http://www.nu.nl/opmerkel(...)dedigingsmiddel.htmlquote:Chinese generaal ziet smog als geweldig verdedigingsmiddel
Smog is een fantastisch wapen tegen Amerikaanse laserwapentechnologie. Dat heeft de Chinese generaal Zhang Zhaozhong gezegd, volgens The South China Morning Post.
''Wanneer er geen smog is kan een laserwapen op een afstand van tien kilometer worden benut, maar met smog is dat nog maar één kilometer. Smog bestaat uit hele kleine stukjes metaal en hoe meer er daarvan in de lucht zijn, hoe moeilijker het is er met laserwapens doorheen te komen'', aldus de generaal.
Ernstige luchtvervuiling teistert naar schatting 15 procent van China, vooral in het noorden en oosten van het land. Kinderen en ouderen kunnen er maandag beter binnen blijven omdat de smog al dagen op een gevaarlijk niveau ligt.
Volgens Li Junfeng, het hoofd van een officieel Chinees milieu- en klimaatorgaan, is de smog in China ondraaglijk geworden.
De gezondheidsautoriteiten hebben twintig miljoen inwoners van Peking aangeraden door gezichtsmaskers te ademen als ze toch de straat op gaan.
Het is de vierde achtereenvolgende dag dat het alarm voor smog op zijn hoogste niveau is. De hoeveelheid stofdeeltjes die het gevaarlijkst voor de gezondheid zijn, is in Peking negen keer groter dan wat de Wereldgezondheidsorganisatie voor acceptabel houdt.
Alsjeblieftquote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-net-als-drugs.htmlquote:Jessica Alba vindt acteren net als drugs
Jessica Alba vindt acteren een drug. "Het is heel bevrijdend om iemand anders te spelen."
Als moeder van twee dochters en als manager van een eigen onderneming wijkt het dagelijks leven van Alba (32) sterk af van haar rollen.
"Ik hoef dan geen baas te zijn en ook geen moeder of zus", zo vertelt ze aan People. "Het is heel fijn om iemand te spelen die badass of erg losbandig is, omdat dat het tegenovergestelde is van wie ik ben. Je kunt het vergelijken met drugs."
Alba gaat al een tijdje mee als actrice, maar toch blijft het voor haar vernieuwend om uit haar 'comfort zone' stappen. "Ik was eerder erg bang voor kritiek van anderen, waardoor ik mezelf niet echt durfde te profileren", zegt ze.
"Maar je hoeft geen robot te zijn en altijd maar fatsoenlijk te doen. Ik was erg streng voor mezelf, maar er is na falen altijd kans op een nieuwe start."
Ik ben ouderwets.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het nieuwsblad tegenwoordig
Best een vermakelijk nummer en ze generen er nu al dagen internationale bekendheid mee. Een betere reclame kun je dus niet indenkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Duitse reclame
Kerel is wel een eindbaas
It's funny 'cause it's truequote:
Verre van supergeil in ieder geval. In Nederland blijven bedrijven liever in het hoofd hangen door zo irritant mogelijk over te komenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:04 schreef Neuroscience het volgende:
Zou de appie ook moeten doen. Stuk beter dan die reclames met die kale filiaalhouder
Geld erop staan of gewoon pro/anti één van de clubs?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:07 schreef Neuroscience het volgende:
Als Schalke nou vanavond een goed resultaat haalt tegen Real zou dat ook supergeil zijn
Geld. Gelijkspelletje. En ik wil ook graag dat Huntelaar lekker speeltquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geld erop staan of gewoon pro/anti één van de clubs?
Al zou ik de reacties naderhand ook best vermakelijk vinden.
Lijkt me stugquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:07 schreef Neuroscience het volgende:
Als Schalke nou vanavond een goed resultaat haalt tegen Real zou dat ook supergeil zijn
gewoon wat bij lenen johquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Battle.net verwoest mijn computer
Ik heb echt een nieuwe computer nodig. Wie zet een Serious Request optie voor mij op?
Ik overweeg het bijna. Toch wel heel erg als een spel als Curve Fever niet meer lag vrij te spelen is in combinatie met een youtube-filmpje.quote:
Is toch ook gewoon belangrijk, niet alleen voor games maar ook voor je school e.d.?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het bijna. Toch wel heel erg als een spel als Curve Fever niet meer lag vrij te spelen is in combinatie met een youtube-filmpje.
Heb nog altijd een degelijke laptop met een SSD ter compensatie van de ontbrekende PC snelheid.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon belangrijk, niet alleen voor games maar ook voor je school e.d.?
Hoezo overrated? Niemand zegt dat het de nieuwe Ronaldo wordt hoor. Dat maken fans van andere clubs er altijd van.quote:
Kishna is beter dan die drie bij elkaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax heeft elk jaar een "supertalent" Fischer, Sulejmani, Sana, etc etc
Het lijkt mij niet stug genoegquote:
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax heeft elk jaar een "supertalent" Fischer, Sulejmani, Sana, etc etc
Kom op GGMM, jij weet zelf ook wel beter dan dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo overrated? Niemand zegt dat het de nieuwe Ronaldo wordt hoor. Dat maken fans van andere clubs er altijd van.
Nee, ik vind het altijd slap geouwehoer. Iemandspeelt een leuke wedstrijd, fans zijn enthousiast en gelijk dat negatieve geklaagquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kom op GGMM, jij weet zelf ook wel beter dan dit.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het altijd slap geouwehoer. Iemandspeelt een leuke wedstrijd, fans zijn enthousiast en gelijk dat negatieve geklaagNiemand zegt dat hij het Nederlands elftal in moet.
Nee, er zal hier en daar een Ajacied zijn die de spelers te veel ophemelen en namen geven zoals "de nieuwe Kluivert etc" maar het zijn met name personen van andere clubs die daar mee komen. Hetzelfde met het "OH WEER EIGEN JEUGD ZEKER???" bullshit.quote:
Om jezelf te bewijzen geef ik je de opdracht om een Ajacied te vinden die Sana een 'supertalent' genoemd heeft, veel geluk!quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
Sorry ik zat er dus naast, Ajacieden zijn zeer behouden en genuanceerd.
Excuus.
Je generaliseert.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
Sorry ik zat er dus naast, Ajacieden zijn zeer behouden en genuanceerd.
Excuus.
Jij kijkt naar tamponreclames?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
DIe tampon-reclame op Youtube heeft wel een hoog uh, oke gehalte
Nee, hij kijkt naar youtube en daar komen tampon-reclames voorbij.quote:
Hoort bij het leven Karina. Het is een tijd van emancipatie, ook mannen moeten zich heden ten dage interesseren in dusdanige onderwerpenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je generaliseert.
Dit wordt meestal door mensen gedaan die wat minder begaafd zijn.
Je ontwijkt de essentie van m'n post.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Laten we het maar niet over begaafd zijn hebben.
Ik zie ze nooit hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt naar youtube en daar komen tampon-reclames voorbij.
Jezus, had je dat niet zelf kunnen bedenken?
OK heb je gelijk in, mannen mogen ook tampons kopen voor hun vrouw.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoort bij het leven Karina. Het is een tijd van emancipatie, ook mannen moeten zich heden ten dage interesseren in dusdanige onderwerpen
De schuld van Firefox. Ik gebruik Chrome voor internet en Firefox voor Youtube. Youtube werkt bij mij niet meer onder Chrome.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit hoorDus het is wel gerelateerd aan LR zijn internetgedrag
[..]
OK heb je gelijk in, mannen mogen ook tampons kopen voor hun vrouw.
Ik heb geen zus. had ik een zus dan had ik haar allang aan jou gekoppeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:37 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit koopt tampons voor z'n zus.
Doodzonde blijft het.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zus. had ik een zus dan had ik haar allang aan jou gekoppeld
Schoonbroer GGMM
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:40 schreef TwenteFC het volgende:
Heb jij eigenlijk een vriendinnetje GGMM?
Walgelijke insinuatiequote:"Michiel lijkt me heel erg aardig", zegt Thomas Brodie-Sangster, die in de serie te zien is als Jojen Reed. Nikolaj Coster-Waldau, die de rol van Jaime Lannister vertolkt, vindt het onvermijdelijk dat er een Nederlander bij kwam.
"Er zitten zo veel gestoorde personages in Game of Thrones, dus je wist dat er meer Nederlanders zouden komen."
He, was jij dat laatst trouwens die op die foto van 4 Fok!ers stond?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel twee toiletten in zijn appartement, dus veel beter kan zijn leven toch al niet worden
Misschien, misschien niet. Dat deze SC uit voornamelijk kleuters op geestelijk gebied bestaat was gelukkig al jaren geen geheim voor mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
He, was jij dat laatst trouwens die op die foto van 4 Fok!ers stond?
Schrok me kapot, omdat jij gigantisch veel op een kameraad van mij lijkt. Jullie zouden tweelingbroers kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet. Dat deze SC uit voornamelijk geestelijke kleuters bestaat was gelukkig al jaren geen geheim voor mij.
Voor de één is het wat zorgelijker leeftijdstechnisch dan de ander alleen
Geen idee wat er rondgestuurd is. Zal vast weinig hoogstaand zijn maar het boeit mij gelukkig ook bijster weinig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Schrok me kapot, omdat jij gigantisch veel op een kameraad van mij lijkt. Jullie zouden tweelingbroers kunnen zijn.
Zelfs hetzelfde baardje, eng gewoon.
Jij bent een vriend van Daley Blind?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Schrok me kapot, omdat jij gigantisch veel op een kameraad van mij lijkt. Jullie zouden tweelingbroers kunnen zijn.
Zelfs hetzelfde baardje, eng gewoon.
Maar dan met zwart haar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent een vriend van Daley Blind?
Ik heb geen zwart haarquote:
Ik ben nieuwsgierig. Is dit eng?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart haar![]()
Nu begin ik toch interesse te krijgen in de foto.
Karina kan dit bevestigen overigens.
Klopt jij hebt geen zwart haar. En nu wil ik die foto ook zien natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die aanklagers waren waarschijnlijk het lievelingetje van de juffrouw vroeger. Wat een onzinvooronderzoeken komen er soms.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Peppen moet kritische uitspraken toelichten
Hoe moet Van Peppen dit toelichten?
"Ja ik bedoelde niet letterlijk dat hij seks met de wedstrijd had, maar dat hij het resultaat negatief heeft beïnvloed"
Dat moet je bij de Feyenoordgroep zijn. Die zijn erg stoer op sommige gebiedenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt jij hebt geen zwart haar. En nu wil ik die foto ook zien natuurlijk.
Het is stoer om op de foto te gaan? Mmm zit wel wat in trouwens, ik wil nooit op de fotoquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet je bij de Feyenoordgroep zijn. Die zijn erg stoer op sommige gebieden
Tuurlijk Karina, maar laten we het zo maar interpreteren voor de onderlinge gemoedstoestandquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is stoer om op de foto te gaan? Mmm zit wel wat in trouwens, ik wil nooit op de foto
Ik heb de laatste 5 jaar echt heel weinig foto's van mezelf gemaakt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is stoer om op de foto te gaan? Mmm zit wel wat in trouwens, ik wil nooit op de foto
Ik red dat welquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah prima film! Wel een lange zit in de bios.
Ik denk ik 3 of zo in een paar jaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 5 jaar echt heel weinig foto's van mezelf gemaakt.
Ik paar weken terug met fotografie op school wat nieuwe gemaakt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ik 3 of zo in een paar jaar
simpel sherlockjequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je generaliseert.
Dit wordt meestal door mensen gedaan die wat minder begaafd zijn.
haha ggmm is minder begaafdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leuke is dat alle Feyenoorders in koor meejanken.
Dat was al een tijdje duidelijk toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
simpel sherlockje
[..]
haha ggmm is minder begaafd
Brandwondencentrum.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
simpel sherlockje
[..]
haha ggmm is minder begaafd
just stating the obviousquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje duidelijk toch?
Ik heb inderdaad een half uurtje lopen zoeken, maar niet naar dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha heel nonchalant doen alsof we wat verder waren.
Je hebt gewoon een half uur lopen zoeken.
Naar het juiste gaatje?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een half uurtje lopen zoeken, maar niet naar dit.
okquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een half uurtje lopen zoeken, maar niet naar dit.
Je hebt vooral een hele mooie trui.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen heb ik in mijn studentenkamer een soort super basic Ziggo, zonder al die digitale zenders, beetje jammer.quote:
Etalagekanaal/zendervandemaand dus niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen heb ik in mijn studentenkamer een soort super basic Ziggo, zonder al die digitale zenders, beetje jammer.
Dat soort crap krijg je als je vrouwen toelaat in de politiek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je verplicht een tweede achternaam in België?
Ik zat rond 10 uur al met de druk om te schijten, maar de WC's op school zijn dusdanig onhygiënisch dat ik thuis naar de WC wilde gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon niet mijn dag vandaag denk ik. Zit al vanaf vanochtend af te tellen tot het weer tijd is om naar huis te gaan....
'zonder al die digitale zenders'quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Etalagekanaal/zendervandemaand dus niet?
"wilde gaan"quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat rond 10 uur al met de druk om te schijten, maar de WC's op school zijn dusdanig onhygiënisch dat ik thuis naar de WC wilde gaan.
Herkenbaars.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat rond 10 uur al met de druk om te schijten, maar de WC's op school zijn dusdanig onhygiënisch dat ik thuis naar de WC wilde gaan.
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"wilde gaan"
Is dit een verhaal wat halverwege huiswaarts op de fiets een climax kreeg?
Nee dus, zelfs BBC2 heb ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Etalagekanaal/zendervandemaand dus niet?
Ook in een sjoelbak?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens schijt ik overal en nergens maar dat geheel terzijde.
Bij voorkeur als ik verloren heb/sta te verliezen. Er zijn nog maar weinige die daarna nog zin hebben om de genadeklap in het sjoelen toe te dienen.quote:
Op de UvA (OMHP, BG, Bushuis, REC P) is het altijd prima.quote:
Rond de sjoeltafel gelden dus de echte wetten van de Jungle. RAWR.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorkeur als ik verloren heb/sta te verliezen. Er zijn nog maar weinige die daarna nog zin hebben om de genadeklap in het sjoelen toe te dienen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:28 schreef GGMM het volgende:
Oke, dan geen geen discussie maar simpele one-liners.
Mof.
Ik ga je hier toch even voor op de vingers tikken, GGMM.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, nee.
Zoals een oud Rotterdams gezegde luidt: "Alle Tukkers zijn homo".
Het is niet mijn gezegde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik ga je hier toch even voor op de vingers tikken, GGMM.
[ afbeelding ]
Ik kijk uit naar zijn baard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Betweter Hugo Borst bij DWDD over zijn ode aan Louis.
er zijn serieus mensen die naar de betweters kijken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar zijn baard.
Hugo was goed in vorm de afgelopen twee afleveringen van de Betweters.
Ja, dat is erg leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zijn serieus mensen die naar de betweters kijken?
Tuurlijk. Alleen Feyenoorders kijken niet. Want dat zijn zure calimero'squote:Op woensdag 26 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zijn serieus mensen die naar de betweters kijken?
Ik heb nog nooit op een enkele school gescheten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Op de UvA (OMHP, BG, Bushuis, REC P) is het altijd prima.
Wel op meerdere?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een enkele school gescheten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:40 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen Feyenoorders kijken niet. Want dat zijn zure calimero's
Geintje johquote:
Hield je het in of rende je net als Shitbreak naar huis als je moest?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een enkele school gescheten.
Ik hield het op haha. Geen pretje, maar op school schijten vind ik kut.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hield je het in of rende je net als Shitbreak naar huis als je moest?
al gekeurd?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
Goooodverdomme, net hele auto gewassen gaat die zakkenwasser van een broertje de matten uitkloppen voor de auto tegen de wind in.
Wat een ...
Breng hem zo weg, moet wel wat aan gebeuren denk ikquote:
Dan verdienen ze die namen ook niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bonnie & Clyde zijn gearresteerd in Duitsland.
Dan hadden ze kapot geschoten moeten worden ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan verdienen ze die namen ook niet meer
Zonder verzet ook. De teleurstelling hoorde je gewoon in de nieuwslezer zijn stem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan verdienen ze die namen ook niet meer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook weer druk bezig met FM. Blijft een ontzettend goed en verslavend spelletje.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hoge doelsaldo komt vooral door 8-0 winst op Jong Twente & 6-1 winst bij Dordt.
Bedankt voor de tip Stijn. Ik kijk mee vanavond op de ZDFquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, vanavond Schalleke v Real Madrid op de ZDF. Galatasaray v Chelsea heb ik geen zin in.
Hoiquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zonder verzet ook. De teleurstelling hoorde je gewoon in de nieuwslezer zijn stem.
In België zullen ze ook wel Chelsea uitzenden ivm Hazard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, vanavond Schalleke v Real Madrid op de ZDF. Galatasaray v Chelsea heb ik geen zin in.
Marcheer jij eens snel terug naar je zolderkamer. Rotjong.quote:
Ze zijn toch al eens eerder ontsnapt? Zou zomaar een vervolg op kunnen komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Wel een beetje een saai einde inderdaad, daar had een spannender slot ingezeten.
Goed idee Stinho.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Chauvinisme ten top.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België zullen ze ook wel Chelsea uitzenden ivm Hazard.
Ja, het zal in Nederland vast ook erg zijn hoor. Maar ik het het idee dat het in België behoorlijk aan het doorslaan is.quote:
Vorige keer dat ze gepakt zijn moesten ze van het OM weer worden vrijgelaten las ik net, misschien kan dat nog een keer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn toch al eens eerder ontsnapt? Zou zomaar een vervolg op kunnen komen.
Volgens mij hebben ze gister zelfs geen CL uitgezonden. Ik heb ManU op nederland 3 gekeken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
Ik snap in Nederland wel dat ze Galatasaray uitzenden, wat extra Turkse kijkers en de gemiddelde kijker kijkt toch wel denk ik.
In België zou ik als zender gewoon Schalke-Real pakken.
Ik bedoel in de FB Stijn. GGMM had dat al aangegeven, geen ziektes meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar staat dat over schelden in de policy.
Op ctrl + f en dan ''taalgebruik'' en ''schelden vind ik niets qua trefwoorden
Aah ok, dat had ik niet meegekregen. Mijn fantasie sloeg blijkbaar te veel op hol...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorige keer dat ze gepakt zijn moesten ze van het OM weer worden vrijgelaten las ik net, misschien kan dat nog een keer.
Bedankt voor de uitleg. Ik zal waar mogelijk (quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoel in de FB Stijn. GGMM had dat al aangegeven, geen ziektes meer.
Toen waren ze wel opgepakt na een wilde achtervolging, nadat ze aan een politiecontrole probeerden te ontsnappen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat had ik niet meegekregen. Mijn fantasie sloeg blijkbaar te veel op hol...
Waar heb je het over? Mag je nu geen tyfus, aids, lepra etc meer zeggen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een betutteling zeg. Geen ziektes en scheldwoorden meer.
Misschien is het een idee als we voortaan op woensdag avond met zijn alle gezellig de nieuwste breicreatie van oma Jans kunnen beoordelen die sindskort haar eigen youtube kanaal heeft. Dat kan dan net voordat we met zijn alle klaar zitten voor de aftrap van lingo.
Ik dacht dat VBL een beetje een afspiegeling wilde vormen van het doorsnee volk wat weleens een wedstrijdje in het stadion bezoekt. Als een "kut" of "tyfus" of "godverdomme" daar niet meer tussen past, wordt wel duidelijk dat de mensen die het hier voor het zeggen hebben altijd op vak 818 zitten
Hazard is hun enige beetje presterende topspeler, en zo boeiend is Real - Schalke nou ook weer niet. Schalke wordt gewoon overklastquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
Ik snap in Nederland wel dat ze Galatasaray uitzenden, wat extra Turkse kijkers en de gemiddelde kijker kijkt toch wel denk ik.
In België zou ik als zender gewoon Schalke-Real pakken.
Helemaal niet meer of enkel de mongolische verbasteringen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een betutteling zeg. Geen ziektes en scheldwoorden meer.
Misschien is het een idee als we voortaan op woensdag avond met zijn alle gezellig de nieuwste breicreatie van oma Jans kunnen beoordelen die sindskort haar eigen youtube kanaal heeft. Dat kan dan net voordat we met zijn alle klaar zitten voor de aftrap van lingo.
Ik dacht dat VBL een beetje een afspiegeling wilde vormen van het doorsnee volk wat weleens een wedstrijdje in het stadion bezoekt. Als een "kut" of "tyfus" of "godverdomme" daar niet meer tussen past, wordt wel duidelijk dat de mensen die het hier voor het zeggen hebben altijd op vak 818 zitten
Helemaal niet meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hazard is hun enige beetje presterende topspeler, en zo boeiend is Real - Schalke nou ook weer niet. Schalke wordt gewoon overklast
[..]
Helemaal niet meer of enkel de mongolische verbasteringen?
Van wat ik begreep worden zelfs de meeste verbasteringen niet meer geaccepteerd. O.a. zoals kanjer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hazard is hun enige beetje presterende topspeler, en zo boeiend is Real - Schalke nou ook weer niet. Schalke wordt gewoon overklast
[..]
Helemaal niet meer of enkel de mongolische verbasteringen?
Oké...quote:
Daar heb ik helemaal niks op tegen, zeg dan gewoon kanker als je het nodig vindt om het uit te typen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van wat ik begreep worden zelfs de meeste verbasteringen niet meer geaccepteerd. O.a. zoals kanjer.
Kim jong Rene zal deze uitbrengen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké...Wanneer komt de memo uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier. Zonder SC wachtende op Capuchon_Boy, Bojan, Zwaaien hun nieuwe topicsquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan fappen op m'n postcount?
Dat is toch geen ziekte.quote:
Jij post een link van dat andere forum. Lefgozerquote:
Ja dat is kut voor je.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut is een stopwoordje van mij.
Is geen porno ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij post een link van dat andere forum. Lefgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potverdikkeme vind ik al grensoverschrijdend. Het is overduidelijk dat je hier op 'Godverdomme' hint.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
potverdikkeme
Jij akelige gladiool
loltwitter:julianpater twitterde op zondag 23-02-2014 om 12:19:06Vrij aparte foto uit het supportershonk van #fctwente #twefey http://t.co/lVRkJVnWXo reageer retweet
Je bent een vreselijke dakhaas,quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potverdikkeme vind ik al grensoverschrijdend. Het is overduidelijk dat je hier op 'Godverdomme' hint.
quote:Beleefd schelden is een manier van praten om vloekwoorden die de moderators liever niet horen. Het beleefd schelden behoort tot de Noors-Hollandse taal waar men standaard beleefd scheldt en praat. Noors-Hollands stamt ook af van het Bekakt Nederlands wat niet zo heel vaak meer gesproken wordt.
Mijn zus werkt op het gemeentehuis in een of ander zwartekousendorp, daar zijn serieus al mensen die zich eraan storen als iemand "jeetje" roept.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potverdikkeme vind ik al grensoverschrijdend. Het is overduidelijk dat je hier op 'Godverdomme' hint.
Och och, stoer hoor. Ipv geld uit te geven aan een Feyenoordshirtje en een papier mache pop kunnen jullie misschien beter sparen voor de enveloppe voor de scheids van de volgende wedstrijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef TwenteFC het volgende:
loltwitter:julianpater twitterde op zondag 23-02-2014 om 12:19:06Vrij aparte foto uit het supportershonk van #fctwente #twefey http://t.co/lVRkJVnWXo reageer retweet
lolquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och och, stoer hoor. Ipv geld uit te geven aan een Feyenoordshirtje en een papier mache pop kunnen jullie misschien beter sparen voor de enveloppe voor de scheids van de volgende wedstrijd.
Niet doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was een net scheldwoord Don, hij stond tussen de nette scheldwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |