Aha. Wel typisch uit de mond van de grootste onderlinge 'anus'papegaaien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een anuspapegaai is, dat las ik net. Ik weet alleen nog niet wat het betekent, google images bracht helaas weinig uitkomst.
Al richting huis na je baaldag?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, in dat geval met terugwerkende kracht mijn excuses...
Hij is wel behoorlijk slecht in dat spel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is geen antwoord. Voor de rest ben ik het met je eens. GGMM is gewoon een opgevoerde paardenlul met zijn laffe Curve Fever manoeuvres
Welk verlichte brein heeft deze term geïntroduceerd?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een anuspapegaai is, dat las ik net. Ik weet alleen nog niet wat het betekent, google images bracht helaas weinig uitkomst.
Kom maar. Nu.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk slecht in dat spel.
Nee man het gaat om het elkaar voor alles uitschelden. Als je kut roept wanneer een goal naast gaat krijg je heus geen note hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je gaat nu genote worden voor opmerkingen als "tering koud buiten".
Dat is hetzelfde als buitenlander voor allochtoon vervangen, en na 5 jaar zeggen dat allochtoon ook een scheldwoord isquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat Rene zegt, het kanker, kanjer halen we weg. Ik zet er gewoon appelsap of zo voor in de plaats.
Geen idee, ik zag het voor ik ging eten, het moet ergens in dit topic staan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk verlichte brein heeft deze term geïntroduceerd?
Ik wil wel ondanks mijn blessure.quote:
Je maakt jezelf nu echt extreem belachelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als buitenlander voor allochtoon vervangen, en na 5 jaar zeggen dat allochtoon ook een scheldwoord isDus over een jaar hebben we dezelfde discussie over o.a. het woord appelsap?
Waar wedden we om?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Johannes maakt jou kapot in een 1vs1
Nee, ga nu vertrekken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Wel typisch uit de mond van de grootste onderlinge 'anus'papegaaien.
[..]
Al richting huis na je baaldag?
Dat is heel wat anders weet je best. Schelden met kanker is nergens voor nodig. Alternatief is de hele post wegkwakken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als buitenlander voor allochtoon vervangen, en na 5 jaar zeggen dat allochtoon ook een scheldwoord isDus over een jaar hebben we dezelfde discussie over o.a. het woord appelsap?
Team Johannes is hier niet blij mee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo veel vertrouwen heb ik nou ook weer niet in hem
Werd jij trouwens een tijdje terug niet weggehoond toen je een taalgebuik-lijst postte ergens op Fok!quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel ondanks mijn blessure.
[..]
Je maakt jezelf nu echt extreem belachelijk
Ik hou al op met postenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel ondanks mijn blessure.
[..]
Je maakt jezelf nu echt extreem belachelijk
Oh jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werd jij trouwens een tijdje terug niet weggehoond toen je een taalgebuik-lijst postte ergens op Fok!
Hij staat er gewoon hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM komt niet opdagen.
Johannes wint!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |