Uit tegen Barcelona ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ajax heeft het dus laten liggen in:
1) de thuiswedstrijd tegen Milan
2) de uitwedstrijd tegen Celtic
Volgend jaar beter, hopelijk vergezeld door Twente.
GGMM natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Waarom topic dicht
overijverige modjes
Mexicanobakkerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR-Style en Mexicanobakker vinden het leuk.
Waar is Ajax?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Nober het volgende:
Zin in!!
Pot 1
Manchester United
Real Madrid
Paris Saint-Germain
Bayern München
Chelsea
Borussia Dortmund
Atlético Madrid
FC Barcelona
Pot 2
Bayer Leverkusen
Galatasaray
Olympiacos
Manchester City
Schalke 04
Arsenal
Zenit Sint Petersburg
AC Milan
Loting: maandag 16 december
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze kwamen één goal tekort.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Op basis van doelsaldo ligt Napoli er uit?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk die vieze Duitsers ook weer!
Scoren net voor tijd nog even tegen Marseille waardoor Dortmund door gaat en Napoli er uit vliegt.
The draw for the round of 16 will be held on 16 December 2013. The first legs will be played on 18, 19, 25 and 26 February, and the second legs will be played on 11, 12, 18 and 19 March 2014.quote:
Ondanks ongelofelijk slechte arbitrage die napoli van bvb liet winnen en vandaag ook bijna bvb tegenhieldquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk die vieze Duitsers ook weer!
Scoren net voor tijd nog even tegen Marseille waardoor Dortmund door gaat en Napoli er uit vliegt.
thanks manquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
The draw for the round of 16 will be held on 16 December 2013. The first legs will be played on 18, 19, 25 and 26 February, and the second legs will be played on 11, 12, 18 and 19 March 2014.
omdat ik het leuk vindquote:
Allebei mooie clubs, ik ben geen duitser dus ik voel ook geen haat voor één van de 2quote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben je als Tukker niet voor de blauwen
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Allebei mooie clubs, ik ben geen duitser dus ik voel ook geen haat voor één van de 2
Leucken plaatjen.quote:
Leuk plaatje hoor, jullie hebben volgens mij ook 10 engelse doekjes in jullie stadion hangen omdat jullie daar zo graag bij willen horen of nietquote:
1 Griekse, 1 Russische, 1 Italiaanse, 1 Turkse en 1 Fransequote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef XL het volgende:
De laatste 16 ploegen in het KAMPIOENENbal
4 duitse ploegen
4 engelse ploegen
3 spaanse ploegen
?
Het zal wel weer tussen de Spaanse, Engelse en Duitse ploegen gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
1 Griekse, 1 Russische, 1 Italiaanse, 1 Turkse en 1 Franse
Valt wel mee tegenwoordig volgens mij. Er hingen wel wat Feyenoord - Sunderland doekies, maar die heb ik de laatste wedstrijden niet gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk plaatje hoor, jullie hebben volgens mij ook 10 engelse doekjes in jullie stadion hangen omdat jullie daar zo graag bij willen horen of niet
Het probleem andersom dan, hoeveel van de 16 ploegen zijn landskampioen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
1 Griekse, 1 Russische, 1 Italiaanse, 1 Turkse en 1 Franse
7 dacht ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef XL het volgende:
[..]
Het probleem andersom dan, hoeveel van de 16 ploegen zijn landskampioen?
nee pas in de kwartfinalequote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Nober het volgende:
Mijn voorspelling:
Bayer Leverkusen - Paris Saint-Germain
Galatasaray - Chelsea
Olympiacos - Bayern München
Manchester City - Atlético Madrid
Schalke 04 - Real Madrid
Arsenal - FC Barcelona
Zenit Sint Petersburg - Borussia Dortmund
AC Milan - Manchester United
Ik weet alleen niet zeker of clubs uit hetzelfde land elkaar kunnen loten.
Duitslandquote:
Bayern Munchen - Engelse Clubquote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat Real Madrid vs FC Bayern weleens de finale volgend jaar zou kunnen worden met PSG als gevaarlijke outsider.
Wat jullie?
Ik hoop Manchester United, maar die draaien belabberd sinds Alex weg isquote:Op donderdag 12 december 2013 19:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Bayern Munchen - Engelse Club
In de halve finale alleen nog duitse clubsquote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat Real Madrid vs FC Bayern weleens de finale volgend jaar zou kunnen worden met PSG als gevaarlijke outsider.
Wat jullie?
Bayern Munchen - Dortmundquote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
In de halve finale alleen nog duitse clubs
Tricky hoor. Dortmund blijft kwalitatief natuurlijk wel betere ploeg. 5 tientjes hier op Under 2.5 goals bij Dortmund en United winnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef Thezeurminator het volgende:
Zenit stelt nog teleur dit seizoen maar dat doet bvb ook. Heb 10 euro op Zenit staan voor een odd van 5,0
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef Thezeurminator het volgende:
Zenit stelt nog teleur dit seizoen maar dat doet bvb ook. Heb 10 euro op Zenit staan voor een odd van 5,0
Volgens mij ook. Maar maakt niet echt uit. Ik kijk met een half oog en ga toch zo etenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een klein beetje achter.
Zenit begon no zo lekker fel... Jezus ik zat net klaar nu kan ik weer wachten tot united moet.quote:
Ja, is wel heel kut dat het zo snel gedaan is. Maar mij hoor je niet Klagenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:13 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zenit begon no zo lekker fel... Jezus ik zat net klaar nu kan ik weer wachten tot united moet.
Vind het niet zo heel erg als een bet niet valt maar om nou gelijk de hele spanning uit mn bet te halenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:15 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, is wel heel kut dat het zo snel gedaan is. Maar mij hoor je niet Klagen
Je weet dat er al jaren geloot wordt voor de kwartfinale en halve finale?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:20 schreef Neuroscience het volgende:
Waar zou het speelschema te vinden zijn? Ik ben wel benieuwd wie wanneer tegen wie uit kan komen
Jezus het word 1-2 ik schakel in wordt het 1-3. Ik zie jou 2-3 zeggen zie ik net Lewandowski de 2-4 erin knallen. Kut wedstrijd.quote:
Super inderdaad.quote:
Klasse. Als je toch bezig bent, stel je vorige UI weer even in.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / [CL] Olympiakos Piraeus - Manchester United
vooruitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klasse. Als je toch bezig bent, stel je vorige UI weer even in.
Doet mij aan tandpasta denkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sowieso je club zo noemen
Lijkt wel een naam voor een ruimteschip ofzo
Die spelen tegen Galatasarayquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:03 schreef Neuroscience het volgende:
Vanavond Sjelsie ook kansloos. Helemaal niets in de UK.
Dat is mij bekendquote:
Dat weten we na vanavond. De bal is rond, 11 tegen 11, hij kan zomaar verkeerd vallenquote:Makkelijke overwinning
Dacht Manchester ook...lekker tegen die Grieken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelen tegen Galatasaray
Makkelijke overwinning
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelen tegen Galatasaray
Makkelijke overwinning
Pepequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Real Madrid
Iker Casillas, Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Xabi Alonso, Ángel Di María, Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Opstelling FC Schalke 04
Ralf Fährmann, Benedikt Höwedes, Joel Matip, Felipe Santana, Sead Kolasinac, Jefferson Farfán, Kevin-Prince Boateng, Max Meyer, Roman Neustädter, Julian Draxler, Klaas-Jan Huntelaar
Hij heeft het geloof ik niet zo erg op de grensrechterquote:
Ja dat is hét slachtoffer van Sierd vanavond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft het geloof ik niet zo erg op de grensrechter
Flipsequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft het geloof ik niet zo erg op de grensrechter
Als ze engels zouden kunnenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
Mourinho who the fuck is Mourinho?
Manchester Unitedquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Simpel, als verwacht.
Maar 1 uitploeg niet gewonnen en nu staan er ook al 2 voor, worden spannende returns
Je had van te voren al kunnen weten dat Real Madrid en Chelsea door zullen gaan, misschien in de kwartfinale wel wat meer spannende wedstrijden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Zorro het volgende:
Ja Gooool 0-2![]()
(Sorry, was ff weg, ik zie het nu pas...)
De kans was vrij groot ja. Maar na Olympiakos is niks zeker. Aan de andere kant, Man Utd is het hele seizoen al niks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Je had van te voren al kunnen weten dat Real Madrid en Chelsea door zullen gaan, misschien in de kwartfinale wel wat meer spannende wedstrijden.
Wat een kutopmerking altijd. Mag ik dus aannemen dat je je huis hebt gezet op een combinatie Real Madrid + Chelsea en dat je nu stinkend rijk bent?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Je had van te voren al kunnen weten dat Real Madrid en Chelsea door zullen gaan, misschien in de kwartfinale wel wat meer spannende wedstrijden.
Hoogste tijd dat de CL naar 16 clubs gaat, na de groepsfase meteen de kwartfinale dan heb je geen saaie en voorspelbare achtste finales meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
De kans was vrij groot ja. Maar na Olympiakos is niks zeker. Aan de andere kant, Man Utd is het hele seizoen al niks.
FH Hafnarfjörður - Hadjuk Splitquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Kan alleen maar heimwee hebben naar de goede oude tijd dat de Europacup 1 bestond uit de kampioenen uit alle landen, waarbij de uitkomst tot de kwartfinale niet op voorhand vast stond,
Tja, vroeger was alles beter hequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Kan alleen maar heimwee hebben naar de goede oude tijd dat de Europacup 1 bestond uit de kampioenen uit alle landen, waarbij de uitkomst tot de kwartfinale niet op voorhand vast stond,
Vorig jaar waren er best aardige potjes bij, Milan-Barca, Real-Man U.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat de CL naar 16 clubs gaat, na de groepsfase meteen de kwartfinale dan heb je geen saaie en voorspelbare achtste finales meer.
Wist je tenminste ook de speelstijlen . Nu is er idd geen hol aanquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Hafnarfjörðurquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FH Hafnarfjörður - Hadjuk Split
Nadeel is dat je iedere keer diezelfde clubs weer ziet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:23 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er best aardige potjes bij, Milan-Barca, Real-Man U.
Olympiacos-United, United kan dat thuis misschien nog wel rechtzetten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:23 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er best aardige potjes bij, Milan-Barca, Real-Man U.
wat is dit nou weerquote:
Ah okquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er even mee gestopt. Ik weet niet of de rest nog bezig is.
Wat te denken toen ze in Berlijn pakkie kregenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef J.Pistone het volgende:
Ze zjurmens hebben sinds Stalingrad ze niet meer zo hard om de oren gehad.
Tja ik heb daar altijd een dubbelgevoel bij, aan de ene kant mooi aan de andere kant is het zingen om het zingen, hoort zo in dat ultras wereldje. Ik bedoel bij 0-5 mag je best eens een fluitpartijtje of wat gescheld laten gaan, want het is echt dramatisch bij Schalke.quote:
ik vind het soms mooi. Als je bij een achterstand een heerlijk agressieve song eruit gooit is dat natuurlijk veel beter dan met zijn allen te hupsen en zingen om het zingen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tja ik heb daar altijd een dubbelgevoel bij, aan de ene kant mooi aan de andere kant is het zingen om het zingen, hoort zo in dat ultras wereldje. Ik bedoel bij 0-5 mag je best eens een fluitpartijtje of wat gescheld laten gaan, want het is echt dramatisch bij Schalke.
Ja in Duitsland vind ik de sfeer over het algemeen best aardig. Maar vaak is het gewoon één vak wat monotoon 90 min. lang staat te zingen/trommelen/springen. Ik ben toch voor wat meer interactie sfeer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik vind het soms mooi. Als je bij een achterstand een heerlijk agressieve song eruit gooit is dat natuurlijk veel beter dan met zijn allen te hupsen en zingen om het zingen.
1-10 met een beetje meer scherpte.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:29 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Had zomaar 0-7 kunnen staan vandaag
Hij zit alweer aan lekkere wijven te denken.quote:
Zonet beweerde hij nog dat hij na deze wedstrijd meer dan 1000 minuten had. Ik dacht al dat dat niet klopte.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Negenhonderdtweeënvijftig minuten had Casillas zijn doel schoon
Ik vond het alleen mooi bij de Ieren op het EK.. Die ploeg was gewoon totaal kansloos, maar de supporters maakten er een geweldige show vanquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tja ik heb daar altijd een dubbelgevoel bij, aan de ene kant mooi aan de andere kant is het zingen om het zingen, hoort zo in dat ultras wereldje. Ik bedoel bij 0-5 mag je best eens een fluitpartijtje of wat gescheld laten gaan, want het is echt dramatisch bij Schalke.
Wel een prachtige goal van Klaas, straks komt er weer strijd of hij in Oranje moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |