Vermakelijke hork.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ze goed speelden?
Ik zeg alleen dat Ajax waardeloos elftal heeft en dat het lachwekkend is dat arrogantjes op de bek gaan.
boeiend manquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
hoezo?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
Voor de wedstrijd zei je dat Milan 90% kans had om te winnen. Ze speelden als een natte drol. Dus komt niet lachen na de wedstrijdquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ze goed speelden?
Ik zeg alleen dat Ajax waardeloos elftal heeft en dat het lachwekkend is dat arrogantjes op de bek gaan.
Hilarisch ja. Vooral als je niks beters heb om je druk om te makenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ik lach me gewoon dood omdat de Ajaciedjes voor een wedstrijd alles maar ff makkelijk vinden.
Elke wedstrijd winnen we wel ff blah blah.
Dan is het gewoon hilarisch als die arrogantjes op de bek gaan. Zou jij ook lachwekkend vinden.
Ik ben daarin niet arrogant. Als je roept dat Ajax wel ff wint van Ac Milan is dat onrealistisch en gewoon arrogant.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef alors het volgende:
Aldus degene die de hele dag roept dat Juve wel even wint en dat vanavond Milan wel even wint. Je bent geen haar beter.
Ja he al die ajaciedenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ik lach me gewoon dood omdat de Ajaciedjes voor een wedstrijd alles maar ff makkelijk vinden.
Elke wedstrijd winnen we wel ff blah blah.
Dan is het gewoon hilarisch als die arrogantjes op de bek gaan. Zou jij ook lachwekkend vinden.
Iedereen iet witjes naast Jackquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
Blind ziet wel heel witjes zo naast Jack.
Zou wel mooi zijn. EL hoeft niet zo. Wel jammer dat het niet zo is.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Sjek heeft zn hoofd omgedraaid om zo zn uitslag te verbergen, slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |