Ja, dat mag dus niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was een net scheldwoord Don, hij stond tussen de nette scheldwoorden
Dat zijn jouw woorden. Ik ben het overigens eens met het feit dat het maar eens klaar moet zijn met de ziektes. Post van C_A is verwijderd omdat crewbash op geen enkele wijze wordt toegestaan.quote:
Wat een boterletter héquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was een net scheldwoord Don, hij stond tussen de nette scheldwoorden
"Kanker" kan ik heel goed in komen, maar dingen als "tering,tyfus" kom op man.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik ben het overigens eens met het feit dat het maar eens klaar moet zijn met de ziektes. Post van C_A is verwijderd omdat crewbash op geen enkele wijze wordt toegestaan.
Krijg ik nu een note van jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik ben het overigens eens met het feit dat het maar eens klaar moet zijn met de ziektes. Post van C_A is verwijderd omdat crewbash op geen enkele wijze wordt toegestaan.
We moeten gewoon 1 lijn trekken. (En omdat je uit regio Enschede bent: ik bedoel geen cokelijn).quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Kanker" kan ik heel goed in komen, maar dingen als "tering,tyfus" kom op man.
Die had je al zelfs.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krijg ik nu een note van jou?
Die had ik nog niet geloof ik
Karakterloos, doei.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten gewoon 1 lijn trekken. (En omdat je uit regio Enschede bent: ik bedoel geen cokelijn).
Het is gewoon te voorspelbaar hoe dit gaat, een regel wordt doorgevoerd wij zijn het er niet mee eens. Straks komt Yvonne langs om ons op een denigrerende toon toe te spreken, die doet altijd alsof ze hier een kindercrèche groepje moet beheren. Er volgt een banspree en het is weer business as usual.quote:
Ik sla vandaag maar even over met trainen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Even hond uitlaten, dan in de jacuzzi, en dan lekker trainen
Uhm, die banspree is er al geweest. En ik snap niet wat Yvonnen hiermee te maken heeft. Daarnaast: als je het plezier uit posten op FOK! moet halen uit het strooien met ziektes, vind ik eerder jou karakterloos.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is gewoon te voorspelbaar hoe dit gaat, een regel wordt doorgevoerd wij zijn het er niet mee eens. Straks komt Yvonne langs om ons op een denigrerende toon toe te spreken, die doet altijd alsof ze hier een kindercrèche groepje moet beheren. Er volgt een banspree en het is weer business as usual.
Word er een beetje moe van.
Vicieuze cirkel hier op FOK!.
Het is gewoon de beperking ansich die mij stoort, schelden op het forum doe ik sowieso niet heel vaak. Maar wanneer het toch een keer voorkomt ben je een maand weg, lekker is dat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, die banspree is er al geweest. En ik snap niet wat Yvonnen hiermee te maken heeft. Daarnaast: als je het plezier uit posten op FOK! moet halen uit het strooien met ziektes, vind ik eerder jou karakterloos.
Nee, we zullen het modereren. Niemand heeft gezegd dat je bij een keer schelden direct een ban hebt. Ik denk dat je zelf ook wel die nuance kunt aanbrengen toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is gewoon de beperking ansich die mij stoort, schelden op het forum doe ik sowieso niet heel vaak. Maar wanneer het toch een keer voorkomt ben je een maand weg, lekker is dat.
Hebben we gezien met Saind ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we zullen het modereren. Niemand heeft gezegd dat je bij een keer schelden direct een ban hebt. Ik denk dat je zelf ook wel die nuance kunt aanbrengen toch?
Mensen die doen alsof Studio Voetbal een leuk programma is lopen nog steeds vrij rond, en mensen die een keer wat emotie uiten krijgen een ban, onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hebben we gezien met Saind ja.
Richt je liever op het getrol in de clubtopics, dat is storend gedrag.
zit je in bad?quote:
Zelfs Pellé krijgt alleen een voorwaardelijke straf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof Studio Voetbal een leuk programma is lopen nog steeds vrij rond, en mensen die een keer wat emotie uiten krijgen een ban, onbegrijpelijk!
nee ik loop buiten.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Even hond uitlaten, dan in de jacuzzi, en dan lekker trainen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik loop buiten.
Heb je de volgorde niet gelezen?????
[..]
Ik heb het koud. Nu ben ik opgewarmd door het badquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan je de jacuzzi en trainen niet beter omdraaien?
Als je niet weet waar je het over hebt, kan je beter stil blijven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hebben we gezien met Saind ja.
Richt je liever op het getrol in de clubtopics, dat is storend gedrag.
Dat zei ik ook over het Curling.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt, kan je beter stil blijven.
Ik weet wel waar ik het over heb, en ik vind dat geen maandban waardig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt, kan je beter stil blijven.
Nee, dat weet je niet. Of jij moet ok zijn notes kunnen inzien. Maar goed, bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik het over heb, en ik vind dat geen maandban waardig.
Toen ben ik er toch ook over opgehouden, toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over het Curling.
Ik kan het wel herhalen, maar dan heb ik ook een maandbanquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat weet je niet. Of jij moet ok zijn notes kunnen inzien. Maar goed, bans worden niet besproken.
Niet voordat je mij een onterechte sneer gaf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ben ik er toch ook over opgehouden, toch?
Oh, in dat geval met terugwerkende kracht mijn excuses...quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet voordat je mij een onterechte sneer gaf.
Maar ik heb het je vergeven.
Wel een note gegeven.
Je gaat nu genote worden voor opmerkingen als "tering koud buiten".quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we zullen het modereren. Niemand heeft gezegd dat je bij een keer schelden direct een ban hebt. Ik denk dat je zelf ook wel die nuance kunt aanbrengen toch?
Overdrijf niet zo joh. Die verbasteringen op kanker gaan gewoon weggegooid worden, meer niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
Het lijkt wel alsof jullie problemen zoeken die er niet zijn.
Waarom wordt GGMM eigenlijk 100x genoemd terwijl Ron aan het editten is?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:18 schreef TwenteFC het volgende:
De persoon GGMM is nog niet zoveel mis mee, maar hij heeft wel keer op keer bewezen een incapabele moderator te zijn.
Maar kontkussen doet hij te goed.
Omdat ik hem een grote hypocriet vind.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wordt GGMM eigenlijk 100x genoemd terwijl Ron aan het editten is?
Godver loopt mijn SC even achter.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Omdat ik hem een grote hypocriet vind.
Dat mag, maar dat is geen antwoord. Voor de rest ben ik het met je eens. GGMM is gewoon een opgevoerde paardenlul met zijn laffe Curve Fever manoeuvresquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Omdat ik hem een grote hypocriet vind.
Waarschijnlijk omdat hij een anuspapegaai is, dat las ik net. Ik weet alleen nog niet wat het betekent, google images bracht helaas weinig uitkomst.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wordt GGMM eigenlijk 100x genoemd terwijl Ron aan het editten is?
Godver loopt mijn SC even achter.
Ik ga http://www.writser.nl/blog/?p=51 nog maar eens lezen om de pijn te verzachten. Na 3 jaar moet ik nog altijd lachen
Windows 3.1?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
PC opnieuw aan het installeren. Na drie kwartier pas op 6%.
Aha. Wel typisch uit de mond van de grootste onderlinge 'anus'papegaaien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een anuspapegaai is, dat las ik net. Ik weet alleen nog niet wat het betekent, google images bracht helaas weinig uitkomst.
Al richting huis na je baaldag?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, in dat geval met terugwerkende kracht mijn excuses...
Hij is wel behoorlijk slecht in dat spel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is geen antwoord. Voor de rest ben ik het met je eens. GGMM is gewoon een opgevoerde paardenlul met zijn laffe Curve Fever manoeuvres
Welk verlichte brein heeft deze term geïntroduceerd?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een anuspapegaai is, dat las ik net. Ik weet alleen nog niet wat het betekent, google images bracht helaas weinig uitkomst.
Kom maar. Nu.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk slecht in dat spel.
Nee man het gaat om het elkaar voor alles uitschelden. Als je kut roept wanneer een goal naast gaat krijg je heus geen note hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je gaat nu genote worden voor opmerkingen als "tering koud buiten".
Dat is hetzelfde als buitenlander voor allochtoon vervangen, en na 5 jaar zeggen dat allochtoon ook een scheldwoord isquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat Rene zegt, het kanker, kanjer halen we weg. Ik zet er gewoon appelsap of zo voor in de plaats.
Geen idee, ik zag het voor ik ging eten, het moet ergens in dit topic staan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk verlichte brein heeft deze term geïntroduceerd?
Ik wil wel ondanks mijn blessure.quote:
Je maakt jezelf nu echt extreem belachelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als buitenlander voor allochtoon vervangen, en na 5 jaar zeggen dat allochtoon ook een scheldwoord isDus over een jaar hebben we dezelfde discussie over o.a. het woord appelsap?
Waar wedden we om?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Johannes maakt jou kapot in een 1vs1
Nee, ga nu vertrekken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Wel typisch uit de mond van de grootste onderlinge 'anus'papegaaien.
[..]
Al richting huis na je baaldag?
Dat is heel wat anders weet je best. Schelden met kanker is nergens voor nodig. Alternatief is de hele post wegkwakken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als buitenlander voor allochtoon vervangen, en na 5 jaar zeggen dat allochtoon ook een scheldwoord isDus over een jaar hebben we dezelfde discussie over o.a. het woord appelsap?
Team Johannes is hier niet blij mee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo veel vertrouwen heb ik nou ook weer niet in hem
Werd jij trouwens een tijdje terug niet weggehoond toen je een taalgebuik-lijst postte ergens op Fok!quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel ondanks mijn blessure.
[..]
Je maakt jezelf nu echt extreem belachelijk
Ik hou al op met postenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel ondanks mijn blessure.
[..]
Je maakt jezelf nu echt extreem belachelijk
Oh jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werd jij trouwens een tijdje terug niet weggehoond toen je een taalgebuik-lijst postte ergens op Fok!
Hij staat er gewoon hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM komt niet opdagen.
Johannes wint!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM komt niet opdagen.
Johannes wint!
FB / Taal gebruik op ons Fok!quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was druk
[..]
FB / Taal gebruik op ons Fok!
GGMM, even herschrijven en je hebt nieuwe richtlijnen.
Bedankt Niels. Ik was mijn eigen onzin even vergeten.
Het heeft uiteindelijk toch nog gevolgen gehad, wat er nu allemaal gebeurt begint allemaal bij dat topic.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was druk
[..]
Dat boeit me niks, ik hanteer m'n eigen regels op m'n forum.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ook als je een raar woord post maak ik er appelsap van of oliebol, net waar ik zin in hebquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat boeit me niks, ik hanteer m'n eigen regels op m'n forum.
Toch grappig. Hier gaat de rem op alles wat beledigend kan zijn terwijl de oprichter van deze site het daar overduidelijk niet mee eens is als je dat topic doorleest.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was druk
[..]
Terwijl je van Danny alles mag zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Het heeft uiteindelijk toch nog gevolgen gehad, wat er nu allemaal gebeurt begint allemaal bij dat topic.
Nee ik heb geen een van die films gezien. Moet ik toch eens doen volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Karina heb jij spangas op survival nu al gezien?
Zoals het hoort natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Terwijl je van Danny alles mag zeggen
Wat een combinatie, je hebt nu al een zware avond gehad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit ik beneden huiswerk te maken, staat RTL Boulevard aan![]()
Met verlinde, kooijemans en peterrrrr de vries![]()
![]()
![]()
![]()
thats what she saidquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was lekker, alleen nu minder zin om te trainen
M&O was altijd zo easyquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
zo nog m&o en geschiedenis maken, wat een genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |