Dat moet je bij de Feyenoordgroep zijn. Die zijn erg stoer op sommige gebiedenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt jij hebt geen zwart haar. En nu wil ik die foto ook zien natuurlijk.
Het is stoer om op de foto te gaan? Mmm zit wel wat in trouwens, ik wil nooit op de fotoquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet je bij de Feyenoordgroep zijn. Die zijn erg stoer op sommige gebieden
Tuurlijk Karina, maar laten we het zo maar interpreteren voor de onderlinge gemoedstoestandquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is stoer om op de foto te gaan? Mmm zit wel wat in trouwens, ik wil nooit op de foto
Ik heb de laatste 5 jaar echt heel weinig foto's van mezelf gemaakt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is stoer om op de foto te gaan? Mmm zit wel wat in trouwens, ik wil nooit op de foto
Ik red dat welquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah prima film! Wel een lange zit in de bios.
Ik denk ik 3 of zo in een paar jaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 5 jaar echt heel weinig foto's van mezelf gemaakt.
Ik paar weken terug met fotografie op school wat nieuwe gemaakt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ik 3 of zo in een paar jaar
simpel sherlockjequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je generaliseert.
Dit wordt meestal door mensen gedaan die wat minder begaafd zijn.
haha ggmm is minder begaafdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leuke is dat alle Feyenoorders in koor meejanken.
Dat was al een tijdje duidelijk toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
simpel sherlockje
[..]
haha ggmm is minder begaafd
Brandwondencentrum.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
simpel sherlockje
[..]
haha ggmm is minder begaafd
just stating the obviousquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje duidelijk toch?
Ik heb inderdaad een half uurtje lopen zoeken, maar niet naar dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha heel nonchalant doen alsof we wat verder waren.
Je hebt gewoon een half uur lopen zoeken.
Naar het juiste gaatje?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een half uurtje lopen zoeken, maar niet naar dit.
okquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een half uurtje lopen zoeken, maar niet naar dit.
Je hebt vooral een hele mooie trui.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart haar![]()
Nu begin ik toch interesse te krijgen in de foto.
Karina kan dit bevestigen overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |