Dan is het wel leuk, maar volgens mij doen die vrouwen ook aan dit soort dingen mee voor de aandacht. Er komen denk ik nooit echt relaties uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha ik was destijds uiteindelijk 4x gegaan om uiteindelijk erachter te komen dat ik er niet mijn droomdate zou scoren..
Maar vooral toen ik 2x met vrienden ging heel veel gelachen. Het nabespreken was komisch, ik wist de namen allang niet meer maar wel het uiterlijk " Hey, die met die paardensmoel, wat een onzin blaatte ze he?" "Die uit dat gristendorp?" "Ja!" " Paardensmoel haha, ik vond haar verder relax!'. "Jij lulde wel lang met die blonde Groningse zeg, heb je die gekozen?" "Welke blonde? Oh die met het witte jurkje?! Die heb ik een ja gegeven ja!" " Kuttttt ik ook man! Godverdomme, straks kiest ze ons beiden
Kom, we nemen nog een biertje!"
Een van die vrienden (een vrouw) was wel succesvol. Ze had 2 dates eruitgevist maar de 1e date was al succesvol, dus de 2e man blaasde ze af. Inmiddels trekt zij na 2 jaar bij hem in'
Een van de vrouwen was een vage bekende van me die met haar vriendinnengroep (6 vrouwen) meedeed aan de speeddate-avond. Ze vertelde me later toen ik haar toevallig in de stad een keer tegen kwam dat geen van haar vriendinnen ook maar ergens een ja ingevult hadden. Wat ze me ook vertelde is dat vrouwen best kritisch zijn op dit soort avonden en eigenlijk niet echt op zoek naar een date maar meer naar de lol. En als er dan toch een 'droomman' tussen zit is dat een leuke bonus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha ik was destijds uiteindelijk 4x gegaan om uiteindelijk erachter te komen dat ik er niet mijn droomdate zou scoren..
Maar vooral toen ik 2x met vrienden ging heel veel gelachen. Het nabespreken was komisch, ik wist de namen allang niet meer maar wel het uiterlijk " Hey, die met die paardensmoel, wat een onzin blaatte ze he?" "Die uit dat gristendorp?" "Ja!" " Paardensmoel haha, ik vond haar verder relax!'. "Jij lulde wel lang met die blonde Groningse zeg, heb je die gekozen?" "Welke blonde? Oh die met het witte jurkje?! Die heb ik een ja gegeven ja!" " Kuttttt ik ook man! Godverdomme, straks kiest ze ons beiden
Kom, we nemen nog een biertje!"
Een van die vrienden (een vrouw) was wel succesvol. Ze had 2 dates eruitgevist maar de 1e date was al succesvol, dus de 2e man blaasde ze af. Inmiddels trekt zij na 2 jaar bij hem in'
Nouja, die vriendin van mij had er wel haar vent gevonden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:16 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk, maar volgens mij doen die vrouwen dat ook een beetje mee aan dit soort dingen voor de aandacht. Er komen denk ik nooit echt relaties uit.
- neukuh huhuhuhquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...
Wat zijn de grote ''motivators'' om achter de vrouwen aan te gaan?
- het voelt goed om moeite te doen
- het voelt goed om niet in te geven aan je angsten
- als je open in het leven staat gaat alles je een stuk makkelijker af
- grote kans op een leuk gesprek
- een keer eindelijk de stap maken echt een meisje te leren kennen in plaats van steeds in 1 moment
Ja snifquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:28 schreef yats het volgende:
In faxie's geval een 'maatje vinden' om een relatie mee aan te gaan.
Toch zou het niet moeilijk moeten zijn fax. Ik vraag me echt af wat voor vrouwen er bij jou in de omgeving wonen.quote:
Denk vooral dat zo een comfortzone eng is..quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Toch zou het niet moeilijk moeten zijn fax. Ik vraag me echt af wat voor vrouwen er bij jou in de omgeving wonen.
Faxie kan versieren, dat heeft hij al aangetoond. Verder is het echt niet eng om een relatie aan te gaan. Het is dat ik daar nu geen zin in heb omdat ik mijn hele studententijd een relatie gehad heb en het idee heb dat ik nu wat in moet halen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk vooral dat zo een comfortzone eng is..
Kijk vrouwen komen je gewoon vrijwel nooit tegemoet.. Als je dan zelf niet durft de nodige stappen te nemen dan blijf je achter met niks.
Ik kan niet zomaar vanuit het niets op vrouwen afstappen met een leuke babbel. Moet wel een 'excuus' hebben zeg maar, een reden om te praten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Faxie kan versieren, dat heeft hij al aangetoond. Verder is het echt niet eng om een relatie aan te gaan. Het is dat ik daar nu geen zin in heb omdat ik mijn hele studententijd een relatie gehad heb en het idee heb dat ik nu wat in moet halen.
Duidelijk probleem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar vanuit het niets op vrouwen afstappen met een leuke babbel. Moet wel een 'excuus' hebben zeg maar, een reden om te praten.
En ik kom zo nu en dan wel iemand tegen, maar vaak in een wereldje met kromme man/vrouw verhouding. Loopt tot nu toe op niks uit.
In de directe omgeving is niks boeiends eigenlijk. Sowieso al weinig aanbod, en wat er is, is nogal standaard, en daar kan ik echt helemaal niks mee.
Ik vind het stom om 'zomaar' mensen aan te sprekenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duidelijk probleem.
Of je gaat meer ballen kweken...
Of je gaat iets doen in een ''vrouwenwereld'' / dansen ofzo
Kijk ik zou gaan voor meer ballen kweken, maar ik heb daar allicht ook meer de leeftijd voor.
En depressie houdt dat wel tegen hoewel die depressie eigenlijk redelijk weg is en ik die nog een schop kan geven door mijzelf nog meer te uiten.
Alles dat ik gehad heb hadden nou niet echt de reputatie heel erg moeilijk te zijn zeg maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:55 schreef yats het volgende:
Fax, hoe 'regelde' jij tot nu toe al jouw dates/bedpartners? Er zal toch iets zijn dat bij die vrouwen het idee gaf dat je interessant bent?
Het probleem is dat je jouw gedachten dus niet boeiend genoeg vindt..quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het stom om 'zomaar' mensen aan te sprekenIn het algemeen al, en zeker bij leuke vrouwen. Ik zou ook totaal niet weten wat boeiend genoeg is om te delen, vandaar het 'excuus' dan heb je nog iets om over te lullen.
Dat werkt alleen als je type model bent volgens mij...quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is dat je jouw gedachten dus niet boeiend genoeg vindt..
Ik denk persoonlijk dat je open persoonlijkheid laten zien aan mensen het mooiste is wat je ze kunt geven.
Dus als jij een vrouw ziet die je super aantrekkelijk en mooi vindt... Zeg dan dat je haar super mooi en aantrekkelijk vindt.
Ik denk dat we eens van leven moeten ruilen. Ik heb het juist precies andersom. Ik trek op het moment vooral vrouwen met rammelende eierstokken aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles dat ik gehad heb hadden nou niet echt de reputatie heel erg moeilijk te zijn zeg maar
Fuck hell, weetje hoe knap jij bent?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je type model bent volgens mij...
Dat werkt alleen als je er of enorm goed uit ziet, of enorm oprecht over komt, of een goed acteur bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is dat je jouw gedachten dus niet boeiend genoeg vindt..
Ik denk persoonlijk dat je open persoonlijkheid laten zien aan mensen het mooiste is wat je ze kunt geven.
Dus als jij een vrouw ziet die je super aantrekkelijk en mooi vindt... Zeg dan dat je haar super mooi en aantrekkelijk vindt.
Dan ben ik knap of oprecht overkomend, so what, kan mij niet voorstellen dat mensen van je schrikken als je ze een compliment geeft, en zo wel, fuck hun?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je er of enorm goed uit ziet, of enorm oprecht over komt, of een goed acteur bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |