Daarom elia in de winterstopquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Draai_kont het volgende:
Fischer is echt waardeloos, ik snap niet waarom Frank hem in het elftal houdt. Egotripper dat die is.
Blind speelde ook matig.
btw: lijkt wel of Fischer steeds langer wordt.
Succes supporterquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Inderdaad, degradatie voetbal spelen en dan nog grote bek durven te geven
Juventus met een begroting van tig miljoen wint niet eens wat een turks clubje.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nog arroganter dan ajacieden al zijn? Owh please not!
[..]
Je zit eig altijd met 2 ploegen die stuk sterker zijn dan Ajax. Dan moet je alleen hopen dat die 4e ploeg matig is.
Ik heb mijn club door dik en dun gesteund. Ook toen we 7 jaar lang geen kampioen werden.quote:
Ajax kan normaal niet eens een bal vasthouden. Laat staan als ze het expres willen proberen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Gejank van Frank de Boer.
Alsof bij Ajax niet dergelijke trucjes worden uitgehaald als zij op voorsprong staan, of zijn geplaatst voor de volgende ronde.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Daarom elia in de winterstop
Ah, ben je boos. In de EL is het ook leuk joh. Ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Inderdaad, degradatie voetbal spelen en dan nog grote bek durven te geven
Daar schaam ik me heel diep voor inderdaad. Dat is een vernedering 1e klasse.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
Juventus met een begroting van tig miljoen wint niet eens wat een turks clubje.
Triest hoor, en dan je frustratie hier gaan uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |