op fok heel uitzonderlijk ben dat ik nog nooit een ONS gehad heb.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Sarasi het volgende:
Key to ONS: charmant zijn, veel flirten, absoluut geen relatiemateriaal zijn en over een goede dosis zelfverzekerdheid beschikken.
Ik ook nog nooit hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat ik hier op fok heel uitzonderlijk ben dat ik nog nooit een ONS gehad heb.
Ik ook nog nooit. Zijn altijd meer avonden geworden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat ik hier op fok heel uitzonderlijk ben dat ik nog nooit een ONS gehad heb.
Ja nou dat werkt hier dus nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Wat versta jij onder flirten fax?
Voor wat betreft het vinden van een relatie, op zich is dat niet heel moeilijk. Je date met iemand waar je vooraf even mee gesproken hebt en waar je een klik mee hebt op op zijn minst twee vlakken (dus twee gemeenschappelijke interesses, ervaringen, gedachten ergens over etc.). Als de eerste date succesvol is plan je een tweede date etc. En voordat je het weet zie je elkaar elke dag/nacht, wil je continu bij elkaar zijn en kun je van een relatie spreken. Eigenlijk vrij eenvoudig dus.
Theorie moet ooit in de praktijk getest worden hequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit hoor.Ik ben een theoreticus.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Zijn altijd meer avonden geworden.
Ja, maar fuck hee, ik kom erachter dat ik prima kan flirten als het nergens om gaat en mijn ventje thuis op de bank zit, maar een meisje echt versieren is toch andere koek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Theorie moet ooit in de praktijk getest worden he
Bekend 'probleem'. Mijn tweede relatie begon als ONS maar blijkbaar waren we beide zo tevreden over die ONS dat we de rest van de week niet meer uit elkaars bed weg te slaan waren. Ja, dat was een leuk jaar, jammer dat we uiteindelijk toch te verschillend waren qua ambities en karakter en uit elkaar gaan uiteindelijk de beste optie was.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Zijn altijd meer avonden geworden.
Eh, je hebt een vent thuis op de bank en wil een vrouw versieren? Ik snap best dat het als psychologieblondje leuk is om ons wat in verwarring te brengen, maar nu volg ik het even daadwerkelijk niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, maar fuck hee, ik kom erachter dat ik prima kan flirten als het nergens om gaat en mijn ventje thuis op de bank zit, maar een meisje echt versieren is toch andere koek.
We willen graag een trio en/of een open relatie waarin we beiden met andere vrouwen naar bed gaan/mogen. Sorry voor de verwarring.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, je hebt een vent thuis op de bank en wil een vrouw versieren? Ik snap best dat het als psychologieblondje leuk is om ons wat in verwarring te brengen, maar nu volg ik het even daadwerkelijk niet meer.
Lucky guyquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
We willen graag een trio en/of een open relatie waarin we beiden met andere vrouwen naar bed gaan/mogen. Sorry voor de verwarring.
Mwah, ik voel me er nog weleens wat bezwaard onder. Het is niet dat hij niet genoeg voor me is, het lijkt mee gewoon heel anders en heel fijn om ook met een vrouw te vrijen. Maar dat moet ik een beetje loslaten, want hij vindt het idd niet erg.quote:
Ik kan je niet helpen daarmeequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me er nog weleens wat bezwaard onder. Het is niet dat hij niet genoeg voor me is, het lijkt mee gewoon heel anders en heel fijn om ook met een vrouw te vrijen. Maar dat moet ik een beetje loslaten, want hij vindt het idd niet erg.
Maar vrouwen versieren is lastig... Ik weet bij wie ik voorzichtig wil polsen, maar ik zie allemaal beren op de weg en ik vind het lastig om gewoon ongedwongen te flirten opeens. Hopeloos.
Gek genoeg denk ik dat best veel vrouwen hier voor open staan. Meer dan de zoveelste gozer die ze probeert te versieren voor een ONS. Probeer het gewoon eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me er nog weleens wat bezwaard onder. Het is niet dat hij niet genoeg voor me is, het lijkt mee gewoon heel anders en heel fijn om ook met een vrouw te vrijen. Maar dat moet ik een beetje loslaten, want hij vindt het idd niet erg.
Maar vrouwen versieren is lastig... Ik weet bij wie ik voorzichtig wil polsen, maar ik zie allemaal beren op de weg en ik vind het lastig om gewoon ongedwongen te flirten opeens. Hopeloos.
Mja, het blijft toch een beetje eng. Maar in het diepe springen zal wel de beste benadering zijn inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat best veel vrouwen hier voor open staan. Meer dan de zoveelste gozer die ze probeert te versieren voor een ONS. Probeer het gewoon eens.
Ach, ik zeg het wel heel makkelijk maar ik ben zelf ook regelmatig een grote held op sloffen qua versieren. Juist daarom weet ik nu wat je beter niet kunt doen. Niets proberen levert sowieso niet het gewenste resultaat op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mja, het blijft toch een beetje eng. Maar in het diepe springen zal wel de beste benadering zijn inderdaad.
Met welk doel?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef SiIk het volgende:
Ik stel voor dat Weiss en Fax eens samen een avondje gaan stappen.
Mocht die avond er ooit komen zou ik daar graag bij zijn. Volgens mij worden dat heel aparte gesprekken waar ik waarschijnlijk nog iets van kan opsteken ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met welk doel?
Ondanks dat ik een open relatie heb en volgens sommigen hier ''goed'' ben met vrouwen, zal ik mezelf nooit zien als expert. Dit is geen bescheidenheid, en ik probeer het ook niet te downgraden zoals Faxie doet. Ik maak nog altijd ''fouten'' met vrouwen en zeer waarschijnlijk zal ik ze ook in de toekomst blijven maken.
Ik sta sowieso open voor gezelligheid met wie dan ook. Maar als Faxie te gast is, zou ik graag ook Hungry_Joe erbij zien (mijn mentor).
Weiss, Fax en H_J; ik voorspel een leuke avond, filosoferend en met geweldige anekdotes.
Wacht maar op de 'return of benzin'quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef habitue het volgende:
Waarom gaat dit topic 50% van de posts altijd over Fax.
De Stalkmeisterquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht maar op de 'return of benzin'
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef yats het volgende:
Hm , je maakt het me wel erg aantrekkelijk om de weddenschap met je aan te gaan. Dragen jullie dan wel hetzelfde pakje?
Ga naar Polenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
We willen graag een trio en/of een open relatie waarin we beiden met andere vrouwen naar bed gaan/mogen. Sorry voor de verwarring.
Nee, dat klopt. Maar vroeger waren er inderdaad figuren als Benzin die de show stalen. En mensen als Capstan en Bartholomeus die hier posten en daadwerkelijk iets gehad hebben aan het advies en een relatie hebben gekregen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar geef me gelijk, vroeger ging het niet zo veel over Faxie P
Capstan een relatie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar vroeger waren er inderdaad figuren als Benzin die de show stalen. En mensen als Capstan en Bartholomeus die hier posten en daadwerkelijk iets gehad hebben aan het advies en een relatie hebben gekregen.
Niet meer, geloof ik. Maar hij kwam hier toen melden dat hij had gedate met een vrouw en daar een relatie uit was gerold. Heeft niet superlang geduurd, maar hij was tevreden en had veel geleerd.quote:
Dankjewel voor het attenderen dat er over mij gesproken werdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 06:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin doet het ook niet slecht hoor, die is aardig veranderd
Zal ik eens een geheimpje verklappen? Vannacht sliep ik naast mijn vriendinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar vroeger waren er inderdaad figuren als Benzin die de show stalen. En mensen als Capstan en Bartholomeus die hier posten en daadwerkelijk iets gehad hebben aan het advies en een relatie hebben gekregen.
Ik geloof er niks van... Met sommige gaat het nooit goed komenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef benzin het volgende:
Moraal van het verhaal: als het met mij goed komt, dan komt het met iedereen hier ook goed![]()
Don't lose hope
Whut? Wat was de truc nu dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel voor het attenderen dat er over mij gesproken werd![]()
[..]
Zal ik eens een geheimpje verklappen? Vannacht sliep ik naast mijn vriendin![]()
Dat samen slapen is nog niet helemaal goed voor mijn nachtrust (het is leuk, maar we slapen allebei nog niet best), maar ik denk dat ik er nog wel aan ga wennen.
Met dat soort luxeproblemen kan ik natuurlijk niet in dit topic terecht, vandaar de radiostilte.
Moraal van het verhaal: als het met mij goed komt, dan komt het met iedereen hier ook goed![]()
Don't lose hope
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef benzin het volgende:
Zal ik eens een geheimpje verklappen? Vannacht sliep ik naast mijn vriendin![]()
Dat samen slapen is nog niet helemaal goed voor mijn nachtrust (het is leuk, maar we slapen allebei nog niet best), maar ik denk dat ik er nog wel aan ga wennen.
Met dat soort luxeproblemen kan ik natuurlijk niet in dit topic terecht, vandaar de radiostilte.
Don't lose hope
Dude! Nice!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Don't lose hope
Ach, dat dacht ik ook heel lang en uiteindelijk heeft het dus toch een happy end.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:03 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van... Met sommige gaat het nooit goed komenforever alone.
Achja, na woensdag is het toch allemaal voorbij, dan gaat Cass voor me koken dus weet niet of ik dat overleef
Kon ik maar achterhalen wat de truc is, want dan kon ik die hier verkondigen om iedereen te helpen.quote:
Ik zag het een paar dagen terug anders wel op facebook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet meer, geloof ik. Maar hij kwam hier toen melden dat hij had gedate met een vrouw en daar een relatie uit was gerold. Heeft niet superlang geduurd, maar hij was tevreden en had veel geleerd.
Ohnee wacht, dat was dus Benzin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag het een paar dagen terug anders wel op facebook.
Ik vind het echt leuk voor je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, dat dacht ik ook heel lang en uiteindelijk heeft het dus toch een happy end.
Ik heb een paar jaar terug ook eens een keer bij haar gegeten en dat was toen hartstikke lekker, dus tenzij haar kookkunsten hard zijn afgetakeld komt ook dat goed
[..]
Kon ik maar achterhalen wat de truc is, want dan kon ik die hier verkondigen om iedereen te helpen.
Ik bleef een beetje actief op Paiq, ondanks dat ik het daar een beetje had opgegeven. Ik had het druk met mijn werk, nam een goede vakantie naar het buitenland en toen ik terugkwam waren er twee meisjes heel enthousiast.
Beide ontmoet. Met de eerste gezoend, klikte heel goed, met de ander minder. Gek genoeg werd het met de eerste niets en ben ik nu dol op de tweede. Ik kan me voorstellen dat we voor altijd bij elkaar blijven, we zijn in elk geval allebei heel blij.
Het is allemaal heel gek en heel anders gelopen dan ik mezelf van tevoren had voorgesteld. En juist op het moment dat ik de zoektocht zat was had ik ineens succes.
Het is sowieso een rare tijd, waar ik in korte tijd ook op een paar andere vlakken veel heb bereikt ineens, gingen er veel andere dingen stuk. Op mijn werk liepen dingen shit, mijn gezondheid faalde en een belangrijk famillielid is heel ernstig ziek.
Ik begrijp niet wat er gebeurt is de laatste tijd, en misschien is dat iets wat je wel helemaal niet moet willen begrijpen, maar iets waar je van moet genieten wanneer het komt.
Vroeger was alles in mijn leven shit. De laatste tijd zit er meer balans in; shit happens, maar er gebeuren ook goede dingen. De kunst is om de rotte dingen zo goed mogelijk op te lossen en te genieten van de mooie dingen.
Ik heb veel wijsheid opgedaan, maar ik ken helaas nog steeds de truc niet
[Faxie-modus aan]quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef habitue het volgende:
"You just have to realize, there is no truc"
Guttegut, ben je weer ongesteld, witje?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[Faxie-modus aan]
Vrouwen willen allemaal klootzakken, ik doe alles verkeerd, vrouwen die mij willen zijn vuile hoeren, niemand begrijpt mij, jij weet niks van mijn situatie!!!
[Faxie-modus uit]
Kan ook van Capstan zijn hoor, ik lees niet alles.quote:
Faxie is mijn held. Zo maar geDM't worden voor een sexdate, dat is zelfs mij nog nooit overkomenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Guttegut, ben je weer ongesteld, witje?
Nee, volgens mij zit Capstan in het datingsites topic. Het was Benzin zijn vriendinnetje, met een bob kapsel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ook van Capstan zijn hoor, ik lees niet alles.
Misschien dat hij toen door is gegaan en inmiddels weer gelukkig is.
Ik zie het inderdaad, de relatieaankondiging via fb. We weten allemaal dat het dan serieus is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit Capstan in het datingsites topic. Het was Benzin zijn vriendinnetje, met een bob kapsel.
Je bent gewoon jaloers he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Faxie is mijn held. Zo maar geDM't worden voor een sexdate, dat is zelfs mij nog nooit overkomen
Ik ben daadwerkelijk aan het kijken wat er hier qua dansscholen in de buurt zit.quote:Weddenschap gaat door?Onder andere voorwaarden?
Haha is dat zo?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad, de relatieaankondiging via fb. We weten allemaal dat het dan serieus is.
Nee, is een terugkerende grap.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha is dat zo?
Ik vind dat zo'n onzin.
Nee die ken ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is een terugkerende grap.
Ik voel je, broeder.quote:
Genoeg mooie dames dagelijks in de tram/trein/bus :-) Alleen loeren die altijd naar de mooiboys en niet naar Kefjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kam anders heel goed koken hoor
jij moet wat vaker de deur uit, wie weet waar voor leuks je op de terug weg naar huis tegen komt :p
Hoe oud ben je nu trouwens? Ben er blij voor jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, dat dacht ik ook heel lang en uiteindelijk heeft het dus toch een happy end.
Ik heb een paar jaar terug ook eens een keer bij haar gegeten en dat was toen hartstikke lekker, dus tenzij haar kookkunsten hard zijn afgetakeld komt ook dat goed
Zit wel een kern van waarheid in. Je gaat het niet aankondigen op FB als je niet denkt dat het stand houdt. Altijd zo ongemakkelijk om de status weer naar single te wijzigen anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad, de relatieaankondiging via fb. We weten allemaal dat het dan serieus is.
Je gaat nooit uit van dat laatste maar realistisch gezien is het wel fucking kut om te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in. Je gaat het niet aankondigen op FB als je niet denkt dat het stand houdt. Altijd zo ongemakkelijk om de status weer naar single te wijzigen anders.
Misschien, maar misschien ook:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Heel cliché je zelf blijven en dingen niet forceren?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef habitue het volgende:
"You just have to realize, there is no truc"
En met de mooiste ogen ter wereldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit Capstan in het datingsites topic. Het was Benzin zijn vriendinnetje, met een bob kapsel.
We zijn ook al bij elkaars ouders geweest en ik slaap inmiddels regelmatig bij haarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
23quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef Kevin24 het volgende:
Hoe oud ben je nu trouwens? Ben er blij voor jetoch iemand uit een soort gelijke situatie die het heeft geflikt! nice!
Alleen de relatiestatus veranderen zonder een levensgebeurtenis te plaatsen die dat laat zien, dan kan je stilletjes terugquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in. Je gaat het niet aankondigen op FB als je niet denkt dat het stand houdt. Altijd zo ongemakkelijk om de status weer naar single te wijzigen anders.
Dat ook. Ik denk meer dat het een mix is van bevestiging en territorium afbakenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoe kunnen jullie met elkaars ouders opschieten?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:05 schreef benzin het volgende:
[..]
We zijn ook al bij elkaars ouders geweest en ik slaap inmiddels regelmatig bij haar
Vroegah ging het met hartjes in je MSN naam.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Facebook status is het nieuwe verkering vragen?
Dat is wel heeeeel lang geledenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroegah ging het met hartjes in je MSN naam.
Geen status op FB en Hyves, geen hartjes op MSN, niks op CU2 en ook niets op ICQ...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeel lang geleden
we worden oud
Tja, als de ander het wel wilt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen status op FB en Hyves, geen hartjes op MSN, niks op CU2 en ook niets op ICQ...
Haha mooi manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Don't lose hope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |