Ik heb geen zus. had ik een zus dan had ik haar allang aan jou gekoppeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:37 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit koopt tampons voor z'n zus.
Doodzonde blijft het.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zus. had ik een zus dan had ik haar allang aan jou gekoppeld
Schoonbroer GGMM
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:40 schreef TwenteFC het volgende:
Heb jij eigenlijk een vriendinnetje GGMM?
Walgelijke insinuatiequote:"Michiel lijkt me heel erg aardig", zegt Thomas Brodie-Sangster, die in de serie te zien is als Jojen Reed. Nikolaj Coster-Waldau, die de rol van Jaime Lannister vertolkt, vindt het onvermijdelijk dat er een Nederlander bij kwam.
"Er zitten zo veel gestoorde personages in Game of Thrones, dus je wist dat er meer Nederlanders zouden komen."
He, was jij dat laatst trouwens die op die foto van 4 Fok!ers stond?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel twee toiletten in zijn appartement, dus veel beter kan zijn leven toch al niet worden
Misschien, misschien niet. Dat deze SC uit voornamelijk kleuters op geestelijk gebied bestaat was gelukkig al jaren geen geheim voor mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
He, was jij dat laatst trouwens die op die foto van 4 Fok!ers stond?
Schrok me kapot, omdat jij gigantisch veel op een kameraad van mij lijkt. Jullie zouden tweelingbroers kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet. Dat deze SC uit voornamelijk geestelijke kleuters bestaat was gelukkig al jaren geen geheim voor mij.
Voor de één is het wat zorgelijker leeftijdstechnisch dan de ander alleen
Geen idee wat er rondgestuurd is. Zal vast weinig hoogstaand zijn maar het boeit mij gelukkig ook bijster weinig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Schrok me kapot, omdat jij gigantisch veel op een kameraad van mij lijkt. Jullie zouden tweelingbroers kunnen zijn.
Zelfs hetzelfde baardje, eng gewoon.
Jij bent een vriend van Daley Blind?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Schrok me kapot, omdat jij gigantisch veel op een kameraad van mij lijkt. Jullie zouden tweelingbroers kunnen zijn.
Zelfs hetzelfde baardje, eng gewoon.
Maar dan met zwart haar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent een vriend van Daley Blind?
Ik heb geen zwart haarquote:
Ik ben nieuwsgierig. Is dit eng?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart haar![]()
Nu begin ik toch interesse te krijgen in de foto.
Karina kan dit bevestigen overigens.
Klopt jij hebt geen zwart haar. En nu wil ik die foto ook zien natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart haar![]()
Nu begin ik toch interesse te krijgen in de foto.
Karina kan dit bevestigen overigens.
Die aanklagers waren waarschijnlijk het lievelingetje van de juffrouw vroeger. Wat een onzinvooronderzoeken komen er soms.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Peppen moet kritische uitspraken toelichten
Hoe moet Van Peppen dit toelichten?
"Ja ik bedoelde niet letterlijk dat hij seks met de wedstrijd had, maar dat hij het resultaat negatief heeft beïnvloed"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |