quote:Op zondag 2 maart 2014 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komt net als jij ook veel in R&P en in KLB, dus dat hebben jullie alvast met elkaar gemeen
Moet ik haar anders een DM sturen dat je haar niet om een date durft te vragen voor je?
Ik ga altijd goedbeslagen ten ijsquote:Op zondag 2 maart 2014 23:32 schreef Solo14 het volgende:
[..]__!
Jij hebt al gelijk een hele background check gedaan.
Nee dank je.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga altijd goedbeslagen ten ijs
Dus je wilt liever only the lonely zijn?
Nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt elke ochtend, zie jij dan ook altijd een ""-gezichtje voor je?
Gewoon, k probeer mn fok-mattie gewoon te helpenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee.
Wat probeer je met dit gesprek te bereiken?
Oké fok-mattie, moet ik je wingmannen voor een fok!ster?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon, k probeer mn fok-mattie gewoon te helpen
Ik denk eerder andersomquote:Op zondag 2 maart 2014 23:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké fok-mattie, moet ik je wingmannen voor een fok!ster?
Ik ben single, maar hoef geen fok!sters.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom
Of was je al bezet???
Ik ben momenteel niet op zoek in elk geval, vind het wel prima zoquote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben single, maar hoef geen fok!sters.
Jij?
Ik vind het wel lekker zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet op zoek in elk geval, vind het wel prima zo
Ik vind het ook helemaal niet erg om single te zijn
vind jij het moeilijk?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef Elvi het volgende:
En komt dat omdat jullie het versieren moeilijk vinden en het daarom maar opgeven?
Kvind het niet moeilijk, ik vind het doodseng.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef Elvi het volgende:
En komt dat omdat jullie het versieren moeilijk vinden en het daarom maar opgeven?
Wat het dus weer moeilijk maaktquote:Op maandag 3 maart 2014 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het niet moeilijk, ik vind het doodseng.
True, ik ga daar vol overheen walzen, neem ook gewoon een dobbelsteen mee met uitgaan int vervolgquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat het dus weer moeilijk maakt
Maar wacht even, je had het toch over dobbelstenen en dat ik ernaast zat dat daar toch niks van tercht zou komen?
Ik wacht geduldig afquote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, ik ga daar vol overheen walzen, neem ook gewoon een dobbelsteen mee met uitgaan int vervolgMorgen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |