ze speelden slechtquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
Helaas, maar behoorlijk gespeeld.
Heb je ook eens wat om voor te juichenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook dat arrogante ole ole van de ajax supporters na die rode kaart![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef bianconeri het volgende:
HAHAHAHA doeeeeeiiii Ajaxxxx!!!
Weg met die stront arrogantjesZou wel ff makkelijke overwinning van Ajax worden zeker
PSV fans die een grote bek hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook dat arrogante ole ole van de ajax supporters na die rode kaart![]()
![]()
![]()
Lekker met Juve naar de europa leaguequote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Weg met die stront arrogantjesZou wel ff makkelijke overwinning van Ajax worden zeker
TR gemachtquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
Al die mongolen die nu gaan trollen. Triest gedoe flikkertjes
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan me het getroll van de joden herinneren toen PSV verloor van Milan dit jaar. Terecht ditquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
Je had Balo nog rood kunnen/moeten geven, verder floot ie goed.Je kan dat ook totaal niet als argument gebruikenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Fir3fly het volgende:
Terechte uitslag.
Ik moet tot mijn spijt bedenken dat Webb uitstekend gefloten heeft.
Klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je had Balo nog rood kunnen/moeten geven, verder floot ie goed.Je kan dat ook totaal niet als argument gebruiken
quote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ajax gaat het niet redden helaas
het wordt een gelijkspel
Nee....quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij van Groningen hadden het Ajax wel gegund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |