abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137130591

Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:03 schreef habitue het volgende:

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Solo14 op 28-02-2014 07:07:25 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:19:55 #2
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137130658
Vertel!
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137130954
Zeg het eens!
Rustig aan.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:41:00 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137131311
Blijf me erover verbazen dat mensen Kate Upton knap vinden.
Wat een afzichtelijk mormel is het.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137131790
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kon dat oude plaatje niet meer aanzien. :')
pi_137131812
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg het eens!
Nou kingtoppie, nieuw topic in reeks.

Gr gr.
pi_137131838
Kan ik de tt nog aanpassen?
pi_137136538
Nee.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137136967
Iemand ideeen om ergens gewoon structureel dezelfde vrouwen tegen te komen in een setting waar praten je in de schoot geworpen wordt?

Want een gesprekje moeten forceren om met een vrouw te praten is niet alles, en als zo een gesprekje vergankelijk als de pest is wordt het helemaal leuk.
Rustig aan.
pi_137140344
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand ideeen om ergens gewoon structureel dezelfde vrouwen tegen te komen in een setting waar praten je in de schoot geworpen wordt?

Want een gesprekje moeten forceren om met een vrouw te praten is niet alles, en als zo een gesprekje vergankelijk als de pest is wordt het helemaal leuk.
Speeddate sessies misschien?

Zat ff te kijken, ze vragen 33 euro om eraan mee te doen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Solo14 op 25-02-2014 21:38:05 ]
pi_137140611

[ Bericht 100% gewijzigd door Solo14 op 25-02-2014 21:37:52 ]
pi_137140649
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:32 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Speeddate sessies misschien?

Zat ff te kijken, ze vragen 33 euro om eraan mee te doen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, wel wat triestig ja... Alsof het (zoveel) geld kost. :')
Rustig aan.
pi_137140883
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jezus, wel wat triestig ja... Alsof het (zoveel) geld kost. :')
Het lijkt me wel leuk een keer te doen, schijnen meer vrouwen dan mannen op af te komen. Alleen dat ze zoveel vragen. :')
pi_137140921
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Het lijkt me wel leuk een keer te doen, schijnen meer vrouwen dan mannen op af te komen. Alleen dat ze zoveel vragen. :')
De NS doet ook jaarlijks een of andere date trein geloof ik.
Rustig aan.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:46:28 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137141005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Ik kan het aanraden. Zelfs als het geen date oplevert is het een leuke belevenis. Ik merk wel dat ik blij ben dat ik niet in de Randstad woon. Hier kostte het 'slechts' 25 euro.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137141104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:46 schreef yats het volgende:

[..]

Ik kan het aanraden. Zelfs als het geen date oplevert is het een leuke belevenis. Ik merk wel dat ik blij ben dat ik niet in de Randstad woon. Hier kostte het 'slechts' 25 euro.
En? Hoe was de man/vrouw verhouding?
pi_137141180
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo beter kerel?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:55:16 #18
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137141454
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:48 schreef Solo14 het volgende:

[..]

En? Hoe was de man/vrouw verhouding?
Er waren vijf mannen minder dan er vrouwen waren. Waar de vrouwen nog wat rustmomenten kregen was je als man continu in gesprek. Er zaten best wat leuke vrouwen bij, maar wel een flink aantal buiten mijn leeftijdscategorie (die 30+ waren). Een van de dames had ik wel een klik mee, maar helaas was dat andersom blijkbaar niet genoeg om mij als match in te vullen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:56:33 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137141544
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:49 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Zo beter kerel?
Een regel tekst is beter, ja.
pi_137141614
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een regel tekst is beter, ja.
Beter dan dat plaatje?

SPOILER
pi_137141654
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef yats het volgende:

[..]

Er waren vijf mannen minder dan er vrouwen waren. Waar de vrouwen nog wat rustmomenten kregen was je als man continu in gesprek. Er zaten best wat leuke vrouwen bij, maar wel een flink aantal buiten mijn leeftijdscategorie (die 30+ waren). Een van de dames had ik wel een klik mee, maar helaas was dat andersom blijkbaar niet genoeg om mij als match in te vullen.
Dat is wel jammer dan, dat je er niks uitgekregen hebt. Maar wel een leuke ervaring.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:05:52 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137141981
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:57 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Beter dan dat plaatje?

SPOILER
Nee, ik val alleen op knappe vrouwen.
pi_137142004
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, ik val alleen op knappe vrouwen.
Je bent homo dus.
pi_137142162
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef yats het volgende:

[..]

Haha ik was destijds uiteindelijk 4x gegaan om uiteindelijk erachter te komen dat ik er niet mijn droomdate zou scoren..

Maar vooral toen ik 2x met vrienden ging heel veel gelachen. Het nabespreken was komisch, ik wist de namen allang niet meer maar wel het uiterlijk " Hey, die met die paardensmoel, wat een onzin blaatte ze he?" "Die uit dat gristendorp?" "Ja!" " Paardensmoel haha, ik vond haar verder relax! _O-'. "Jij lulde wel lang met die blonde Groningse zeg, heb je die gekozen?" "Welke blonde? Oh die met het witte jurkje?! Die heb ik een ja gegeven ja!" " Kuttttt ik ook man! Godverdomme, straks kiest ze ons beiden :D Kom, we nemen nog een biertje!"

Een van die vrienden (een vrouw) was wel succesvol. Ze had 2 dates eruitgevist maar de 1e date was al succesvol, dus de 2e man blaasde ze af. Inmiddels trekt zij na 2 jaar bij hem in O+ '
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:14:38 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137142361
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:58 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Dat is wel jammer dan, dat je er niks uitgekregen hebt. Maar wel een leuke ervaring.
Exact! Dat is ook de manier waarop ik er naar kijk.
pi_137142440
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha ik was destijds uiteindelijk 4x gegaan om uiteindelijk erachter te komen dat ik er niet mijn droomdate zou scoren..

Maar vooral toen ik 2x met vrienden ging heel veel gelachen. Het nabespreken was komisch, ik wist de namen allang niet meer maar wel het uiterlijk " Hey, die met die paardensmoel, wat een onzin blaatte ze he?" "Die uit dat gristendorp?" "Ja!" " Paardensmoel haha, ik vond haar verder relax! _O-'. "Jij lulde wel lang met die blonde Groningse zeg, heb je die gekozen?" "Welke blonde? Oh die met het witte jurkje?! Die heb ik een ja gegeven ja!" " Kuttttt ik ook man! Godverdomme, straks kiest ze ons beiden :D Kom, we nemen nog een biertje!"

Een van die vrienden (een vrouw) was wel succesvol. Ze had 2 dates eruitgevist maar de 1e date was al succesvol, dus de 2e man blaasde ze af. Inmiddels trekt zij na 2 jaar bij hem in O+ '
Dan is het wel leuk, maar volgens mij doen die vrouwen ook aan dit soort dingen mee voor de aandacht. Er komen denk ik nooit echt relaties uit.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:19:55 #27
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137142592
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een van de vrouwen was een vage bekende van me die met haar vriendinnengroep (6 vrouwen) meedeed aan de speeddate-avond. Ze vertelde me later toen ik haar toevallig in de stad een keer tegen kwam dat geen van haar vriendinnen ook maar ergens een ja ingevult hadden. Wat ze me ook vertelde is dat vrouwen best kritisch zijn op dit soort avonden en eigenlijk niet echt op zoek naar een date maar meer naar de lol. En als er dan toch een 'droomman' tussen zit is dat een leuke bonus.
pi_137142624
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:16 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Dan is het wel leuk, maar volgens mij doen die vrouwen dat ook een beetje mee aan dit soort dingen voor de aandacht. Er komen denk ik nooit echt relaties uit.
Nouja, die vriendin van mij had er wel haar vent gevonden.

En er zijn wel meer hoor, als je de succesverhalen op flitsdate moet geloven... Het blijft uiteindelijk boy meets girl, dus het kan alle kanten op :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137182116
Hmm...
Wat zijn de grote ''motivators'' om achter de vrouwen aan te gaan?

- het voelt goed om moeite te doen
- het voelt goed om niet in te geven aan je angsten
- als je open in het leven staat gaat alles je een stuk makkelijker af
- grote kans op een leuk gesprek
- een keer eindelijk de stap maken echt een meisje te leren kennen in plaats van steeds in 1 moment
Rustig aan.
pi_137182907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...
Wat zijn de grote ''motivators'' om achter de vrouwen aan te gaan?

- het voelt goed om moeite te doen
- het voelt goed om niet in te geven aan je angsten
- als je open in het leven staat gaat alles je een stuk makkelijker af
- grote kans op een leuk gesprek
- een keer eindelijk de stap maken echt een meisje te leren kennen in plaats van steeds in 1 moment
- neukuh huhuhuh ^O^ ):O
pi_137183001
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

- neukuh huhuhuh ^O^ ):O
Keb nooit geneukt dus geen idee :P Maar die zou er allicht bij moeten. :+
Rustig aan.
  woensdag 26 februari 2014 @ 23:28:01 #32
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137183143
In faxie's geval een 'maatje vinden' om een relatie mee aan te gaan.
pi_137183350
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:28 schreef yats het volgende:
In faxie's geval een 'maatje vinden' om een relatie mee aan te gaan.
Ja snif ;(
pi_137183361
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hell yeah godverdomme. })
Rustig aan.
pi_137183384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-
pi_137183405
'Wingman condooms' bij de ads hier :') Alsof de mensen in dit topic die nodig zullen hebben :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')