Wat wordt er vanavond uitgezonden?quote:
Galatasaray v Chelseaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wordt er vanavond uitgezonden?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galatasaray v Chelsea
Maar ik ga Schalleke v Real Madrid @ ZDF kijken.
Huntelaar gaat Madrid SLOPEN.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Real Madrid
Iker Casillas, Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Xabi Alonso, Ángel Di María, Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Opstelling FC Schalke 04
Ralf Fährmann, Benedikt Höwedes, Joel Matip, Felipe Santana, Sead Kolasinac, Jefferson Farfán, Kevin-Prince Boateng, Max Meyer, Roman Neustädter, Julian Draxler, Klaas-Jan Huntelaar
Die ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galatasaray v Chelsea
Maar ik ga Schalleke v Real Madrid @ ZDF kijken.
Zou jij het woord "demonteren" willen gebruiken in deze? Ik vind SLOPEN, zeker met hoofdletters, wat gemeen, bijna scheldachtig, over komen.quote:
Het spijt me ontzettend als ik je gekwetst hebt. Ik zou je bloemen willen aanbieden als manier om mijn excuses aan te bieden maar johannes vindt bloemen kwetsend voor zijn mensen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij het woord "demonteren" willen gebruiken in deze? Ik vind SLOPEN, zeker met hoofdletters, wat gemeen, bijna scheldachtig, over komen.
Farfán is een vreemde vogel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Real Madrid
Iker Casillas, Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Xabi Alonso, Ángel Di María, Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Opstelling FC Schalke 04
Ralf Fährmann, Benedikt Höwedes, Joel Matip, Felipe Santana, Sead Kolasinac, Jefferson Farfán, Kevin-Prince Boateng, Max Meyer, Roman Neustädter, Julian Draxler, Klaas-Jan Huntelaar
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
Oh, die wordt op ZDF uitgezonden.
Laat dan maar.
Jaartje of 6 zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die zit ook al écht lang bij Schalke of niet?
Sinds juni 2008 idd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaartje of 6 zo uit mijn hoofd.
Hij heeft het ondankbare baantje van Mikey overgenomenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Redactie games?
Wat voor pauper ben jij geworden?
Oei, van Mikey. Ik ben nog steeds benieuwd of hij Knut gaat slachtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het ondankbare baantje van Mikey overgenomen
#bloedbroeders
Beetje neerbuigend doen over het mbo met je havoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Mbo'er weet jij natuurlijk perfect hoe je dat moet schrijven.
Wat kom jij weer janken danquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beetje neerbuigend doen over het mbo met je havo?
Ik wilde 1 v 1 tegen Mansjester, maar toen kwam jij er in..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel heel zwak dit leaven overigens
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen van Pathe die moeilijk doen over leeftijd
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jou een beetje opvoeden, is wel te merken dat je ouders niet geschikt ervoor waren.
Mocht je bij de Lion King niet naar binnen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dachten ze dat je 14 was?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vriend van me is 15 en mocht niet naar binnen bij Wolf of Wall Street.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]mag je niet bij Twilight binnen?
Stijn?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van me is 15 en mocht niet naar binnen bij Wolf of Wall Street.
Toen die film in de bioscoop draaide was ik nog geen eens 1 jaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mocht je bij de Lion King niet naar binnen?
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van me is 15 en mocht niet naar binnen bij Wolf of Wall Street.
Witikvilquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn, waarom is er geen Schalke - Real topic?
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik mocht erin. Maar ik was solidair natuurlijk. Schijtpathe.
Dit, knurftquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..
We hadden de kaartjes al gekocht. Alleen bij de ingang van de zaal stond zo'n gozer die ons de doorgang belemmerde. Dat is zo flauw he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..
Ik doelde dan ook op het leaven van net omdat het voetbal zogenaamd zou beginnen. Het screenshot was een eerlijk duel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde 1 v 1 tegen Mansjester, maar toen kwam jij er in..
Jij bent echt een debiel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit, knurftje kent de regels toch
Hoeken, en rennen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden de kaartjes al gekocht. Alleen bij de ingang van de zaal stond zo'n gozer die ons de doorgang belemmerde. Dat is zo flauw he.
Hoezo is dat zwak? Voetbal begon toch ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op het leaven van net omdat het voetbal zogenaamd zou beginnen. Het screenshot was een eerlijk duel.
Iets met Suarez ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Even een vraagje jongens.
Wie zouden jullie nooit als UI willen hebben? ( moet voetbal gerelateerd zijn).
Ik dat zelf aan Arno te denken
In het geval van Heeinz: Depayquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Dit is een vrij lange lijst eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |