Zo'n dooddoener.quote:
Maar niet vanavondquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb mijn club door dik en dun gesteund. Ook toen we 7 jaar lang geen kampioen werden.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste
EL vind ik prima. CL had ik veel mooier gevonden. Itt andere clubs gaat Ajax gewoon voor alle prijzen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah, ben je boos. In de EL is het ook leuk joh. Ik spreek uit ervaring.
Frustraties, laat ze gaan!
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fijn om een trainer te hebben met duidelijke teksten.
Frank
Door dit soort uitspraken hebben de meeste een hekel aan ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fijn om een trainer te hebben met duidelijke teksten.
Frank
Boeit niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Door dit soort uitspraken hebben de meeste een hekel aan ajax.![]()
Arrogantie straalt van die club af.
Je zou een voorbeeld moeten geven en je niet zo laag moeten gedragen. Maar uiteindelijk ben je gewoon een gefrustreerde kleuter. Niet erg hoor, maar dan ook niet gaan huilen over arrogante Ajacieden.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar drm kan ik me nog wel kapot lachen dat al die arrogante ajaciedjes hier op hun bek gaan.
Dan was Milan zeker op voorsprong gekomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Onnoman het volgende:
sry dat ik het zeg.. maar je had vd hoorn de hele wedstrijd moeten laten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |