Donequote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben mist er wel een plaatje van Scarlett.
Geen dank.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb echt al kaolo lang geen ban gehad
ja doeiquote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LIF / Show je slipje (vrouwen editie)#1
Hier kan je nog van leren.
12 secondenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nieuw account.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan een mod zo weinig berichten hebben?
aantal posts: 503 (gemiddeld 16 per dag)
Ik zal het noteren.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van Lillyhammer gezien.
Beviel me best goed.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben zelf na een stuk of 4 afgehaakt. Werd wat matig.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Beviel me best goed.
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.quote:
Wat is er?quote:
Niks. Kon wel lachen om je kansloze topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.
[..]
Wat is er?
Martina man.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Moisander de speler van de week is.
Bedankt. Doet met goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niks. Kon wel lachen om je kansloze topic.
De lat nu wel erg hoog gelegdquote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.
Mooi om te horen.quote:
Boeie, alsof iemand die klassering serieus neemt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al denk ik weer dat die kneus van een Krabbendam alle Feyenoorders een 10 gaat geven.
je hebt het er maar druk me he stijntjequote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al denk ik weer dat die kneus van een Krabbendam alle Feyenoorders een 10 gaat geven.
Ik denk toch Pelle.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Moisander de speler van de week is.
Best goed, maar te herhalend. Ik ga het denk ik niet toevoegen aan mijn favorieten. Sorry.quote:
Geen probleem. Misschien kan je het over een aantal jaar beter waarderenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best goed, maar te herhalend. Ik ga het denk ik niet toevoegen aan mijn favorieten. Sorry.
Ik heb het nu in mijn 'later bekijken' lijst. Misschien vind ik het dan wel goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen probleem. Misschien kan je het over een aantal jaar beter waarderen
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
Heeft er iemand een torrentje voor alle afleveringen tot nu toe van dit seizoen van the walking dead?
Geen zin om ze allemaal los te downloaden.
Nou nou, wat een werk is dat hé.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
Heeft er iemand een torrentje voor alle afleveringen tot nu toe van dit seizoen van the walking dead?
Geen zin om ze allemaal los te downloaden.
Toch maar aan begonnen, goedzoquote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Beviel me best goed.
Je moet Arrested Development kijkenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch maar aan begonnen, goedzo.
Ik heb net de eerste aflevering van House of Cards gezien. Kevin Spacey is een baas
ow ik las niet goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thanx, maar die staan al op Netflix.
Ik wil juist seizoen 4.
Ook toegevoegd aan 'Mijn Lijst' op Netflixquote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet Arrested Development kijken
10 minuten gezien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet Arrested Development kijken
Nee bedankt, die 10 minuten waren al een pure marteling.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk een paar afleveringen man. Je moet even inkomen.
Naast een waardeloze smaak voor series ook een vreselijke muzieksmaak.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet echt weer wat techno op mn ipod zetten.
Technoquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naast een waardeloze smaak voor series ook een vreselijke muzieksmaak.
Ik hou trouwens ook nog van wielrennen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ijsberen ook niet echt bijzonder.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou trouwens ook nog van wielrennen.
Wij zijn echt tegenpolen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ijsberen ook niet echt bijzonder.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik kijk dat niet heel vaak hoorquote:
OK dus wel af en toe, vooruit dan maar. Kijken heeft idd niet zo heel veel zin meer tegenwoordig, zo zonder beelden.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet heel vaak hoor![]()
Meestal luister ik het in de herhaling in me nest, als ik het al kijk ( of eigenlijk luister dus)
Yup, soms wel. Maar ik erger me soms zo erg aan Derksen dat ik er dan wel klaar mee benquote:Op maandag 24 februari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dus wel af en toe, vooruit dan maar. Kijken heeft idd niet zo heel veel zin meer tegenwoordig, zo zonder beelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yup, soms wel. Maar ik erger me soms zo erg aan Derksen dat ik er dan wel klaar mee ben![]()
Wel dapper idd dat je dat toe durft te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht. Gijp tot daaraan toe.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yup, soms wel. Maar ik erger me soms zo erg aan Derksen dat ik er dan wel klaar mee ben![]()
![]()
Ik scoor nu minpunten bij veel VBL'ers
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Derksen is soms ook wel irritant met zijn standaard riedeltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Stylo en ik hadden al voorspeld dat hij het gedrag van Pelle prima vondquote:Op maandag 24 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen is soms ook wel irritant met zijn standaard riedeltjes.
ik vind hem toch nooit echt voorspelbaar, houdt het wel leukquote:Op maandag 24 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen is soms ook wel irritant met zijn standaard riedeltjes.
knap, had ik niet verwacht en al helemaal niet op deze manierquote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stylo en ik hadden al voorspeld dat hij het gedrag van Pelle prima vond
Ik vind het juist heel voorspelbaar. Je weet precies wat hij gaat zeggen en wie hij gaat verdedigenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem toch nooit echt voorspelbaar, houdt het wel leuk
Pelle maakt net een boek met VI, kon niet missen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
knap, had ik niet verwacht en al helemaal niet op deze manier
Ik ook niet. Normaal scoort hij juist graag punten over de rug van spelers door de vergelijking naar supporters te trekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
knap, had ik niet verwacht en al helemaal niet op deze manier
Waarheidquote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle maakt net een boek met VI, kon niet missen.
oh jaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle maakt net een boek met VI, kon niet missen.
Hoi, we hadden gelijk over Johan en Pellequote:
Hahaha ja he. Gewoon beschamend.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, we hadden gelijk over Johan en Pelle
Als Castaignos hetzelfde gedaan zou hebben zou hij heel anders hebben gereageerd.quote:
Die is zeker gestopt om verdere reputatieschade te voorkomen?quote:
kan dat ook met een groep?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
Ik speel online curling
Johannes is nu trots
Ik ga gewoon door, ik wil trainen Rocky stijl.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is zeker gestopt om verdere reputatieschade te voorkomen?
Jij bent best een baasje.quote:
Volgens mij nietquote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kan dat ook met een groep?
kom even onlinequote:Op maandag 24 februari 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft mijn expertise in het spel. Mijn trickshot
Rukken?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga iets anders doen. Groetjes
[ afbeelding ]
Room was vol, je kan er nu weer bij.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En weer nisk te vinden/zien bij mij
Leg eens uit wat je moet doen bij dat spel.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba begint in vorm te raken. Talentje voor de toekomst.
Tronquote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je moet doen bij dat spel.
Nu je het zegt..quote:
Hier is een plaatjequote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je moet doen bij dat spel.
Voor Jojoortje vechten we ons dood.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Af en toe. Ik ben fan van Jojoortje.
Doet me ook wel aan een ander spel denken, maar ik kom er even niet op welke.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is een plaatje
[ afbeelding ]
Je bent een lijn, die moet je naar links of rechts sturen zonder tegen de andere lijn te botsen.
Jojo is leuk jaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Af en toe. Ik ben fan van Jojoortje.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is een plaatje
[ afbeelding ]
Je bent een lijn, die moet je naar links of rechts sturen zonder tegen de andere lijn te botsen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me ook wel aan een ander spel denken, maar ik kom er even niet op welke.
?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat is een soort Achtung die Kurve toch?
Als jij er een neemt kunnen je vrienden profiterenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]met een premium account kan je 4 tegen 4 spelen
Mmm even zoeken.quote:
Zonder premium kan je met 8 man free for all. Gekkenhuis dit datquote:Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]met een premium account kan je 4 tegen 4 spelen
Nadat ik daarvoor 4x wel bijtijds was.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je reageert 11 minuten later gast
nuquote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat ik daarvoor 4x wel bijtijds was.
Een groot complot dit.
Kut voor 'em.quote:
Klopt. Plegen mensen kamikaze op je.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kom steeds te vroeg op kop Littlerabbit, teveel druk.
Utopiaquote:Op maandag 24 februari 2014 23:09 schreef Tyron het volgende:
dat utopia is echt een awkward progamma
tronquote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm even zoeken.
Nee die ken ik nietHet was wel iets met lijntjes tekenen. Nou ja waarschijnlijk van 10 jaar geleden of zo.
eriksenseksueel jaquote:Op maandag 24 februari 2014 23:14 schreef Paul het volgende:
Potverdorie Tyron ben je trouwens van de mannenliefde hee
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hou je die sneue act nog steeds op?quote:
is geen actquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hou je die sneue act nog steeds op?
Zonder dat watermerk was het niks waard geweest. Nu ben ik bereid om naar de genialiteit te zoeken in het plaatje en dit ook te vinden.quote:
Het Mrstylo watermerk garandeert dat de kwaliteit, die onmiskenbaar aanwezig is, verhuld is in de kleinste details. Ooit op een mooie dag zul je bereid zijn de genialiteit te aanvaarden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder dat watermerk was het niks waard geweest. Nu ben ik bereid om naar de genialiteit te zoeken in het plaatje en dit ook te vinden.
Johannes. Ik ben de nummer 4 en jij de nummer 5 op je FOK!-lijst van topposters van dit jaar
In zijn algemeenheid dan wel. Dat wij als SC-geheel MrStylo al langer in ons hart hebben gesloten en bereid zijn te erkennen nooit aan zijn genialiteit te zullen kunnen tippen stond al langer vast.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Mrstylo watermerk garandeert dat de kwaliteit, die onmiskenbaar aanwezig is, verhuld is in de kleinste details. Ooit op een mooie dag zul je bereid zijn de genialiteit te aanvaarden.
Om die reden zoek ik nog een extra hobby, buiten FOK! en curve fever om dan.
Op het gebied van de esthetica is mrstylo onmiskenbaar een wonderkind, en ik denk dat wij minder zouden moeten posten en meer zouden moeten zwijgen in verwondering van zoveel talent en diepgang in één persoon.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid dan wel. Dat wij als SC-geheel MrStylo al langer in ons hart hebben gesloten en bereid zijn te erkennen nooit aan zijn genialiteit te zullen kunnen tippen stond al langer vast.
Op deze mooie dag waarop de wereld zijn ogen zal durven openen voor al dit pracht en praal zal ik een traantje laten.
En ik tracht dat al langer, weinig succesvol tot nu toe.
Wellicht dient dit zwijgen ook direct als verlichting voor ons eigen creatieve brein. We moeten niet vergeten dat ook MrStylo rustperiodes inplant om telkens, zowaar mogelijk nog sterker terug te komen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het gebied van de esthetica is mrstylo onmiskenbaar een wonderkind, en ik denk dat wij minder zouden moeten posten en meer zouden moeten zwijgen in verwondering van zoveel talent en diepgang in één persoon.
Jammer René, Knut en ik hadden je intelligenter ingeschat.quote:
René is meer een Sin City man, omdat Alba daar in zit.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Johannes is het niet met je eens
Ik ben nu bijna klaar met seizoen 2.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer René, Knut en ik hadden je intelligenter ingeschat.
[..]
René is meer een Sin City man, omdat Alba daar in zit.
Heb je alle afleveringen Arrested Development trouwens al gezien?
Ik zeg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:De zomer van 2014 wordt de heetste zomer ooit
http://c2.plzcdn.com/Zill(...)ea98733f30afd746.jpg
Goed nieuws voor degene die graag in 2014 een hete zomer willen. Wetenschappers uit Duitsland voorspellen namelijk, dat de zomer van 2014 namelijk de geschiedenisboeken in zal gaan, als de heetste zomer ooit. En aangezien we eigenlijk een warme winter hebben gehad, zou het zomaar kunnen.
Dat de zomer van 2014 de warmste zomer ooit zal worden, heeft volgens de Duitse wetenschappers te maken met het water rondom de evenaar. Dat water rondom de evenaar wordt warmer, en daarom zal dat bij ons leiden tot veel hogere zomerse temperaturen. Dus we kunnen ons op gaan maken voor langdurige tropische temperaturen in Nederland.
Nu blijkt dat deze wetenschappers al vaker het weer goed hebben voorspeld, al vraag ik me nu ook af, wie de horrorwinter had voorspeld, dat zal dan wel iemand anders zijn geweest. Maar als we inderdaad moeten geloven, wat de Duitse wetenschappers voorspellen, en dus de zomer van 2014 in Nederland de heetste zomer ooit zal gaan worden, hoeven we niet naar het buitenland op vakantie te gaan, om zeker te zijn van warme temperaturen, en kunnen we in de zomer van 2014 lekker in eigen land blijven.
Ook kunnen we natuurlijk gaan genieten van onze eigen stranden. Lekker aan de zee, met een heerlijke zon, wat willen we dan nog meer? Tja de files op weg naar het strand, die moeten we er helaas wel bijnemen, maar acht de zon en het water maken onze dag dan wel weer goed.
Laten we hopen dat de voorspellingen kloppen, en dat we een fantastische warme zomer gaan beleven, met heerlijke zomerse temperaturen. Of zoals de voorspellingen doen geloven, krijgen we dus een hittegolf in de zomer van 2014.
Dan krijgen we wat we verdienen dus, zeggen we maar. En het zou toch geweldig zijn als iedereen in alle schoolvakanties geweldig weer heeft.
Mag van mij hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Pffffff. Zit ik niet op te wachten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Graaf snel een zwembad dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pffffff. Zit ik niet op te wachten.
Bonnie & Clydequote:'Levensgevaarlijk' duo nog zoek
Ondanks een nachtelijke zoektocht van de Duitse en de Nederlandse politie is het 'levensgevaarlijke' duo dat gezocht wordt voor meerdere gijzelingen en een schietincident, nog niet opgepakt.
Foto: ANP
Bekijk video
Het is geheel onduidelijk waar de man en de vrouw zijn, bevestigt een woordvoerder van de politie Twente tegenover NU.nl.
"Ze zouden in het grensgebied met Duitsland kunnen zijn, maar ook in Brabant." Op de vraag of de politie nu weet waar gezocht moet worden, antwoordt de woordvoerder: "West-Europa."
''De duisternis heeft in hun voordeel gewerkt", zei een politiewoordvoerder eerder op Radio1.
Gijzeling
Het duo, dat als vuurwapengevaarlijk wordt omschreven, gijzelde maandagavond een gezin in Enschede en namen de vader mee in zijn auto. Hij werd later in de Duitse plaats Ahaus vrijgelaten.
De verdachten, Antonio Marcos van der Ploeg (25) en Enise Merve Bircan (19), zijn er vandoor gegaan in zijn blauwe Honda CRV, met het kenteken 71-DP-LK. Mogelijk is die kentekenplaat vervangen door een andere.
Camping
Volgens de zegsman kan het zijn dat de twee afgelopen nacht illegaal op een camping in de grensstreek hebben geslapen. Aan beide zijden van de grens is de politie een onderzoek gestart. De woordvoerder riep het publiek nogmaals op om zelf niets te doen als men de verdachten ziet, maar de politie te bellen op 112.
heb je vrij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Strade bianche live uitgezonden op eurosport, 1 van de mooiste koersen van de laatste jaren
Dat neem je terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag 8 maart pas gekkie.
Ok ok rustig maar ik neem het terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat neem je terug.
Mij een beetje gekkie noemen. Nou weet je wat? Jij bent zelf een gekkie.
Goed zo. Bijna ruzie in de familie. Dat kunnen we er nu niet bij hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok ok rustig maar ik neem het terug.
Duh, het is mn neef.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:33 schreef Karina het volgende:
Gekkie is best een schattig scheldwoord lansjeVolgens mij vindt Knut je wel aardig.
/teiltje
In onze familie wel, anders word je eruitgezet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks joh, alsof je al je familieleden aardig moet vinden.
Is je familie Amish of zo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In onze familie wel, anders word je eruitgezet.
goed ideequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom Rene is er niet, laten we ergens gaan trollen.
Moet je niet carnavallen? Of is dat nog niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom Rene is er niet, laten we ergens gaan trollen.
Daar doe ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je niet carnavallen? Of is dat nog niet.
Post wat lekkere mannen in mijn topic danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In ieder geval iets met de olympische spelen.
Heel even mag toch welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk jij mij hier even te commanderen?
als de desbetreffende dame een penis in haar mond heeft jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel even mag toch welVolgens mij vinden mannen dat af en toe best leuk.
Uh als je een penis in je mond hebt kun je niks meer zeggen, dus ook niet commanderen. Denk ik dan hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
als de desbetreffende dame een penis in haar mond heeft ja
jij zou het moeten wetenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh als je een penis in je mond hebt kun je niks meer zeggen, dus ook niet commanderen. Denk ik dan he
quote:
Hehe ik kan wel wat hebben hoor. En verder geen commentaar natuurlijk, nette meisjes doen dat soort dingen nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
ok karina het spijt me ik ga te ver ik meen het niet sorry
Koude douche?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
ik ga even douchen ok het spijt me echt
oke dan mag ik nu gaan trollenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Koude douche?
Excuses aanvaardIk ga zo mijn was ophangen.
/dagboek
Ga je je vuile was weer buiten hangen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Koude douche?
Excuses aanvaardIk ga zo mijn was ophangen.
/dagboek
Weer? Dat doe ik nooit joh. Nee ik heb mijn vitrage gewassen en zit te wachten tot het klaar is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je je vuile was weer buiten hangen?
Goedemorgen allemaal trouwens
Zo word je nooit Mod Knut....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We zoeken een leuk trolltopic want GGMM is er niet Mansjester:)
Heb je nou nog geen lekkere Olympier gepost in mijn topic?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We zoeken een leuk trolltopic want GGMM is er niet Mansjester:)
Ik mag wel voor je hopen dat je niet op een stoel naast je was zit te wachten tot het droog isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weer? Dat doe ik nooit joh. Nee ik heb mijn vitrage gewassen en zit te wachten tot het klaar is.
Mogguh
Neuh ik zit radio te luisteren en een beetje op FOK! te lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag wel voor je hopen dat je niet op een stoel naast je was zit te wachten tot het droog is
Mooi, nu kan je een racefiets kopen zodat we samen een rondje kunnen touren.quote:
Jawel, dom varken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi, nu kan je een racefiets kopen zodat we samen een rondje kunnen touren.
Oh nee dat kan je helemaal niet van jouw loon
PIC VAN JE LOONSTROOK EN JE LEKKERE WIJF EN JE KOELKASTquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, dom varken.
Ik vind fietsen alleen extreem gay.
Nou dat zie ik nog overal hoor, vitrage. Alleen luxaflex is kaal en saai. Ik zoek wel een leuke curlerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vitrage![]()
1950 belt
Doe maar een curler in je topic Karina, je mag m zelf uitzoeken.
Uh, nee, nee en nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
PIC VAN JE LOONSTROOK EN JE LEKKERE WIJF EN JE KOELKAST
Huil huil huiltwitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 11:24:27De AD net gelezen! Fijn om te lezen dat ze de club uit hun stad zo steunen! http://t.co/r4mMw5kb2s reageer retweet
Studeer je eigenlijk duaal? Met 4 dagen werken en 1 dag naar school?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, dom varken.
Ik vind fietsen alleen extreem gay.
Nee, gewoon thuis momenteel. werk 5 dagen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Studeer je eigenlijk duaal? Met 4 dagen werken en 1 dag naar school?
Maar je volgt nog wel een opleiding toch? ( las laatst iets over stage ofzo?)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis momenteel. werk 5 dagen.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar je volgt nog wel een opleiding toch? ( las laatst iets over stage ofzo?)
Doe jij wel duaal?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Studeer je eigenlijk duaal? Met 4 dagen werken en 1 dag naar school?
Hier ook.quote:
Beter dan dat je vriendin je overal heen rijdt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die aftellen naar hun nieuwe salaris![]()
Paupers. Loonslaven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dan dat je vriendin je overal heen rijdt.Je hebt chauffeurs en mensen die een chauffeur hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, fulltime. Al moet ik in 1 jaar wel maar een half jaar studiepunten halen, dus eigenlijk doe ik nu deeltijdquote:
IK BEN GEEN TURK!!! Ik ben dus geen chauffeur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt chauffeurs en mensen die een chauffeur hebben.
Waar?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, fulltime. Al moet ik in 1 jaar wel maar een half jaar studiepunten halen, dus eigenlijk doe ik nu deeltijd
Ik ben geen racist man. Ik weet best dat jij Koerd ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
IK BEN GEEN TURK!!! Ik ben dus geen chauffeur.
Racist.
[..]
Waar?
Is goed schatje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben geen racist man. Ik weet best dat jij Koerd ben.
Ik had eieren met kaas voor ontbijt. Beetje saai, maar wel ok.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Chumaki voor lunch. Beetje saai, maar wel ok.
Ik had surinaamse eiersaladequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Chumaki voor lunch. Beetje saai, maar wel ok.
Kleine meisjes van 4 laten nog minder tranen dan Koeman. Jezus wat een kleuter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee, nee en nee.Huil huil huiltwitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 11:24:27De AD net gelezen! Fijn om te lezen dat ze de club uit hun stad zo steunen! http://t.co/r4mMw5kb2s reageer retweet
Zo hoorde ik pas op de radio waarom ze in Suriname links rijdenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef DonRaja het volgende:
Nutteloos weetje over treinen: In België rijden de treinen links terwijl ze in bijvoorbeeld Nederland en Duitsland rechts rijden. Dit komt doordat België als eerste land op het Europese vaste land een treinnetwerk had en daardoor afhankelijk was voor levering van de treinen van de enige treinfabrikant op dat moment en die zat in Engeland.
Einde nutteloos weetje.
Yep, eerste auto kwam vanuit Brits Guyana. En iedereen is maar aan dezelfde kant blijven rijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo hoorde ik pas op de radio waarom ze in Suriname links rijden
Altijd zo lekker meerijden vanaf Zanderij in het donker met iemand met stuur links en uiteraard haast, al weet ik niet hoe de situatie tegenwoordig is daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, eerste auto kwam vanuit Brits Guyana. En iedereen is maar aan dezelfde kant blijven rijden.
Klasse, zo scheidt men het kaf van het koren op FOK!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 06:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna klaar met seizoen 2.
Goedemorgen mensen
Het leuke is dat alle Feyenoorders in koor meejanken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kleine meisjes van 4 laten nog minder tranen dan Koeman. Jezus wat een kleuter.
Die vrouw stuur mij berichten of ik wil neuken,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ga je hier nu klanten proberen te fixen voor je moeder mike, of wat is deze?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vrouw stuur mij berichten of ik wil neuken,
Ik ga er een beetje in mee begint ze opeens over betalen,
Dus ik zeg ik wil er best geld voor ontvangen als je zo graag wil,
Nu krijg ik geen reactie meer, Vreemde wezens die vouwen,
Ja, alsof dit een fenomeen is wat hen al wekenlang achtervolgt en de enige reden is waarom ze geen kampioen worden. Ze moeten altijd Feyenoord hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leuke is dat alle Feyenoorders in koor meejanken.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leuke is dat alle Feyenoorders in koor meejanken.
Alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vrouw stuur mij berichten of ik wil neuken,
Ik ga er een beetje in mee begint ze opeens over betalen,
Dus ik zeg ik wil er best geld voor ontvangen als je zo graag wil,
Nu krijg ik geen reactie meer, Vreemde wezens die vouwen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |