_________________________________________________________________________________quote:A place in the last 16 of the UEFA Champions League is at stake as AFC Ajax visit AC Milan on matchday six.
• Milan's 3-0 win at Celtic FC last time out ensured they stayed a point clear of AFC Ajax in Group H, despite the Dutch champions' impressive 2-1 defeat of Barcelona, meaning the Rossoneri only need avoid defeat to ensure their progression.
• Ajax must win and will be hoping that lightning will strike twice for coach Frank de Boer who oversaw a victory at San Siro in his first match at the helm of the Amsterdam club in December 2010, at the end of another UEFA Champions League group stage campaign.
• Ajax came close to beating Milan in Amsterdam on matchday two, taking a 90th-minute lead through Stefano Denswil only for Mario Balotelli to equalise with a penalty in the fourth minute of stoppage time.
Previous meetings
• In the 2010/11 group stage the clubs met in Amsterdam on matchday two, with Milan's Zlatan Ibrahimović (37) scoring against his old club to cancel out Mounir El Hamdaoui's goal (27) in a 1-1 draw.
• Demy de Zeeuw (57) and Toby Alderweireld (66) gave Ajax a 2-0 win in the return to secure the visitors third place in the group against a Milan side already assured of progress. That contest on 8 December 2010 marked De Boer's first game in caretaker charge after Martin Jol's departure.
• Ajax's sole survivors from those 2010/11 ties are Eyong Enoh and Siem de Jong while only Marco Amelia, Ignazio Abate and Daniele Bonera were involved for Milan.
• Milan overcame Ajax in the 2002/03 UEFA Champions League quarter-finals after drawing 0-0 in Amsterdam then winning 3-2 at home through an added-time Jon Dahl Tomasson goal. The following season the teams met in the group stage and Milan won both matches 1-0, Kaká involved each time.
• The clubs' first encounter was in the 1968/69 European Champion Clubs' Cup final, Milan winning 4-1 in Madrid. Ajax gained revenge in 1994/95 when a team including De Boer and captained by Daley Blind's father Danny beat Milan both home and away in the group stage and then a third time in the final. Patrick Kluivert, later a Milan player, scored the only goal in Vienna.
• Ajax overwhelmed Milan in the 1973/74 UEFA Super Cup, overturning a 1-0 first-leg loss with a 6-0 home victory.
Match background
• Massimo Allegri's Milan are undefeated in three European home matches in 2013/14 and have already got the better of one Eredivisie club at San Siro this term, beating PSV Eindhoven 3-0 in the UEFA Champions League play-offs. Kevin-Prince Boateng (2) and Balotelli scored the goals that completed a 4-1 aggregate success.
• Milan's overall home record against Dutch opposition is W7 D1 L3.
• Beaten at Barcelona and Celtic this season, Ajax have not won any of their last six away fixtures in the UEFA Champions League, a winless sequence stretching back to 18 October 2011 and a 2-0 success at GNK Dinamo Zagreb.
• Ajax are unbeaten in their last three matches in Italy, however. Their overall record away to Serie A opposition is W4 D5 L10.
• Ajax have contested three other European Cup finals against Italian clubs, defeating FC Internazionale Milano in 1971/72 and Juventus in 1972/73, but losing to Juventus in 1995/96. They also faced Torino FC in the 1991/92 UEFA Cup final, prevailing on away goals.
Team ties
• As a player De Boer featured in Ajax's 1992 and 1995 triumphs against Torino and Milan respectively but also their 1996 loss to Juventus. He also lost a 1996/97 UEFA Champions League semi-final against Juventus with Ajax and a UEFA EURO 2000 semi-final against Italy with the Netherlands, when he missed a penalty in normal time and another in the shoot-out.
• De Boer was in the FC Barcelona side that failed to qualify from the 2000/01 UEFA Champions League first group stage after losing 2-0 at home to Milan and drawing 3-3 away.
• Bojan Krkić made 19 Serie A appearances on loan at Milan last season, scoring three goals. At Roma in 2011/12 he played 33 times in Serie A and scored seven goals, incuding one in Roma's 3-2 home loss to Milan in October 2011, and also featured in their 2-1 loss at San Siro.
• Christian Poulsen played for Juventus between 2008 and 2010, recording one draw and two defeats against Milan in Serie A. With Sevilla FC he lost the 2007 UEFA Super Cup 3-1 against Milan while as an FC Schalke 04 player he faced the Rossoneri in the 2005/06 UEFA Champions League group stage, appearing in a 2-2 home draw and scoring in a 3-2 away defeat that eliminated the German club.
• Blind made his Netherlands debut on 6 February this year in a 1-1 friendly draw with Italy at the Amsterdam ArenA, with Ricardo van Rhijn appearing as a substitute. Riccardo Montolivo, Abate, El Shaarawy and Balotelli lined up for the opposition.
• Blind, Van Rhijn and Mike van der Hoorn played in the Netherlands' 1-0 loss to Italy in June's UEFA European Under-21 Championship semi-finals. Riccardo Saponara was an unused Azzurrini substitute.
• Kaká helped Real Madrid beat Ajax home and away in each of the last two seasons. After featuring in a 4-1 group win in Amsterdam on 3 October last year, he scored in an identical victory at the Santiago Bernabéu. Kaká had found the net against Ajax in a 3-0 home success on matchday two of the 2011/12 season before featuring again as Madrid triumphed 3-0 away.
• The Amsterdam-born Nigel de Jong and Urby Emanuelson both began their careers at Ajax; the former made 96 Eredivisie appearances between 2002 and 2006, and the latter 172 from 2004 to 2011. Emanuelson spent the second half of last term on loan at Fulham FC with Enoh.
Naar: Uefa
Met een man meer niet kunnen winnen.quote:
2-6quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook dat arrogante ole ole van de ajax supporters na die rode kaart![]()
![]()
![]()
ze speelden slechtquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
Helaas, maar behoorlijk gespeeld.
Heb je ook eens wat om voor te juichenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef bianconeri het volgende:
HAHAHAHA doeeeeeiiii Ajaxxxx!!!
Weg met die stront arrogantjesZou wel ff makkelijke overwinning van Ajax worden zeker
PSV fans die een grote bek hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker met Juve naar de europa leaguequote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Weg met die stront arrogantjesZou wel ff makkelijke overwinning van Ajax worden zeker
TR gemachtquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
Al die mongolen die nu gaan trollen. Triest gedoe flikkertjes
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan me het getroll van de joden herinneren toen PSV verloor van Milan dit jaar. Terecht ditquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
Je had Balo nog rood kunnen/moeten geven, verder floot ie goed.Je kan dat ook totaal niet als argument gebruikenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Fir3fly het volgende:
Terechte uitslag.
Ik moet tot mijn spijt bedenken dat Webb uitstekend gefloten heeft.
Klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je had Balo nog rood kunnen/moeten geven, verder floot ie goed.Je kan dat ook totaal niet als argument gebruiken
quote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ajax gaat het niet redden helaas
het wordt een gelijkspel
Nee....quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij van Groningen hadden het Ajax wel gegund.
Jij bent grappig.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waren ze maar wat arroganterquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar het is heerlijk als die arrogante ajaciedjes op de bek gaan.
Wat een domme reactie...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ajax heeft het dus laten liggen in:
1) de thuiswedstrijd tegen Milan
2) de uitwedstrijd tegen Celtic
Volgend jaar beter, hopelijk vergezeld door Twente.
hahahahahahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een domme reactie...
Ac Milan heeft het in eigen huis en in de Arena laten liggen. Als ze aanzetten winnen ze allebei.
Als Barca ging aanzetten in Adam werd het 0-5.....
Ajax heeft 3 punten minimaal teveel met die thuis tegen Barca
Haha.....quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
PSV'ers hebben in deze natuurlijk totaal geen recht van spreken. En moeten vooral heel, heel stil zijnquote:
Inderdaad, degradatie voetbal spelen en dan nog grote bek durven te gevenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef IMVHI het volgende:
[..]
PSV'ers hebben in deze natuurlijk totaal geen recht van spreken. En moeten vooral heel, heel stil zijn
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha.....
Dat is wat je kan verwachten als je altijd zo arrogant doet. Dan is het grappig als ze keihard op de bek gaan.
Speelde AFC ook?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef pablo1989 het volgende:
Wel lekker voor Shag van Gelder, die volgevreten mongool met z'n glimmende kutkop zal wel slecht slapen vandaag
Nog arroganter dan ajacieden al zijn? Owh please not!quote:
Je zit eig altijd met 2 ploegen die stuk sterker zijn dan Ajax. Dan moet je alleen hopen dat die 4e ploeg matig is.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgend jaar zetten wij gewoon een stap verder in de CL. Niks mis mee. Elk jaar CL, en dan een keer een poule zonder Real of Barça en dan gewoon op 1 de volgende ronde in
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef iBenny het volgende:
"Antivoetbal heeft gewonnen vanavond"
Daarom elia in de winterstopquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Draai_kont het volgende:
Fischer is echt waardeloos, ik snap niet waarom Frank hem in het elftal houdt. Egotripper dat die is.
Blind speelde ook matig.
btw: lijkt wel of Fischer steeds langer wordt.
Succes supporterquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Inderdaad, degradatie voetbal spelen en dan nog grote bek durven te geven
Juventus met een begroting van tig miljoen wint niet eens wat een turks clubje.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nog arroganter dan ajacieden al zijn? Owh please not!
[..]
Je zit eig altijd met 2 ploegen die stuk sterker zijn dan Ajax. Dan moet je alleen hopen dat die 4e ploeg matig is.
Ik heb mijn club door dik en dun gesteund. Ook toen we 7 jaar lang geen kampioen werden.quote:
Ajax kan normaal niet eens een bal vasthouden. Laat staan als ze het expres willen proberen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Gejank van Frank de Boer.
Alsof bij Ajax niet dergelijke trucjes worden uitgehaald als zij op voorsprong staan, of zijn geplaatst voor de volgende ronde.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Daarom elia in de winterstop
Ah, ben je boos. In de EL is het ook leuk joh. Ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Inderdaad, degradatie voetbal spelen en dan nog grote bek durven te geven
Daar schaam ik me heel diep voor inderdaad. Dat is een vernedering 1e klasse.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
Juventus met een begroting van tig miljoen wint niet eens wat een turks clubje.
Triest hoor, en dan je frustratie hier gaan uiten.
Zo'n dooddoener.quote:
Maar niet vanavondquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb mijn club door dik en dun gesteund. Ook toen we 7 jaar lang geen kampioen werden.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste
EL vind ik prima. CL had ik veel mooier gevonden. Itt andere clubs gaat Ajax gewoon voor alle prijzen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah, ben je boos. In de EL is het ook leuk joh. Ik spreek uit ervaring.
Frustraties, laat ze gaan!
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fijn om een trainer te hebben met duidelijke teksten.
Frank
Door dit soort uitspraken hebben de meeste een hekel aan ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fijn om een trainer te hebben met duidelijke teksten.
Frank
Boeit niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Door dit soort uitspraken hebben de meeste een hekel aan ajax.![]()
Arrogantie straalt van die club af.
Je zou een voorbeeld moeten geven en je niet zo laag moeten gedragen. Maar uiteindelijk ben je gewoon een gefrustreerde kleuter. Niet erg hoor, maar dan ook niet gaan huilen over arrogante Ajacieden.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar drm kan ik me nog wel kapot lachen dat al die arrogante ajaciedjes hier op hun bek gaan.
Dan was Milan zeker op voorsprong gekomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Onnoman het volgende:
sry dat ik het zeg.. maar je had vd hoorn de hele wedstrijd moeten laten spelen
Raar liedje voor een wedstrijd die in gelijkspel is geëindigdquote:
alles of niets.. die kinderen van ajax die ik zojuist heb zien spelen gaat echt nergens overquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan was Milan zeker op voorsprong gekomen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Pascalus het volgende:
"Ja nou die andere had ook rood moeten hebben hoor!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
- Frank de Boer.
benny kijkt naar voetbalquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef iBenny het volgende:
Meeeh. Er is prima gefloten. Als er 1 ding is je de scheids niet kan verwijten, dan is het dat wel...
Nee ik lach me gewoon dood omdat de Ajaciedjes voor een wedstrijd alles maar ff makkelijk vinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
Je zou een voorbeeld moeten geven en je niet zo laag moeten gedragen. Maar uiteindelijk ben je gewoon een gefrustreerde kleuter. Niet erg hoor, maar dan ook niet gaan huilen over arrogante Ajacieden.
Milan speelde echt een prutwedstrijd dus kom nou niet stoer doenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ik lach me gewoon dood omdat de Ajaciedjes voor een wedstrijd alles maar ff makkelijk vinden.
Elke wedstrijd winnen we wel ff blah blah.
Dan is het gewoon hilarisch als die arrogantjes op de bek gaan. Zou jij ook lachwekkend vinden.
Nee, ik verlaag me niet naar dat niveau. Maar ga vooral verder, ik ben weg uit deze peuterspeelzaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ik lach me gewoon dood omdat de Ajaciedjes voor een wedstrijd alles maar ff makkelijk vinden.
Dan is het gewoon hilarisch als die arrogantjes op de bek gaan. Zou jij ook lachwekkend vinden.
Zeg dat maar eens tegen de gemiddelde PSV'erquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Vasion het volgende:
'''Ze moeten nooit medelijden met je krijgen''
- Johan Derksen
Jack wil op Balotelli lijken.quote:
haar?quote:
Aldus degene die de hele dag roept dat Juve wel even wint en dat vanavond Milan wel even wint. Je bent geen haar beter.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ze goed speelden?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Milan speelde echt een prutwedstrijd dus kom nou niet stoer doen
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
Vermakelijke hork.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ze goed speelden?
Ik zeg alleen dat Ajax waardeloos elftal heeft en dat het lachwekkend is dat arrogantjes op de bek gaan.
boeiend manquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
hoezo?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Voor de wedstrijd zei je dat Milan 90% kans had om te winnen. Ze speelden als een natte drol. Dus komt niet lachen na de wedstrijdquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ze goed speelden?
Ik zeg alleen dat Ajax waardeloos elftal heeft en dat het lachwekkend is dat arrogantjes op de bek gaan.
Hilarisch ja. Vooral als je niks beters heb om je druk om te makenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben daarin niet arrogant. Als je roept dat Ajax wel ff wint van Ac Milan is dat onrealistisch en gewoon arrogant.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef alors het volgende:
Aldus degene die de hele dag roept dat Juve wel even wint en dat vanavond Milan wel even wint. Je bent geen haar beter.
Ja he al die ajaciedenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen iet witjes naast Jackquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
Blind ziet wel heel witjes zo naast Jack.
Zou wel mooi zijn. EL hoeft niet zo. Wel jammer dat het niet zo is.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Sjek heeft zn hoofd omgedraaid om zo zn uitslag te verbergen, slim
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
Mooi toch, beter dan die gastjes bij PSV die geen fuck om de club geven.
HAHAHA goed gevonden.quote:
oh shitquote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
Mooi toch, beter dan die gastjes bij PSV die geen fuck om de club geven.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent best wel een zielig figuur
Voetbal is wel het laatste waar ik me druk om kan maken. Daarom lach ik dus ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef IMVHI het volgende:
Hilarisch ja. Vooral als je niks beters heb om je druk om te maken
Ja ze hadden ook 90% kans om te winnen. Is niet gebeurt maar ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Voor de wedstrijd zei je dat Milan 90% kans had om te winnen. Ze speelden als een natte drol. Dus komt niet lachen na de wedstrijd
quote:
Dat met de supporters? Wat was dat slecht zegquote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Rekik en Depay gemist zeker. Onzin comment zeg.
Vitessequote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef pablo1989 het volgende:
Jack omhelst hem zo let maar op, huillie huillie
quote:
Nee dit nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat met de supporters? Wat was dat slecht zeg
Jaja..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voetbal is wel het laatste waar ik me druk om kan maken. Daarom lach ik dus ook
Zal me worst wezen, vindt het alleen lachwekkend als dit gebeurt.
[..]
Ja ze hadden ook 90% kans om te winnen. Is niet gebeurt maar ja.
Speelden slecht maar gewoon door. En ja ik lach wel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk die vieze Duitsers ook weer!
Scoren net voor tijd nog even tegen Marseille waardoor Dortmund door gaat en Napoli er uit vliegt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat met de supporters? Wat was dat slecht zeg
Of dat uithuilen op de schouders van supportersquote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Travel. het volgende:
Lol dat gejank om die extra tijd lol lol
Eens. Ajax had moeten blijven voetballen en niet de lange bal gaan hanteren vanaf de 70e minuut. Lag genoeg ruimte op de flanken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Travel. het volgende:
Lol dat gejank om die extra tijd lol lol
gquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Lucky goals
Vandaar dat Milan won van Barca B, de luckies vielen bij het grote Barca
idd. Tegen Barca mocht tijdrekken blijkbaar wel, maar nu niet meer lolquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Of dat uithuilen op de schouders van supporters
quote:
Geen anti-voetbal dit dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
idd. Tegen Barca mocht tijdrekken blijkbaar wel, maar nu niet meer lol
a littlequote:
albaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een originele Johannes Fotoshop. Die wordt later veel geld waard.
Staat er nog een joh.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het een MrStyloProduction zou zijn geweest was het veel meer geld waard!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar dat huilplaatje was nergens voor nodig.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom delete je ook andere plaatjes. Kun je geen kritiek hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |