Raar liedje voor een wedstrijd die in gelijkspel is geëindigdquote:
alles of niets.. die kinderen van ajax die ik zojuist heb zien spelen gaat echt nergens overquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan was Milan zeker op voorsprong gekomen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Pascalus het volgende:
"Ja nou die andere had ook rood moeten hebben hoor!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
- Frank de Boer.
benny kijkt naar voetbalquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef iBenny het volgende:
Meeeh. Er is prima gefloten. Als er 1 ding is je de scheids niet kan verwijten, dan is het dat wel...
Nee ik lach me gewoon dood omdat de Ajaciedjes voor een wedstrijd alles maar ff makkelijk vinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
Je zou een voorbeeld moeten geven en je niet zo laag moeten gedragen. Maar uiteindelijk ben je gewoon een gefrustreerde kleuter. Niet erg hoor, maar dan ook niet gaan huilen over arrogante Ajacieden.
Milan speelde echt een prutwedstrijd dus kom nou niet stoer doenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ik lach me gewoon dood omdat de Ajaciedjes voor een wedstrijd alles maar ff makkelijk vinden.
Elke wedstrijd winnen we wel ff blah blah.
Dan is het gewoon hilarisch als die arrogantjes op de bek gaan. Zou jij ook lachwekkend vinden.
Nee, ik verlaag me niet naar dat niveau. Maar ga vooral verder, ik ben weg uit deze peuterspeelzaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ik lach me gewoon dood omdat de Ajaciedjes voor een wedstrijd alles maar ff makkelijk vinden.
Dan is het gewoon hilarisch als die arrogantjes op de bek gaan. Zou jij ook lachwekkend vinden.
Zeg dat maar eens tegen de gemiddelde PSV'erquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Vasion het volgende:
'''Ze moeten nooit medelijden met je krijgen''
- Johan Derksen
Jack wil op Balotelli lijken.quote:
haar?quote:
Aldus degene die de hele dag roept dat Juve wel even wint en dat vanavond Milan wel even wint. Je bent geen haar beter.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ze goed speelden?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Milan speelde echt een prutwedstrijd dus kom nou niet stoer doen
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |