Toch zou het niet moeilijk moeten zijn fax. Ik vraag me echt af wat voor vrouwen er bij jou in de omgeving wonen.quote:
Denk vooral dat zo een comfortzone eng is..quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Toch zou het niet moeilijk moeten zijn fax. Ik vraag me echt af wat voor vrouwen er bij jou in de omgeving wonen.
Faxie kan versieren, dat heeft hij al aangetoond. Verder is het echt niet eng om een relatie aan te gaan. Het is dat ik daar nu geen zin in heb omdat ik mijn hele studententijd een relatie gehad heb en het idee heb dat ik nu wat in moet halen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk vooral dat zo een comfortzone eng is..
Kijk vrouwen komen je gewoon vrijwel nooit tegemoet.. Als je dan zelf niet durft de nodige stappen te nemen dan blijf je achter met niks.
Ik kan niet zomaar vanuit het niets op vrouwen afstappen met een leuke babbel. Moet wel een 'excuus' hebben zeg maar, een reden om te praten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Faxie kan versieren, dat heeft hij al aangetoond. Verder is het echt niet eng om een relatie aan te gaan. Het is dat ik daar nu geen zin in heb omdat ik mijn hele studententijd een relatie gehad heb en het idee heb dat ik nu wat in moet halen.
Duidelijk probleem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar vanuit het niets op vrouwen afstappen met een leuke babbel. Moet wel een 'excuus' hebben zeg maar, een reden om te praten.
En ik kom zo nu en dan wel iemand tegen, maar vaak in een wereldje met kromme man/vrouw verhouding. Loopt tot nu toe op niks uit.
In de directe omgeving is niks boeiends eigenlijk. Sowieso al weinig aanbod, en wat er is, is nogal standaard, en daar kan ik echt helemaal niks mee.
Ik vind het stom om 'zomaar' mensen aan te sprekenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duidelijk probleem.
Of je gaat meer ballen kweken...
Of je gaat iets doen in een ''vrouwenwereld'' / dansen ofzo
Kijk ik zou gaan voor meer ballen kweken, maar ik heb daar allicht ook meer de leeftijd voor.
En depressie houdt dat wel tegen hoewel die depressie eigenlijk redelijk weg is en ik die nog een schop kan geven door mijzelf nog meer te uiten.
Alles dat ik gehad heb hadden nou niet echt de reputatie heel erg moeilijk te zijn zeg maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:55 schreef yats het volgende:
Fax, hoe 'regelde' jij tot nu toe al jouw dates/bedpartners? Er zal toch iets zijn dat bij die vrouwen het idee gaf dat je interessant bent?
Het probleem is dat je jouw gedachten dus niet boeiend genoeg vindt..quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het stom om 'zomaar' mensen aan te sprekenIn het algemeen al, en zeker bij leuke vrouwen. Ik zou ook totaal niet weten wat boeiend genoeg is om te delen, vandaar het 'excuus' dan heb je nog iets om over te lullen.
Dat werkt alleen als je type model bent volgens mij...quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is dat je jouw gedachten dus niet boeiend genoeg vindt..
Ik denk persoonlijk dat je open persoonlijkheid laten zien aan mensen het mooiste is wat je ze kunt geven.
Dus als jij een vrouw ziet die je super aantrekkelijk en mooi vindt... Zeg dan dat je haar super mooi en aantrekkelijk vindt.
Ik denk dat we eens van leven moeten ruilen. Ik heb het juist precies andersom. Ik trek op het moment vooral vrouwen met rammelende eierstokken aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles dat ik gehad heb hadden nou niet echt de reputatie heel erg moeilijk te zijn zeg maar
Fuck hell, weetje hoe knap jij bent?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je type model bent volgens mij...
Dat werkt alleen als je er of enorm goed uit ziet, of enorm oprecht over komt, of een goed acteur bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is dat je jouw gedachten dus niet boeiend genoeg vindt..
Ik denk persoonlijk dat je open persoonlijkheid laten zien aan mensen het mooiste is wat je ze kunt geven.
Dus als jij een vrouw ziet die je super aantrekkelijk en mooi vindt... Zeg dan dat je haar super mooi en aantrekkelijk vindt.
Dan ben ik knap of oprecht overkomend, so what, kan mij niet voorstellen dat mensen van je schrikken als je ze een compliment geeft, en zo wel, fuck hun?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je er of enorm goed uit ziet, of enorm oprecht over komt, of een goed acteur bent.
Nou die wil ik absoluut niet hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens van leven moeten ruilen. Ik heb het juist precies andersom. Ik trek op het moment vooral vrouwen met rammelende eierstokken aan.
Verder dan gemiddeld kom ik niet...quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck hell, weetje hoe knap jij bent?
Dat laatste heb je gelijk in. Teveel complimenten is overigens ook niet goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik knap of oprecht overkomend, so what, kan mij niet voorstellen dat mensen van je schrikken als je ze een compliment geeft, en zo wel, fuck hun?
My point exactly. Ik wil best ooit kinderen, maar voorlopig stel ik dat graag nog even uit. Het vervelende is dat veel vrouwen tussen de 28 en de 35 daar anders over denken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou die wil ik absoluut niet hoor![]()
Kinderen(Dat maakt de vijver helaas ook al kleiner... voor iemand van 20 maakt het nog geen fuck uit, maar bij de 30 gaat dat ook opeens een onderwerp worden.... )
Inderdaad vervelend ja....quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
My point exactly. Ik wil best ooit kinderen, maar voorlopig stel ik dat graag nog even uit. Het vervelende is dat veel vrouwen tussen de 28 en de 35 daar anders over denken.
Niet zo somber fax, het gebeurt als je het het minste verwacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad vervelend ja....
Ik wil nog niet eens aan kinderen denken.... zou ik eerst een leuke relatie mogen dames?Zien we dan wel weer verder. Hoewel ik verwacht er nooit aan te willen beginnen...
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verder dan gemiddeld kom ik niet...
Teveel complimenten.. Gebeurt niet eens!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in. Teveel complimenten is overigens ook niet goed.
Ben jij homo?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent fucking knap halve tamme, ik lieg niet.
Die houding van jouquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles dat ik gehad heb hadden nou niet echt de reputatie heel erg moeilijk te zijn zeg maar
Iets met als je het kleine niet eert?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die houding van jouecht
Ik hoop echt dat jij gew een troll bent.
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die direct met een nieuwe relatie kinderen willen. En ik denk dat als je een poosje een goede relatie hebt, je misschien nog wel eens qua standpunt veranderd qua kinderen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou die wil ik absoluut niet hoor![]()
Kinderen(Dat maakt de vijver helaas ook al kleiner... voor iemand van 20 maakt het nog geen fuck uit, maar bij de 30 gaat dat ook opeens een onderwerp worden.... )
Dat is bij mannen echt niet anders. Ik riep ook altijd om het hardst dat ik geen kinderen wilde, en toch heeft het weinig gescheeld of ik had ze nu met mijn laatste ex gehad. Zeker als je een langere relatie hebt, de relatie gewoon goed zit en je zelf ouder word (lees vrienden aan kinderen beginnen) komt die kriebel er uiteindelijk meestal toch wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die direct met een nieuwe relatie kinderen willen. En ik denk dat als je een poosje een goede relatie hebt, je misschien nog wel eens qua standpunt veranderd qua kinderen.
Hoezo? Je flirt wat en opeens krijg je een nummer in DM... Dan is het niet zo moeilijk meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die houding van jouecht
Ik hoop echt dat jij gew een troll bent.
Rammelende eierstokken... en ik sluit het niet uit maar acht het niet waarschijnlijk...quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die direct met een nieuwe relatie kinderen willen. En ik denk dat als je een poosje een goede relatie hebt, je misschien nog wel eens qua standpunt veranderd qua kinderen.
Geen idee hoeveel het er zijn, maar ik ken er toch best een aantal. Schrikbarend vond ik dat wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je loopt de hele tijd te janken dat vrouwen een ''klootzak'' willen. Met je constante vrouwonvriendelijke uitspraken vraag ik me af wie er nou echt een klootzak is hier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo? Je flirt wat en opeens krijg je een nummer in DM... Dan is het niet zo moeilijk meer.
Ik betwijfel of dat 'opeens' is. Jij moet gewoon wat meer van jezelf leren uitgaan fax. Geloof me, er zijn echt wel leuke vrouwen die (zonder directe kinderwens) meer in jou zien dan alleen een leuke nacht. Het is vooral wat je uitstraalt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo? Je flirt wat en opeens krijg je een nummer in DM... Dan is het niet zo moeilijk meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Fok! hossels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je loopt de hele tijd te janken dat vrouwen een ''klootzak'' willen. Met je constante vrouwonvriendelijke uitspraken vraag ik me af wie er nou echt een klootzak is hier.![]()
Doe wat aan je karakter, maat. Serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |