1 Griekse, 1 Russische, 1 Italiaanse, 1 Turkse en 1 Fransequote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef XL het volgende:
De laatste 16 ploegen in het KAMPIOENENbal
4 duitse ploegen
4 engelse ploegen
3 spaanse ploegen
?
Het zal wel weer tussen de Spaanse, Engelse en Duitse ploegen gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
1 Griekse, 1 Russische, 1 Italiaanse, 1 Turkse en 1 Franse
Valt wel mee tegenwoordig volgens mij. Er hingen wel wat Feyenoord - Sunderland doekies, maar die heb ik de laatste wedstrijden niet gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk plaatje hoor, jullie hebben volgens mij ook 10 engelse doekjes in jullie stadion hangen omdat jullie daar zo graag bij willen horen of niet
Het probleem andersom dan, hoeveel van de 16 ploegen zijn landskampioen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
1 Griekse, 1 Russische, 1 Italiaanse, 1 Turkse en 1 Franse
7 dacht ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef XL het volgende:
[..]
Het probleem andersom dan, hoeveel van de 16 ploegen zijn landskampioen?
nee pas in de kwartfinalequote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Nober het volgende:
Mijn voorspelling:
Bayer Leverkusen - Paris Saint-Germain
Galatasaray - Chelsea
Olympiacos - Bayern München
Manchester City - Atlético Madrid
Schalke 04 - Real Madrid
Arsenal - FC Barcelona
Zenit Sint Petersburg - Borussia Dortmund
AC Milan - Manchester United
Ik weet alleen niet zeker of clubs uit hetzelfde land elkaar kunnen loten.
Duitslandquote:
Bayern Munchen - Engelse Clubquote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat Real Madrid vs FC Bayern weleens de finale volgend jaar zou kunnen worden met PSG als gevaarlijke outsider.
Wat jullie?
Ik hoop Manchester United, maar die draaien belabberd sinds Alex weg isquote:Op donderdag 12 december 2013 19:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Bayern Munchen - Engelse Club
In de halve finale alleen nog duitse clubsquote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat Real Madrid vs FC Bayern weleens de finale volgend jaar zou kunnen worden met PSG als gevaarlijke outsider.
Wat jullie?
Bayern Munchen - Dortmundquote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
In de halve finale alleen nog duitse clubs
Tricky hoor. Dortmund blijft kwalitatief natuurlijk wel betere ploeg. 5 tientjes hier op Under 2.5 goals bij Dortmund en United winnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef Thezeurminator het volgende:
Zenit stelt nog teleur dit seizoen maar dat doet bvb ook. Heb 10 euro op Zenit staan voor een odd van 5,0
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef Thezeurminator het volgende:
Zenit stelt nog teleur dit seizoen maar dat doet bvb ook. Heb 10 euro op Zenit staan voor een odd van 5,0
Volgens mij ook. Maar maakt niet echt uit. Ik kijk met een half oog en ga toch zo etenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een klein beetje achter.
Zenit begon no zo lekker fel... Jezus ik zat net klaar nu kan ik weer wachten tot united moet.quote:
Ja, is wel heel kut dat het zo snel gedaan is. Maar mij hoor je niet Klagenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:13 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zenit begon no zo lekker fel... Jezus ik zat net klaar nu kan ik weer wachten tot united moet.
Vind het niet zo heel erg als een bet niet valt maar om nou gelijk de hele spanning uit mn bet te halenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:15 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, is wel heel kut dat het zo snel gedaan is. Maar mij hoor je niet Klagen
Je weet dat er al jaren geloot wordt voor de kwartfinale en halve finale?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:20 schreef Neuroscience het volgende:
Waar zou het speelschema te vinden zijn? Ik ben wel benieuwd wie wanneer tegen wie uit kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |