Misschien helpt het als je standaard ee wingman in je portemonnee hebt?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef Capstan het volgende:
De onderkant van mijn scherm adverteert weer Wingman condooms. Wellicht is het toch niet zo slim dat mijn Fok-bestaan tegenwoordig is opgebouwd uit het Dating-topic en de sporadische blik in deze reeks...
quote:
Ow, this seems complicated. What do yo mean?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nogal van vrouwelijkheid + mannenlijkheid hield?
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Weten we ook meteen weer waar jij je vriendinnen oppikt
Vertel?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gegeven hoe lang ik om het even welk merk al niet meer nodig heb gehad, is mijn portemonnee er eigenlijk niet meer van voorzien, neequote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je standaard ee wingman in je portemonnee hebt?
If so, moet je even de op laten aanpassen
Omdat....quote:
probeer t uitquote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gegeven hoe lang ik om het even welk merk al niet meer nodig heb gehad, is mijn portemonnee er eigenlijk niet meer van voorzien, nee
Gewoon, lekker de man mannen dingen laten doen en de vrouw vrouwendingen, niet dat die 2 gemixed worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ow, this seems complicated. What do yo mean?
Ik ben nog niet door de huidige voorraad heen. De hier aangeprezen Wingmannen heb ik dus voorlopig zeker niet nodig.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
probeer t uit
Al heb je meestal iets nodig als je het niet hebt..
çavatjes KT? I still don't get the picturequote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon, lekker de man mannen dingen laten doen en de vrouw vrouwendingen, niet dat die 2 gemixed worden.
Never mind, laat maar, forget itquote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
çavatjes KT? I still don't get the picture
Snelle leerling ben jijquote:
Mannen pissen tegen een boom en vrouwen doen de bril omlaag. Niet andersom, dat is vragen om problemen. En een hoop troepquote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
çavatjes KT? I still don't get the picture
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |