quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef Thezeurminator het volgende:
Zenit stelt nog teleur dit seizoen maar dat doet bvb ook. Heb 10 euro op Zenit staan voor een odd van 5,0
Volgens mij ook. Maar maakt niet echt uit. Ik kijk met een half oog en ga toch zo etenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een klein beetje achter.
Zenit begon no zo lekker fel... Jezus ik zat net klaar nu kan ik weer wachten tot united moet.quote:
Ja, is wel heel kut dat het zo snel gedaan is. Maar mij hoor je niet Klagenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:13 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zenit begon no zo lekker fel... Jezus ik zat net klaar nu kan ik weer wachten tot united moet.
Vind het niet zo heel erg als een bet niet valt maar om nou gelijk de hele spanning uit mn bet te halenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:15 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, is wel heel kut dat het zo snel gedaan is. Maar mij hoor je niet Klagen
Je weet dat er al jaren geloot wordt voor de kwartfinale en halve finale?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:20 schreef Neuroscience het volgende:
Waar zou het speelschema te vinden zijn? Ik ben wel benieuwd wie wanneer tegen wie uit kan komen
Jezus het word 1-2 ik schakel in wordt het 1-3. Ik zie jou 2-3 zeggen zie ik net Lewandowski de 2-4 erin knallen. Kut wedstrijd.quote:
Super inderdaad.quote:
Klasse. Als je toch bezig bent, stel je vorige UI weer even in.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / [CL] Olympiakos Piraeus - Manchester United
vooruitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klasse. Als je toch bezig bent, stel je vorige UI weer even in.
Doet mij aan tandpasta denkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sowieso je club zo noemen
Lijkt wel een naam voor een ruimteschip ofzo
Die spelen tegen Galatasarayquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:03 schreef Neuroscience het volgende:
Vanavond Sjelsie ook kansloos. Helemaal niets in de UK.
Dat is mij bekendquote:
Dat weten we na vanavond. De bal is rond, 11 tegen 11, hij kan zomaar verkeerd vallenquote:Makkelijke overwinning
Dacht Manchester ook...lekker tegen die Grieken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelen tegen Galatasaray
Makkelijke overwinning
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelen tegen Galatasaray
Makkelijke overwinning
Pepequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Real Madrid
Iker Casillas, Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Xabi Alonso, Ángel Di María, Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Opstelling FC Schalke 04
Ralf Fährmann, Benedikt Höwedes, Joel Matip, Felipe Santana, Sead Kolasinac, Jefferson Farfán, Kevin-Prince Boateng, Max Meyer, Roman Neustädter, Julian Draxler, Klaas-Jan Huntelaar
Hij heeft het geloof ik niet zo erg op de grensrechterquote:
Ja dat is hét slachtoffer van Sierd vanavond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft het geloof ik niet zo erg op de grensrechter
Flipsequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft het geloof ik niet zo erg op de grensrechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |