Nou nou nouquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef Pascalus het volgende:
Wat een tyfus-TT. Godverdomme Stijn.
Kom 1vs1 danquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, m'n oma is overleden aan appelsap.
Sorry hoor. Ik wist niet dat je boos zou worden :squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat boeit me niks, ik hanteer m'n eigen regels op m'n forum.
Tja, je weet dat je dat risico loopt als je zulke dingen zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik wist niet dat je boos zou worden :s
Nog aan het Curve Feverren? Ik verveel mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, je weet dat je dat risico loopt als je zulke dingen zegt natuurlijk.
Nee, heb zo een afspraak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog aan het Curve Feverren? Ik verveel mij.
Doe maar zo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Een date?
nee ik wist wat het was, jammer voor je joh
Wat een schavuit!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM zijn taal gebruik was niet echt netjes tijdens Curve Fever :$
Ik vind dat we Curve Fever en FOK gewoon gescheiden moeten houden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM zijn taal gebruik was niet echt netjes tijdens Curve Fever :$
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef Cavaliers het volgende:
Nieuwe highscore
[ afbeelding ]
GGMM
Gramulanion
Je bent zelf een nerd. True story. Met je appelsap.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat we Curve Fever en FOK gewoon gescheiden moeten houden.
[..]![]()
Nerd.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders moet je een beetje via het fobo hosselen of zo.
Je hosselt zelf op een andere manier Karinquote:
Die nieuwe is ook lief.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hield van die jongen.
Ja is goed hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij nog even een potje voordat voetballen begint?
Op mijn manier kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Je hosselt zelf op een andere manier Karin
viesdikquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja is goed hoor
Ik ga geen voetbal kijken trouwens
Wat is jouw manier?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn manier kan natuurlijk ook
Maak je nieuwe?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja een of andere Le_Baas zit hier te lurken. Hij is eruit.
Wie heb jij dan gehosseld?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje lief doen in een SC bijvoorbeeld?
Littlerabbit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje lief doen in een SC bijvoorbeeld?
Kan ik ook meespelen? Ik ben steengoedquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik dm je wel
verdomd littlerabbit
Vooruit, ik DM je.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik ook meespelen? Ik ben steengoed
Littlerabbit is toch veel te jong voor jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Oh damn Rene verklapt het al.
Niet zo kortzichtig Geo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Littlerabbit is toch veel te jong voor jou?
Durf je nog steeds, kleine jongen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Mansjester het volgende:
Heinz kom 1 tegen 1 dan
Maak je kapot
We zijn al bezig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Durf je nog steeds, kleine jongen?
Wat wordt er vanavond uitgezonden?quote:
Galatasaray v Chelseaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wordt er vanavond uitgezonden?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galatasaray v Chelsea
Maar ik ga Schalleke v Real Madrid @ ZDF kijken.
Huntelaar gaat Madrid SLOPEN.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Real Madrid
Iker Casillas, Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Xabi Alonso, Ángel Di María, Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Opstelling FC Schalke 04
Ralf Fährmann, Benedikt Höwedes, Joel Matip, Felipe Santana, Sead Kolasinac, Jefferson Farfán, Kevin-Prince Boateng, Max Meyer, Roman Neustädter, Julian Draxler, Klaas-Jan Huntelaar
Die ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galatasaray v Chelsea
Maar ik ga Schalleke v Real Madrid @ ZDF kijken.
Zou jij het woord "demonteren" willen gebruiken in deze? Ik vind SLOPEN, zeker met hoofdletters, wat gemeen, bijna scheldachtig, over komen.quote:
Het spijt me ontzettend als ik je gekwetst hebt. Ik zou je bloemen willen aanbieden als manier om mijn excuses aan te bieden maar johannes vindt bloemen kwetsend voor zijn mensen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij het woord "demonteren" willen gebruiken in deze? Ik vind SLOPEN, zeker met hoofdletters, wat gemeen, bijna scheldachtig, over komen.
Farfán is een vreemde vogel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Real Madrid
Iker Casillas, Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Xabi Alonso, Ángel Di María, Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Opstelling FC Schalke 04
Ralf Fährmann, Benedikt Höwedes, Joel Matip, Felipe Santana, Sead Kolasinac, Jefferson Farfán, Kevin-Prince Boateng, Max Meyer, Roman Neustädter, Julian Draxler, Klaas-Jan Huntelaar
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
Oh, die wordt op ZDF uitgezonden.
Laat dan maar.
Jaartje of 6 zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die zit ook al écht lang bij Schalke of niet?
Sinds juni 2008 idd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaartje of 6 zo uit mijn hoofd.
Hij heeft het ondankbare baantje van Mikey overgenomenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Redactie games?
Wat voor pauper ben jij geworden?
Oei, van Mikey. Ik ben nog steeds benieuwd of hij Knut gaat slachtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het ondankbare baantje van Mikey overgenomen
#bloedbroeders
Beetje neerbuigend doen over het mbo met je havoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Mbo'er weet jij natuurlijk perfect hoe je dat moet schrijven.
Wat kom jij weer janken danquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beetje neerbuigend doen over het mbo met je havo?
Ik wilde 1 v 1 tegen Mansjester, maar toen kwam jij er in..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel heel zwak dit leaven overigens
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen van Pathe die moeilijk doen over leeftijd
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jou een beetje opvoeden, is wel te merken dat je ouders niet geschikt ervoor waren.
Mocht je bij de Lion King niet naar binnen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dachten ze dat je 14 was?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vriend van me is 15 en mocht niet naar binnen bij Wolf of Wall Street.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]mag je niet bij Twilight binnen?
Stijn?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van me is 15 en mocht niet naar binnen bij Wolf of Wall Street.
Toen die film in de bioscoop draaide was ik nog geen eens 1 jaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mocht je bij de Lion King niet naar binnen?
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van me is 15 en mocht niet naar binnen bij Wolf of Wall Street.
Witikvilquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn, waarom is er geen Schalke - Real topic?
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik mocht erin. Maar ik was solidair natuurlijk. Schijtpathe.
Dit, knurftquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..
We hadden de kaartjes al gekocht. Alleen bij de ingang van de zaal stond zo'n gozer die ons de doorgang belemmerde. Dat is zo flauw he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..
Ik doelde dan ook op het leaven van net omdat het voetbal zogenaamd zou beginnen. Het screenshot was een eerlijk duel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde 1 v 1 tegen Mansjester, maar toen kwam jij er in..
Jij bent echt een debiel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit, knurftje kent de regels toch
Hoeken, en rennen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden de kaartjes al gekocht. Alleen bij de ingang van de zaal stond zo'n gozer die ons de doorgang belemmerde. Dat is zo flauw he.
Hoezo is dat zwak? Voetbal begon toch ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op het leaven van net omdat het voetbal zogenaamd zou beginnen. Het screenshot was een eerlijk duel.
Iets met Suarez ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Even een vraagje jongens.
Wie zouden jullie nooit als UI willen hebben? ( moet voetbal gerelateerd zijn).
Ik dat zelf aan Arno te denken
In het geval van Heeinz: Depayquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Dit is een vrij lange lijst eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Alles wat met joden mensen met grote neuzen te maken heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles wat met joden mensen met grote neuzen te maken heeft.
Dirk Kuyt, Mourinho, Siem de Jong.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Blind, zou mij teveel afleidenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Zeker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Al 0-2 bij Real Madrid. Indrukwekkend spel heur.
De CL wordt vanaf de halve finales weer tof.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Al 0-2 bij Real Madrid. Indrukwekkend spel heur.
Ok.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De CL wordt vanaf de halve finales weer tof.
Ik schrijf het even op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De CL wordt vanaf de halve finales weer tof.
Arnoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Bedankt voor dit brokje nuttige informatie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! onthoudt het gewoon hoor.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:
https://vine.co/v/MKZPUm9dIOB
lekker goaltje
Je bent zelf een brokje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor dit brokje nuttige informatie.
Niemand kan op tegen het Dream Team.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alba 47 punten.
GGMM 39 punten
Ik zie dat ik zelfs meer punten heb dan jijquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen het Dream Team.
Ik speelde voor het team.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelfs meer punten heb dan jij
Ik heb mijn individuele winst weggezet voor de ploeg. Anders had ik 100 punten, minstens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, die laatste ronde heb ik mijn tweede positie opgeofferd
Als ik voor mezelf was gegaan had ik 1000 punten gehad. Maar we moesten team GGMM verslaan, dus heb ik mij daar op gericht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb mijn individuele winst weggezet voor de ploeg. Anders had ik 100 punten, minstens.
Ik heb een zeer goede smaak als het op vrouwen aankomt, al zeg ik het zelf.quote:
Ik ook, dat valt dus te prijzen. We zijn een hecht team. We zijn het Groningen van FOK!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf was gegaan had ik 1000 punten gehad. Maar we moesten team GGMM verslaan, dus heb ik mij daar op gericht.
Jij zou toch naar de film?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een zeer goede smaak als het op vrouwen aankomt, al zeg ik het zelf.
Overigens heb ik een zeer goede smaak op veel vlakken.
#eendrachtmaaktmacht zeggen wij altijd bij Groningen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ook, dat valt dus te prijzen. We zijn een hecht team. We zijn het Groningen van FOK!
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zou toch naar de film?
we willen passie en strijd zien kom op groningen KOM OP!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#eendrachtmaaktmacht zeggen wij altijd bij Groningen.
Sjongejongequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+
Nu komt die knokploeg van FOK! die bioscoop even aftuigen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+
Ja en die kerel maar blijven weigerenquote:
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu komt die knokploeg van FOK! die bioscoop even aftuigen.
Of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die kerel maar blijven weigeren. We wouden hem zelfs extra betalen maar zo flauw is dat
[..]
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die kerel maar blijven weigeren. We wouden hem zelfs extra betalen maar zo flauw is dat
[..]
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh is dat nu ook Pathe? Wist ik niet eensBeetje gare bios vind ik dat trouwens, tenzij het nu verbouwd is.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?
Nou.. zit toch veel naakt inquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.
Oh is dat nu ook Pathe? Wist ik niet eensBeetje gare bios vind ik dat trouwens, tenzij het nu verbouwd is.
Nee de enige andere film waar we heen wouden was ook 16+quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?
Is een hele lelijke bioscoop ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.
Eigenlijk is dat nog veel leuker natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de enige andere film waar we heen wouden was ook 16+. Dus toen geld terug gekregen en bier gedronken in het Vondelpark.
dat ben jij toch :$quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen van 15 was de enige niet-maagd van het groepje![]()
Dus ja wat moet je ermee.
Was wel gezellig. Maar die film download ik dan later wel een keer ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog veel leuker natuurlijk
Kun je tenminste pauzeren wanneer je wilquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel gezellig. Maar die film download ik dan later wel een keer ofzo
Nope ik ben nu aan de hossel via tinder. Dus hoop spoedig hier te kunnen vertellen over mijn bedprestaties ( En dan wat anders geneukt dan alleen het bed xd xd)quote:
Maar in bioscoop zit ik wel chiller dan achter mijn computer. Maar beneden achter de tv op de bank is wel een stuk chillerquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je tenminste pauzeren wanneer je wil
Oh ik hang mijn laptop aan de tv. Achter mijn pc kijken vind ik ookn iks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in bioscoop zit ik wel chiller dan achter mijn computer. Maar beneden achter de tv op de bank is wel een stuk chiller
Ja hier bezetten mijn ouders meestal de tv. Dus ik moet maar wachten tot ik weer home alone ben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik hang mijn laptop aan de tv. Achter mijn pc kijken vind ik ookn iks.
Wachten tot hij op DVD uit is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen van 15 was de enige niet-maagd van het groepje![]()
Dus ja wat moet je ermee.
Geen tv in je kamer? Dat is balen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hier bezetten mijn ouders meestal de tv. Dus ik moet maar wachten tot ik weer home alone ben.
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangasquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bestaat echt hoor.
JR en ik vinden hem heel leuk.
Daar worden de kinderen door volwassenen gespeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangas
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar worden de kinderen door volwassenen gespeeld.
Nooit gezien hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bestaat echt hoor.
JR en ik vinden hem heel leuk.
Mijn computerscherm is groter dan mijn tvquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen tv in je kamer? Dat is balen.
Is Deef al dood in Spangas?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangas
Ow dan moet je niet zeuren hequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn computerscherm is groter dan mijn tv
Nee hij heeft wel voor het eerst gezoend vandaag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Deef al dood in Spangas?
En ik raad je the Lion King aan. Zelfs leuk voor volwassenen.
Het zal je verbazen hoeveel klassiekers ik niet heb gezien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Disney fan was.
Ja maar het ligt ook niet aan mijn scherm, maar meer dat ik dan ongemakkelijk op mijn bureaustoel moet kijken. Lig liever op de bank dan, of beter nog, in badquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan moet je niet zeuren heDan kun je prima op je computerscherm kijken.
Dat zal voor die acteur zelf ook wel de eerste keer zijn geweest. En die man is 34 ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel voor het eerst gezoend vandaag.
Oh ja Lion King heb ik nog nooit gezien
Mjah dat probleem heb ik ook als ik op mijn scherm zou kijken. Lekkere stoel naar binnen sjouwen of zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het ligt ook niet aan mijn scherm, maar meer dat ik dan ongemakkelijk op mijn bureaustoel moet kijken. Lig liever op de bank dan, of beter nog, in bad
Haha nee niet nu. Van het weekend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal voor die acteur zelf ook wel de eerste keer zijn geweest. En die man is 34 ofzo.
GA NU THE LION KING KIJKEN KARINA
Lion Kingquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel klassiekers ik niet heb gezien.![]()
Ik ben vooral Lion King fan.
Of op bed liggen. Dan kan ik me omdraaien als er een lekker wijf in beeld komt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat probleem heb ik ook als ik op mijn scherm zou kijken. Lekkere stoel naar binnen sjouwen of zo
Ooh. Maar het is wel een tragische serie opzichquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee niet nu. Van het weekend.
Deef is trouwens niet zo oud hoor. Die zal 18? zijn zoiets denk ik.
Hallo Cachet.quote:
Scar had enkel het beste voor met zijn volk. Er moest gewoon verandering komen in het dierenrijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lion King
Het schitterende verhaal hoe de rechtmatige koning Scar gepest wordt door een kleine welp.
Hoi xcachet, hoe gaat het met jou?quote:
Wacht maar af tot dat hij koning is. Maar daar had Scar geen zin in. Long live the king!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lion King
Het schitterende verhaal hoe de rechtmatige koning Scar gepest wordt door een kleine welp.
En er zou nooit meer honger zijn!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scar had enkel het beste voor met zijn volk. Er moest gewoon verandering komen in het dierenrijk.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of op bed liggen. Dan kan ik me omdraaien als er een lekker wijf in beeld komt.
Poeh eentje misschien. Ligt aan je smaak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Maar het is wel een tragische serie opzich. Zitten er nog lekkere wijven in, het enige goede eraan.
en litllerabbitquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Cachet.
[..]
Scar had enkel het beste voor met zijn volk. Er moest gewoon verandering komen in het dierenrijk.
Prima. Mag bijna afrijden voor auto rijbewijsquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi xcachet, hoe gaat het met jou?
[..]
Wacht maar af tot dat hij koning is. Maar daar had Scar geen zin in. Long live the king!
Sowieso de Engelse lijkt me, de originele.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet karina de Nederlandse of de Engelse versie kijken?
Beide. Achter elkaar. Want Timon en Pumbaa in het Vlaamsquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet karina de Nederlandse of de Engelse versie kijken?
Pics.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]heb ik dan weer geen 'last' van.
[..]
Poeh eentje misschien. Ligt aan je smaak.
Nog altijd jullie schuld/probleem niet de mijnequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
en litllerabbit
ik vind onze ontmoeting nog steeds awkward
Jij hebt LR ontmoet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
en litllerabbit
[..]
Prima. Mag bijna afrijden voor auto rijbewijs
en daar?
schandalig dat je mij niet begroet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
en litllerabbit
[..]
Prima. Mag bijna afrijden voor auto rijbewijs
en daar?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd jullie schuld/probleem niet de mijne
Sorry johannes_vermeerquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
schandalig dat je mij niet begroet.
Had die Knut toch gelijk.
Ja, en smoofie en Adamesquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt LR ontmoet?![]()
Ooh dat is nice. Ik hoop dat ik bijna mag afrijden voor het hosselbewijs.
Echt fantastisch, want ik heb de foto van LR in zijn trui uitgeprint.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry johannes_vermeer
Hey johannes_vermeer
Hoe gaat het ermee?
Ingelijst en boven je bed gehangen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt fantastisch, want ik heb de foto van LR in zijn trui uitgeprint.
Dat was echt hilarischquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat Deef in een penispak in de OP![]()
![]()
Ha, maar je hebt mij nog niet ontmoet hihaho.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
en Fok-it
en morgen Rodawa en Hezduannah
Ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt fantastisch, want ik heb de foto van LR in zijn trui uitgeprint.
Gaat ook niet gebeuren. Sorry.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ha, maar je hebt mij nog niet ontmoet hihaho.
Echt wel.quote:
Sinds wanneer hebben ze het over seks in Spangas?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was echt hilarischZe gingen een voorlichtingsfilmpje maken.
Ja het is heel gewaagd allemaalquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt wel.
[..]
Sinds wanneer hebben ze het over seks in Spangas?
Nou ja hij is vooral voor onder de lakensquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ingelijst en boven je bed gehangen?
Gingen ze porno kijken in de klas?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het is heel gewaagd allemaalOver seks en tongen
Nee joh. Eman en Deef gingen een voorlichtingsfilmpje maken. In de gymzaal met allemaa rennende spermacellenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gingen ze porno kijken in de klas?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik ontmoet alleen leuke meisjes
oewquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja hij is vooral voor onder de lakens
Ik vond het vreselijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je onmogelijk ontkennen
Ik kon er enkel om lachen nog steeds overigens
20 miljoen, gewoon kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een van de beste potjes die ik heb gezien dit seizoen. sierd was geniaal
en jan klaas hoentelaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Eman en Deef gingen een voorlichtingsfilmpje maken. In de gymzaal met allemaa rennende spermacellen![]()
Was het sjanant?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo. Jullie zijn me wel een verlegen stelletje he? Gvd.
Ja echt enorm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zal je leren mij af te wijzen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus ik ben niet leuk.
Oke.
Dit doet pijn.
De tering, wat een kool.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een van de beste potjes die ik heb gezien dit seizoen. sierd was geniaal
en jan klaas hoentelaar
[ afbeelding ]
Was ze met Tjacka?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wellicht had je iets moeten zeggen. Zelfs hoi had gewerktquote:
Schoot daarmee ook een cleansheet van iker aan diggelen, 952 minuten was ie zonder tegenkool (weet niet meer in welke competities meegerekend).quote:
Heeft ze niks gezegd? Watquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht had je iets moeten zeggen. Zelfs hoi had gewerkt![]()
Had Tjacka je de opdracht gegeven te zwijgen?
Had gewoon jou een knuffel moeten geven eigenlijk ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht had je iets moeten zeggen. Zelfs hoi had gewerkt![]()
Had Tjacka je de opdracht gegeven te zwijgen?
Ja. Ik heb autisten nog meer zien zeggen tegen vreemde mensen though.quote:
Toch een mooie goal voor de eer. Maar voor de rest lekker afgeslacht dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schoot daarmee ook een cleansheet van iker aan diggelen, 952 minuten was ie zonder tegenkool (weet niet meer in welke competities meegerekend).
Ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb autisten nog meer zien zeggen tegen vreemde mensen though.
ik voorspel veel lakens die verschoond moeten worden, sensationeel voetbal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een mooie goal voor de eer. Maar voor de rest lekker afgeslacht dus.
Jammen dat er geen filmpje is van deze spontane FOK! meet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb autisten nog meer zien zeggen tegen vreemde mensen though.
Dat Schalke is dus ook niks. Best zonde dat al die returns nergens meer om gaan dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik voorspel veel lakens die verschoond moeten worden, sensationeel voetbal.
Wel jammer dat ik Sierd heb gemistquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik voorspel veel lakens die verschoond moeten worden, sensationeel voetbal.
Euhm, morgern gaat nog wel om iets. Gewoon 0-4 of 1-4 winnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Schalke is dus ook niks. Best zonde dat al die returns nergens meer om gaan dan.
Ik denk ook 0-4quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, morgern gaat nog wel om iets. Gewoon 0-4 of 1-4 winnen.
Zal wel 0-0 of 1-0 worden zoiets.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, morgern gaat nog wel om iets. Gewoon 0-4 of 1-4 winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |