Ja, dat mag dus niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was een net scheldwoord Don, hij stond tussen de nette scheldwoorden
Dat zijn jouw woorden. Ik ben het overigens eens met het feit dat het maar eens klaar moet zijn met de ziektes. Post van C_A is verwijderd omdat crewbash op geen enkele wijze wordt toegestaan.quote:
Wat een boterletter héquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was een net scheldwoord Don, hij stond tussen de nette scheldwoorden
"Kanker" kan ik heel goed in komen, maar dingen als "tering,tyfus" kom op man.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik ben het overigens eens met het feit dat het maar eens klaar moet zijn met de ziektes. Post van C_A is verwijderd omdat crewbash op geen enkele wijze wordt toegestaan.
Krijg ik nu een note van jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik ben het overigens eens met het feit dat het maar eens klaar moet zijn met de ziektes. Post van C_A is verwijderd omdat crewbash op geen enkele wijze wordt toegestaan.
We moeten gewoon 1 lijn trekken. (En omdat je uit regio Enschede bent: ik bedoel geen cokelijn).quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Kanker" kan ik heel goed in komen, maar dingen als "tering,tyfus" kom op man.
Die had je al zelfs.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krijg ik nu een note van jou?
Die had ik nog niet geloof ik
Karakterloos, doei.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten gewoon 1 lijn trekken. (En omdat je uit regio Enschede bent: ik bedoel geen cokelijn).
Het is gewoon te voorspelbaar hoe dit gaat, een regel wordt doorgevoerd wij zijn het er niet mee eens. Straks komt Yvonne langs om ons op een denigrerende toon toe te spreken, die doet altijd alsof ze hier een kindercrèche groepje moet beheren. Er volgt een banspree en het is weer business as usual.quote:
Ik sla vandaag maar even over met trainen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Even hond uitlaten, dan in de jacuzzi, en dan lekker trainen
Uhm, die banspree is er al geweest. En ik snap niet wat Yvonnen hiermee te maken heeft. Daarnaast: als je het plezier uit posten op FOK! moet halen uit het strooien met ziektes, vind ik eerder jou karakterloos.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is gewoon te voorspelbaar hoe dit gaat, een regel wordt doorgevoerd wij zijn het er niet mee eens. Straks komt Yvonne langs om ons op een denigrerende toon toe te spreken, die doet altijd alsof ze hier een kindercrèche groepje moet beheren. Er volgt een banspree en het is weer business as usual.
Word er een beetje moe van.
Vicieuze cirkel hier op FOK!.
Het is gewoon de beperking ansich die mij stoort, schelden op het forum doe ik sowieso niet heel vaak. Maar wanneer het toch een keer voorkomt ben je een maand weg, lekker is dat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, die banspree is er al geweest. En ik snap niet wat Yvonnen hiermee te maken heeft. Daarnaast: als je het plezier uit posten op FOK! moet halen uit het strooien met ziektes, vind ik eerder jou karakterloos.
Nee, we zullen het modereren. Niemand heeft gezegd dat je bij een keer schelden direct een ban hebt. Ik denk dat je zelf ook wel die nuance kunt aanbrengen toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is gewoon de beperking ansich die mij stoort, schelden op het forum doe ik sowieso niet heel vaak. Maar wanneer het toch een keer voorkomt ben je een maand weg, lekker is dat.
Hebben we gezien met Saind ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we zullen het modereren. Niemand heeft gezegd dat je bij een keer schelden direct een ban hebt. Ik denk dat je zelf ook wel die nuance kunt aanbrengen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |