abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2013 @ 00:31:13 #201
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_134177760
wzawzdb
Life is what you make it.
pi_134178686
:')
  donderdag 12 december 2013 @ 07:53:19 #203
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_134179981
doelpunten maken schijnt moeilijk te zijn, bij de zoveelste hoge bal had ik echt zo een kop
:')

ga nou eens breed spelen man, net als tegen Celtic, waarvoor al die hoge ballen? elke bal werd afgekaatst...
In de EL liggen dan wel meer kansen voor Ajax maar toch, de strijd om plek 2 is gewoon pijnlijk verloren.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
pi_134182404
Het zal al wel gezegd zijn hier maar ik vind De Boer een slechte verliezer. Zit een beetje te huilen en te zeuren over het anti-voetbal van Milan.. wat een onzin. Ze stonden met 10 man en dan ga je verdedigen. Ajax had daar maar een antwoord op moeten vinden, maar had te weinig klasse om een gaatje te vinden. So be it, en dan niet achteraf gaan lopen klagen.. :N
pi_134184311
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zal al wel gezegd zijn hier maar ik vind De Boer een slechte verliezer. Zit een beetje te huilen en te zeuren over het anti-voetbal van Milan.. wat een onzin. Ze stonden met 10 man en dan ga je verdedigen. Ajax had daar maar een antwoord op moeten vinden, maar had te weinig klasse om een gaatje te vinden. So be it, en dan niet achteraf gaan lopen klagen.. :N
Als je goed geluisterd had...

Afijn, laat maar ook, want zo te zien heb je dat niet.

:W.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_134184347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Had hij inderdaad niet moeten doen. Anti-voetbal mag hij nog wel aankaarten, maar dat gezeur of de scheids en extra tijd moet je achterwegen laten. Frank doet dat eigenlijk nooit, laten we het maar houden op de teleurstelling.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_134184616
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Had hij inderdaad niet moeten doen. Anti-voetbal mag hij nog wel aankaarten, maar dat gezeur of de scheids en extra tijd moet je achterwegen laten. Frank doet dat eigenlijk nooit, laten we het maar houden op de teleurstelling.
Ik vind eigenlijk dat hij ook niet moet zeuren over anti-voetbal.. Dat Milan met 10 man voor de pot gaat liggen is toch vrij logisch, zeker bij een Italiaanse club. Wat hadden ze anders moeten doen.. lekker aanvallen en Ajax de ruimte geven om toe te slaan? Het was erg vervelend om naar te kijken, jammer dat het niet is afgestraft door Ajax.. maar niks aan te doen.
pi_134184752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat hij ook niet moet zeuren over anti-voetbal.. Dat Milan met 10 man voor de pot gaat liggen is toch vrij logisch, zeker bij een Italiaanse club. Wat hadden ze anders moeten doen.. lekker aanvallen en Ajax de ruimte geven om toe te slaan? Het was erg vervelend om naar te kijken, jammer dat het niet is afgestraft door Ajax.. maar niks aan te doen.
Is ook. Ajax voerde tegen barça exact dezelfde strategie. Maakt het niet minder jammer though
pi_134184806
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Is ook. Ajax voerde tegen barça exact dezelfde strategie. Maakt het niet minder jammer though
Toch iets anders, Ajax had daarvoor gewoon dominant gespeeld en zelfs 2 goals gemaakt. Zij hadden de middelen ook gewoon niet om aanvallend te blijven spelen. Milan heeft gewoon met Balotelli ( :r :r ) en Sharaawy gewoon spelers die dat ook (beter) kunnen. Als Europese grootmacht is het toch wel erg triest dat je met z'n tienen voor het goal blijft hangen tegen een 'klein' clubje als Ajax.
pi_134185006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:12 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Toch iets anders, Ajax had daarvoor gewoon dominant gespeeld en zelfs 2 goals gemaakt. Zij hadden de middelen ook gewoon niet om aanvallend te blijven spelen. Milan heeft gewoon met Balotelli ( :r :r ) en Sharaawy gewoon spelers die dat ook (beter) kunnen. Als Europese grootmacht is het toch wel erg triest dat je met z'n tienen voor het goal blijft hangen tegen een 'klein' clubje als Ajax.
Ze (milan) hebben zich wel laten kennen inderdaad. Ik zie dat als de verdienste van Ajax. In een paar jaar tijd is het niveau van ajax gestegen van Milan-B naar een Milan-A wat ajax voetballend niet de baas kan en daarom ballenjongens betrok enzo :')
pi_134186987
Nou..the day after en leuk is anders. :{

Maar laten we wel wezen, Ajax had dit aan zichzelf te wijten simpelweg omdat men in de tweede helft naarmate de tijd vorderde geen afstandsschoten meer namen op het doel,men probeerde het 16 meter d.m.v. dribbels e.d. niet te penetreren ( en zo wil weleens een strafschop eruit rollen) en last but not least men alleen maar ballen hoog voor het doel gooide in de hoop dat deze ooit eens verkeerd zou vallen. |:(

Als je ziet dat hoge ballen geen enkel effect hebben dan blijf je toch niet als een dumbo volharden met elke keer hetzelfde toch te blijven te doen Daley Blind? Hij kon opkomen en het enige wat hij deed was +/- 25 meter van het doel ballen voor de pot gooien. LOOP DAN DOOR dat 16 meter in Blind! Oen! En na afloop als een rare verslagen gaan staan doen voor de camera als vanwege je eigen optreden dit een logisch resultaat is. :{

Als je niet door het midden kan gaan dan ga je er toch langs via de zijkanten? Ben ik nou zo slim of.... }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2013 13:33:10 ]
pi_134187101
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij had het anti-voetbal niet te hoeven bekritiseren, maar het is uiteindelijk wel gewoon lelijk (of geen) voetbal wat hier aan het langste eind trekt. Dat is gewoon erg jammer.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 12 december 2013 @ 15:32:58 #213
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_134191036
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Hij had het anti-voetbal niet te hoeven bekritiseren, maar het is uiteindelijk wel gewoon lelijk (of geen) voetbal wat hier aan het langste eind trekt. Dat is gewoon erg jammer.
Het was 0-0 hé. De Italianen hebben niet gewonnen.
pi_134191513
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Het is een typisch Nederlands verschijnsel dat voetbal 'mooi' moet zijn. Ik zie ook liever een leuke pot voetbal, maar goed verdedigen is ook een kunst.
pi_134192923
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef Iwanius het volgende:

Maar laten we wel wezen, Ajax had dit aan zichzelf te wijten simpelweg omdat men in de tweede helft naarmate de tijd vorderde geen afstandsschoten meer namen op het doel,men probeerde het 16 meter d.m.v. dribbels e.d. niet te penetreren ( en zo wil weleens een strafschop eruit rollen) en last but not least men alleen maar ballen hoog voor het doel gooide in de hoop dat deze ooit eens verkeerd zou vallen. |:(

Als je ziet dat hoge ballen geen enkel effect hebben dan blijf je toch niet als een dumbo volharden met elke keer hetzelfde toch te blijven te doen Daley Blind? Hij kon opkomen en het enige wat hij deed was +/- 25 meter van het doel ballen voor de pot gooien. LOOP DAN DOOR dat 16 meter in Blind! Oen! En na afloop als een rare verslagen gaan staan doen voor de camera als vanwege je eigen optreden dit een logisch resultaat is. :{

Als je niet door het midden kan gaan dan ga je er toch langs via de zijkanten? Ben ik nou zo slim of.... }:|
Afstandsschoten hebben veel zin met 28 Milan spelers in de 16 ja.
pi_134195197
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef Iwanius het volgende:

Ach je moet gewoon geluk hebben dat het balletje 1x goed valt en dan wint Ajax gewoon. Het had gekund, bij die bal van Fischer dacht ik eerlijk gezegd dat het hem ging worden.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:51:34 #217
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_134195402
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach je moet gewoon geluk hebben dat het balletje 1x goed valt en dan wint Ajax gewoon. Het had gekund, bij die bal van Fischer dacht ik eerlijk gezegd dat het hem ging worden.
Het is wel zo dat die Italianen erin slagen de boel zo danig toe te zetten dat ze zelfs de kans op zo'n bal die goed valt minimaliseren. Eigenlijk heeft Ajax de hele wedstrijd géén enkele deftige kans bijeen kunnen voetballen. (Milan ook niet trouwens, maar die waren dat niet van plan te doen)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_134195543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het is wel zo dat die Italianen erin slagen de boel zo danig toe te zetten dat ze zelfs de kans op zo'n bal die goed valt minimaliseren. Eigenlijk heeft Ajax de hele wedstrijd géén enkele deftige kans bijeen kunnen voetballen. (Milan ook niet trouwens, maar die waren dat niet van plan te doen)
Klopt dat Milan dat erg goed kan, maar in elke wedstrijd heb je wel momentjes dat een bal erin kan gaan. Die momenten zijn er gisteren geweest.
pi_134195612
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je onder een deftige kans verstaat, maar een kopbal die er binnenkant paal weer uitvliegt, is toch best een aardige kans. :P

Het is natuurlijk wel zo dat ploegen als Milan prima in staat zijn om met het gehele team in het eigen strafschopgebied te gaan staan en zo het aantal kansen voor de tegenstander te minimaliseren, maar in dat soort situaties moet je het juist ook vaak hebben van een goed schot of een dood spelmoment. Dat zie je al wanneer de betere landen in Europa tegen de 'kleintjes' moeten die dit kunstje ook beheersen, laat staan bij een club als Milan die toch over iets meer kwaliteit beschikt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')