Voor mij is dit een lastig onderwerp omdat ik iemand ben die deze gevoelens het liefst onder de pet houdt maar ik ben toch benieuwd hoe andere mensen ernaar kijken. Zeker omdat ik de laatste tijd er steeds meer last van krijg..
Ik ben 27 jaar, redelijk welgesteld, ik ben iemand die opgegroeid is met geld, als ik vroeger jarig was en ik kwam thuis lag er een briefje met + honderd euro op de tafel. Ik ben iemand die van zeer veel luxe houdt, graag uit eten gaat en dergelijke maar daarbuiten eigenlijk niets voorstelt, ik heb welgeteld 2 vrienden, waarvan ik er waarschijnlijk 1 als echte vriend kan beschouwen. Ik koop kleding van een duur merk omdat dat mij zelfvertrouwen geeft maar dat is ook gelijk het enige waar ik nog enigszins trots op kan zijn. Ik rijdt in de meest dure auto's van Porsches tot BMW met 8 cilinder, ondanks dat alles ben ik aan het eind van de dag een eenzame idioot die alleen meer heeft geleerd waarde te hechten aan materiële dingen en niet in staat is sociaal te zijn.
Ik ben nu 28 jaar, onlangs promotie gemaakt vanuit een waardeloze functie naar een functie die ontzettend belangrijk is, omdat ik zelf niet zoveel om handen heb realiseerde ik mijzelf dat ik zoveel mogelijk taken naar mijzelf toe trek om mijzelf belangrijker te maken. Mijn liefdes leven is 0.0%, omdat ik het altijd op een op andere manier verpest en kansen niet ziet. Ik was vorig jaar verliefd op iemand, maar omdat ik zo fucking dom was dat de verpesten op de meest domme manier ben ik die persoon ook kwijt geraakt, terwijl ik achteraf besefte dat het wederzijds was. En zo is de afgelopen twee jaar van mijn leven gegaan, ik ben steeds meer vrienden kwijt geraakt door mijn lompe gedrag en doen en laten dat ik nu geissoleerd leef, de enige die nog interesse toont is mij directe leidinggevende op mijn werk omdat die denkt dat alles koek en ei is, maar in feite wacht ik alleen maar op de dag dat ik sterf...
Onlangs had ik een nieuwjaarsfeestje, en toen werd ook al pijnlijk duidelijk wat voor persoon ik was, ik liep alleen dronken rond en de contacten waren ronduit oppervlakkig, ondanks dat ik probeerde te socializen, ik heb gewoon niets te vertellen, ik heb gewoon geen eigen identiteit of iets waarbij ik mijzelf kan rekenen, ik ben die rare persoon die het liefst 15 uur per dag met zijn werk bezig is... Op een gegeven moment ben ik maar naar huis gegaan omdat ik maar een beetje doelloos rondliep...
De laatste tijd wordt mij steeds pijnlijker duidelijk dat mijn werk het enige is waarvoor ik leef, ik wordt wakker, ik ga werken, sportschool, dan hoop ik maar dat ik zo snel mogelijk in slaap val, zelfs op dit moment, heb net een fles wijn naar achteren geschoven zit ik eraan te denken om gewoon met 250 kilometer per uur tegen een muur aan te rijden omdat ik mijzelf simpelweg niet ziet dit nog de rest van mijn leven vol te houden. Ik zie soms mensen met minder veel gelukkigere zijn dan ik terwijl ik alles kan hebben wat ik wil, terwijl er niemand op mij wacht als ik s'avonds thuis komt, hierdoor raak ik steeds depressiever, waarschijnlijk is mijn werkgever de enige die zich drukt maakt om mij.
Het liefst zou ik dit voor mij houden, maar omdat ik merk dat dit steeds meer mijn leven begint te beïnvloeden ben ik benieuwd hoe andere mensen hier over denken, ook omdat ik realiseer dat dit een ongezonde situatie is die nooit lang kan stanhouden..