Neen hoor, SAMBA natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat voor dansoptreden?
Vast geen klompendans, want dat is vooral Fries/Hollands
Ah ok genoeg visjes in de zee hequote:Op maandag 24 februari 2014 17:23 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar nee dat heb ik niet gedaanKom haar niet echt meer tegen en heb geen telefoon nummer oid. Maar ik heb er sowieso geen goed gevoel bij
Kzal me haastenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
65 goede avonden in een jaar is geen slechte score![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat je de moeite heb genomen een plaatje voor me te maken.
DM me je nummer dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen hoor, SAMBA natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ah ok genoeg visjes in de zee he
[..]
Kzal me haasten
Nouja, het zou wel netjes zijn als je de meisjes waar je je piemel in hangt, achteraf geen makkelijke sletjes noemt. Je gaat er zelfs nog gewoon vriendschappelijk mee om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blabla selectief, woorden verdraaien, en uit de context rukken (hihihi rukken)
Je weet er helemaal niks van
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Z'n kontje wordt nu zo droog als de sahara
Hoe is het met Bart?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog maar 7 pagina's te gaan
Oh en je bent hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog maar 7 pagina's te gaan
Er werd gevraagd hoe ik ze 'geregeld' had, en ik gaf antwoord.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het zou wel netjes zijn als je de meisjes waar je je piemel in hangt, achteraf geen makkelijke sletjes noemt. Je gaat er zelfs nog gewoon vriendschappelijk mee om.Bedoel, als ik één van die meisjes was zou ik dat niet echt tof vinden.
Eerst die van uw penisquote:
Een echt antwoord daarop heb ik overigens nog niet gekregen fax. En je hebt ze inderdaad geen slet genoemd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er werd gevraagd hoe ik ze 'geregeld' had, en ik gaf antwoord.
En ik gebruikte het woord slet niet...
Nou, het is simpel yats.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Een echt antwoord daarop heb ik overigens nog niet gekregen fax. En je hebt ze inderdaad geen slet genoemd.
Dat is geen slechte score inderdaad!quote:65 goede avonden in een jaar is geen slechte score
Hm , je maakt het me wel erg aantrekkelijk om de weddenschap met je aan te gaan. Dragen jullie dan wel hetzelfde pakje?quote:Neen hoor, SAMBA natuurlijk
quote:Eerst die van uw penis
De theorie hoef je me niet uit te leggen, die snap ik zelf ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het is simpel yats.
Je hebt contact met iemand. Het contact is niet vervelend, je besluit af te spreken.
Wat wil je dan weten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
De theorie hoef je me niet uit te leggen, die snap ik zelf ook.
Ik ben weleens benieuwd hoe fax te werk gaat. Zelf heb ik nooit een ONS gehad en fax blijkbaar wel. Andersom heb ik juist meerdere relaties gehad, dus wellicht kan ik fax daar mee helpen als ik de context wat meer weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |