Ik heb hem maar geblokkeerd (al betwijfel ik of dat überhaubt wel werkt magoedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom blijf je dan maar DM´s sturen, Weissman, als er meerdere keren wordt aangegeven dat het niet gewenst is?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gehoopt op een wat diepere discussie mbt dit onderwerp
Ja Weissman, waarom niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik in de buurt kom van een pc, waarom niet.
Ze hebben mij in de jaren ook zo'n goed gevoel gegeven jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja focus je vooral op de gebrekken van iemand, lekker oordelen enzo, als een soort keurmeester. Geef je mensen ook een goed gevoel mee, met zo'n houding
Dat is al tijden zoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:58 schreef perro. het volgende:
hoop foute wijven in dit topic zeg. hou es op met vitten dames.
Heeft dat iets met die comfortzone te maken?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben mij in de jaren ook zo'n goed gevoel gegeven ja
Ik moet juist zo denken om niet weer in een val te trappenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:29 schreef yats het volgende:
[..]
1 punt is genoeg om meteen 'fout' te zijn? Tja, zo snap ik wel dat je vrijgezel bent fax. Er zijn genoeg vrouwen die wel 1 of meer van die kenmerken heeft maar toch prima geschikt kan zijn om een relatie mee te hebben. Ga er gewoon eens met een open vizier in zonder meteen labeltjes of iets aan een vrouw te hangen. Begin met elkaar leren kennen, doe 1 of 2 dates weinig seksueels (hoogstens zoenen) en kijk dan of de klik er is. Dan weet je ook meteen een beetje hoe de vrouw in kwestie in elkaar zit. Ik heb bij jou het idee dat je onbewust te snel denkt dat een vrouw jou niet waard is en je het daarom niet echt probeert terwijl als je het wel zou proberen ik de kans groot acht dat je relatief snel een leuke relatie hebt.
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft dat iets met die comfortzone te maken?
yats heeft het hier vooral over zichzelf, vermoed ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet juist zo denken om niet weer in een val te trappenAlles maar een kans geven ben ik allang klaar mee.
Ik ben daar na topic nr.100 maar mee opgehouden.quote:
nieuwe mensen, barb. die jouw tips nog niet kennen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben daar na topic nr.100 maar mee opgehouden.
Vooruit dan maar.....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:24 schreef perro. het volgende:
[..]
nieuwe mensen, barb. die jouw tips nog niet kennen.
Ja, zorg voor een dikke wagen en een dikke bult in de zijkant van je broekquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:33 schreef perro. het volgende:
goed zo.
niet te lang geduld hebben. passiviteit en afwachten is geestdodend saai en dat vindt zij vast ook. vindt ze dat niet, dan is er wat anders aan de hand en kun je beter naar de volgende gaan.
meer vrouwen dan kerken.
meer vissen in de zee dan in de vijver.
beter 10 vrouwen in de buurt dan 1 op je schoot. heb je nog wat te kiezen.
meer nog iemand?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zorg voor een dikke wagen en een dikke bult in de zijkant van je broek
(aan de voorkant een dikke bult wordt door bepaalde vrouwen overigens ook wel gewaardeerd)
Aanvulling daarop: niet te oppervlakkig zijn. Je moet ook wat te vertellen hebben anders hebben we ook niks aan die bulten overalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zorg voor een dikke wagen en een dikke bult in de zijkant van je broek
(aan de voorkant een dikke bult wordt door bepaalde vrouwen overigens ook wel gewaardeerd)
Klopt wel ja. Sowieso kan ik niet zoveel met een leeghoofd zonder eigen meningquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Aanvulling daarop: niet te oppervlakkig zijn. Je moet ook wat te vertellen hebben anders hebben we ook niks aan die bulten overal
nou, vertel eens iets dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Aanvulling daarop: niet te oppervlakkig zijn. Je moet ook wat te vertellen hebben anders hebben we ook niks aan die bulten overal
Vanalles maar ik wil geen note van Re hebben voor slowchattenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:48 schreef perro. het volgende:
[..]
wat jij zoal te vertellen hebt natuurlijk.
pm me je verhaal!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanalles maar ik wil geen note van Re hebben voor slowchatten
Gelukkig hebben we altijd nog de comfortzonequote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:17 schreef perro. het volgende:
haha
nu is mijn leven nooit meer hetzelfde.
Welke 'val'? Denk eens in kansen i.p.v. in onmogelijkheden. Een relatie is geen val, maar een heerlijk iets mits het met een persoon is die jouw 'mindere punten' accepteert zoals jij die ook van haar accepteert. Iedereen heeft immers wel 'iets', maar om nou daarom iedereen af te wijzen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet juist zo denken om niet weer in een val te trappenAlles maar een kans geven ben ik allang klaar mee.
Nope. Mijn probleem ligt op een ander vlak dan dat van faxie. Ik geloof te weinig in mezelf, waardoor je dus ook kansen laat liggen. Bij fax is het geen zelfvertrouwen-kwestie, maar vooral een 'twijfelen aan anderen'.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef perro. het volgende:
[..]
yats heeft het hier vooral over zichzelf, vermoed ik.
uhu. twijfelen aan anderen, das lekker makkelijk. die anderen ken je vaak nog niet eens. ik denk dat twijfelen aan anderen gewoon twijfelen aan jezelf is, om wat voor reden dan ook. maar mensen gaan confrontaties liever uit de weg, vooral die met zichzelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nope. Mijn probleem ligt op een ander vlak dan dat van faxie. Ik geloof te weinig in mezelf, waardoor je dus ook kansen laat liggen. Bij fax is het geen zelfvertrouwen-kwestie, maar vooral een 'twijfelen aan anderen'.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Veel adviezen aan Fax zou je uitstekend op jezelf kunnen toepassen, Yatsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:08 schreef yats het volgende:
Heb je het nu tegen mij of tegen fax perro?
En daarom ga ik ook niet naar de kroeg om iemand te versierenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op een gemiddelde avond in de kroeg zie je zoveel oppervlakkige mensen met elkaar zoenen.
De gesprekken gaan echt niet over de zin van het leven, maar of de kroeg gezellig is, over vrienden en kennisen en de Voice of Holland. En daarna zoenen natuurlijk
Tuurlijk schat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
En daarom ga ik ook niet naar de kroeg om iemand te versieren
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tuurlijk schat.
"Kijk mij eens zo intelligent zijn"
Morgen dan maar koffie doen in de Universiteitsbieb? Gaan we het hebben over het wel of niet bestaan van anti-deeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Niet geloven in antideeltjes
Ik wou net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenJa precies, waar komt anders het gezegde "opposites attract" vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deels heb je gelijk. Alleen ben ik in tegenstelling tot fax niet bang voor een relatie of om een poging daartoe te wagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Veel adviezen aan Fax zou je uitstekend op jezelf kunnen toepassen, YatsMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |