abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137231246
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Whut? Wat was de truc nu dan? :o
Dude. Heet jij Daniel? :')

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_137231382
_O-
pi_137231440
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:03 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van... Met sommige gaat het nooit goed komen :( forever alone.

Achja, na woensdag is het toch allemaal voorbij, dan gaat Cass voor me koken dus weet niet of ik dat overleef :P
Ach, dat dacht ik ook heel lang en uiteindelijk heeft het dus toch een happy end.

Ik heb een paar jaar terug ook eens een keer bij haar gegeten en dat was toen hartstikke lekker, dus tenzij haar kookkunsten hard zijn afgetakeld komt ook dat goed ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Whut? Wat was de truc nu dan? :o
Kon ik maar achterhalen wat de truc is, want dan kon ik die hier verkondigen om iedereen te helpen.

Ik bleef een beetje actief op Paiq, ondanks dat ik het daar een beetje had opgegeven. Ik had het druk met mijn werk, nam een goede vakantie naar het buitenland en toen ik terugkwam waren er twee meisjes heel enthousiast.

Beide ontmoet. Met de eerste gezoend, klikte heel goed, met de ander minder. Gek genoeg werd het met de eerste niets en ben ik nu dol op de tweede. Ik kan me voorstellen dat we voor altijd bij elkaar blijven, we zijn in elk geval allebei heel blij.

Het is allemaal heel gek en heel anders gelopen dan ik mezelf van tevoren had voorgesteld. En juist op het moment dat ik de zoektocht zat was had ik ineens succes.

Het is sowieso een rare tijd, waar ik in korte tijd ook op een paar andere vlakken veel heb bereikt ineens, gingen er veel andere dingen stuk. Op mijn werk liepen dingen shit, mijn gezondheid faalde en een belangrijk famillielid is heel ernstig ziek.

Ik begrijp niet wat er gebeurt is de laatste tijd, en misschien is dat iets wat je wel helemaal niet moet willen begrijpen, maar iets waar je van moet genieten wanneer het komt.

Vroeger was alles in mijn leven shit. De laatste tijd zit er meer balans in; shit happens, maar er gebeuren ook goede dingen. De kunst is om de rotte dingen zo goed mogelijk op te lossen en te genieten van de mooie dingen.

Ik heb veel wijsheid opgedaan, maar ik ken helaas nog steeds de truc niet ;)
pi_137231559
Heel cliché je zelf blijven en dingen niet forceren? :o
pi_137231580
"You just have to realize, there is no truc"
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137231588
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet meer, geloof ik. Maar hij kwam hier toen melden dat hij had gedate met een vrouw en daar een relatie uit was gerold. Heeft niet superlang geduurd, maar hij was tevreden en had veel geleerd.
Ik zag het een paar dagen terug anders wel op facebook.
pi_137231603
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zag het een paar dagen terug anders wel op facebook.
Ohnee wacht, dat was dus Benzin.
pi_137231616
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Ach, dat dacht ik ook heel lang en uiteindelijk heeft het dus toch een happy end.

Ik heb een paar jaar terug ook eens een keer bij haar gegeten en dat was toen hartstikke lekker, dus tenzij haar kookkunsten hard zijn afgetakeld komt ook dat goed ;)

[..]

Kon ik maar achterhalen wat de truc is, want dan kon ik die hier verkondigen om iedereen te helpen.

Ik bleef een beetje actief op Paiq, ondanks dat ik het daar een beetje had opgegeven. Ik had het druk met mijn werk, nam een goede vakantie naar het buitenland en toen ik terugkwam waren er twee meisjes heel enthousiast.

Beide ontmoet. Met de eerste gezoend, klikte heel goed, met de ander minder. Gek genoeg werd het met de eerste niets en ben ik nu dol op de tweede. Ik kan me voorstellen dat we voor altijd bij elkaar blijven, we zijn in elk geval allebei heel blij.

Het is allemaal heel gek en heel anders gelopen dan ik mezelf van tevoren had voorgesteld. En juist op het moment dat ik de zoektocht zat was had ik ineens succes.

Het is sowieso een rare tijd, waar ik in korte tijd ook op een paar andere vlakken veel heb bereikt ineens, gingen er veel andere dingen stuk. Op mijn werk liepen dingen shit, mijn gezondheid faalde en een belangrijk famillielid is heel ernstig ziek.

Ik begrijp niet wat er gebeurt is de laatste tijd, en misschien is dat iets wat je wel helemaal niet moet willen begrijpen, maar iets waar je van moet genieten wanneer het komt.

Vroeger was alles in mijn leven shit. De laatste tijd zit er meer balans in; shit happens, maar er gebeuren ook goede dingen. De kunst is om de rotte dingen zo goed mogelijk op te lossen en te genieten van de mooie dingen.

Ik heb veel wijsheid opgedaan, maar ik ken helaas nog steeds de truc niet ;)
Ik vind het echt leuk voor je. O+
pi_137231631
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef habitue het volgende:
[Faxie-modus aan]

Vrouwen willen allemaal klootzakken, ik doe alles verkeerd, vrouwen die mij willen zijn vuile hoeren, niemand begrijpt mij, jij weet niks van mijn situatie!!!

[Faxie-modus uit]

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2014 10:50:58 ]
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:03:58 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137232001
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

[Faxie-modus aan]

Vrouwen willen allemaal klootzakken, ik doe alles verkeerd, vrouwen die mij willen zijn vuile hoeren, niemand begrijpt mij, jij weet niks van mijn situatie!!!

[Faxie-modus uit]
Guttegut, ben je weer ongesteld, witje?

quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohnee wacht, dat was dus Benzin.
Kan ook van Capstan zijn hoor, ik lees niet alles.
Misschien dat hij toen door is gegaan en inmiddels weer gelukkig is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137232051
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Guttegut, ben je weer ongesteld, witje?
Faxie is mijn held. Zo maar geDM't worden voor een sexdate, dat is zelfs mij nog nooit overkomen _O_
pi_137232058
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Cassandra87 op 28-02-2014 11:08:42 ]
pi_137232069
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ook van Capstan zijn hoor, ik lees niet alles.
Misschien dat hij toen door is gegaan en inmiddels weer gelukkig is.
Nee, volgens mij zit Capstan in het datingsites topic. Het was Benzin zijn vriendinnetje, met een bob kapsel.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:07:10 #178
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137232102
Baas Benzin _O_
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:09:45 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137232186
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, volgens mij zit Capstan in het datingsites topic. Het was Benzin zijn vriendinnetje, met een bob kapsel.
Ik zie het inderdaad, de relatieaankondiging via fb. We weten allemaal dat het dan serieus is. :)
pi_137232266
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Faxie is mijn held. Zo maar geDM't worden voor een sexdate, dat is zelfs mij nog nooit overkomen _O_
Je bent gewoon jaloers he? ;(
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:13:37 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137232279
quote:
Weddenschap gaat door? :o Onder andere voorwaarden?
Ik ben daadwerkelijk aan het kijken wat er hier qua dansscholen in de buurt zit. O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137232280
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad, de relatieaankondiging via fb. We weten allemaal dat het dan serieus is. :)
Haha is dat zo?

Ik vind dat zo'n onzin.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:14:04 #183
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137232293
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Haha is dat zo?

Ik vind dat zo'n onzin.
Nee, is een terugkerende grap.
pi_137232306
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, is een terugkerende grap.
Nee die ken ik niet.
pi_137232358
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers he? ;(
Best wel eigenlijk. :@
pi_137232374
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Best wel eigenlijk. :@
Ik voel je, broeder. :'( Wij maar naar buiten moeten, en vrouwen echt aanspreken, al die moeite ;(
pi_137232680
Doe maar grappig ja...
pi_137232796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kam anders heel goed koken hoor
jij moet wat vaker de deur uit, wie weet waar voor leuks je op de terug weg naar huis tegen komt :p
Genoeg mooie dames dagelijks in de tram/trein/bus :-) Alleen loeren die altijd naar de mooiboys en niet naar Kefje :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu trouwens? Ben er blij voor je :) toch iemand uit een soort gelijke situatie die het heeft geflikt! nice! :)

haha ik ben benieuwd! :) Gaat een leuk avondje worden!
pi_137233650
quote:

[..]

Zit wel een kern van waarheid in. Je gaat het niet aankondigen op FB als je niet denkt dat het stand houdt. Altijd zo ongemakkelijk om de status weer naar single te wijzigen anders.
pi_137233682
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zit wel een kern van waarheid in. Je gaat het niet aankondigen op FB als je niet denkt dat het stand houdt. Altijd zo ongemakkelijk om de status weer naar single te wijzigen anders.
Je gaat nooit uit van dat laatste maar realistisch gezien is het wel fucking kut om te doen.

Daarom hoeft het van mij niet. Niet dat ik denk dat dingen geen stand houden, maar stel dat...
pi_137233775
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Heel cliché je zelf blijven en dingen niet forceren? :o
Misschien, maar misschien ook:
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef habitue het volgende:
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

En met de mooiste ogen ter wereld O+

quote:

[..]

We zijn ook al bij elkaars ouders geweest en ik slaap inmiddels regelmatig bij haar O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef Kevin24 het volgende:

Hoe oud ben je nu trouwens? Ben er blij voor je :) toch iemand uit een soort gelijke situatie die het heeft geflikt! nice! :)
23 :)

quote:

[..]

Alleen de relatiestatus veranderen zonder een levensgebeurtenis te plaatsen die dat laat zien, dan kan je stilletjes terug :+

Ik heb gewacht met die aankondiging op Facebook tot al mijn famillie e.d. het wist.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 12:11:59 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137233924
quote:

[..]

Dat ook. Ik denk meer dat het een mix is van bevestiging en territorium afbakenen.

quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:05 schreef benzin het volgende:
[..]

We zijn ook al bij elkaars ouders geweest en ik slaap inmiddels regelmatig bij haar O+

En hoe kunnen jullie met elkaars ouders opschieten?
pi_137234019
Facebook status is het nieuwe verkering vragen?
pi_137234591
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Facebook status is het nieuwe verkering vragen?
Vroegah ging het met hartjes in je MSN naam. O+
pi_137234599
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vroegah ging het met hartjes in je MSN naam. O+
Dat is wel heeeeel lang geleden
we worden oud ;(
pi_137234771
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat is wel heeeeel lang geleden
we worden oud ;(
Geen status op FB en Hyves, geen hartjes op MSN, niks op CU2 en ook niets op ICQ...
pi_137234875
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen status op FB en Hyves, geen hartjes op MSN, niks op CU2 en ook niets op ICQ...
Tja, als de ander het wel wilt.
pi_137240341
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Dankjewel voor het attenderen dat er over mij gesproken werd O+ :*

[..]

Zal ik eens een geheimpje verklappen? Vannacht sliep ik naast mijn vriendin :7

Dat samen slapen is nog niet helemaal goed voor mijn nachtrust (het is leuk, maar we slapen allebei nog niet best), maar ik denk dat ik er nog wel aan ga wennen.

Met dat soort luxeproblemen kan ik natuurlijk niet in dit topic terecht, vandaar de radiostilte.

Moraal van het verhaal: als het met mij goed komt, dan komt het met iedereen hier ook goed ^O^

Don't lose hope O+
Haha mooi man :D
Er is altijd kans. Je moet je gewoon in een goede situatie zien te plaatsen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_137240393
hier ook nog niks veranderd zie ik. ~:)
pi_137240464
Er spelen wel dingen bij mij op de achtergrond momenteel. Ik ben nu bezig met huisvesting en ik krijg daar ook hulp bij vanuit de psychiatrische instelling.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_137240470
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef benzin het volgende:
Zal ik eens een geheimpje verklappen? Vannacht sliep ik naast mijn vriendin :7
nog een beetje geneukt dan? :)
pi_137240493
mur! alles kits achter je rits?

ga me niet vertellen dat je me vergeten bent. :7
pi_137240512
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik voel je, broeder. :'( Wij maar naar buiten moeten, en vrouwen echt aanspreken, al die moeite ;(
Op een dag worden wij ook zo goed, ooit...
pi_137240561
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef perro. het volgende:
mur! alles kits achter je rits?

ga me niet vertellen dat je me vergeten bent. :7
sup dawg :D
hier alles goed _O_ En bij jou?
Nieuwe naam?
pi_137240589
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:

[..]