Stijn?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van me is 15 en mocht niet naar binnen bij Wolf of Wall Street.
Toen die film in de bioscoop draaide was ik nog geen eens 1 jaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mocht je bij de Lion King niet naar binnen?
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van me is 15 en mocht niet naar binnen bij Wolf of Wall Street.
Witikvilquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn, waarom is er geen Schalke - Real topic?
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik mocht erin. Maar ik was solidair natuurlijk. Schijtpathe.
Dit, knurftquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..
We hadden de kaartjes al gekocht. Alleen bij de ingang van de zaal stond zo'n gozer die ons de doorgang belemmerde. Dat is zo flauw he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had zelf gewoon 2 kaartjes gekocht dan..
Ik doelde dan ook op het leaven van net omdat het voetbal zogenaamd zou beginnen. Het screenshot was een eerlijk duel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde 1 v 1 tegen Mansjester, maar toen kwam jij er in..
Jij bent echt een debiel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit, knurftje kent de regels toch
Hoeken, en rennen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden de kaartjes al gekocht. Alleen bij de ingang van de zaal stond zo'n gozer die ons de doorgang belemmerde. Dat is zo flauw he.
Hoezo is dat zwak? Voetbal begon toch ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op het leaven van net omdat het voetbal zogenaamd zou beginnen. Het screenshot was een eerlijk duel.
Iets met Suarez ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Even een vraagje jongens.
Wie zouden jullie nooit als UI willen hebben? ( moet voetbal gerelateerd zijn).
Ik dat zelf aan Arno te denken
In het geval van Heeinz: Depayquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Dit is een vrij lange lijst eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |