quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM komt niet opdagen.
Johannes wint!
FB / Taal gebruik op ons Fok!quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was druk
[..]
FB / Taal gebruik op ons Fok!
GGMM, even herschrijven en je hebt nieuwe richtlijnen.
Bedankt Niels. Ik was mijn eigen onzin even vergeten.
Het heeft uiteindelijk toch nog gevolgen gehad, wat er nu allemaal gebeurt begint allemaal bij dat topic.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was druk
[..]
Dat boeit me niks, ik hanteer m'n eigen regels op m'n forum.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ook als je een raar woord post maak ik er appelsap van of oliebol, net waar ik zin in hebquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat boeit me niks, ik hanteer m'n eigen regels op m'n forum.
Toch grappig. Hier gaat de rem op alles wat beledigend kan zijn terwijl de oprichter van deze site het daar overduidelijk niet mee eens is als je dat topic doorleest.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was druk
[..]
Terwijl je van Danny alles mag zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Het heeft uiteindelijk toch nog gevolgen gehad, wat er nu allemaal gebeurt begint allemaal bij dat topic.
Nee ik heb geen een van die films gezien. Moet ik toch eens doen volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Karina heb jij spangas op survival nu al gezien?
Zoals het hoort natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Terwijl je van Danny alles mag zeggen
Wat een combinatie, je hebt nu al een zware avond gehad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit ik beneden huiswerk te maken, staat RTL Boulevard aan![]()
Met verlinde, kooijemans en peterrrrr de vries![]()
![]()
![]()
![]()
thats what she saidquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was lekker, alleen nu minder zin om te trainen
M&O was altijd zo easyquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
zo nog m&o en geschiedenis maken, wat een genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |