Tja ik heb daar altijd een dubbelgevoel bij, aan de ene kant mooi aan de andere kant is het zingen om het zingen, hoort zo in dat ultras wereldje. Ik bedoel bij 0-5 mag je best eens een fluitpartijtje of wat gescheld laten gaan, want het is echt dramatisch bij Schalke.quote:
ik vind het soms mooi. Als je bij een achterstand een heerlijk agressieve song eruit gooit is dat natuurlijk veel beter dan met zijn allen te hupsen en zingen om het zingen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tja ik heb daar altijd een dubbelgevoel bij, aan de ene kant mooi aan de andere kant is het zingen om het zingen, hoort zo in dat ultras wereldje. Ik bedoel bij 0-5 mag je best eens een fluitpartijtje of wat gescheld laten gaan, want het is echt dramatisch bij Schalke.
Ja in Duitsland vind ik de sfeer over het algemeen best aardig. Maar vaak is het gewoon één vak wat monotoon 90 min. lang staat te zingen/trommelen/springen. Ik ben toch voor wat meer interactie sfeer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik vind het soms mooi. Als je bij een achterstand een heerlijk agressieve song eruit gooit is dat natuurlijk veel beter dan met zijn allen te hupsen en zingen om het zingen.
1-10 met een beetje meer scherpte.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:29 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Had zomaar 0-7 kunnen staan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |