Nou nou nouquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef Pascalus het volgende:
Wat een tyfus-TT. Godverdomme Stijn.
Kom 1vs1 danquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, m'n oma is overleden aan appelsap.
Sorry hoor. Ik wist niet dat je boos zou worden :squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat boeit me niks, ik hanteer m'n eigen regels op m'n forum.
Tja, je weet dat je dat risico loopt als je zulke dingen zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik wist niet dat je boos zou worden :s
Nog aan het Curve Feverren? Ik verveel mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, je weet dat je dat risico loopt als je zulke dingen zegt natuurlijk.
Nee, heb zo een afspraak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog aan het Curve Feverren? Ik verveel mij.
Doe maar zo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Een date?
nee ik wist wat het was, jammer voor je joh
Wat een schavuit!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM zijn taal gebruik was niet echt netjes tijdens Curve Fever :$
Ik vind dat we Curve Fever en FOK gewoon gescheiden moeten houden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM zijn taal gebruik was niet echt netjes tijdens Curve Fever :$
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef Cavaliers het volgende:
Nieuwe highscore
[ afbeelding ]
GGMM
Gramulanion
Je bent zelf een nerd. True story. Met je appelsap.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat we Curve Fever en FOK gewoon gescheiden moeten houden.
[..]![]()
Nerd.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders moet je een beetje via het fobo hosselen of zo.
Je hosselt zelf op een andere manier Karinquote:
Die nieuwe is ook lief.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hield van die jongen.
Ja is goed hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij nog even een potje voordat voetballen begint?
Op mijn manier kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Je hosselt zelf op een andere manier Karin
viesdikquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja is goed hoor
Ik ga geen voetbal kijken trouwens
Wat is jouw manier?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn manier kan natuurlijk ook
Maak je nieuwe?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja een of andere Le_Baas zit hier te lurken. Hij is eruit.
Wie heb jij dan gehosseld?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje lief doen in een SC bijvoorbeeld?
Littlerabbit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje lief doen in een SC bijvoorbeeld?
Kan ik ook meespelen? Ik ben steengoedquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik dm je wel
verdomd littlerabbit
Vooruit, ik DM je.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik ook meespelen? Ik ben steengoed
Littlerabbit is toch veel te jong voor jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Oh damn Rene verklapt het al.
Niet zo kortzichtig Geo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Littlerabbit is toch veel te jong voor jou?
Durf je nog steeds, kleine jongen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Mansjester het volgende:
Heinz kom 1 tegen 1 dan
Maak je kapot
We zijn al bezig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Durf je nog steeds, kleine jongen?
Wat wordt er vanavond uitgezonden?quote:
Galatasaray v Chelseaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wordt er vanavond uitgezonden?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galatasaray v Chelsea
Maar ik ga Schalleke v Real Madrid @ ZDF kijken.
Huntelaar gaat Madrid SLOPEN.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Real Madrid
Iker Casillas, Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Xabi Alonso, Ángel Di María, Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Opstelling FC Schalke 04
Ralf Fährmann, Benedikt Höwedes, Joel Matip, Felipe Santana, Sead Kolasinac, Jefferson Farfán, Kevin-Prince Boateng, Max Meyer, Roman Neustädter, Julian Draxler, Klaas-Jan Huntelaar
Die ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galatasaray v Chelsea
Maar ik ga Schalleke v Real Madrid @ ZDF kijken.
Zou jij het woord "demonteren" willen gebruiken in deze? Ik vind SLOPEN, zeker met hoofdletters, wat gemeen, bijna scheldachtig, over komen.quote:
Het spijt me ontzettend als ik je gekwetst hebt. Ik zou je bloemen willen aanbieden als manier om mijn excuses aan te bieden maar johannes vindt bloemen kwetsend voor zijn mensen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij het woord "demonteren" willen gebruiken in deze? Ik vind SLOPEN, zeker met hoofdletters, wat gemeen, bijna scheldachtig, over komen.
Farfán is een vreemde vogel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Real Madrid
Iker Casillas, Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Xabi Alonso, Ángel Di María, Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Opstelling FC Schalke 04
Ralf Fährmann, Benedikt Höwedes, Joel Matip, Felipe Santana, Sead Kolasinac, Jefferson Farfán, Kevin-Prince Boateng, Max Meyer, Roman Neustädter, Julian Draxler, Klaas-Jan Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |