Ik ben van de week jarig geweest,enige kaartje was van mijn werkgever, iedereen liet het ondanks dat ik wel rekening hield met hun verjaardag afweten..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, aangezien je binnen 1 post van 27 naar 28 sprong
Ten tweede, Het leven IS zinloos. We zijn mieren. Een-dags vliegen. We stellen geen fuck voor. Onze problemen stellen geen fuck voor.
Maar we zijn er, en in d ekorte tijd dat we er zijn, kun je er maar beter het beste van proberen te maken. Beetje dingen doen die je leuk vindt, mensen zoeken waar je mee om wilt gaan, etc etc.
Hoeveel mensen had je uitgenodigd?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef Mouette het volgende:
[..]
Ik ben van de week jarig geweest,enige kaartje was van mijn werkgever, iedereen liet het ondanks dat ik wel rekening hield met hun verjaardag afweten..
Ik heb maar twee vrienden die alle twee "vergeten" waren dat ik jarig was, was alleen pijnlijk dat ik hun niet vergeten was.quote:
Maar die had je dus niet uitgenodigd?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Mouette het volgende:
Ik heb maar twee vrienden die alle twee "vergeten" waren dat ik jarig was, was alleen pijnlijk dat ik hun niet vergeten was.
Maar je klaagt erover dat er niemand komt terwijl je zelf koos het niet te vieren?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:05 schreef Mouette het volgende:
Ik vierde mijn verjaardag niet omdat er niets te vieren viel,het is dat mijn directe leidingevende mij feliciteerde anderd hadden ze het niet eens geweten...
Het kan natuurlijk ook een erg moeilijke man zijn waar je sowieso niet mee kan samen leven, dan is geld misschien leuk, maar ook weer niet zó leuk.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Tja geld maakt niet gelukkig, daar ben jij het bewijs van maar er moet toch een golddiggende pothoer zijn die wel met jou wil doen alsof ze je vrouwtje is.
Ja DIT!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:51 schreef Banaan_ het volgende:
Droom je weleens ergens van Pascal? Ben ergens een beetje jaloers op je financiële zekerheid. Je kunt zoveel doen, maar je kiest ervoor om niets te doen! Als ik je een high five in je gezicht kon geven via fok dan deed ik dat.
Dat geldt misschien alleen voor paardenmeisjes, ik zou liever een band opbouwen met een mens....quote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja DIT!
Weet je hoeveel super toffe dingen er zijn!
Wat ook een mooie vorm van ''therapie'' is is paardrijden, en ja ook mannen doen dat. Je wordt misschien een beetje vies, maar als je echt leert samenwerken met een paard en daar een band mee opbouwt dan heb je daar emotioneel super veel aan.
Ik ben zelf geen paardenmeisje meer, maar je leert daar op een stalling ook ongelofelijk veel mensen kennen. En voor TS lijkt het me niet alleen belangrijk om sociaal te groeien maar ook aan zichzelf te werken.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geldt misschien alleen voor paardenmeisjes, ik zou liever een band opbouwen met een mens....
Ja natuurlijk, maar dat geldt voor alles wel een beetje.. Alleen, doe dan iets waar je zelf ook enige affectie voor toont.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen paardenmeisje meer, maar je leert daar op een stalling ook ongelofelijk veel mensen kennen. En voor TS lijkt het me niet alleen belangrijk om sociaal te groeien maar ook aan zichzelf te werken.
En cruisen in zijn Porsche.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
En TS wat doe jij om de tijd door te komen? Achter de computer zitten met een fles wijn? Beetje fokken en dronken worden? Denk je dat dat niet afstompt ook?
Ook die adviezen in dit soort topics, van die hobbies enzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat geldt voor alles wel een beetje.. Alleen, doe dan iets waar je zelf ook enige affectie voor toont.
En ik kan mij voorstellen dat TS helemaal gek wordt van het lezen van die zin... ''ik voel nergens affectie voor'' hoor ik hem denken, dat is gigantisch vervelend maargoed.
Depressief zou ik TS wel noemen in ieder geval, ergens is wel de wil alleen is die langzaamaan over de tijd enorm afgestompt, aan TS om die blokkades op te heven en zijn ideeen serieuzer te nemen.
Zou ik ook zeker doen eens in de zoveel tijd, ik hou van de nacht en ik hou van autorijden en ik hou van muziek, sjoh...quote:
Edit:quote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, aangezien je binnen 1 post van 27 naar 28 sprong
Ten tweede, Het leven IS zinloos. We zijn mieren. Een-dags vliegen. We stellen geen fuck voor. Onze problemen stellen geen fuck voor.
Maar we zijn er, en in de korte tijd dat we er zijn, kun je er maar beter het beste van proberen te maken. Beetje dingen doen die je leuk vindt, mensen zoeken waar je mee om wilt gaan, etc etc.
Wat een janksmoel ben jij zeg. Met die instelling ga je het nergens leuk vinden.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef Solo14 het volgende:
Je hebt het tenminste financieel goed voor elkaar. Ik zou gewoon gaan emigreren als ik jou was. Van Nederland word je depressief. Ga gewoon ergens opnieuw beginnen.
Ik heb het ook, alleen heb ik geen geld en mijn beste vriend is al voor de trein gesprongen. Omdat ik geen goed toekomstbeeld heb, zit ik in mijn vrije tijd aan de flessen wodka. Word niet goed hier.
Daarom yolo ik hem hard.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat een janksmoel ben jij zeg. Met die instelling ga je het nergens leuk vinden.
Het probleem is dat ik geen mensen kan vinden met dezelfde interesse, op mijn werk, zit in de petrochemie, zit de meerderheid van mijn leeftijd catagorie te gamen, of ze zijn bezig met tuning van hun auto's.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ook die adviezen in dit soort topics, van die hobbies enzo.
Alsof je daar op zit te wachten. Hij wil gewoon vrienden waar die wat mee kan doen en dingen meemaken.
Heb je wel interesses dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Mouette het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen mensen kan vinden met dezelfde interesse, op mijn werk, zit in de petrochemie, zit de meerderheid van mijn leeftijd catagorie te gamen, of ze zijn bezig met tuning van hun auto's.
Overigens zit ik het meerendeel van de dag op mijn werk, begin vaak om 07:00 en ik ga rond 19:00 weer naar huis.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Mouette het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen mensen kan vinden met dezelfde interesse, op mijn werk, zit in de petrochemie, zit de meerderheid van mijn leeftijd catagorie te gamen, of ze zijn bezig met tuning van hun auto's.
Overigens zit ik het meerendeel van de dag op mijn werk, begin vaak om 07:00 en ik ga rond 19:00 weer naar huis.
En heb je ook een gevoel voor humor?quote:
Ik lees alleen interesses van zijn leeftijdsgenoten, niet die van hem zelf.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
En heb je ook een gevoel voor humor?
Vraag het liever om het van hem zelf te horen, misschien dat ie daar wat mee kanquote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik lees alleen interesses van zijn leeftijdsgenoten, niet die van hem zelf.
Even een miscommunicatie. Ik dacht dat je dat bedoelde, dat je me quote.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vraag het liever om het van hem zelf te horen, misschien dat ie daar wat mee kan
O zo! Neeneenee, die vraag was aan TS gericht en niet aan jou, even voor de duidelijkheidquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Even een miscommunicatie. Ik dacht dat je dat bedoelde, dat je me quote.
O oké.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O zo! Neeneenee, die vraag was aan TS gericht en niet aan jou, even voor de duidelijkheid
Edit: Was meer een toevoeging aan de vraag die jij TS reeds gesteld had, vandaar dat ik hem meenam
Waarom heb jij eigenlijk geen vrienden?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef Solo14 het volgende:
Je hebt het tenminste financieel goed voor elkaar. Ik zou gewoon gaan emigreren als ik jou was. Van Nederland word je depressief. Ga gewoon ergens opnieuw beginnen.
Ik heb het ook, alleen heb ik geen geld en mijn beste vriend is al voor de trein gesprongen. Omdat ik geen goed toekomstbeeld heb, zit ik in mijn vrije tijd aan de flessen wodka. Word niet goed hier.
Slechte jeugd. Sinds die vriend van mij is overleden hecht ik amper waarde meer aan vriendschappen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen vrienden?
Okéquote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar genoeg over mij, ts vraagt hier om hulp, niet ik.
Nee alsjeblieft geen paardrijdenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja DIT!
Weet je hoeveel super toffe dingen er zijn!
Wat ook een mooie vorm van ''therapie'' is is paardrijden, en ja ook mannen doen dat. Je wordt misschien een beetje vies, maar als je echt leert samenwerken met een paard en daar een band mee opbouwt dan heb je daar emotioneel super veel aan.
Ik denk dat dit best essentieel is. Denk dat het rijden in een Porsche en het dragen van "dure merkkleding" (ik zie TS voor me als iemand die suffe dure kleding draagt, zolang het merkje maar zichtbaar is) de normale Jan-Modaal, toch meestal de sociale mens, afschrikt. Probeer eens leuke sociale dingen te doen zonder dat mensen je achtergrond krijgen te zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:57 schreef Joetjah het volgende:
Ideetje ook misschien om de Porsche te verkopen, er wat goedkopere kleren van te halen en het vliegtuig te pakken naar Nieuw-Zeeland. Ga een jaar backpacken. Reis van stad naar stad, werk bij hotels/motels in ruil voor slaapplek en kom mensen tegen die zelf ook weg willen zijn van het dagelijkse leven.
Mij lijkt het dat je extreem hard in een sleur leeft, en ik denk dat het je goed zou doen om eens wat anders van de wereld te zien!
Stel TS is net als ik totaal niet gelkovig hoe kan je dan je heil zoeken in geloof als je van mening bent dat een god niet bestaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 04:29 schreef Doedelzak77 het volgende:
Ik zou eens meer je heil zoeken in geloof zonder God is de wereld ook totaal nutteloos en slaat het nergens op....en dan niet perse de kerk enzo,want heb ik ook weinig mee en is eigenlijk bijna allemaal verrot ook....
Maar ga een hobby zoeken is wel een slecht advies,want dat veranderd toch niets aan hoe hij tegen de wereld aan kijkt,je zal dat geestelijk moeten veranderen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |